Dat ging wel heel rap.quote:
Stom toch, je mag ook niks meerquote:
Ik weet niet precies hoe en wat. Maar goed...quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom toch, je mag ook niks meer
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er net een tijdelijke banner voor gemaakt!
[ afbeelding ]
Heeft krullenbol dat geknutseld?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DTS zelf heeft een afkoelslotje omdat het weer de verkeerde kant op ging, en ik neem aan dat het vervangende topic misschien niet de afkoelperiode gaf die nodig zou zijn voor de gemoederen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe en wat. Maar goed...
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriend Enigne.quote:
Ik bedoel de precieze aanleiding voor het slotje. Ik heb niet alles gelezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
DTS zelf heeft een afkoelslotje omdat het weer de verkeerde kant op ging, en ik neem aan dat het vervangende topic misschien niet de afkoelperiode gaf die nodig zou zijn voor de gemoederen?
Maar het leek vooralsnog wel goed te gaan in dat tijdelijke nieuwe topic.
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel de precieze aanleiding voor het slotje. Ik heb niet alles gelezen.
Ik zie het al voor me! Haha!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Nee, die zit hier weer met de stoffer en blik te spelen.
Hij kan ze niet uit elkaar klikken en sleept ze nu naar mij toe om dat voor hem te doen!
Griep, maar op dit moment gaat het wel ff!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me! Haha!
Verder alles goed met hem?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.
Nee is ook weer waar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.
Hey kameraad FFquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Griep, maar op dit moment gaat het wel ff!
Maar naturlichquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear!! Is het weer zo ver in DTS?
Ok, geen idee, heb het niet gevolgd en ga het ook niet teruglezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zo erg was het allemaal niet.
stoortje goedemiddagquote:
Heyquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear!! Is het weer zo ver in DTS?
quote:
Puzziieeee Lekker ontbijtvoer in ieder gevalquote:
Net teruggelezen....ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, geen idee, heb het niet gevolgd en ga het ook niet teruglezen.
Echt welquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Puzziieeee Lekker ontbijtvoer in ieder geval
Goedemorgen Jacqquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stoortje goedemiddag
hoe is het met je badkamer .. en alles oke?quote:
Die was gisteren jarig , iemand heeft zeker geen taart voor murp gehaaldquote:
Maanvis.quote:
Woeioeieei vlinders!quote:
Ik heb hem wel gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die was gisteren jarig , iemand heeft zeker geen taart voor murp gehaald
Wachten op de offerte. Zal begin volgende week wel in de brievenbus liggen. Ja hoor, met jou?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met je badkamer .. en alles oke?
ook goed gister op nieuwe werk woning gaan kijken met jongeren.. wat een top werkdag heb ik gehadquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wachten op de offerte. Zal begin volgende week wel in de brievenbus liggen. Ja hoor, met jou?
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:53 schreef Punkman het volgende:
Wat heeft die kut mod op DTS nu weer gedaan.
Moet welde mod zijn, kan nooit aan de users liggen.
Dus wats gebeurd?
Ja dat wordt als reden opgegeven, maar jij en ik weten dat dat niet waar is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
De users as usual zijn wat kleinzielig
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed gister op nieuwe werk woning gaan kijken met jongeren.. wat een top werkdag heb ik gehad
Laat gaan, voor dit ook op slot gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja dat wordt als reden opgegeven, maar jij en ik weten dat dat niet waar is.
Ik weet dat dat juist waar isquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja dat wordt als reden opgegeven, maar jij en ik weten dat dat niet waar is.
Jipske.quote:
Ik stop.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat gaan, voor dit ook op slot gaat.
morguhquote:
Ik zou dat niet doen , dit is Dagbagger , geen DTSquote:
quote:
Eli.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Evi heet ze toch? Ik word ook vrolijk van haar gifjes
Heer Ferrous.quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen , dit is Dagbagger , geen DTS
Bijna goedquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eli.devzero kwam ooit met deze set op een vroege zondagochtend.
Schatje is hetquote:
En nogmaals;wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nogmaals dit is Dagbagger
Niet DTS
Favoriete webloggerquote:
Was ik helemaal vergeten, Hi Puzziepiequote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi was die hop![]()
![]()
Nog steeds blij![]()
Mijn hemel wat een treurneus ben jijquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nogmaals;wat ga je doen dan?
Janken in 40+?
Hi punkquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ik helemaal vergeten, Hi Puzziepie
Nee, daar zit ook een kut mod.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nogmaals;wat ga je doen dan?
Janken in 40+?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Inverloa, @:Fernweh weer gevlucht naar JUI
Ja was mooiquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi was die hop![]()
![]()
Nog steeds blij![]()
Sow dan,ga schelden,het siert je.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een treurneus ben jij
Maar dat geeft wel precies aan wat voor een nare stoker jij bent
FF is nogal van het stoken en verdraaienquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, daar zit ook een kut mod.![]()
![]()
![]()
Sorry/
Ja hoor ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
FF is nogal van het stoken en verdraaien
Beetje een zwakkeling dus
Dat ben ik niet met jou eensquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pechquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef Ferrous het volgende:
@:murp gooi dts nou open, ik krijg ontwenningsverschijnselen
In het begin welquote:
Ik zag vanmorgen een video van de 20km hop met de SN8quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was mooiop naar de 20km hop. Die mag ik echt niet missen
Kan asymptomatisch zijn ToT, testen is vervelend maar kan geen kwaad verders. Heb je al geïnformeerd of er meer kinderen op de kinderopvang ziek zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh nog geen contact met de huisarts gehad; hij hoest niet of zo.
Wouw zegquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hen geen enkel zeggenschap hier, noch kan ik zien wat er gebeurd is.quote:
Las net dat je gister jarig was 🥳🥳🥳quote:
Thnxxx nog twee te gaan dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed getypt hoor
Jij krijgt een stempel
dat was gisteren jahquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Las net dat je gister jarig was 🥳🥳🥳
Zal ik doen, welke onderwerpen hebben je interesse?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:04 schreef engine het volgende:
[..]
In het begin wel
Maar ik kom daar eigenlijk nooitnooit gedaan ook.
Je mag me mentionen, dan lees ik wel
😊😊😊quote:
Helemaal eens hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Ik hen geen enkel zeggenschap hier, noch kan ik zien wat er gebeurd is.
Maar als we het hier wat leuk kunnen houden dan kunnen we gewoon chatten verder.
Maar laten we het leuk houden, zonder elkaar namen toe te werpen.
Geen idee, al een tijdje niet gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Inverloa, @:Fernweh weer gevlucht naar JUI
Nog niet gedaan nee, maar ik weet wel dat in deze omgeving er amper corona is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan asymptomatisch zijn ToT, testen is vervelend maar kan geen kwaad verders. Heb je al geïnformeerd of er meer kinderen op de kinderopvang ziek zijn?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een video van de 20km hop met de SN8![]()
![]()
Zag er fakking vet uit![]()
😁😁😁quote:
Beste genotquote:
Lekker ite askim.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef murp het volgende:
Zo, ik gooi DTS weer open.
Ik heb liever jullie daar met zn alle dan hier
Had ik je niet geliked?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik had je nog gefeliciteerd, ik hoef geen taartje ofzo, maar een dankje ofzo was wel welkom.![]()
Waarom was het dichtquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef murp het volgende:
Thnx askimquote:
Kattenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik doen, welke onderwerpen hebben je interesse?
Yeeeehhh, driewerf voor murpquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef murp het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:09 schreef murp het volgende:
[..]
de kleuters zakte even naar peuterniveau
en had je hier al gepost dan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, ik kijk daar nooit naar.![]()
![]()
Beste oplossing.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef murp het volgende:
Hier word ik heel blij vanquote:
Het gaat ook om het evt. doorgeven aan zijn omgeving, asymptomatisch kan het best wel aardig verspreid zijn onder kinderen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet gedaan nee, maar ik weet wel dat in deze omgeving er amper corona is.
Nu wel!quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:10 schreef murp het volgende:
[..]
en had je hier al gepost dan?
ONZ / Gefeliciteerd murp! En Ole!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:08 schreef murp het volgende:
Bommelding.quote:
Eet je pindakaas bij je ontbijt?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Katten
Sport, leuke feitjes..euhh vast nog wel meer
Lekker is dat!quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef murp het volgende:
[..]
Mn dochter maakt een gebakken ei op brood
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef Justin_Case het volgende:
Dts voorgoed dicht is naar mijn mening de beste oplossing overigens.
Neu ik ben te oud voor jouquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Zullen wij verkeren anders? Kopjechino is er nooit
quote:
doe dat spel an, vor de de niet anwezend gezijn geweest zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef murp het volgende:
[..]
Mn dochter maakt een gebakken ei op brood
Voor jou een geluk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe dat spel an, vor de de niet anwezend gezijn geweest zijn
is dat kut
Illegale DTS' ersquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er zitten er een aantal die er gewoon niet horen bby
Neuquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hou je alles nog bij?
Nee, dan lopen we straks los op straat. Linke soep danquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef Justin_Case het volgende:
Dts voorgoed dicht is naar mijn mening de beste oplossing overigens.
marioquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe dat spel an, vor de de niet anwezend gezijn geweest zijn
is dat kut
Daar hebben we andere blauwen voorquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee, dan lopen we straks los op straat. Linke soep dan
Stojquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk niet als het 5 uuren op slot is
Ik game nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was jij dat btw, over escaperooms en dat Giz zei dat ze 1 op de pc speelde?
Daar gaat je kans op plek 1.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je kan nu gerust gaat eten,doet murf ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
Had je wel als pindakaasontbijter ingeschatquote:
Ook niet naar een echte escape room geweest?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan nu gerust gaat eten,doet murf ook.
Nooitquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook niet naar een echte escape room geweest?
Meende dat jij en Giz het daar ooit eens over hadden, maar kan mis zitten natuurlijk.
Dan heb ik het mis!quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit![]()
Ik kijk liever naar raketten die gebouwd en/of gehopt worden
Dat is wel een idee jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Word gewoon een electrische fiets.
Geeft nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan heb ik het mis!![]()
![]()
Sorry, mijn fout, ik dacht dat jij dat was.
Vanaf morgen welquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had je wel als pindakaasontbijter ingeschat
https://frontpage.fok.nl/(...)-bij-je-ontbijt.html
Nog een oude bekende!quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ik eet in de ochtend staat niet eens in dat lijstje..maar ik ontbijt ook niet elke keer het zelfde
Hoe moet ik nou weten wat voor persoon jij bent?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ik eet in de ochtend staat niet eens in dat lijstje..maar ik ontbijt ook niet elke keer het zelfde
Dat vraag ik toch ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat voor persoon jij bent?
dud0r.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Wat is het druk hier ineens.![]()
Ik kom voor m'n rust hier
Wen er maar aan, zal wel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Dud0rquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Hey vetrolquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Bij mij hangt er het vanaf wat ik in de koelkast/provisiekast heb liggen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerderquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij mij hangt er het vanaf wat ik in de koelkast/provisiekast heb liggen.![]()
![]()
Niet warm toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerder
Vrind Haags.quote:
Bijna het zelfde, ik kijk wat ik allemaal heb (er is altijd wat te bikken) en bepaal op dat moment wat ik ga nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerder
Tjaquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Die dingen worden steeds meer verkocht. Die gaan het winnen van de elektrische fietsenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dingen worden steeds meer verkocht. Die gaan het winnen van de elektrische fietsen
Ik vind het ook geweldige dingen. Maar als je er mee valt dan heb je een groot probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn moeder in Cuijk woont (woonde eerst in Deventer en mijn oom en zijn gezin woonden in de boerderij naast mijn moeder) wil hij zo'n paddle bike![]()
Ik denk dat hij er volgend jaar een heeft zodat hij regelmatig naar mijn moeder kan fietsen
Ik ga zo kalkoen etenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldige dingen. Maar als je er mee valt dan heb je een groot probleem.
Ik heb ook nog een hele gewone ouderwetse fiets. Maar ik heb een hekel aan fietsen. Ik loop liever een uur dan dat ik een kwartier fiets.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb gewoon een fiets
Maar mijn oom fietst heel veel met mountainbike
Ik heb zelf alleen wat versnellingen erop
Met chipotle kruidenquote:
Ik loop ook lieverquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele gewone ouderwetse fiets. Maar ik heb een hekel aan fietsen. Ik loop liever een uur dan dat ik een kwartier fiets.
Oehh dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://shop.apollofood.n(...)ey-chipotle-spicemix
Is het ook. Wel een beetje pittig als je teveel doet dus nu staat m'n bek in brandquote:
frikandellen zijn fucking smerigquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
gevuld met frikandellen zeker
Ja is zo. Geef mij maar lekker een kroketje of een kaassouflequote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:01 schreef mario390 het volgende:
deine gewalt ist nur ein stummer schrei
nach liebe...![]()
Geilquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het ook. Wel een beetje pittig als je teveel doet dus nu staat m'n bek in brand
Dikzakquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is zo. Geef mij maar lekker een kroketje of een kaassoufle
VRIENDquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is zo. Geef mij maar lekker een kroketje of een kaassoufle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |