Dat ging wel heel rap.quote:
Ik weet niet precies hoe en wat. Maar goed...quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stom toch, je mag ook niks meer
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had er net een tijdelijke banner voor gemaakt!
[ afbeelding ]
Heeft krullenbol dat geknutseld?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DTS zelf heeft een afkoelslotje omdat het weer de verkeerde kant op ging, en ik neem aan dat het vervangende topic misschien niet de afkoelperiode gaf die nodig zou zijn voor de gemoederen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe en wat. Maar goed...
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriend Enigne.quote:
Ik bedoel de precieze aanleiding voor het slotje. Ik heb niet alles gelezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
DTS zelf heeft een afkoelslotje omdat het weer de verkeerde kant op ging, en ik neem aan dat het vervangende topic misschien niet de afkoelperiode gaf die nodig zou zijn voor de gemoederen?
Maar het leek vooralsnog wel goed te gaan in dat tijdelijke nieuwe topic.
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoel de precieze aanleiding voor het slotje. Ik heb niet alles gelezen.
Ik zie het al voor me! Haha!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Nee, die zit hier weer met de stoffer en blik te spelen.
Hij kan ze niet uit elkaar klikken en sleept ze nu naar mij toe om dat voor hem te doen!
Griep, maar op dit moment gaat het wel ff!quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me! Haha!
Verder alles goed met hem?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.
Nee is ook weer waar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig om het hier voort te zetten.
Hey kameraad FFquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Griep, maar op dit moment gaat het wel ff!
Maar naturlichquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear!! Is het weer zo ver in DTS?
Ok, geen idee, heb het niet gevolgd en ga het ook niet teruglezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zo erg was het allemaal niet.
stoortje goedemiddagquote:
Heyquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Oh Dear!! Is het weer zo ver in DTS?
quote:
Puzziieeee Lekker ontbijtvoer in ieder gevalquote:
Net teruggelezen....ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, geen idee, heb het niet gevolgd en ga het ook niet teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |