Dat vraag ik toch ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat voor persoon jij bent?
dud0r.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Wat is het druk hier ineens.![]()
Ik kom voor m'n rust hier
Wen er maar aan, zal wel vaker gebeurenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Dud0rquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Hey vetrolquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Bij mij hangt er het vanaf wat ik in de koelkast/provisiekast heb liggen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat ik eet in de ochtend staat niet eens in dat lijstje..maar ik ontbijt ook niet elke keer het zelfde
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerderquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij mij hangt er het vanaf wat ik in de koelkast/provisiekast heb liggen.![]()
![]()
Niet warm toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerder
Vrind Haags.quote:
Bijna het zelfde, ik kijk wat ik allemaal heb (er is altijd wat te bikken) en bepaal op dat moment wat ik ga nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh bij mij waar ik net zin in heb, beschuit, bakje yoghurt of een broodje, of toch een cracker enkel keer een bak Brinta maar dat vind ik in de winter lekkerder
Tjaquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:27 schreef dud0r het volgende:
Die dingen worden steeds meer verkocht. Die gaan het winnen van de elektrische fietsenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dingen worden steeds meer verkocht. Die gaan het winnen van de elektrische fietsen
Ik vind het ook geweldige dingen. Maar als je er mee valt dan heb je een groot probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn moeder in Cuijk woont (woonde eerst in Deventer en mijn oom en zijn gezin woonden in de boerderij naast mijn moeder) wil hij zo'n paddle bike![]()
Ik denk dat hij er volgend jaar een heeft zodat hij regelmatig naar mijn moeder kan fietsen
Ik ga zo kalkoen etenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook geweldige dingen. Maar als je er mee valt dan heb je een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |