SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
De Cock met C-O-C-K..... en zijn assistent Dick.quote:
Zie nu je aanpassing.quote:
Oh, dat wist ik niet. Mooie vrouw.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie nu je aanpassing.
Er zijn foto's van Kate die je suggestie bevestigen.
Maar Kate is van de vrouwenliefde...
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Tonight I Celebrate My Love For You - Peabo Bryson en Syreetah?
Absoluut...quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Mooie vrouw.
Op de hoes is het meer gewoon het huis binnengedrongen.quote:
dat is slecht voor de elpeequote:Op donderdag 3 september 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de hoes is het meer gewoon het huis binnengedrongen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Voor de eventuele liefhebbers draai ik na Melting nog wat in elkaar...
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
The Devil Went Down To Georgia - Charlie Daniels Band
Ik duik zo de keuken in met Mad op de achtergrond.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:04 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
heb je al gebakken voor morgenochtend
Waarom zou je de keuken induiken?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik duik zo de keuken in met Mad op de achtergrond.
De traktatie voor morgenochtend hier moet nog gebakken worden...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zou je de keuken induiken?
anders moet hij vroeg naar de bakker om iets lekkers te kopenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom zou je de keuken induiken?
Oh ja, die traktatie mis ik altijd. Dan ben ik al onderweg naar het werk.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De traktatie voor morgenochtend hier moet nog gebakken worden...
dan bewaren we morgen een stukje voor jequote:Op donderdag 3 september 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die traktatie mis ik altijd. Dan ben ik al onderweg naar het werk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
dan bewaren we morgen een stukje voor je
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
dan bewaren we morgen een stukje voor je
Ik ga proberen 30 platen binnen 40 minuten er door heen te rammen.quote:
ram zequote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga proberen 30 platen binnen 40 minuten er door heen te rammen.
Ben dus niet zo actief in het topic...
Dat is nogal wat.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, maar met het eerste nummer heb je het je dan wel heel moeilijk gemaakt. Want dat duurde best lang.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat intro was lang, maar ik moest wachten op de muzikale break met de beats voor de overgang...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, maar met het eerste nummer heb je het je dan wel heel moeilijk gemaakt. Want dat duurde best lang.
Heb je meegeluisterd dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil je wel even aan afgelopen zaterdag herinneren...
Daar kwamen niet zo'n rare teksten voorbij.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken je repertoire...
Nou, nou...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar kwamen niet zo'n rare teksten voorbij.
Wel dan?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar kwamen niet zo'n rare teksten voorbij.
Ik probeer even terug te zoeken in mijn geheugen. Ik kan me herinneren dat er een nummer was waar ik echt een beetje onpasselijk van de tekst werd.quote:
Ik heb het even gemist, geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Zoals je hoorde, het is live...
Te veel schuiven en knopjes...
Mooi...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist, geloof ik.
Nee, het was even stil, doordat ik het verkeerde kanaal dicht gooide...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Bedoelde je de eindtune er al doorheen?
die hoorde ik ookquote:Op donderdag 3 september 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Bedoelde je de eindtune er al doorheen?
Heb jij ook al iets anders gehoord dan ik?quote:
Langer of korter?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het was even stil, doordat ik het verkeerde kanaal dicht gooide...
40 Minuten gaat niet lukken, helaas...
in dat geval...quote:
Wil je dochter een paard?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Hoe lang kun je praten over paarden?
Zal net zoals praten over voetbal zijn, eindeloosquote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Hoe lang kun je praten over paarden?
Gelukkig niet. Luister je niet naar het betoog onder de nummers?quote:
Therapia net bedoelde je?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Luister je niet naar het betoog onder de nummers?
Ik begreep er al niets van, maar misschien hoor jij dingen die je wilt horen...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Oh sorry, heb nu pas door dat dit yt-filmpje er bij mij doorheen speelde.
Klonk heel erg normaal onder de nummers
Ik vroeg het me al af.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Oh sorry, heb nu pas door dat dit yt-filmpje er bij mij doorheen speelde.
Klonk heel erg normaal onder de nummers
dan houden we het daarop !quote:Op donderdag 3 september 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik vond het al zo bijzonder gemixt
Mag best, hoor...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt een pavlov-reactie op die eindtune. Mijn vingers beginnen dan automatisch 'dank je' te typen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb echt een pavlov-reactie op die eindtune. Mijn vingers beginnen dan automatisch 'dank je' te typen.
Ik heb dit afgelopen week voor het eerst een beetje bij elkaar gezocht en getest en dit is de live versie op de stream dus...quote:Op donderdag 3 september 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
Maar serieus, het klinkt echt weer ouderwets lekker, MadMaster.
Deze vind ik wel meevallen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Mocht Melting nog luisteren, de volgende is weer 18+ qua tekst...
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Melting het volgende:
Even voor livelink: ze zingen niet.... there some horse in this house.
Je weet het met livelink nooit natuurlijk.quote:
heel lief dat je het even duidelijk maaktquote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet het met livelink nooit natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Melting het volgende:
Ik heb helemaal niks horen zingen zelfs.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:58 schreef Melting het volgende:
je hebt weer wat gemist hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
Nou ja, zeg. Alles vloog eruit . Maar ik ben er weer.
quote:01. Jay Dee - Plastic Dreams
02. Ramirez - Hablando (Acordeón Mix)
03. The Age of Love - The Age of Love (Jam & Spoon Watch Out For Stella Mix)
04. Andrea Bertolini - Nasty Bass
05. DHS - House of God
06. DJ Isaac - Face Down Ass Up (Vocal)
07. Public Energy - Three ‘O Three
08. Speedy J & Armin van Buuren - Pull Over
09. Mark V & Poogie Bear - Stomp
10. The Horrorist - Flesh Is The Fever
11. Sons of Ilsa - I’m A Raver Baby
12. Ramirez - Terapia (Hocus Terapiocus 145 bpm Remix) /w El Gallinero acapella
13. DJ Yves - Devils Fiction (DJ Uves meets Chaps & Rolay
14. DJ Looney Tune - Beatbox (Acieed Mix) (Vocal)
15. Maurizio Braqccagni - Bass Solution
16. The Darkman - Illegale
17. Dominion - Let Your Mind (Bass Mix)
18. Darkraver - Kom Tie Dan He
19. Vorwerk - Vietnam / Cambodia
20. Nitro Man - Tekno Prime
21. DJ Mystery - Punani
22. Darkraver & Vince - Thunderground
23. G-Town Madness - Silence
24. DJ Paul & DJ Rob feat. MC Hughie Babe - Lords of the Hardschool
25. Bertocucci Feranzano - XTC Love (Deepack & Bertocucci Feranzano Edit)
26. Jack and the Ripper - Whores in da House
27. Poogie Bear - Happy Together
28. The Prophet & Marc Acardipane - Stereo Killa
29. Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
30. Jones and Stephenson - The First Rebirth
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef just me het volgende:
Ik had toch wel als afsluiter "er staat een paard in de gang" verwacht
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef just me het volgende:
Ik had toch wel als afsluiter "er staat een paard in de gang" verwacht
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele fijne show, MadMaster. Ik vond het jammer dat je honkbalwedstrijd niet door ging, maar voor mij was het wel fijn. Dank je wel
Gelukkig maar voor beide dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:07 schreef just me het volgende:
Ook mijn avond verliep anders dan verwacht maar ik heb er geen spijt van
dank je wel
Ik ga niet weer draaien vandaag hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
Hé, we zijn weer terug bij het begin..
Niet? Je hebt vakantie. PaRo heeft dinsdag 8 uur lang gedraaid omdat hij vakantie had.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga niet weer draaien vandaag hoor.
Dat kan zo maar tegenwoordig...quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef livelink het volgende:
Hé, we zijn weer terug bij het begin..
Welterusten just me.quote:
quote:
Welterusten tesaamquote:Op donderdag 3 september 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan zo maar tegenwoordig...
Welterusten allen!
Voor de zekerheid maar even ingestart, voordat je nog uren naar een paarden mix gaat luisteren...quote:Op donderdag 3 september 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten just me.
Einde van deze uitzending.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet? Je hebt vakantie. PaRo heeft dinsdag 8 uur lang gedraaid omdat hij vakantie had.
Welterusten.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan zo maar tegenwoordig...
Welterusten allen!
Ik heb toch dik 2 uur geluisterd. Het was aangenaam. Niet te heftig.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik ook wel. Maar de vraag is of het gewenst is. Had niet het idee dat dat dinsdag het geval was.
Toch mooi.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb toch dik 2 uur geluisterd. Het was aangenaam. Niet te heftig.
Dan houdt het je bezigquote:Op donderdag 3 september 2020 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met het luisteren van de nieuwe muziek van afgelopen week. Maar over 37 minuten volgt de nieuwe lading alweer...
Klopt. Soms vervelend, soms ook niet. Zo luister ik nu naar het nieuwe album van HURTS en dat klinkt fijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
[ afbeelding ] ik wil iets lekkers [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag vruchtenslof (met of zonder slagroom):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Wat aardig van je.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
@:livelink, ik bewaar een stukje voor je
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn eerste concertkaartjes alweer binnen
Ik heb er nog een stuk of 13 van de afgelopen maanden liggen...quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn eerste concertkaartjes alweer binnen
Wow dat is zuur.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 13 van de afgelopen maanden liggen...![]()
De Avond van de Filmmuziek in de Ziggodome gaat in ieder geval wel door, zij het uitgesmeerd over 3 avonden (9 t/m 11 oktober).
We mochten aangeven welke 2 data onze voorkeur hadden en ik wacht nog op de terugkoppeling daarop...
Biffy Clyro. Ik moet er wel nog ruim een jaar op wachten. Het is pas in oktober 2021.quote:
Oh ja, die zag ik op facebook voorbij komenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Biffy Clyro. Ik moet er wel nog ruim een jaar op wachten. Het is pas in oktober 2021.
Daar heb ik ook nog kaarten voor... en nog voor wat andere zaken. Komt vast goedquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:23 schreef ok01 het volgende:
Ik gok dat ik ook volgend jaar niet naar Pinkpop kan
Ik probeer er ook wel optimistisch over te zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog kaarten voor... en nog voor wat andere zaken. Komt vast goed
Kennelijk is Maxi Jazz solo gegaan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:13 schreef peaceman het volgende:
Bij mij is Maxi Jazz nu voor de derde keer verzet... tja gaat vast wel een keertje echt door.
Net als Sister Bliss doet hij soms solo DJ sets.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kennelijk is Maxi Jazz solo gegaan?Faithless heeft nieuw werk uit waarop hij niet meedoet.
Ze zijn nu gewoon weer als Faithless terug, maar met andere vocalisten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Sister Bliss doet hij soms solo DJ sets.
Faithless is sowieso een concept band, ze waren officieel al gestopt een paar jaar geleden en kwamen toen als Faithless 2.0 terug...
Daarom, what's in a name?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zijn nu gewoon weer als Faithless terug, maar met andere vocalisten.
Rustig aanquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga helaas niet uitzenden, trouwens. Heb slecht geslapen en een vrij slopende dag gehad. Hopelijk maandag of dinsdag weer een show van mijn hand.
Dank je!quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:12 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
@:livelink, ik bewaar een stukje voor je
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dat vond ik ook. Werd wakker vanwege een kat die opgesloten zat in de kamer van mijn zoon en er heel graag uit wilde. Maar jij bent ook vroeg.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.![]()
Je bent ook vroeg voor een zaterdag.
Ja, kan nog niet wennen aan vakantie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Werd wakker vanwege een kat die opgesloten zat in de kamer van mijn zoon en er heel graag uit wilde. Maar jij bent ook vroeg.
Goedemorgen brother.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:39 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jullie hebben weekend hoor.
Goedemorgen. Jij hebt geen weekend?quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:39 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Jullie hebben weekend hoor.
Mijn weekend begint vandaag om 17 uur pas.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen brother.
Jij ook hè?
[quote]Op zaterdag 5 september 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen. Jij hebt geen weekend?
Sterkte dan maar met de laatste loodjes voor het weekend.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint vandaag om 17 uur pas.
Nog een vol dagje er tegenaan dus?quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint vandaag om 17 uur pas.
Bijna wel. Zo eerst mijn nieuwe bril en zonnebril ophalen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog een vol dagje er tegenaan dus?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna wel. Zo eerst mijn nieuwe bril en zonnebril ophalen.
quote:
Dat is ook heel leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:40 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
ik kan vanavond niet luisteren, Merel en de kabouters komen logeren, wat heel leuk is natuurlijk
Jep en dat is dus vanavondquote:Op zaterdag 5 september 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook heel leuk.
Niet zo leuk als de muziek die ik draai natuurlijk.
Maar soms moet je je opofferen.
Ik wel, heerlijk geslapen na een avondje (inhaal)honkbal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, kan nog niet wennen aan vakantie.
was het een goede wedstrijd ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijk geslapen na een avondje (inhaal)honkbal.
Goedemorgen!
Nu wel droog gebleven?quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, heerlijk geslapen na een avondje (inhaal)honkbal.
Goedemorgen!
Nee, een walkover tegen Den Haag dat onderaan staat en continue fouten maakt.quote:
Zelfkastijding is niet meer van deze tijd hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:06 schreef brother52 het volgende:
Je te gehaast afdrogen is niet echt handig...
Ik mep net met een hoek van de handdoek in mijn oog.
Maar je kan nog foutloos typen en posten hier, dus het komt vast goed...quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:06 schreef brother52 het volgende:
Je te gehaast afdrogen is niet echt handig...
Ik mep net met een hoek van de handdoek in mijn oog.
de overwinning is binnen, het gaat om de punten maar een spannendere wedstrijd is leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een walkover tegen Den Haag dat onderaan staat en continue fouten maakt.
Een 11-0 overwinning, maar niet spannend.
Daardoor wel binnen 2 uur klaar...
De uitslag van de mini competitie is al beslist, dit weekend is de laatste speelronde daarvan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
de overwinning is binnen, het gaat om de punten maar een spannendere wedstrijd is leuker om naar te kijken.
Dan zou ik vaker met iets in mijn oog moeten meppen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kan nog foutloos typen en posten hier, dus het komt vast goed...
Ik hou je niet tegen...quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik vaker met iets in mijn oog moeten meppen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wachten nog!
Eerst de Mol afkijken...
James Herriot ken ik wel. Keek ik vroeger graag.quote:
Ik ook, maar gek genoeg link ik dit er niet aanquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
James Herriot ken ik wel. Keek ik vroeger graag.
Nee, ik ook niet. De openingstune was in mijn beleving veel vrolijker en energieker.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook, maar gek genoeg link ik dit er niet aan
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Captain and Tenille - Do that to me one more time
Deze onthou ik altijd gek genoeg.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag, livelink.
Goede herinneringen aan misschien.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze onthou ik altijd gek genoeg.
De titel was geen probleem, artiest wist ik echt nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag, livelink.
Ja, dit is zo'n nummer waarvan ik het idee heb dat ik het niet goed moet vinden, maar stiekem graag hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan misschien.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is zo'n nummer waarvan ik het idee heb dat ik het niet goed moet vinden, maar stiekem graag hoor.
quote:
Ze luistert wel mee, maar passiefquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Ben je alleen, Symph? Of luistert DDM ook mee?
Dansen is ook niet verplicht...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze luistert wel mee, maar passief
Ik heb nog 1 week.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Melting, heb jij nog vakantie en zo ja, ga je iets doen rond 75 jaar bevrijding?
Zag dat er komende weken van alles te doen is rond Arnhem en Oosterbeek...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Johnny Vergeet Me Niet - John Spencer
Ik las over rondleidingen, het lopen van de routes van de geallieerden en dat soort zaken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 week.
Ik ga verder niets met het 75 jaar jubileum doen.
Was er eigenlijk vanuit gegaan dat zowat alles afgelast is.
Je kan misschien alsnog iets inplannen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 week.
Ik ga verder niets met het 75 jaar jubileum doen.
Was er eigenlijk vanuit gegaan dat zowat alles afgelast is.
Klinkt eigenlijk wel goed.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las over rondleidingen, het lopen van de routes van de geallieerden en dat soort zaken.
Anders dan normaal, maar ik denk dat ik wel even die kant op ga komende week...
Zie o.a. https://www.airbornemuseum.nl/quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel goed.
Heb alleen zowat alle dagen al iets gepland staan.
Ik check.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie o.a. https://www.airbornemuseum.nl/
Standaard soul/funk shuffeltje...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Heeft veel weg van papa was a rolling stone
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Zij inhaleert de sigaret wel heel erg diep.
Zit je weer op de achtergrond iets met paarden te kijken?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Zij inhaleert de sigaret wel heel erg diep.
Ja.. ik kan hier uren naar luisterenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Standaard soul/funk shuffeltje...
Come on, let's do it, let's dance across the floor...
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je weer op de achtergrond iets met paarden te kijken?
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Annie, Im Not Your Daddy - Kid Creole & The Coconuts
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Save the last dance for me the cats
Mij dus ook, maar volgens begint alles zo van Piet en de Cats...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Het eerste akkoord deed me eerst aan one way wind denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |