Smakelijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef fetX het volgende:
Erwtensoepje vanavond. Dat wordt knetteren.
@:drizzt_dourden
Het is ook een paar dagen geen zomer meer hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef fetX het volgende:
Ken je verder niet, maar ben nu al trots op jequote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tijdje al niet gedaan om heel eerlijk te zijn. Dealers zijn allemaal kut en was het zat.
Had eigenlijk vooral niet echt zin om uitgebreid te kokenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook een paar dagen geen zomer meer hoor
Genot, heb ik maandag gemaaktquote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef fetX het volgende:
Toch niet die unoxrotzooi.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Had eigenlijk vooral niet echt zin om uitgebreid te koken
Jaquote:
Vrees van welquote:
Wel eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrees van wel
Eckten maken het zelf.
Haal het ook wel eens bij de slager. Maar qua erwtensoep kan unox echt niet. Het lijkt er niet eensquote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrees van wel
Eckten maken het zelf.
opquote:Op donderdag 3 september 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal het ook wel eens bij de slager. Maar qua erwtensoep kan unox echt niet. Het lijkt er niet eens
Kijk in de spiegel......quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrees van wel
Eckten maken het zelf.
Hmm, vind die van Unox nog best prima eigenlij (vooral de pittige).quote:Op donderdag 3 september 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal het ook wel eens bij de slager. Maar qua erwtensoep kan unox echt niet. Het lijkt er niet eens
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat je weer terug was. Is je Rituals pakketje op?
Ook goedenavond Don. Klerejong.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet door dat je weer terug was. Is je Rituals pakketje op?
Ik had eerst niet door dat jij het was, totdat je voor feeks werd uitgemaakt en werd geadviseerd op te tyfen. Dat klonk bekend...quote:
Geen behoefte aanquote:Op donderdag 3 september 2020 19:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:zipportal zei dat jij je punani ging showen
Scrummasterquote:Op donderdag 3 september 2020 19:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook goedenavond Don. Klerejong.
Nog steeds het lievelingetje he..quote:Op donderdag 3 september 2020 19:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat jij het was, totdat je voor feeks werd uitgemaakt en werd geadviseerd op te tyfen. Dat klonk bekend...
KPD heeft nog wel openbare vleesgrotten ter bekijksquote:
Duidelijk wat laat, maar dat is normaal voor een Surinamer: welcome backquote:Op donderdag 3 september 2020 19:42 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nog steeds het lievelingetje he..
Lobiquote:Op donderdag 3 september 2020 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Duidelijk wat laat, maar dat is normaal voor een Surinamer: welcome back
Lekker lekker. Later als ik groot ben wil ik ook een DonRaja worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed hoor, weinig werken en veel verdienen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
KPD heeft nog wel openbare vleesgrotten ter bekijks
Daar heb ik een banquote:Op donderdag 3 september 2020 19:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Wat doe je ordinairquote:Op donderdag 3 september 2020 19:43 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een ban.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Had je foto's van @:chia geplaatst?
Weeg jij zoveel?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Wat een hobbit is het ook hè.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Ben jij zo'n Esmee type?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Maar goed dat je me niet beter kent
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ItsTheBradgeHerequote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef Rozevla het volgende:
@:Braad bradge thebradge braadslee
Geen idee hoe die dikke heet
Hallo makkerquote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hallo user Onlogisch mét een pimp abo.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:10 schreef Charrell het volgende:
Dus..Ik ken Allie al jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je iemand al sugardaddy maakt voor een Rituals pakketje ben je een goedkope hoer.quote:
Dit moet onderzocht worden. Tot op de bodem.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:19 schreef fetX het volgende:
Benieuwd wie allemaal volle mep hebben betaald voor Pimpgenot @:zipportal
Is ze weer van d'r stokje gegaan?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Amber Alert is uit. @:GGMM
https://www.politie.nl/ge(...)/rianne-tuithof.htmlquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is ze weer van d'r stokje gegaan?
stukje sushiquote:Op donderdag 3 september 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ge(...)/rianne-tuithof.html
Dat is waar. Ik ben wellicht te snel.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nou nou. Jij bent nog al stellig in zijn schuld. Wie weet is de beste man onschuldig.
Die film heb ik onlangs weer eens gekekenquote:
Op Blu-ray?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die film heb ik onlangs weer eens gekeken
quote:
Duitsland vs Spanje op ZDFquote:Op donderdag 3 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
Keuringsdienst van Waarde test op 3
waarvan aktequote:Op donderdag 3 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
Keuringsdienst van Waarde test op 3
Heb het een klein half uurtje geprobeerd.quote:
Neem aan dat ze bij NPO1 morgen (Nederland vs Polen) wel wat publieksgeluid hebben.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het een klein half uurtje geprobeerd.
Nu vind ik interlandvoetbal al kut, laat staan als het nergens om gaat en zonder publiek.
TR gezet. Te weinig diversiteit in deze foto.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gouden Tip, comment van de dag!
[ afbeelding ]
Ja, alleen kneuzen trappen daarin.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat ze bij NPO1 morgen (Nederland vs Polen) wel wat publieksgeluid hebben.
Nations League was trouwens juist om het wel een beetje ergens om te laten gaan
Wat jij wil.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat ze bij NPO1 morgen (Nederland vs Polen) wel wat publieksgeluid hebben.
Nations League was trouwens juist om het wel een beetje ergens om te laten gaan
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
VrijMiBabes #8 (not very sfw!)
Dank je.quote:
@RamboDirkquote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Zusjes van Sjors and Sjimmie.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Zo die mag wel iets minder vaak onder de zonnebankquote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren docu over Gascoigne gezien (aanrader)quote:
Prima speler. Met name op het WK 1990 was hij toen erg goed.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren docu over Gascoigne gezien (aanrader)
Eigenlijk nooit echt geweten dat hij zo goed was (zonder zijn blessures)
Dit ter info
Goed dat je in het PSV-topic Bavaria uitkotste.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima speler. Met name op het WK 1990 was hij toen erg goed.
Maar toon hè. Haal je er nooit uit.
Dat wordt anale seks.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sgatju komt zo thuis en heeft dan vakantie, en ben haar aan het opwachten met kaarsjes, muziek, allerlei hapjes en drank en de hele mikmak, ik hoop dat het een geweldige avond gaat worden.
Dat lijkt mij gezien de combinatie aan voedingstoffen dat op de tafel staat niet bepaald een puik plan.quote:
Waarschijnlijk heb je de boel al op voordat ze een stap over die deurmat heeft gezet, walgelijk vetzeug.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sgatju komt zo thuis en heeft dan vakantie, en ben haar aan het opwachten met kaarsjes, muziek, allerlei hapjes en drank en de hele mikmak, ik hoop dat het een geweldige avond gaat worden.
Vinex wijk romantiek ditquote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ach ja. Na 8 biertjes proef je het verschil ook niet meer hè.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je in het PSV-topic Bavaria uitkotste.
De strap-on lig klaar?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Sowieso die verhevenheid over pils. Als je Stijn een blinde test laat doen proeft hij het niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Na 8 biertjes proef je het verschil ook niet meer hè.
Vandaag oefenpotje PSV gekeken. Pijn aan de ogen hoor.
N1ek- woont in Berlijn hè. Daar kennen ze vinex niet.quote:
Ik heb het ooit gedaan. Van de 8 pilseners had ik er 5 goed.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso die verhevenheid over pils. Als je Stijn een blinde test laat doen proeft hij het niet.
Daar kennen ze alleen Turks tegenwoordig, lijkt wel een enclave van Erdogan.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
N1ek- woont in Berlijn hè. Daar kennen ze vinex niet.
Was er laatst nog. Blijft toch wel een lelijke stad.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar kennen ze alleen Turks tegenwoordig, lijkt wel een enclave van Erdogan.
Een kutselectie wordt niet opeens goed als je er een andere trainer neerzet.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Na 8 biertjes proef je het verschil ook niet meer hè.
Vandaag oefenpotje PSV gekeken. Pijn aan de ogen hoor.
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Was er laatst nog. Blijft toch wel een lelijke stad.
Wel gezellig verder.
Ik wens je een fijne avond toe Befbekje!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Denk je dat Van Gerwen er straks nog wat van gaat maken?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een kutselectie wordt niet opeens goed als je er een andere trainer neerzet.
Is de selectie zo kut ja?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een kutselectie wordt niet opeens goed als je er een andere trainer neerzet.
Niet echt grappig eigenlijk, maar ik zal een like geven omdat je daar overduidelijk verkapt om vraagt hier.quote:
Reactie van:quote:
Geen speciale verdediging en middenveld. Verfijnde zit voorin (inclusief Ihattaren en de back Max).quote:
quote:
Jullie snappen het gewoon niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt grappig eigenlijk, maar ik zal een like geven omdat je daar overduidelijk verkapt om vraagt hier.
Oke Slobeendquote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het gewoon niet.
Ook een like gegevenquote:Op donderdag 3 september 2020 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt grappig eigenlijk, maar ik zal een like geven omdat je daar overduidelijk verkapt om vraagt hier.
Rosario doet het echt prima. Die nieuwe keeper lijkt een aanwinst. Dumfries is prima voor de eredivisie en Teze laat zich zien. Mis ik twee posities waar een upgrade moet komen. Ik heb nog best vertrouwen in Boscagli en onze Mexicaan. Al was die laatste vandaag hemeltergend slecht.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen speciale verdediging en middenveld. Verfijnde zit voorin (inclusief Ihattaren en de back Max).
Het eerste seizoen is een tussenjaar, omdat die trainer het nieuwe systeem aan het inbrengen is.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rosario doet het echt prima. Die nieuwe keeper lijkt een aanwinst. Dumfries is prima voor de eredivisie en Teze laat zich zien. Mis ik twee posities waar een upgrade moet komen. Ik heb nog best vertrouwen in Boscagli en onze Mexicaan. Al was die laatste vandaag hemeltergend slecht.
Als @PSVCL de selectie prima vindt moet je je wel zorgen gaan maken hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rosario doet het echt prima. Die nieuwe keeper lijkt een aanwinst. Dumfries is prima voor de eredivisie en Teze laat zich zien. Mis ik twee posities waar een upgrade moet komen. Ik heb nog best vertrouwen in Boscagli en onze Mexicaan. Al was die laatste vandaag hemeltergend slecht.
O ja, goede smoes om je vooraf in te dekken is dat altijd.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is een tussenjaar, omdat die trainer het nieuwe systeem aan het inbrengen is.
Althans, dat zei PSVCL, dus dat zal dan wel zo zitten.
Dit klinkt heel erg logisch. Daarnaast is PSVCL een autoriteit op dit gebied dus het is maar beter om hem gewoon te geloven op zijn woord.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is een tussenjaar, omdat die trainer het nieuwe systeem aan het inbrengen is.
Althans, dat zei PSVCL, dus dat zal dan wel zo zitten.
@Zipportal is een vaste volger.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Charrell het volgende:
Love Island... goeiendag zeg wat een programma
Dit PSV gaat gewoon afgetekend kampioen worden. Slechte voorbereiding wil niets zeggen. Gewoon 102 punten jatoch.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, goede smoes om je vooraf in te dekken is dat altijd.
Wil je mij niet framen, Bachelorette kijker.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:zipportal is een vaste volger.
Door Gaby zeker..?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je mij niet framen, Bachelorette kijker.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit PSV gaat gewoon afgetekend kampioen worden. Slechte voorbereiding wil niets zeggen. Gewoon 102 punten jatoch.
Schaam je vooral niet. Mijn vrouw kijkt ook naar dat soort programma's.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je mij niet framen, Bachelorette kijker.
Ik ook, ondanks dat het vaak niet zo goed is, blijft het voor mij toch de leukste competitie.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb in ieder geval weer zin in de eredivisie.
Het is gewoon kut Niels.quote:
Zeker. Al geniet ik ook van de Duitse en Italiaanse competitie.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat het vaak niet zo goed is, blijft het voor mij toch de leukste competitie.
Ja, jammer van de rest van het team.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon kut Niels.
Voorin is het met Malen, Lammers, Madueke, Gakpo en Ihattaren wel genieten.
Leuke backjes ook. Rosario laat zich echt zien en die nieuwe keeper straalt ook wel iets uit. Maar de balans in het team is middelmatig op zijn best.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, jammer van de rest van het team.
Engeland en Spanje vind ik ook nog wel leuk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Al geniet ik ook van de Duitse en Italiaanse competitie.
Spanje vind ik niets.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Engeland en Spanje vind ik ook nog wel leuk.
Fakenews.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zou je aan @:Lange_Lans moeten vragen.
Dat zou je aan @Zipportal moeten vragen.quote:
Dat wij drieën nog in dit topic zitten, geeft jou nog geen ruimte om een mentionbom af te laten gaan.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou je aan @:zipportal moeten vragen.
Wauw, neem het anders even heel erg serieus zeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wij drieën nog in dit topic zitten, geeft jou nog geen ruimte om een mentionbom af te laten gaan.
Denk je echt dat @Zipportal serieus is?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wauw, neem het anders even heel erg serieus zeg.
Ja, of anders mijn post.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wauw, neem het anders even heel erg serieus zeg.
Ik kan hem niet peilen. Vooralsnog vind ik hem een erg matige user, maar mogelijk heeft het even tijd nodig.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je echt dat @:Zipportal serieus is?
Wat bedoel je hiermee?quote:
Oké The Bachelorette kijker.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan hem niet peilen. Vooralsnog vind ik hem een erg matige user, maar mogelijk heeft het even tijd nodig.
Oh, dat is toch dat zwartenpietengekkie?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat is toch dat zwartenpietengekkie?
Ik zag dat het anderhalf uur duurt, dat is me toch 89 minuten te lang.
Slaap meestal pas rond 12. 7u weer op. Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja maar ik hoef niet fris en fruitig op kantoor te zitten morgen.
Ik rock 6 uur slaap. Meer krijg ik niet klaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Slaap meestal pas rond 12. 7u weer op. Niets mis mee.
Minder dan 7u slaap gaat wel pijn doen
Innen voor je moeder?quote:
Dat krijg je als je oud bentquote:Op donderdag 3 september 2020 23:04 schreef Charrell het volgende:
Ik heb mijn bio wekker rond 8:15/30 als ik ga slapen rond 01:00... ongeveer hetzelfde ja
Is er iets met je moeder... of?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat sorry, ik geef je niet voor niets een like!
Nee hoor, niet dat ik weet in elk geval.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Is er iets met je moeder... of?
Lekker zeg. 6u voor een keertje kan ik prima aan, maar minimaal 7u slaap heb ik toch wel nodig (nog).quote:Op donderdag 3 september 2020 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik rock 6 uur slaap. Meer krijg ik niet klaar.
Voorheen onrustige slaper, maar zet nu de wekker op 6 uur slaap.
Oh... goedzo.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet dat ik weet in elk geval.
Je modem resetten.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wtf. Geen enkele website werkt hier, behalve fok.
Is ook een ritme hè. Ook na een avondje doorhalen ben ik na 6 uur klaarwakker.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker zeg. 6u voor een keertje kan ik prima aan, maar minimaal 7u slaap heb ik toch wel nodig (nog).
Maar ach, vooruitgang is er. Tot een paar jaar terug moest ik toch echt 8u slapen, maar toen had ik een wat onregelmatiger leven
Dit vind ik een redelijk intieme vraag. Laten we dit even via DM doen.quote:
.....wow.. behoorlijk lang ja!quote:Op donderdag 3 september 2020 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit vind ik een redelijk intieme vraag. Laten we dit even via DM doen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:25 schreef Charrell het volgende:
Niks gestuurd, niks ontvangen.
Truste![]()
Goedenavond DonGod.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:40 schreef DonRaja het volgende:
Goedenavond overigens allen, met een extra groet voor @:lenny_leonard
Hoe zou hij over tennis denken?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Co noemt golf een spelletje. Dus geen sport.@:lenny_leonard @:fetx
Dat moet in je aard liggen. @monkyyyquote:Op donderdag 3 september 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou hij over tennis denken?
Een aangename bezigheid voor de gegoede burgerij. @Wereldgozerquote:Op donderdag 3 september 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen. @:monkyyy
Eens. Voor de mensen met een beetje allooi.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een aangename bezigheid voor de gegoede burgerij. @:wereldgozer
Jij bent 100% Tokkiequote:Op donderdag 3 september 2020 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Jij bent een halve tokkie
Jij bent een beetje een gespleten persoonlijkheid. Het liefst zit jij met een goedkoop pilsie voor je huis en Hazes keihard door de speakers het verzameld werk van Nietzsche te lezen, zeg maar
https://upcoming.nl/artik(...)j?uuid=47747.up17096 quiz voor @:lenny_leonard en @:charrell en @:jancees
TILBURGEDquote:Op donderdag 3 september 2020 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent 100% Tokkie
We kunnen hier gaan omschrijven waarom jij 100% Tokkie bent, maar waarschijnlijk kun je toch niet lezen, of ben je te bezopen om nog te kunnen lezen. Ga maar weer voor je huis zitten zuipen. Veel plezier!
Wtf is dit
@GGMM @onlogisch @Zipportal @maxi-mus check ditquote:Op donderdag 3 september 2020 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent 100% Tokkie
We kunnen hier gaan omschrijven waarom jij 100% Tokkie bent, maar waarschijnlijk kun je toch niet lezen, of ben je te bezopen om nog te kunnen lezen. Ga maar weer voor je huis zitten zuipen. Veel plezier!
Wtf is dit
Zou je het niet gewoon goed hebben ingevuld, maar zou je browser niet zien dat je uit Nijmegen komt?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:50 schreef Caland het volgende:
Ik ben een halve tokkie
Teleurgesteld
Vast omdat ik voor Jan Roos koos
bij mij klopt het welquote:Op donderdag 3 september 2020 23:50 schreef Caland het volgende:
Ik ben een halve tokkie
Teleurgesteld
Vast omdat ik voor Jan Roos koos
Je vieze dikke hoerenmoederquote:Op donderdag 3 september 2020 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou je het niet gewoon goed hebben ingevuld, maar zou je browser niet zien dat je uit Nijmegen komt?
Oké tokkie.quote:
Jij bent een halve Tokkiequote:
haha kut Tokkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent een halve Tokkie
Jij bent een beetje een gespleten persoonlijkheid. Het liefst zit jij met een goedkoop pilsie voor je huis en Hazes keihard door de speakers het verzameld werk van Nietzsche te lezen, zeg maar.
Kom vechten dan. Mafklapper.quote:
Nee. Of je komt uit Nijmegen of Tilburg of je bent een halve tokkie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:04 schreef fetX het volgende:
Benieuwd of er andere opties zijn (in die quiz).
Nou ja, eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Of je komt uit Nijmegen of Tilburg of je bent een halve tokkie.
mijn vriendin was geen Tokkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 00:04 schreef fetX het volgende:
Benieuwd of er andere opties zijn (in die quiz).
Nou ja, eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd.
MUZ / Kevin [#1] De nieuwe supersterquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:07 schreef Caland het volgende:
Animal Stories, an album by Kevin on Spotify
@:doublepain
Okquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MUZ / Kevin [#1] De nieuwe superster
graag hier posten
Zelfs de altijd sympathieke Toeterjan, HAAT Tilburg.quote:
Jij bent absoluut geen Tokkie. Je kent dat volk amper. Bij Tokkie denk jij aan een tor en niet aan een asofamilie.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Jij bent een beetje een gespleten persoonlijkheid. Het liefst zit jij met een goedkoop pilsie voor je huis en Hazes keihard door de speakers het verzameld werk van Nietzsche te lezen, zeg maar
https://upcoming.nl/artik(...)j?uuid=47747.up17096 quiz voor @:lenny_leonard en @:charrell en @:jancees
Echt niet Niels. Dit is zelf verzonnen. Gek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent absoluut geen Tokkie. Je kent dat volk amper. Bij Tokkie denk jij aan een tor en niet aan een asofamilie.
Nelisquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent absoluut geen Tokkie. Je kent dat volk amper. Bij Tokkie denk jij aan een tor en niet aan een asofamilie.
netjes maatquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:43 schreef Charrell het volgende:
Haags, Char hier.
Groeten vanaf het toilet.. die garnalen zijn verkeerd gevallen!!!
Mvogo > Bijlowquote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als @:psvcl de selectie prima vindt moet je je wel zorgen gaan maken hoor.
Flikker opquote:Op vrijdag 4 september 2020 04:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mvogo > Bijlow
Dumfries > ?
Teze > Bothegin
Senesi >
Max > haps
Rosario van de voorbereiding > Fer
Aankoop > Kokcu (in potentie wel een topspeler)
Ihattaren > berghuis ( heeft zn beste tijd wel gehad )
Gakpo = Sinestera
Malen >> spitsen van Feyenoord
Net zoals de laatste 40 jaar ,met uitzondering van een paar seizoen , gaat het uiteindelijk gewoon weer tussen PSV en Ajax.
Dat PSV een mindere selectie heeft horen we altijd voordat het seizoen begint,standaard praatjes ,uit jaloezie waarschijnlijk
Jij bent 100% Tokkiequote:Op donderdag 3 september 2020 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik ook. Erg teleurstellend.quote:
Watjequote:Op vrijdag 4 september 2020 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Erg teleurstellend.
Helemaal omdat ik vanavond fit moet zijn voor mijn hobby @:wereldgozer
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Erg teleurstellend.
Helemaal omdat ik vanavond fit moet zijn voor mijn hobby @:wereldgozer
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[twitter]https://twitter.com/MiaCathell/status/1301734032086974464[/twitter
Erg mooi.
Yep.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit die gast van dat vice interview
link naar dat interview?quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit die gast van dat vice interview
Je klinkt een beetje geïrriteerd, misschien doet een slaapje je goedquote:
Hoezo matigquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:01 schreef fetX het volgende:
5,5 uur geslapen. Matige nacht.
@:lange_lans
Die zit in de vetrainquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb je met @:Anneloos gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |