Een heleboel Duitsers zijn de mondkapjes ook beu. Het is dat het verplicht is mond en neus bedekking te dragen. Dus alles is goed volgens de wet. En dat zie je dus ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuuu! Beestjes!
Ik had vandaag kantoordagVoor het eerst in evenals jaar mijn collega’s live gezien en kennisgemaakt met wat nieuwe mensen die inmiddels al een paar maanden aan het werk zijn. Alles mooi gedoseerd op anderhalve meter.
Natuurlijk kwam ik in de file terecht. Op mijn route staat nooooit file![]()
Vervolgens voor het eerst in een half jaar de grens over. Met mondkapje op de DM in. Mensen hangen ze buiten de winkel in alle vormen om of aan hun gezichtKassiere achter spatscherm. Mét mondkapje. Wel de neus vrij
![]()
![]()
Daarna scheurde ik van de honger, had ik zin pasta maar geen zin om boodschappen te doen en te koken dus Thuisbezorgd to the rescue. Want uiteraard had ik vandaag alleen nog maar een soepje op en een stuk aardbeienvlaai.
De onberekenbare factor is ook: hóe slim zijn brabantse muizen t.o.v. groningse muizen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
10 Minuten en er zat al een muis in de val. Niet normaal meer. Ik maak aantekeningen voor @:sigme over de kwaliteiten van de vallen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
De onberekenbare factor is ook: hóe slim zijn brabantse muizen t.o.v. groningse muizen?
Wat een leuk project. Heb je droog plannen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:33 schreef AnneX het volgende:
Sinds kort heeft het dorp collectief een voedseldroger met 9 laden staan, mét subsidie.
Door de leden te gebruiken voor ¤ 1 per keer.![]()
En de tussentijdse telling van kwf is ruim over de opbrengst van voorgaande jaren.
Nee, totaal niet. Sorry. Ik vind dit ook niet zo grappig. Wel een beetje fascinerend, vooral vanwege de grote aantallen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Zijn jullie wel een beetje lief voor al die muizen?!
Wat een heerlijke vooruitzichtenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef sigme het volgende:
Morgen nog een belangrijke presentatie geven, zaterdag laatste spullen pakken, zondag op pad.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n 30kg eten voor in de dakkoffer. Dat is minus eten voor onderweg
![]()
En minus drank (die zit onder een stoel)![]()
![]()
Wow! Zware bevalling geweest?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, was net aan het appen met een syrische kennis. Zij heeft vorige week een dochter gekregen (mooi meisje). Zij is zelf een heel iniminie mensje, klein, fijngebouwd, en haar dochter was 4300 gr![]()
QR code werkt als een tierelier, alleen weet ik niet of die nu in @:AnneX collectebus is gekomen
Fijne temperatuur daar, maar ik vind dit hier ook niet heel vervelend, droger dan vandaag wel graag
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een leuk project. Heb je droog plannen?
Ik heb voor morgen op mijn lijstje staan dat ik je QR code ga gebruiken. Ik had wat telefoonproblemen deze week dus kon even niets overmaken.
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef sigme het volgende:
Morgen nog een belangrijke presentatie geven, zaterdag laatste spullen pakken, zondag op pad.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n 30kg eten voor in de dakkoffer. Dat is minus eten voor onderweg
![]()
En minus drank (die zit onder een stoel)![]()
![]()
Ik denk volgende week. Ik ga niet vrijwillig zeiknat worden. Morgen ga ik naar de markt en misschien achter de naaimachine, maar volgende week schijnt het mooier weer te worden en dan is het minder druk op de hei.quote:
Oja de paarse heiquote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk volgende week. Ik ga niet vrijwillig zeiknat worden. Morgen ga ik naar de markt en misschien achter de naaimachine, maar volgende week schijnt het mooier weer te worden en dan is het minder druk op de hei.
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk volgende week. Ik ga niet vrijwillig zeiknat worden. Morgen ga ik naar de markt en misschien achter de naaimachine, maar volgende week schijnt het mooier weer te worden en dan is het minder druk op de hei.
Anderhalve week, maandag over een week weer aan het werk. En morgen even inloggen want er gaat iets verkeerd en oplossen lukt niet via de telefoonquote:Op donderdag 3 september 2020 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vakantie?
Jij ook? want ik zie geen namen van donateurs, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, echt super handig zo'n QR codeEn er komt hier dus serieus nooit een collecte aan de deur, dus dan maar via FOK
Dit klinkt wel verrekte zalig, zeg!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Kreator het volgende:
Gyros goddelijk. Terugrijden in het donker spannend. Ene hairpin na de andere.
We zagen de maan opkomen. De zon stond er nog mooi op. Ging echt heel.snel. je zag hem bewegen
Nou FFT en @Kaatje1 Sommige piepkleine vrouwtjes werken er enorme babies uit zonder problemen, net zo goed als dat heel kleine koters voor zware bevallingen kunnen zorgen bij vrouwen die groot en breed zijn. Lichaamsbouw zegt niks over je geboortekanaal enzoquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow! Zware bevalling geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |