abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194869827

Joe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 3 september 2020 @ 19:19:18 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_194870489
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuuu! Beestjes! :X

Ik had vandaag kantoordag :D Voor het eerst in evenals jaar mijn collega’s live gezien en kennisgemaakt met wat nieuwe mensen die inmiddels al een paar maanden aan het werk zijn. Alles mooi gedoseerd op anderhalve meter.
Natuurlijk kwam ik in de file terecht. Op mijn route staat nooooit file }:|

Vervolgens voor het eerst in een half jaar de grens over. Met mondkapje op de DM in. Mensen hangen ze buiten de winkel in alle vormen om of aan hun gezicht :') Kassiere achter spatscherm. Mét mondkapje. Wel de neus vrij :') :')

Daarna scheurde ik van de honger, had ik zin pasta maar geen zin om boodschappen te doen en te koken dus Thuisbezorgd to the rescue. Want uiteraard had ik vandaag alleen nog maar een soepje op en een stuk aardbeienvlaai.
Een heleboel Duitsers zijn de mondkapjes ook beu. Het is dat het verplicht is mond en neus bedekking te dragen. Dus alles is goed volgens de wet. En dat zie je dus ook.
Daarbij kijken ook zij over de grens. Zien in Nederland geen mondkapjes in de winkels en de zelfde hoeveelheid besmettingen. Waardoor het dragen nog meer een moetje wordt. En het vod zodra buiten ergens weg gefrommeld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 september 2020 @ 19:20:40 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194870523
Eerste keer dat ik gyros (Metaxa) heb besteld. Ben benieuwd. Kon land niet verlaten zonder gyros.
pi_194872023
Sinds kort heeft het dorp collectief een voedseldroger met 9 laden staan, mét subsidie.
Door de leden te gebruiken voor ¤ 1 per keer. w/

En de tussentijdse telling van kwf is ruim over de opbrengst van voorgaande jaren. w/
pi_194872195
10 Minuten en er zat al een muis in de val. Niet normaal meer. Ik maak aantekeningen voor @sigme over de kwaliteiten van de vallen.
Spoilers!
pi_194872261
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
10 Minuten en er zat al een muis in de val. Niet normaal meer. Ik maak aantekeningen voor @:sigme over de kwaliteiten van de vallen.
De onberekenbare factor is ook: hóe slim zijn brabantse muizen t.o.v. groningse muizen?
pi_194872378
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

De onberekenbare factor is ook: hóe slim zijn brabantse muizen t.o.v. groningse muizen?
_O-

Stel dat de Brabantse muis dier is, dan heeft Sigme nog twee katten die weten hoe ze muizen moeten vangen. Dat wil bij onze kat maar eens in de paar jaar lukken.
Spoilers!
pi_194872417
Zijn jullie wel een beetje lief voor al die muizen?!
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 september 2020 @ 21:00:48 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194872574
Gyros goddelijk. Terugrijden in het donker spannend. Ene hairpin na de andere.

We zagen de maan opkomen. De zon stond er nog mooi op. Ging echt heel.snel. je zag hem bewegen
pi_194872616
De romantiek.. *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194872802
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:33 schreef AnneX het volgende:
Sinds kort heeft het dorp collectief een voedseldroger met 9 laden staan, mét subsidie.
Door de leden te gebruiken voor ¤ 1 per keer. w/

En de tussentijdse telling van kwf is ruim over de opbrengst van voorgaande jaren. w/
Wat een leuk project. Heb je droog plannen?

Ik heb voor morgen op mijn lijstje staan dat ik je QR code ga gebruiken. Ik had wat telefoonproblemen deze week dus kon even niets overmaken.
Spoilers!
pi_194872820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Zijn jullie wel een beetje lief voor al die muizen?!
Nee, totaal niet. Sorry. Ik vind dit ook niet zo grappig. Wel een beetje fascinerend, vooral vanwege de grote aantallen.
Spoilers!
pi_194872861
Morgen nog een belangrijke presentatie geven, zaterdag laatste spullen pakken, zondag op pad.

Ik heb zo'n 30kg eten voor in de dakkoffer :'). Dat is minus eten voor onderweg :') :')
En minus drank (die zit onder een stoel) :') :') :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194873036
Oef, was net aan het appen met een syrische kennis. Zij heeft vorige week een dochter gekregen (mooi meisje). Zij is zelf een heel iniminie mensje, klein, fijngebouwd, en haar dochter was 4300 gr :o

QR code werkt als een tierelier, alleen weet ik niet of die nu in @AnneX collectebus is gekomen

Fijne temperatuur daar, maar ik vind dit hier ook niet heel vervelend, droger dan vandaag wel graag
We have far more in common than that which devides us..
pi_194873398
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef sigme het volgende:
Morgen nog een belangrijke presentatie geven, zaterdag laatste spullen pakken, zondag op pad.
[ afbeelding ]

Ik heb zo'n 30kg eten voor in de dakkoffer :'). Dat is minus eten voor onderweg :') :')
Wat een heerlijke vooruitzichten O+
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, was net aan het appen met een syrische kennis. Zij heeft vorige week een dochter gekregen (mooi meisje). Zij is zelf een heel iniminie mensje, klein, fijngebouwd, en haar dochter was 4300 gr :o

QR code werkt als een tierelier, alleen weet ik niet of die nu in @:AnneX collectebus is gekomen

Fijne temperatuur daar, maar ik vind dit hier ook niet heel vervelend, droger dan vandaag wel graag
Wow! Zware bevalling geweest?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194873660
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een leuk project. Heb je droog plannen?

Ik heb voor morgen op mijn lijstje staan dat ik je QR code ga gebruiken. Ik had wat telefoonproblemen deze week dus kon even niets overmaken.
w/ Alvast. Dan geef ik de QR code nog een vrijdags schopje.

Nee geen droge plannen. Omdat in Cul een aantal mensen drogen, vond ik het wel leuk om te delen.

@ kaatje: ja hoor. Want die deed een sprongetje. *O*
Wat zeg ik: een flinke sprong. Dank je namens kwf. B-)
pi_194873763
Ja, echt super handig zo'n QR code _O_ En er komt hier dus serieus nooit een collecte aan de deur, dus dan maar via FOK :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194873804
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ziet er goed uit *O*
pi_194874028
*O* *O* Bijna wekeend *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194874117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef Sarabi het volgende:
Vakantie *O*
Dat dus *O* *O* *O*
pi_194874162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat dus *O* *O* *O*
Jij ging lekker fietsen toch?
pi_194874207
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 22:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij ging lekker fietsen toch?
Ik denk volgende week. Ik ga niet vrijwillig zeiknat worden. Morgen ga ik naar de markt en misschien achter de naaimachine, maar volgende week schijnt het mooier weer te worden en dan is het minder druk op de hei.
pi_194874457
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik denk volgende week. Ik ga niet vrijwillig zeiknat worden. Morgen ga ik naar de markt en misschien achter de naaimachine, maar volgende week schijnt het mooier weer te worden en dan is het minder druk op de hei.
Oja de paarse hei O+

Wij beginnen morgen de vakantie in de bios

Verder veel spannende dingen voor onze brouwerij en natuurlijk de laatste 2 weken van de tour (zoals altijd maar nu 2 maanden later)
pi_194874669
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je vakantie? *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')