quote:
Bekijk item op TikTokquote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Charrell het volgende:
Bekijk item op TikTok
Zie je liever items van TikTok direct op deze pagina? klik dan hier om TikTok voortaan toe te staan. Je kunt de instelling wijzigen in desktopversie van de settingspagina onder tabblad 'overig'.
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Charrell het volgende:
Zie je liever items van TikTok direct op deze pagina? klik dan hier om TikTok voortaan toe te staan. Je kunt de instelling wijzigen in desktopversie van de settingspagina onder tabblad 'overig'.
Die blokkeerfunctie werkt prima.quote:Zie je liever items van TikTok direct op deze pagina? klik dan hier om TikTok voortaan toe te staan. Je kunt de instelling wijzigen in desktopversie van de settingspagina onder tabblad 'overig'.
Bekijk item op TikTokquote:
Like erbij. Je gaat lekker man.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk schiet Trump een beetje op met die tiktok ban, en gaan Facebook en Twitter TikTok achterna.
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hopelijk schiet Trump een beetje op met die tiktok ban, en gaan Facebook en Twitter TikTok achterna.
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Joe Hiden is zn nieuwe bijnaam he
Top 3god.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Like erbij. Je gaat lekker man.
Like erbijquote:Op donderdag 3 september 2020 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedoel je dat moment dat ie een regel tekst voorlas wat zijn staf erbij had gezet?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:01 schreef JanCees het volgende:
hij faalde gister nog bij het oplezen van de autocue
bij een live interview
LOL
Like gegeven.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik 1000 likes haal geef ik weer een abo cadeau.
Pimp?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Om likes schooien vind ik een beetje zielig.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@Tjacka en ik vinden dat inderdaad niet kunnen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om likes schooien vind ik een beetje zielig.
Eens. Ik heb zelfs een klacht naar forum@fok.nl gemaild omdat ik teveel likes kreeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BLM.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs een klacht naar forum@fok.nl gemaild omdat ik teveel likes kreeg.
[..]
Wat heeft dat met om likes schooien te makenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs een klacht naar forum@fok.nl gemaild omdat ik teveel likes kreeg.
Mee eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet geliked.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is het tegenovergestelde van likes schooien.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met om likes schooien te maken
Ohquote:Op donderdag 3 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is het tegenovergestelde van likes schooien.
[..]
Ik zag het, hij las de koptekst op.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:01 schreef JanCees het volgende:
hij faalde gister nog bij het oplezen van de autocue
bij een live interview
LOL
Ja en om de 2 minuten klagen dat hij zoveel likes krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie doet net alsof hij likes niet leuk vindt zodat iedereen zijn berichten gaat liken.
Slimme man.
Sleepy Joe hidenquote:
[..]
Je bent er maar druk mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga nou eens van die geforceerde tour af, Boer Wapse.
fistfuck.fmquote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Charrell het volgende:
Welke radiozender luisteren jullie eigenlijk meestal?
Drammer.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga nou eens van die geforceerde tour af, Boer Wapse.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Charrell het volgende:
Ja, niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Charrell het volgende:
BNR op zijn tijd is weinig mis mee.quote:
Het schoot mij oprecht daarna pas te binnen.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:28 schreef GGMM het volgende:
Slim om dat te verdelen over 2 posts @:maxi-mus nu heb je 2 likes te pakken!
radio luisteren is echt voor paupersquote:Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Charrell het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie doet net alsof hij likes niet leuk vindt zodat iedereen zijn berichten gaat liken.
Slimme man.
Walgelijk, dit geroddel.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en om de 2 minuten klagen dat hij zoveel likes krijgt.
Ik heb het idee dat Scrummie graag aandacht krijgt.
Tour de France, nu nog 3.quote:
Goh dat jij dat nou leuk vindt.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:37 schreef Charrell het volgende:
Coen en Sander show, altijd gieren
YES STEVENMAC26 in de SC!!!quote:
Hebben ze @RensAjacied al opgepakt?quote:
is er weer ergens een rel geweest?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze @:RensAjacied al opgepakt?
Hij lijkt er wel op hè?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Rens heeft Gerda haar toestel gestolen
Ja wel op mijn telefoon maar het is even niet andersquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
is er weer ergens een rel geweest?
Ik vond van wel jaquote:
Hij vindt het zelf niet zo heel leuk neequote:
Kut René is nooit duidelijk behalve als het over Nintendo gaatquote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat act gedeelte ging over Doublepain dus.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf niet zo heel leuk nee
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey!
Ik had het tegen doublepain
Maar fijn dat je terug bent maat
Ik weet niet of Gerda een troll account is of nietquote:Op donderdag 3 september 2020 16:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik denk dat hij al contact gezocht heeft met Gerda.
Uhm, dat lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gerda een troll account is of niet
Ik had nog niet verder gekeken naar dat account, maar ik denk het wel nu ik even gekeken heb.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gerda een troll account is of niet
Wel een leuke danquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:yvonne KIJK EENS WIE ER TERUG IS
Voor altijd!
quote:
quote:
Gappie!quote:
Vandaag nogquote:
Over xxxl? Jeetjequote:Op donderdag 3 september 2020 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
wil jij voortaan niet zo onaardig doen op twitter tegen mij
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch je bent ontslagen bedankt voor alles
omdat ie nergens mod van isquote:Op donderdag 3 september 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom kun je niet meer snel zien waar iemand mod van is?
Sorry manquote:
Dit gaat me een partij likes opleveren zeg!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Kan wel maar dit is een gebbetjequote:Op donderdag 3 september 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom kun je niet meer snel zien waar iemand mod van is?
murp is faquote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Oh nu wel. Van de week bij Murp niet maar die was dan blijkbaar ook nog nergens mod van. Raar.
Nee murp is ook FAquote:Op donderdag 3 september 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Oh nu wel. Van de week bij Murp niet maar die was dan blijkbaar ook nog nergens mod van. Raar.
Godverdomme maxi-musquote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel Momo. Jeetje, dit gaat niet soepel.
quote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ze net mod was in ieder geval niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme maxi-mus
Ik ga even kijken of bij Momo alles goed staat!
Poeh, als je de schadeafhandelingen ook zo doet, gaat dat je nog een hoop problemen opleveren.quote:Op donderdag 3 september 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond niet goed inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen ze net mod was in ieder geval niet.
Geen idee, dit was @Justin_Casequote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stond niet goed inderdaad
Nu wel! Bedankt
Ik @Momo @Molo en @murpquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Justin_Case het volgende:
Ik haal @:momo en @:molo soms door elkaar.
Scheelt ook maar 1 letter!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Justin_Case het volgende:
Ik had gewoon gelijk dus je moet je gore bek houden, vuile klootzak!quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt zeker weer iemand anders.
Voor wat eigenlijk?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
Meen je dat nou??????quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Scheelt ook maar 1 letter!!!!!!
Like gegeven.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had gewoon gelijk dus je moet je gore bek houden, vuile klootzak!
Dummie en Scrummie ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Scheelt ook maar 1 letter!!!!!!
wtfquote:Op donderdag 3 september 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik haal @:GGMM en @:onlogisch altijd door elkaar.
quote:
Nou ja, hij zal ongetwijfeld zijn best gedaan hebben. Volgens mij vond hij zelf dat het wel goed ging.quote:
Grapje maat. Hoe kan ik jullie nou door elkaar halen! Jij bent een slimme man van 37 en nouja, @onlogisch niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Jij en ik zijn vanaf vandaag aartsvijanden.
Jesus_Christquote:Op donderdag 3 september 2020 17:01 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:03 schreef Charrell het volgende:
Wat eten we vanavond?
Reageren met foto
Dit is Drizzt zijn afdeling, pak die jongen nou niet zijn enige taak af.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:03 schreef Charrell het volgende:
Wat eten we vanavond?
Reageren met foto
quote:
Pannenkoeken.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
Kip, zilvervliesrijst, boontjes, jus.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroniquote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probeer je de plek van @Onogisch in te nemen, nu hij ontslagen is?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Onogischquote:Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer je de plek van @:Onogisch in te nemen, nu hij ontslagen is?
Oei, dit gaat foutquote:Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spelfoutje, moet kunnen. Ik ben in ieder geval geen mof.quote:
Ruim je het wel zelf op?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kip, zilvervliesrijst, boontjes, jus.
Huhquote:Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok dat ik deze mening deel.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volwassen mannen met een rugzak
Daar heb ik een pittige mening over.
@:buitendam
Ja dat begreep ik ook nog welquote:
Weet ik, mijn post was als gebbetje bedoeld!quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook nog wel
Wok: garnalen &zalm met groenquote:Op donderdag 3 september 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er lopen er hier toch aardig wat rond met een rugzakje.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gok dat ik deze mening deel.
Je gaat zo zijn standaardmaaltijd eten. Weeg het wel even op de gram nauwkeurig af, dan kun je straks ook een kilo pepernoten per dag naar binnnen proppen.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook nog wel
Wat bedoel je met groen?quote:
Geen like gegeven. Drizzt was een te makkelijk slachtoffer.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, mijn post was als gebbetje bedoeld!
Wat een aparte combinatie!quote:
Dijenkletsertjequote:Op donderdag 3 september 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, mijn post was als gebbetje bedoeld!
Is dit een random pic?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier een foto om je op te vrolijken!
[ afbeelding ]
Pil doorslikken gek.quote:
Nee, dit was er een uit "foto's om je op te vrolijken"quote:
Ik heb nog oxy's liggen.quote:
quote:
niet grappigquote:Op donderdag 3 september 2020 18:09 schreef Charrell het volgende:
[..]
Verkeerd geraden en ge-le-zen Doublepenetration
Was je van plan om materiaal van jezelf neer te pleuren?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:10 schreef Charrell het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een 18+ gifje hier weg zou knallen....
Ditquote:Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was je van plan om materiaal van jezelf neer te pleuren?
Zal ik ze maar niet aan doen..quote:Op donderdag 3 september 2020 18:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was je van plan om materiaal van jezelf neer te pleuren?
Wie is ze?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Zal ik ze maar niet aan doen..
Niks. Dat mag na werktijd van Drizzt.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:10 schreef Charrell het volgende:
Wat zou er gebeuren als je een 18+ gifje hier weg zou knallen....
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
ANNOUNCE FEE open. @:yvonne @:lenny_leonard
Hier moet druk achter.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan niet lang meer duren.
BramGOAT trouwens.
Welke hobby?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar weer eens aan de hobby
@:wereldgozer
KeesGod is maar een matige Sint.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan niet lang meer duren.
BramGOAT trouwens.
Calliequote:
Vblquote:
Nee dat soort dingen doen we niet meerquote:Op donderdag 3 september 2020 18:51 schreef Elan het volgende:
Steven is terug
Nog met rolstoelen in de weer geweest maat?
Elan wordt op zijn plek gezet.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen doen we niet meer
Bijzonder pijnlijk voor @Tjacka dat ze jou daar na jaren afwezigheid direct weer installeren terwijl hij al minstens zo lang op dat baantje loopt te azen.quote:
Wantquote:Op donderdag 3 september 2020 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elan wordt op zijn plek gezet.
Hoezoquote:Op donderdag 3 september 2020 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Elan wordt op zijn plek gezet.
Steven!quote:
Wat doe jij hier ierquote:
Tjacka mag van mijquote:Op donderdag 3 september 2020 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijzonder pijnlijk voor @:Tjacka dat ze jou daar na jaren afwezigheid direct weer installeren terwijl hij al minstens zo lang op dat baantje loopt te azen.
quote:
Maar welkom terug, wat heb je die dik 4 jaar gedaan?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanter was een tijd dat ik dit soort dingen deed.
Mikeyquote:
Nee, maar ik ga over lijken om een like te scoren.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Weet je überhaupt waar dit over gaat?
Geintje van Renéquote:
Carrière maken, geen stadionverbod krijgen en geen rolstoelen meer stelenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar welkom terug, wat heb je die dik 4 jaar gedaan?
Ja, we lachen wat af.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ah, forum admin @:GGMM is wel van een gebbetje ja.
Het is pas 3 september.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, we lachen wat af.
ANNOUNCE FEE open. @:lenny_leonard
Niks veranderd neequote:
Tja.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:57 schreef Coco. het volgende:
En waarom is Sakura uit de OP?
@:zipportal
Wat doe je tegenwoordigquote:Op donderdag 3 september 2020 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Carrière maken, geen stadionverbod krijgen en geen rolstoelen meer stelen
Werk voor een internationaal bedrijf en stuur een team aan. Verder soort van huisje boompje beestjequote:
Wat heeft je doen besluiten ineens terug te keren op den foks na ruim 4 jaar?quote:
@Charrell laat haar scheur straks zien.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten ineens terug te keren op den foks na ruim 4 jaar?
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Charrell laat haar scheur straks zien.
Ik toon alvast mijn interessequote:Op donderdag 3 september 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Charrell laat haar scheur straks zien.
Rene zei iets op Twitter en dacht dat het tegen mij was dus kwam verhaal halenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat heeft je doen besluiten ineens terug te keren op den foks na ruim 4 jaar?
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Ik toon alvast mijn interesse
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rene zei iets op Twitter en dacht dat het tegen mij was dus kwam verhaal halen![]()
Het was tegen doublepain
Zit GGMM bij IS? Die ronselen ook mensen.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rene zei iets op Twitter en dacht dat het tegen mij was dus kwam verhaal halen![]()
Het was tegen doublepain
Heb je weer zitten snuivenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was tegen doublepain
Tijdje al niet gedaan om heel eerlijk te zijn. Dealers zijn allemaal kut en was het zat.quote:
Kijk @Calandquote:Op donderdag 3 september 2020 19:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werk voor een internationaal bedrijf en stuur een team aan. Verder soort van huisje boompje beestje
ben je volwassen ofzoquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tijdje al niet gedaan om heel eerlijk te zijn. Dealers zijn allemaal kut en was het zat.
Why not bothquote:Op donderdag 3 september 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk @:caland
Het kan dus wel, van proleet naar normaal persoon.
Ja het vergt wat aanpassen en beter nadenken maar het kan.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes daarmee maatquote:Op donderdag 3 september 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:
Hee man,quote:Op donderdag 3 september 2020 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
oprotten jij achterlijke kkdebiel
Jan Cees heeft zich voor mij allang al bewezenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee man,
Ik weet dat je dit niet meent maar alleen stoer doet voor je vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |