Staat er nu tussen. Sorry voor de mensen die al gestemd hadden!quote:Op maandag 7 september 2020 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Historische fictie. Is misschien beter dan Nederlandse literatuur toch. Gezien we die nu sowieso al hebben
Staat erinquote:Op maandag 7 september 2020 20:38 schreef Fugue het volgende:
[poll=478]
De poll voor oktober even hier, kan de OP niet meer wijzigen. Misschien een mod die hem er even in kan zetten?
Dat lijkt mij ook handiger jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:20 schreef Bleie het volgende:
Misschien is het handig om een topic te hebben waarin we stemmen over volgende boek/genre en een waarin we het boek van de maand bespreken?
Ja goed idee, zal vanavond even kijken of ik tijd heb. Of iemand anders even topic openen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:20 schreef Bleie het volgende:
Misschien is het handig om een topic te hebben waarin we stemmen over volgende boek/genre en een waarin we het boek van de maand bespreken?
Klinkt heel kut. Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 8 september 2020 20:32 schreef Ynske het volgende:
Pagina 100 en nog vraag ik me elke pagina af wat ik gelezen heb. Ik haak af
Ik heb deel 1 uit en vind het best ok tot zover eigenlijk. Snap de haat niet zo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Klinkt heel kut. Ik moet nog beginnen
In deel 1 is / was er nog niks aan de hand... het ongemak begint natuurlijk pas na het overlijden van zoon.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 uit en vind het best ok tot zover eigenlijk. Snap de haat niet zo.
Vanaf daar vind ik het juist sterker worden. De treurigheid die in het gezin hangt en vooral voor de kinderen voelbaar is en de ouders die er geen notie van lijken te hebben.quote:Op woensdag 9 september 2020 07:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
In deel 1 is / was er nog niks aan de hand... het ongemak begint natuurlijk pas na het overlijden van zoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard work never killed anybody, but why take a chance?
Ik ben er nochtans gecharmeerd door, ben halfweg. Ook al zijn er wel zware thema's doorheen het boek, de schattige inzichten van het hoofdpersonage maken het voor mij wel leuk. De schrijfster hanteert lange zinnen, dat moet je liggen, maar de gebruikte woordenschat is simpel waardoor dat dan wel weer erg meevalt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Klinkt heel kut. Ik moet nog beginnen
Gelukkig maar ik ga van het weekend eens een duik nemen.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:35 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik ben er nochtans gecharmeerd door, ben halfweg. Ook al zijn er wel zware thema's doorheen het boek, de schattige inzichten van het hoofdpersonage maken het voor mij wel leuk. De schrijfster hanteert lange zinnen, dat moet je liggen, maar de gebruikte woordenschat is simpel waardoor dat dan wel weer erg meevalt.
Kan jij lezen?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik ga van het weekend eens een duik nemen.
Ik kan letterlijk alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op donderdag 10 september 2020 11:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het eigenlijk een kutboek.+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik wil ook wel weten hoe het aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oscar-films zijn ook niet altijd de films met de hoogste score van het normale publiek.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:43 schreef MaJo het volgende:
Net het eerste deel gelezen, ben benieuwd naar de rest!
De score op Goodreads verbaasd me wel, 3,5 ster. Dat zou je niet verwachten van een boek die de Booker Prize heeft gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |