abonnement Unibet Coolblue
pi_194863777
En weer verder hier *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194863824
Spliten jullie altijd de rekening? Ik doe altijd betalen eerste date..
pi_194863848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Spliten jullie altijd de rekening? Ik doe altijd betalen eerste date..
Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.
Voel mij alleen een beetje bezwaard als mijn gevoel al richting “nee” gaat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194863856
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:09 schreef Cue_ het volgende:

Volgens mij nooit echt gekregen, weet ook niet wat ik er van zou vinden, msischien ongemakkelijk?
Zeker als het een cafe date ofzo is, dan zit je daar met iets.
Of het moet iets zijn wat bij je voorgaande gesprekken past, dan i shet leuk. Is het gewoon chocolade, of iets, tja, afgezaagd. Een roos, asjeblieft niet.
Of iets onpraktisch icm de date, is ook niet handig :+
Chocola inderdaad :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.
Voel mij alleen een beetje bezwaard als mijn gevoel al richting “nee” gaat.
Ja, ik denk dat ik ook maar aan de split ga in het geval van een computer says no.
pi_194863871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:11 schreef rival het volgende:

[..]

Het was een luchtje. Dus dat kan best prijzig zijn.
Hij wilde het absoluut niet terug en zij wilde het echt niet hebben. :D
wat gebeurde er uiteindelijk? Toch niet in de prullenbak he :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863910
Hoor wel is verhalen dat de man in eerste instantie betaalt den dan achteraf een tikkie stuurt als de dame aangeeft dat ze het niet ziet zitten _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194863914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Spliten jullie altijd de rekening? Ik doe altijd betalen eerste date..
Altijd betalen. Ik vind dat toch een stukje wat er gewoon bij hoort dat de man de eerste date betaald.

Dates die daarna komen vind ik dan prima om te splitten.
pi_194863924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:31 schreef Avianflu het volgende:
Hoor wel is verhalen dat de man in eerste instantie betaalt den dan achteraf een tikkie stuurt als de dame aangeeft dat ze het niet ziet zitten _O-
dat is zelfs een keer in het nieuws geweest _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194863947
quote:
11s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat gebeurde er uiteindelijk? Toch niet in de prullenbak he :o
Ik ging het googlen want ik weet niet meer zeker of ze het nou meenam of daar achterliet. Niet gevonden, ik vond wel deze, het kan dus nog erger :')

https://www.televizier.nl(...)-lang-leve-de-liefde
pi_194863967
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:31 schreef Avianflu het volgende:
Hoor wel is verhalen dat de man in eerste instantie betaalt den dan achteraf een tikkie stuurt als de dame aangeeft dat ze het niet ziet zitten _O-
:')
pi_194863978
Ik neem altijd m'n ouders mee, dan weet ze tenminste meteen wie haar schoonouders worden.
pi_194863984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Spliten jullie altijd de rekening? Ik doe altijd betalen eerste date..
Ik split wel graag. Maar sommigen willen perse betalen. Dan ga ik ook niet doordrukken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194864001
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik neem altijd m'n ouders mee, dan weet ze tenminste meteen wie haar schoonouders worden.
Nu begrijp ik brybry wel :@
pi_194864015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:33 schreef rival het volgende:

[..]

Ik ging het googlen want ik weet niet meer zeker of ze het nou meenam of daar achterliet. Niet gevonden, ik vond wel deze, het kan dus nog erger :')

https://www.televizier.nl(...)-lang-leve-de-liefde
neeeeee :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194864016
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

dat is zelfs een keer in het nieuws geweest _O-
Het slaat ook helemaal nergens op dat de man voor beiden het eten betaalt. Alsof vrouwen niet in staat zouden zijn om geld te verdienen en/of gespaard te hebben, of alsof mannen zelf ook wel weten dat hun verwachtingen over het vervolg van het etentje niet met onverdeeld enthousiasme zullen worden ontvangen en dat ze dit al bij voorbaat maar alvast financieel compenseren. Rare gewoonte dus die anno 2020 niet snel genoeg kan verdwijnen

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:
Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.
Voel mij alleen een beetje bezwaard als mijn gevoel al richting “nee” gaat.
Ik zou eerlijk aangeven dat je gevoel richting nee gaat zodra hij over betalen begint. Misschien is hij het er dan wel mee eens om te splitten?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194864121
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
[..]

Ik zou eerlijk aangeven dat je gevoel richting nee gaat zodra hij over betalen begint. Misschien is hij het er dan wel mee eens om te splitten?
Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864188
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.
Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.
pi_194864239
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het slaat ook helemaal nergens op dat de man voor beiden het eten betaalt. Alsof vrouwen niet in staat zouden zijn om geld te verdienen en/of gespaard te hebben, of alsof mannen zelf ook wel weten dat hun verwachtingen over het vervolg van het etentje niet met onverdeeld enthousiasme zullen worden ontvangen en dat ze dit al bij voorbaat maar alvast financieel compenseren. Rare gewoonte dus die anno 2020 niet snel genoeg kan verdwijnen
Ik vind het gewoon hoffelijk, thats it.
pi_194864263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.
Nou ja er zitten twee kanten aan. Want bij iemand die je echt heel leuk vindt hoef je er niet nog een nacht over te slapen of wel? Of gebeurt het nooit dat je iemand gelijk al leuk vindt? Hoe dan ook is het wel een investering van die man. Het hoeft ook niet te zijn dat je zegt dat je neigt naar nee, je kunt ook aangeven dat je niet direct verliefd was maar dat het bij jou soms nog moet groeien en dat je dat wel graag zou willen proberen. Als hij zelf het type is dat dit niet begrijpt, omdat hij vrouwen zelf gelijk heel leuk vindt of niet, passen jullie misschien sowieso niet echt bij elkaar, want dan vindt hij jou leuker dan jij hem. Oke, mannen vinden volgens mij zelden een vrouw waarmee ze uit eten gaan aantrekkelijker dan de rest, voor hen zit de aantrekkelijkheid van een willekeurig gekozen inwisselbare vrouw waarschijnlijk vooral in de aandacht die ze aan hem schenkt, maar toch. Je moet het ook weer niet uitsluiten want voor hetzelfde geldt tref je net de romanticus.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:45 schreef rival het volgende:
Ik vind het gewoon hoffelijk, thats it.
Zo’n houding is waarschijnlijk 1 van de redenen dat veel vrouwen als verwende prinsessen worden gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 03-09-2020 13:55:30 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194864278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.
Ja waar. Soms denk je inderdaad direct 100% nee, en het zou wel zo netjes zijn om dat direct te melden.
Maar ik heb ook wel is een date gehad die heel gezellig was maar waar ik achteraf (de dag erna ofzo) bij dacht nee.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864393
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ja er zitten twee kanten aan. Want bij iemand die je echt heel leuk vindt hoef je er niet nog een nacht over te slapen of wel? Of gebeurt het nooit dat je iemand gelijk al leuk vindt? Hoe dan ook is het wel een investering van die man. Het hoeft ook niet te zijn dat je zegt dat je neigt naar nee, je kunt ook aangeven dat je niet direct verliefd was maar dat het bij jou soms nog moet groeien en dat je dat wel graag zou willen proberen. Als hij zelf het type is dat dit niet begrijpt, omdat hij vrouwen zelf gelijk heel leuk vindt of niet, passen jullie misschien sowieso niet echt bij elkaar, want dan vindt hij jou leuker dan jij hem. Oke, mannen vinden volgens mij zelden een vrouw waarmee ze uit eten gaan aantrekkelijker dan de rest, voor hen zit de aantrekkelijkheid van een willekeurig gekozen inwisselbare vrouw waarschijnlijk vooral in de aandacht die ze aan hem schenkt, maar toch. Je moet het ook weer niet uitsluiten want voor hetzelfde geldt tref je net de romanticus.
Nee, ik kan iemand wel direct lekker vinden of gezellig maar “leuk leuk” nee. In “the heat Of the moment” denk ik dat wel is maar meer dan eens zwakt dat gevoel daarna af.

Ik denk dat het wel meevalt bij mannen. Ze vinden denk ik wel sneller iemand fysiek aantrekkelijk. Maar “leuk leuk” ik betwijfel het.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864419
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.
Ik kreeg het via een app te horen ooit. De date zelf was leuk, maar er zat gewoon niet meer in. Wilde het haar zelf al laten weten, maar ze was me toen voor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194864477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef Avianflu het volgende:
Nee, ik kan iemand wel direct lekker vinden of gezellig maar “leuk leuk” nee. In “the heat Of the moment” denk ik dat wel is maar meer dan eens zwakt dat gevoel daarna af.

Ik denk dat het wel meevalt bij mannen. Ze vinden denk ik wel sneller iemand fysiek aantrekkelijk. Maar “leuk leuk” ik betwijfel het.
Dan kun je dat zo aangeven toch “Het was gezellig/ik vind je lekker maar ik moet er nog even over nadenken of ik je ook leuk vind”
Dat komt wss heeeel arrogant over als je dat zo out of te blue zegt maar je kunt het inleiden door eerst te vragen “wat vind jij van deze date en van mij?” Of zo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194864531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dan kun je dat zo aangeven toch “Het was gezellig/ik vind je lekker maar ik moet er nog even over nadenken of ik je ook leuk vind”
Ja klopt, alleen ik vind dat direct zo zwaar op de hand liggen. En het “soort mannen” dat ik date verwacht denk ik ook niet direct een antwoord ofzo. Ben meer van het gezellig en we zien wel...
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:00 schreef Avianflu het volgende:
Ja klopt, alleen ik vind dat direct zo zwaar op de hand liggen. En het “soort mannen” dat ik date verwacht denk ik ook niet direct een antwoord ofzo. Ben meer van het gezellig en we zien wel...
Waar baseer je dat op dan, dat het soort mannen dat je date niet direct een antwoord verwacht? Niet dat je geen gelijk daarin kunt hebben maar het is een aanname, voor hetzelfde geld hadden ze het liever wel geweten en balen ze later dat het “alleen maar” gezellig was en verder niks en “hun geld niet waard”.
Eigen schuld natuurlijk als ze zonodig wilden betalen maar toch misschien gingen ze ervan uit dat je het alleen aan zou nemen als je hen al echt leuk vond.
Nu ik het schrijf klinkt het ook wel erg naief maarja
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194864779
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op dan, dat het soort mannen dat je date niet direct een antwoord verwacht? Niet dat je geen gelijk daarin kunt hebben maar het is een aanname, voor hetzelfde geld hadden ze het liever wel geweten en balen ze later dat het “alleen maar” gezellig was en verder niks en “hun geld niet waard”.
Eigen schuld natuurlijk als ze zonodig wilden betalen maar toch misschien gingen ze ervan uit dat je het alleen aan zou nemen als je hen al echt leuk vond.
Nu ik het schrijf klinkt het ook wel erg naief maarja
Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864830
En als ik heel eerlijk ben word ik er zelf ook een beetje nerveus van als ik er direct iets van moet vinden.......
Liever hou ik mijn opties nog even open en groei ik er langzaam naartoe.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194864958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.
Hoezo arrogant? :P Wij weten niet hoe ze eruit zien.
pi_194865074
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:18 schreef Avianflu het volgende:
En als ik heel eerlijk ben word ik er zelf ook een beetje nerveus van als ik er direct iets van moet vinden.......
Liever hou ik mijn opties nog even open en groei ik er langzaam naartoe.
In alle eerlijkheid, word jij niet ongeveer van alles wat een man doet nerveus/benauwd? :')
pi_194865309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In alle eerlijkheid, word jij niet ongeveer van alles wat een man doet nerveus/benauwd? :')
O-) O-) O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865364
Oké, ik ben bumble fan. Swipe echt zo veel vaker naar rechts daar en ook leukere gesprekken....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865540
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:47 schreef Avianflu het volgende:
Oké, ik ben bumble fan. Swipe echt zo veel vaker naar rechts daar en ook leukere gesprekken....
Er gaat iemand ontopic :o
pi_194865568
Tinder en happn zijn bij nu ook gewoon dood. Ik denk dat het ik het heb uitgespeeld.
pi_194865592
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O-) O-) O-)
Maar dat is dan toch totaal niet relaxed om te gaan daten.

Blijf dan gewoon single voor de rest van je leven. Geef je ook niet allemaal mannen hoop of het idee dat ze constant iets verkeerds doen, terwijl het gewoon aan jezelf ligt.
pi_194865631
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef Solid-Snake het volgende:

Geef je ook niet allemaal mannen hoop of het idee dat ze constant iets verkeerds doen, terwijl het gewoon aan jezelf ligt.
Dat ligt aan de man zelf of hij dat zo voelt. Als je volwassen en goed in het leven staat maak je snel de conclusie dat de andere niet helemaal fris is.
pi_194865719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch totaal niet relaxed om te gaan daten.

Blijf dan gewoon single voor de rest van je leven. Geef je ook niet allemaal mannen hoop of het idee dat ze constant iets verkeerds doen, terwijl het gewoon aan jezelf ligt.
Ik straal nu niet echt uit dat ik per direct een serieuze relatie zoek denk ik....
Genoeg mannen overigens die op dezelfde manier daten als ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat ligt aan de man zelf of hij dat zo voelt. Als je volwassen en goed in het leven staat maak je snel de conclusie dat de andere niet helemaal fris is.
Ik ben heel fris hoor :'(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik ben heel fris hoor :'(
Even controleren? O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194865759
Maar zoals ik al meermaals gezegd heb.
Is mijn “bindingsangst” iets waar ik mee aan het werken ben.
In de tussentijd mag ik toch gewoon daten en behoefte hebben daar aan....
Het is niet dat ik iemand de liefde verklaar ofzo en daar dan later op terug kom.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:10 schreef Avianflu het volgende:
Maar zoals ik al meermaals gezegd heb.
Is mijn “bindingsangst” iets waar ik mee aan het werken ben.
In de tussentijd mag ik toch gewoon daten en behoefte hebben daar aan....
Het is niet dat ik iemand de liefde verklaar ofzo en daar dan later op terug kom.
Je date gewoon op jouw manier en waar jij je prettig bij voelt. Niemand verplicht je om iets anders te doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194865813
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt O-)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194865919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt O-)
Het is je gegund O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194865953
Wat is Bumble kut zeg... Amper matches en die matches die je hebt, tref je nooit met swipen (zelfs niet als je de filters precies zo zet, dat de matches nog binnen de marges vallen). Delete.
pi_194865974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is Bumble kut zeg... Amper matches en die matches die je hebt, tref je nooit met swipen (zelfs niet als je de filters precies zo zet, dat de matches nog binnen de marges vallen). Delete.
_O- , schrijf net dat ik bumble leuk vind haha.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194866073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is Bumble kut zeg... Amper matches en die matches die je hebt, tref je nooit met swipen (zelfs niet als je de filters precies zo zet, dat de matches nog binnen de marges vallen). Delete.
Het bevalt mij tot nu toe heel goed. Met 6 leuke vrouwen aan het praten die wellicht tot dates zullen komen. :)

Je kan het via web benaderen. Dat maakt het chatten wel makkelijker.
pi_194866084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt O-)
Ik denk dat je gewoon onzeker bent. Gewoon onzeker om afgewezen te worden. Niet negatief bedoeld, hoor :)
Meer gewoon misschien ter overdenking. Want wat ik lees is dat je soms wel graag wil en dan zegt dat je niet wil. Maar stiekem wil je volgens mij wel iets vastigs. Ik kan het natuurlijk verkeerd zien. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2020 15:29:54 ]
pi_194866143
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:29 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik denk dat je gewoon onzeker bent. Gewoon onzeker om afgewezen te worden. Niet negatief bedoeld, hoor :)
Meer gewoon misschien ter overdenking. Want wat ik lees is dat je soms wel graag wil en dan zegt dat je niet wil. Maar stiekem wil je volgens mij wel iets vastigs. Ik kan het natuurlijk verkeerd zien. :)
O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194866164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.
Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten. :Y
pi_194866173
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.
Mja, zoals ik al zei: ik las gewoon tegenstrijdige posts.
pi_194866181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten. :Y
Of gewoon eerlijk zijn tegen jezelf helpt al genoeg.
pi_194866203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten. :Y
Ben ik ook mee bezig. Maar date wel gewoon.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194866238
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Of gewoon eerlijk zijn tegen jezelf helpt al genoeg.
Ja precies, sowieso denk ik niet dat ik daar ooit helemaal vanaf kom. Dus gewoon eerlijk zijn tegen mezelf en iemand die ik eventueel leuk zal vinden in de toekomst
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194866301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het bevalt mij tot nu toe heel goed. Met 6 leuke vrouwen aan het praten die wellicht tot dates zullen komen. :)

Je kan het via web benaderen. Dat maakt het chatten wel makkelijker.
Ik zal wel te lelijk zijn dan. Ik heb ook het idee dat rondom Groningen bijna alleen maar hockey 'kak' studentjes, hippe instagrammers en vegaburgers rondlopen. Die vallen niet op mij, en ik val niet op hen qua persoonlijkheid (want totaal geen raakvlakken). Word ook vaak geliked door vrouwen die mij al ooit eens in het echt gezien/ontmoet hebben.
pi_194866328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja precies, sowieso denk ik niet dat ik daar ooit helemaal vanaf kom. Dus gewoon eerlijk zijn tegen mezelf en iemand die ik eventueel leuk zal vinden in de toekomst
Een tip (niet dat ik expert ben, maar dat is wel een chille tip):
Gewoon blanco met iemand beginnen waar je een goed gevoel bij hebt. Zonder een lijst aan dit wil ik niet aan hem en dat niet. Want die persoon die je niet als je type zou beschouwen kan in zijn geheel juist erg goed voor je zijn in veel opzichten. Perfect wordt het nooit.
pi_194866359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zal wel te lelijk zijn dan. Ik heb ook het idee dat rondom Groningen bijna alleen maar hockey 'kak' studentjes, hippe instagrammers en vegaburgers rondlopen. Die vallen niet op mij, en ik val niet op hun qua persoonlijkheid (want totaal geen raakvlakken). Word ook vaak geliked door vrouwen die mij al ooit eens in het echt gezien/ontmoet hebben.
Dan beval je dus wel irl! :P
pi_194866377
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan beval je dus wel irl! :P
Gefeliciteerd! :D

(grapje ;) )
pi_194866388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Hoezo? Ik ben nog niet jarig :P
pi_194866395
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben nog niet jarig :P
Hij is bevallen ;)

sorry flauw
pi_194866400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:48 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hij is bevallen ;)
Ah. Haha! Dus ik had moeten lachen :P
pi_194866469
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:49 schreef Amee het volgende:

[..]

Ah. Haha! Dus ik had moeten lachen :P
Nee, de grap is gewoon te slecht ;(
pi_194866498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, de grap is gewoon te slecht ;(
Idd! Maar daarom juist cute ;)
pi_194866592
Er schreef hier iemand toch een paar dagen geleden dat hij/zij woensdag een date had trouwens???
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194866789
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Een tip (niet dat ik expert ben, maar dat is wel een chille tip):
Gewoon blanco met iemand beginnen waar je een goed gevoel bij hebt. Zonder een lijst aan dit wil ik niet aan hem en dat niet. Want die persoon die je niet als je type zou beschouwen kan in zijn geheel juist erg goed voor je zijn in veel opzichten. Perfect wordt het nooit.
Ja klopt, daarmee heb ik het eerlijk gezegd bij de laatste kerel wel mee verpest. Omdat ik er al inging van “niet iets serieus”. Niet dat het anders iets was geworden maar die optie sloot ik daarmee wel direct uit. Dus ja
Maargoed, on topic nu :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194867080
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:58 schreef Avianflu het volgende:
Er schreef hier iemand toch een paar dagen geleden dat hij/zij woensdag een date had trouwens???
ik :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194867191
We hangen aan je lippen!
pi_194867206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef Prisha het volgende:

[..]

ik :P
Het is inmiddels donderdag.
pi_194867311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Het is inmiddels donderdag.
Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede date :P
Alleen dat kadootje was even iets waar ik even ongemakkelijk over voelde.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194867327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede date :P
Alleen dat kadootje was even iets waar ik even ongemakkelijk over voelde.
Ah dat was die!!
pi_194867343
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ah dat was die!!
ja :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194867353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede date :P
Alleen dat kadootje was even iets waar ik even ongemakkelijk over voelde.
Waarom was dat ongemakkelijk?
pi_194867398
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Waarom was dat ongemakkelijk?
Het gaf een dubbel gevoel. Aan de ene kant vond ik het wel leuk en lief van hem. Aan de andere kant voelde ik me wat bezwaard. Stel dat het het toch niet was, dan sta je daar met kadootje.

En dan zit ik me vandaag een beetje schuldig te voelen dat ik dat dan weer denk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194867469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Het gaf een dubbel gevoel. Aan de ene kant vond ik het wel leuk en lief van hem. Aan de andere kant voelde ik me wat bezwaard. Stel dat het het toch niet was, dan sta je daar met kadootje.

En dan zit ik me vandaag een beetje schuldig te voelen dat ik dat dan weer denk.
Misschien gewoon iets minder zorgen maken en wat meer genieten :)

Hij WIL dat graag geven.. dat is zijn keuze he :)
pi_194867554
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien gewoon iets minder zorgen maken en wat meer genieten :)

Hij WIL dat graag geven.. dat is zijn keuze he :)
je hebt gelijk :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194867906
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan beval je dus wel irl! :P
Maar dat wist ik al.
  donderdag 3 september 2020 @ 17:00:45 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194868033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt O-)
Handig om op die manier te daten :Y
pi_194868109
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede date :P
Alleen dat kadootje was even iets waar ik even ongemakkelijk over voelde.
Ok, klinkt overwegend positief. Leuk :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194868144
quote:
10s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Handig om op die manier te daten :Y
Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.
Iedereen in onze leeftijdscategorie heeft een rugzakje. Ik dus ook, ik ben alleen open en bewust van mijn rugzakje.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194868269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik neem altijd m'n ouders mee, dan weet ze tenminste meteen wie haar schoonouders worden.
Je kunt beter haar moeder mee vragen dan weet je hoe ze er over 30 jaar uitziet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194868302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik ook maar aan de split ga in het geval van een computer says no.
Carol Beer _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 3 september 2020 @ 17:14:11 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194868309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.
Iedereen in onze leeftijdscategorie heeft een rugzakje. Ik dus ook, ik ben alleen open en bewust van mijn rugzakje.
Gedeeltelijk, omdat je dat andere ook niet echt serieus bedoelde volgens mij? ;)

Een rugzakje is ook iets compleet anders natuurlijk.
pi_194869208
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.
Iedereen in onze leeftijdscategorie heeft een rugzakje. Ik dus ook, ik ben alleen open en bewust van mijn rugzakje.
Nee hoor, je hoeft niet celibaat te leven, kom maar langs.
pi_194869327
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gedeeltelijk, omdat je dat andere ook niet echt serieus bedoelde volgens mij? ;)

Een rugzakje is ook iets compleet anders natuurlijk.
Hoe is dat anders. Een rugzak zijn je ervaringen uit het verleden die ervoor zorgen dat je op een bepaalde manier naar relaties kijkt of op een bepaalde manier reageert.

Edit: overigens hoop ik in de toekomst wel echt iemand tegen te komen voor wie ik wil gaan...
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194869340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee hoor, je hoeft niet celibaat te leven, kom maar langs.
:7
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194869431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 16:21 schreef Themeparktommy het volgende:
We hangen aan je lippen!
Ga door, ga door!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194869552
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt O-)
Oh dan mag je die van mij ook af helpen >:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194869569
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh dan mag je die van mij ook af helpen >:)
Gaat lekker hier :P
pi_194869574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten. :Y
:')

Moeten jullie trouwens niet werken of zo? Wat een lappen tekst al. Of allemaal Corona vrij aan het thuis werken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194869728
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Moeten jullie trouwens niet werken of zo? Wat een lappen tekst al. Of allemaal Corona vrij aan het thuis werken?
Ben vrij. Morgen halve dag thuis omdat dochter een snotneus heeft :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 3 september 2020 @ 18:35:18 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194869745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe is dat anders. Een rugzak zijn je ervaringen uit het verleden die ervoor zorgen dat je op een bepaalde manier naar relaties kijkt of op een bepaalde manier reageert.

Edit: overigens hoop ik in de toekomst wel echt iemand tegen te komen voor wie ik wil gaan...
Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.

Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen :)
pi_194869816
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.

Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen :)
Ok, dat is jouw mening. Ik denk dat het prima tegelijk kan.

Daten is toch ook gewoon leuk? Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, jezelf beter leren kennen, seks.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194869849
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.

Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen :)
Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.
Misschien dat het niet erg is als de mannen gewoon weten dat er niets in zit qua toekomst. Maar als je de hele tijd hartjes moet breken, dan is dit niet leuk of fair voor hun.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194869883
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.

Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen :)
Je kunt zelf tot op bepaalde hoogte iets oplossen. In gevallen van relaties heb je toch iemand nodig om in de praktijk hetgene wat je hebt geleerd toe te passen en ervaren in relatie/contact. Maar ben het met je eens, je moet wel eerst zelf aan de slag.
pi_194869916
Ik date gewoon wilsbekwame mannen.

En ja, ik heb wel is iemand gekwetst en ben ook wel is zelf afgewezen en gekwetst. All part of the game.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 3 september 2020 @ 18:47:05 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194869924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, dat is jouw mening. Ik denk dat het prima tegelijk kan.

Daten is toch ook gewoon leuk? Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, jezelf beter leren kennen, seks.
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent, helemaal als je denkt dat iemand zoiets wel voor je gaat oplossen en het wel goedkomt als het de juiste persoon is.

Maargoed het ligt er net aan wat je insteek is en wat je zoekt met daten, de een zoekt iets serieus en de ander wil dat totaal niet.
pi_194870003
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:15 schreef Avianflu het volgende:
Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.
Dat is denk ik ook gewoon een realistische aanname, vaak maak je immers deel uit van een pool, maar hoezo zou dat arrogant klinken?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Lenny77 het volgende:
Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.
Misschien dat het niet erg is als de mannen gewoon weten dat er niets in zit qua toekomst. Maar als je de hele tijd hartjes moet breken, dan is dit niet leuk of fair voor hun.
Mee eens. Ook al is het denk ik terecht om wantrouwend te zijn op dategebied, het is belangrijk om verwachtingen en gevoelens uit te spreken, al is het alleen maar om zo zelf het goede voorbeeld te geven. Voorkomt teleurstellingen achteraf. Kan me zelf ook niet voorstellen hoe daten leuk kan zijn als er een risico is dat je mensen kwetst wat groter is dan andersom omdat je instelling helemaal niet serieus is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194870018
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent, helemaal als je denkt dat iemand zoiets wel voor je gaat oplossen en het wel goedkomt als het de juiste persoon is.

Maargoed het ligt er net aan wat je insteek is en wat je zoekt met daten, de een zoekt iets serieus en de ander wil dat totaal niet.
Ok voor de laatste keer, ik ben hier ook zelf mee bezig.
In de tussentijd date ik gewoon door ja Omdat ik daar plezier aan beleef.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 3 september 2020 @ 19:04:18 #98
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194870178
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.
Misschien dat het niet erg is als de mannen gewoon weten dat er niets in zit qua toekomst. Maar als je de hele tijd hartjes moet breken, dan is dit niet leuk of fair voor hun.
Nouja dat dus vooral, maar vaak zie je dat dat dus niet gedaan wordt en men juist niet open erover is en je maar moet raden wat de insteek is.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:44 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je kunt zelf tot op bepaalde hoogte iets oplossen. In gevallen van relaties heb je toch iemand nodig om in de praktijk hetgene wat je hebt geleerd toe te passen en ervaren in relatie/contact. Maar ben het met je eens, je moet wel eerst zelf aan de slag.
Uiteraard, uiteindelijk heeft iedereen ook wel iets. :)
pi_194870376
Maar verder iemand nog dates gepland staan??
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194870763
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:13 schreef Avianflu het volgende:
Maar verder iemand nog dates gepland staan??
Ja zaterdag een date staan.
pi_194870859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja zaterdag een date staan.
Leuk, en beetje goed gevoel over ?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194871291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook gewoon een realistische aanname, vaak maak je immers deel uit van een pool, maar hoezo zou dat arrogant klinken?
[..]

Mee eens. Ook al is het denk ik terecht om wantrouwend te zijn op dategebied, het is belangrijk om verwachtingen en gevoelens uit te spreken, al is het alleen maar om zo zelf het goede voorbeeld te geven. Voorkomt teleurstellingen achteraf. Kan me zelf ook niet voorstellen hoe daten leuk kan zijn als er een risico is dat je mensen kwetst wat groter is dan andersom omdat je instelling helemaal niet serieus is.
Wat weet jij er nu van? Jij date nooit met je vrijwillig celibaat :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194871324
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Leuk, en beetje goed gevoel over ?
Zeker. Heeft alleen wel ongeveer 2 weken geduurd. En dat blijft dan toch altijd wel aftasten of de interesse blijft.

Het liefst spreek ik altijd binnen een week af, alleen ze kon niet eerder.

Maar het klikt gewoon nog steeds goed. Dus ik ben benieuwd zaterdag.
pi_194871785
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zeker. Heeft alleen wel ongeveer 2 weken geduurd. En dat blijft dan toch altijd wel aftasten of de interesse blijft.

Het liefst spreek ik altijd binnen een week af, alleen ze kon niet eerder.

Maar het klikt gewoon nog steeds goed. Dus ik ben benieuwd zaterdag.
Dat is wel positief inderdaad. Vaak zwakt de interesse een beetje af als de app fase te lang duurt. Bij mij in ieder geval ook.
Wat gaan jullie doen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194871976
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat is wel positief inderdaad. Vaak zwakt de interesse een beetje af als de app fase te lang duurt. Bij mij in ieder geval ook.
Wat gaan jullie doen?
Het idee is dat we pannenkoeken gaan bakken en netflix kijken.

Is eens een keer wat anders dan gewoon een drankje. Ik ga dan naar haar toe.
pi_194872357
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:58 schreef Godshand het volgende:
Wat weet jij er nu van? Jij date nooit met je vrijwillig celibaat :')
Alsof alleen praktijkervaringen waarde hebben in het leven. Dan hoeven er geen boeken of films te bestaan. Sommige mensen hebben de werkelijkheid niet nodig om zich iets voor te kunnen stellen en hoeven niet altijd iets letterlijk meegemaakt te hebben om er iets over te kunnen schrijven weet je
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194872873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het idee is dat we pannenkoeken gaan bakken en netflix kijken.

Is eens een keer wat anders dan gewoon een drankje. Ik ga dan naar haar toe.
Leuk idee inderdaad, doe je vaak thuis dates op de eerste date ?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194873175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Leuk idee inderdaad, doe je vaak thuis dates op de eerste date ?
Als het aan mij ligt wel. Maar nee, dit is m’n eerste thuis date als eerste date.
pi_194873176
Heb weer tig matches op Bumble maar niemand die wat zegt _O-
pi_194873634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:13 schreef Avianflu het volgende:
Maar verder iemand nog dates gepland staan??
Nope ;(
  donderdag 3 september 2020 @ 23:29:42 #111
263417 Keyos
Like a Boss
pi_194875491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:31 schreef Huck_ het volgende:
Heb weer tig matches op Bumble maar niemand die wat zegt _O-
Ik heb juist zelf niet de puf meer om naar anderen te reageren 😂. Blijf het jammer vinden dat dit the way to go is. Tuurlijk houd je er soms wat leuk contact aan over, maar volgens mij is het voor de meeste een soort ‘moetje’. Heb gewoon geen zin om de app te openen en naar iemand te reageren, en dat iets te vaak....
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_194877206
Tinder heb ik verwijderd en ik ben overgegaan op Lexa en dat bevalt een heel stuk beter, qua aanbod. En meer diepgang lijkt wel
pi_194877794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 21:31 schreef Huck_ het volgende:
Heb weer tig matches op Bumble maar niemand die wat zegt _O-
;( _O- Wel liken maar niet aanspreken idd. :P
Ik zou ook weinig zin hebben om te reageren. De meeste mensen doen totaal geen moeite meestal is dat na 2 of 3 zinnen wel duidelijk.
pi_194877802
Zo, wat kunnen mannen tegen slecht afwijzing en eerlijkheid _O-

Sorry man, je mag er dan wel als een 9 uitzien maar als je mentaal weinig te brengen hebt houdt het toch echt op. -O-
pi_194877805
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:14 schreef Brybry het volgende:
Zo, wat kunnen mannen tegen slecht afwijzing en eerlijkheid _O-

Sorry man, je mag er dan wel als een 9 uitzien maar als je mentaal weinig te brengen hebt houdt het toch echt op. -O-
Lexa blijkt nu al een succes. _O-
pi_194877934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lexa blijkt nu al een succes. _O-
Neeee, dit was nog m'n Tinder date
pi_194878063
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:14 schreef Brybry het volgende:
Zo, wat kunnen mannen tegen slecht afwijzing en eerlijkheid _O-

Sorry man, je mag er dan wel als een 9 uitzien maar als je mentaal weinig te brengen hebt houdt het toch echt op. -O-
"Ik ben Brybry, hoe gaat het met jou?"

"Ha ha, toetsenbord maakt leuke geluidjes."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194878142
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik ben Brybry, hoe gaat het met jou?"

"Ha ha, toetsenbord maakt leuke geluidjes."
_O-

Merk wel echt dat dat een grote afknapper voor mij is en er daardoor best wat afvalt. Bedoel, je hoeft van mij echt geen HBO diploma te hebben maar qua denkniveau is dat toch wel een must.
pi_194878164
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:57 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O-

Merk wel echt dat dat een grote afknapper voor mij is en er daardoor best wat afvalt. Bedoel, je hoeft van mij echt geen HBO diploma te hebben maar qua denkniveau is dat toch wel een must.
Begrijpelijk. En soms zegt een opleiding ook niks. Ik heb hele lange gesprekken kunnen houden met een jongedame die VMBO had gedaan. En daar zat ook behoorlijk wat diepgang in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194878208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Begrijpelijk. En soms zegt een opleiding ook niks. Ik heb hele lange gesprekken kunnen houden met een jongedame die VMBO had gedaan. En daar zat ook behoorlijk wat diepgang in.
Opleiding zegt idd niks , je algemene ontwikkeling wel. Heb zelf ook vrienden die amper een opleiding hebben en toch kan ik daar hele fijne gesprekken mee voeren
pi_194878230
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:03 schreef Brybry het volgende:

[..]

Opleiding zegt idd niks , je algemene ontwikkeling wel. Heb zelf ook vrienden die amper een opleiding hebben en toch kan ik daar hele fijne gesprekken mee voeren
Precies dat. Als ik met iemand goed kan praten stijgt ook mijn interesse. Zeggen ze bar weinig, tja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194878507
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 06:43 schreef Brybry het volgende:
Tinder heb ik verwijderd en ik ben overgegaan op Lexa en dat bevalt een heel stuk beter, qua aanbod. En meer diepgang lijkt wel
Lexa :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194878515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:14 schreef Brybry het volgende:
Zo, wat kunnen mannen tegen slecht afwijzing en eerlijkheid _O-

Sorry man, je mag er dan wel als een 9 uitzien maar als je mentaal weinig te brengen hebt houdt het toch echt op. -O-
:')

't Is eerder andersom. En moet je vrouwen eens zien huilen als ze 1x worden afgewezen door iemand die ze wel zien zitten. Meteen 3 topics op zowel FoK en Viva. Ik wil er geen wedstrijdje van maken, maar je reactie betuigt gewoon van weinig begrip. Wil jou wel eens in de situatie van de meeste mannen zien. Denk dat je vrouwen ego zich elke dag in slaap zou huilen. De meeste mannen klagen wel even, maar over het algemeen trekt het gros zich er goed doorheen en gaat gewoon weer verder, ook al moeten ze eerst tig respectloze afwijzingen verduren waarbij ze de moeite nemen om WEL initiatief te nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cockwhale op 04-09-2020 09:34:31 ]
pi_194878726
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:29 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')

't Is eerder andersom. En moet je vrouwen eens zien huilen als ze 1x worden afgewezen door iemand die ze wel zien zitten. Meteen 3 topics op zowel FoK en Viva. Ik wil er geen wedstrijdje van maken, maar je reactie betuigt gewoon van weinig begrip. Wil jou wel eens in de situatie van de meeste mannen zien. Denk dat je vrouwen ego zich elke dag in slaap zou huilen. De meeste mannen klagen wel even, maar over het algemeen trekt het gros zich er goed doorheen en gaat gewoon weer verder, ook al moeten ze eerst tig respectloze afwijzingen verduren waarbij ze de moeite nemen om WEL initiatief te nemen.
Drink jij dagelijks azijn met het ontbijt? :?
pi_194879024
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:41 schreef Brybry het volgende:

[..]

Drink jij dagelijks azijn met het ontbijt? :?
misschien net afgewezen :?
pi_194879103
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:41 schreef Brybry het volgende:

[..]

Drink jij dagelijks azijn met het ontbijt? :?
:') :')

Nee, menstruatiesap.
pi_194879119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') :')

Nee, menstruatiesap.
nou duidelijk niet dus _O-

wat een bak frustratie kwam daar ineens uit zeg.
pi_194879251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

nou duidelijk niet dus _O-

wat een bak frustratie kwam daar ineens uit zeg.
En dat mag niet? Kan slecht tegen mensen met weinig inlevingsvermogen. Maar zelf janken als het hen 1x overkomt.
pi_194879303
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En dat mag niet? Kan slecht tegen mensen met weinig inlevingsvermogen. Maar zelf janken als het hen 1x overkomt.
Dat mag je gelukkig helemaal zelf weten.
Maar ik vind het wel grappig datj e dit stuurt.. als reactie op dat je vindt dat iemand jankt.
Het komt namelijk nog erger over dan wat diegene stuurde

dus ik eh... was verbaasd :)

Maar van mij mag je hoor... :D
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:13:25 #130
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194879335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:') :')

Nee, menstruatiesap.
Hij kan letterlijk het bloed van vrouwen wel drinken, hahaha. })
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194879456
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hij kan letterlijk het bloed van vrouwen wel drinken, hahaha. })
_O- _O- _O-
pi_194879479
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hij kan letterlijk het bloed van vrouwen wel drinken, hahaha. })
Niks mis met een vers kopje maagdenbloed van een vrouw :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:24:37 #133
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194879552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks mis met een vers kopje maagdenbloed van een vrouw :9
En een kopje verse oude-afgelikte-boterhammen bloed dan? :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194879563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hij kan letterlijk het bloed van vrouwen wel drinken, hahaha. })
dan moet er wel een vrouw zijn om het van te drinken... :)
pi_194879572
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En een kopje verse oude-afgelikte-boterhammen bloed dan? :D
Teveel klontjes :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194879590
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En een kopje verse oude-afgelikte-boterhammen bloed dan? :D
Ben ik even blij dat mijn sterrenbeeld maagd is :P
pi_194879594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat mijn sterrenbeeld maagd is :P
Kan ik even komen tappen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194879603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kan ik even komen tappen?
Ik slik wel altijd de pil door, dus bij mij komt er geen bloed vrij om te tappen momenteel :+
pi_194879619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik slik wel altijd de pil door, dus bij mij komt er geen bloed vrij om te tappen momenteel :+
Och ik vind er wel wat op O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:30:48 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194879662
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 06:43 schreef Brybry het volgende:
Tinder heb ik verwijderd en ik ben overgegaan op Lexa en dat bevalt een heel stuk beter, qua aanbod. En meer diepgang lijkt wel
Lexa kan je toch geen zak mee als je niet betaald? Of is dat alleen als man.
pi_194879700
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lexa kan je toch geen zak mee als je niet betaald? Of is dat alleen als man.
Als je wel betaald ook niet hoor. Zijn zoveel verhalen over bekend.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:33:53 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194879738
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Als je wel betaald ook niet hoor. Zijn zoveel verhalen over bekend.
Dus nog niks veranderd met jaren terug.
Weet nog wel dat ik daar ooit een maand betaald heb en het zo'n enorm gedoe was om er überhaupt weer vanaf te komen, ook gewoon zonder toestemming extra geld incasseren enzo.
pi_194879743
Zou dat het goed doen op je profiel?

"ik drink graag regelmatig een kopje menstruatiebloed"
pi_194879748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef DW457 het volgende:

[..]

Als je wel betaald ook niet hoor. Zijn zoveel verhalen over bekend.
Ik heb betaald en het valt me niks tegen eigenlijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194879775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou dat het goed doen op je profiel?

"ik drink graag regelmatig een kopje menstruatiebloed"
Geheid dat mensen er naar vragen, en heb je zo een gesprek gaande!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:36:36 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194879783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:
Zou dat het goed doen op je profiel?

"ik drink graag regelmatig een kopje menstruatiebloed"
Een soort van foute bloody mary?
pi_194879785
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
pi_194879791
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Een soort van foute bloody mary?
Als ze Mary heet, klopt het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194879799
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
Ikzelf niet, maar een vriendin van mij is wel 4 jaar samen geweest met een jongen die ze via Tinder heeft leren kennen. Het kan dus wel!
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:38:48 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194879812
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
Hier niet en ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd, daarvoor is men veel te kieskeurig(lees vasthouden aan allerlei debiele eisen) op die apps.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze Mary heet, klopt het wel.
Dat bedoel ik :D
pi_194879831
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
Mijn huidige vriendin ken ik via Paiq. Een vorige vriendin heb ik via Relatieplanet leren kennen. En mijn eerste vriendin via een website :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194879908
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
Hmm 15 jaar geleden.. 10 jaar getrouwd geweest uiteindelijk.
Dat telt wel als echt een relatie denk ik?
pi_194879913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin ken ik via Paiq. Een vorige vriendin heb ik via Relatieplanet leren kennen. En mijn eerste vriendin via een website :P
Bol.com?
pi_194879977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bol.com?
Uhmmpie _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194880057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Amee het volgende:
Is hier ooit iemand geweest die een relatie heeft gekregen via deze apps? Een echte relatie.
6 jaar relatie met een tinder meisje. :Y
pi_194880144
Ah, het is dus niet helemaal kansloos ofzo. Maar je hoort meer de mislukte dan de gelukte.
pi_194880228
Ik heb ineens allemaal Amsterdamse vrouwen op Bumble. Waarom zover je afstand doen.
pi_194880238
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Amee het volgende:
Ah, het is dus niet helemaal kansloos ofzo. Maar je hoort meer de mislukte dan de gelukte.
Dat sowieso. En daten is ook gewoon lastig. Je moet maar net de persoon vinden waarmee het gelijk fijn is. Dat duurt even.
pi_194880289
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bol.com?
Nee, AliExpress. Nooit meer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194880328
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Amee het volgende:
Ah, het is dus niet helemaal kansloos ofzo. Maar je hoort meer de mislukte dan de gelukte.
Mja maar buiten internet mislukken ook meer relaties dan dat er succesvol zijn.

En die mislukten... HOOR je natuurlijk ook gewoon meer over.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:14:06 #161
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194880329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, AliExpress. Nooit meer.
Niet met paypal betaald? Vaak dan kan je je geld terugkrijgen als het een miskoop is. :Y
pi_194880447
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet met paypal betaald? Vaak dan kan je je geld terugkrijgen als het een miskoop is. :Y
Nee, ik heb haar in een bootje de Noordzee op gestuurd. Ze hield zo van de zee, dus ik zei dat ze die van dichtbij mocht bekijken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194880545
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Amee het volgende:
Ah, het is dus niet helemaal kansloos ofzo. Maar je hoort meer de mislukte dan de gelukte.
Ik las een tijdje geleden een statistisch onderzoek dat ook echt beweert dat steeds meer mensen via die apps relaties krijgen.

En Tinder mag dan nog niets oppervlakkiger zijn dan de rest, uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Je chat, je gaat daten, je kijkt of je bij elkaar past (of je gaat voor seks) en je kunt een relatie krijgen. :)
pi_194880574
Ik ken wel een aantal mensen die een relatie hebben gekregen via internet/apps.
In het echte leven falen er natuurlijk ook genoeg dates.
Alleen heb ik in het echte leven wel is iemand leuk gevonden die ik op Tinder zeker naar links had geswiped.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194880577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik las een tijdje geleden een statistisch onderzoek dat ook echt beweert dat steeds meer mensen via die apps relaties krijgen.

En Tinder mag dan nog niets oppervlakkiger zijn dan de rest, uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer. Je chat, je gaat daten, je kijkt of je bij elkaar past (of je gaat voor seks) en je kunt een relatie krijgen. :)
Via apps date je idd veel meer dan je irl zou doen idd. Dus dan lijkt het alsof er meer mislukte zijn. Irl zie je iemand, observeer je hem en denk: Nah.
pi_194880582
Een goede vriendin is laatst getrouwd met iemand van bumble.
pi_194880583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:35 schreef Avianflu het volgende:
Ik ken wel een aantal mensen die een relatie hebben gekregen via internet/apps.
In het echte leven falen er natuurlijk ook genoeg dates.
Alleen heb ik in het echte leven wel is iemand leuk gevonden die ik op Tinder zeker naar links had geswiped.
In het kort: er is geen pijl op te trekken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194880592
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier niet en ik verwacht het ook niet eerlijk gezegd, daarvoor is men veel te kieskeurig(lees vasthouden aan allerlei debiele eisen) op die apps.
Er zijn altijd mensen die er maar even opzitten en het dan weer verwijderen. Als je er op het juiste moment bij bent en de ander is nog relatief 'onschuldig' en weet nog niet wat voor zooitje het kan zijn dan heb je best een kans.

Heb inderdaad wel het idee dat mensen die er al heel lang opzitten een stuk veeleisender zijn. (Al zou dat dus ook voor mijzelf moeten gelden.)
pi_194880602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb betaald en het valt me niks tegen eigenlijk.
Dat ligt ook deels aan het feit dat je vrouw bent en dus in de minderheid. Als man op Lexa is het doffe ellende.
pi_194880634
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Via apps date je idd veel meer dan je irl zou doen idd. Dus dan lijkt het alsof er meer mislukte zijn. Irl zie je iemand, observeer je hem en denk: Nah.
Sowieso moet je ook niet vergeten dat relaties tegenwoordig sowieso nou eenmaal uitgaan. Van het aantal mensen dat tegenwoordig op 20-jarige leeftijd een relatie begint (zelfs voor langere tijd) is het aantal mensen dat samen de 80 haalt waarschijnlijk kleiner dan 10 procent.

Mensen zitten denk ik ook nog iets teveel vast in het 'levenslange' beeld terwijl in de praktijk bijna niemand dat meer haalt. Vrijwel iedereen heeft op een zeker punt in zijn leven wel mislukte relaties gehad. En dan reken ik alle scheidingen nog niet eens mee.

Een relatie van 6 jaar die stopt is niet perse 'mislukt', het kan ook een zeer waardevolle periode zijn geweest.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2020 11:39:44 ]
pi_194880675
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sowieso moet je ook niet vergeten dat relaties tegenwoordig sowieso nou eenmaal uitgaan. Van het aantal mensen dat tegenwoordig op 20-jarige leeftijd een relatie begint (zelfs voor langere tijd) is het aantal mensen dat samen de 80 haalt waarschijnlijk kleiner dan 10 procent.

Mensen zitten denk ik ook nog iets teveel vast in het 'levenslange' beeld terwijl in de praktijk bijna niemand dat meer haalt. Vrijwel iedereen heeft op een zeker punt in zijn leven wel mislukte relaties gehad. En dan reken ik alle scheidingen nog niet eens mee.

Een relatie van 6 jaar die stopt is niet perse 'mislukt', het kan ook een zeer waardevolle periode zijn geweest.
Eens :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194880699
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb betaald en het valt me niks tegen eigenlijk.
Ook mijn ervaring :Y
pi_194880910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:37 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat ligt ook deels aan het feit dat je vrouw bent en dus in de minderheid. Als man op Lexa is het doffe ellende.
Ik had geen idee dat het zo'n groot verschil was. Doffe ellende klinkt niet zo best :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194881080
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sowieso moet je ook niet vergeten dat relaties tegenwoordig sowieso nou eenmaal uitgaan. Van het aantal mensen dat tegenwoordig op 20-jarige leeftijd een relatie begint (zelfs voor langere tijd) is het aantal mensen dat samen de 80 haalt waarschijnlijk kleiner dan 10 procent.

Mensen zitten denk ik ook nog iets teveel vast in het 'levenslange' beeld terwijl in de praktijk bijna niemand dat meer haalt. Vrijwel iedereen heeft op een zeker punt in zijn leven wel mislukte relaties gehad. En dan reken ik alle scheidingen nog niet eens mee.

Een relatie van 6 jaar die stopt is niet perse 'mislukt', het kan ook een zeer waardevolle periode zijn geweest.
Ik bedoelde mislukt in de zin van dat het verbroken is. :)
pi_194881103
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat het zo'n groot verschil was. Doffe ellende klinkt niet zo best :D
Och, t is meer dat ik het in ieder geval absoluut mijn geld niet waard vind en het mannen erg af raad. Maar goed, ik heb het dan nu ook absoluut niet nodig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2020 12:09:05 ]
pi_194881190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:06 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik bedoelde mislukt in de zin van dat het verbroken is. :)
Snap ik. Maar goed, ik denk dat het antwoord dan gewoon is dat er echt heel veel (korte en middellange) relaties via datingapps ontstaan.

Gaat het bij jou niet zo goed?
pi_194881336
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Snap ik. Maar goed, ik denk dat het antwoord dan gewoon is dat er echt heel veel (korte en middellange) relaties via datingapps ontstaan.

Gaat het bij jou niet zo goed?
Ik ben niet zoekende. Vind het wel leuk om hier mee te praten. Heb wel wat love interesses enzo de afgelopen jaren na het uitgaan van mijn relatie. Maar niet echt dat ik moeite doe om te daten. Al sta ik altijd wel open mocht ik iemand leuk vinden om er plannen mee te maken. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2020 12:20:46 ]
pi_194881385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:20 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ben niet zoekende. Vind het wel leuk om hier mee te praten. Heb wel wat love interesses enzo de afgelopen jaren na het uitgaan van mijn relatie. Maar niet echt dat ik moeite doe om te daten. Al sta ik altijd wel open mocht ik iemand leuk vinden om er plannen mee te maken. :)
Geen kopje koffie doen dus? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194881390
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Geen kopje koffie doen dus? ;(
Als vriend :P
pi_194881396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Als vriend :P
Oh dat kan altijd :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194881401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh dat kan altijd :P
Haha, ja. Vrienden kan iedereen wel erbij hebben. :P
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:24:58 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194881410
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen die er maar even opzitten en het dan weer verwijderen. Als je er op het juiste moment bij bent en de ander is nog relatief 'onschuldig' en weet nog niet wat voor zooitje het kan zijn dan heb je best een kans.

Heb inderdaad wel het idee dat mensen die er al heel lang opzitten een stuk veeleisender zijn. (Al zou dat dus ook voor mijzelf moeten gelden.)
Ik denk niet dat dat perse door die apps komt maar de algehele instelling van mensen. Helemaal t.o.v vroeger.
pi_194881433
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:01 schreef Amee het volgende:
Ah, het is dus niet helemaal kansloos ofzo. Maar je hoort meer de mislukte dan de gelukte.
Dat is bij alles wel het geval. Zo zal je bijvoorbeeld altijd meer klachten horen dan complimenten over een webwinkel of wat dan ook. :P

Wanneer je nog geen gebruik hebt gemaakt van apps, zou ik er ook vanaf blijven. Op apps probeert iedereen zich toch van zijn beste kant te laten zien en in het echt valt alles toch weer (net) anders.
pi_194881489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is bij alles wel het geval. Zo zal je bijvoorbeeld altijd meer klachten horen dan complimenten over een webwinkel of wat dan ook. :P

Wanneer je nog geen gebruik hebt gemaakt van apps, zou ik er ook vanaf blijven. Op apps probeert iedereen zich toch van zijn beste kant te laten zien en in het echt valt alles toch weer (net) anders.
Dan blijf ik er weg. Haha! Er is immers FOK! ;) :P
Grapje!
pi_194881513
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:29 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan blijf ik er weg. Haha! Er is immers FOK! ;) :P
Grapje!
Er zijn aardig wat Fok! stelletjes, bruiloften en babies uit voortgekomen hoor. :Y
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:35:11 #186
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194881619
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sowieso moet je ook niet vergeten dat relaties tegenwoordig sowieso nou eenmaal uitgaan. Van het aantal mensen dat tegenwoordig op 20-jarige leeftijd een relatie begint (zelfs voor langere tijd) is het aantal mensen dat samen de 80 haalt waarschijnlijk kleiner dan 10 procent.

Mensen zitten denk ik ook nog iets teveel vast in het 'levenslange' beeld terwijl in de praktijk bijna niemand dat meer haalt. Vrijwel iedereen heeft op een zeker punt in zijn leven wel mislukte relaties gehad. En dan reken ik alle scheidingen nog niet eens mee.

Een relatie van 6 jaar die stopt is niet perse 'mislukt', het kan ook een zeer waardevolle periode zijn geweest.
Dit dus. Mijn inziens leer je ervan, en ontwikkel je jezelf ook weer.
Als je niet op een al te nare manier uit elkaar bent gegaan, kun je inderdaad ook terugkijken op een waardevolle tijd, en er dankbaar voor zijn.

En soms zijn het harde lessen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194881636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit dus. Mijn inziens leer je ervan, en ontwikkel je jezelf ook weer.
Als je niet op een al te nare manier uit elkaar bent gegaan, kun je inderdaad ook terugkijken op een waardevolle tijd, en er dankbaar voor zijn.

En soms zijn het harde lessen.
Zelfs als je naar uit elkaar gaat kan je leren van je relatie :) En tenzij het echt heel naar was, kan je er uiteindelijk ook vrede mee krijgen, zeker met het feit dat je er van af bent :P
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:37:10 #188
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194881666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:35 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Zelfs als je naar uit elkaar gaat kan je leren van je relatie :) En tenzij het echt heel naar was, kan je er uiteindelijk ook vrede mee krijgen, zeker met het feit dat je er van af bent :P
Ja, dat kan ook vreugde geven.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194881994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, AliExpress. Nooit meer.
Niet eens RussianBrides?
pi_194882026
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:20 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik ben niet zoekende. Vind het wel leuk om hier mee te praten. Heb wel wat love interesses enzo de afgelopen jaren na het uitgaan van mijn relatie. Maar niet echt dat ik moeite doe om te daten. Al sta ik altijd wel open mocht ik iemand leuk vinden om er plannen mee te maken. :)
Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2020 12:56:33 ]
pi_194882076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Klopt. Samengevat ben je op een app altijd 2e keus. :P
  vrijdag 4 september 2020 @ 12:59:19 #192
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194882096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Omdat het gras altijd groener is.

Maar mensen zijn nogal naïef wat dat betreft.
pi_194882110
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat het gras altijd groener is.

Maar mensen zijn nogal naïef wat dat betreft.
Ben ik ook met je eens maar in de praktijk trapt wel iedereen er in.
pi_194882145
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niet eens RussianBrides?
Krijg ik zo'n PutinPrincess, no thanks :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194882163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Klopt. Samengevat ben je op een app altijd 2e keus. :P
Niet altijd hoor. :)
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:07:14 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194882212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens maar in de praktijk trapt wel iedereen er in.
Heb er zelf eigenlijk nooit zo in gestaan, dus niet iedereen ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Krijg ik zo'n PutinPrincess, no thanks :{w
Leuk/lekker toch een beetje pittige tante :9
pi_194882230
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Krijg ik zo'n PutinPrincess, no thanks :{w
Niks mis met putin it in.
pi_194882235
Nou paar dagen Bumble en nu gelijk eerste date. Lijkt mij een chille meid die het allemaal wel ziet.
pi_194882237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Niks mis met putin it in.
Nee, maar ik wil niet dat Putin iets in mij put.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:38:53 #200
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_194882727
Paiq das niks hier ga ik geen energie meer insteken.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_194883082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Precies. Je hebt teveel keuze en kan niet kiezen. Als je dus gewoon iemand tegenkomt die je leuk vindt sta je er opener voor. Zonder eisenlijst.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2020 13:57:39 ]
pi_194883163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:57 schreef Amee het volgende:

[..]

Precies. Je hebt teveel keuze en kan niet kiezen. Als je dus gewoon iemand tegenkomt die je leuk vindt sta je er opener voor. Zonder eisenlijst.
Klopt. Maar toch zou ik het eens proberen als ik jou was. ;)
pi_194883283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Dat is dus het probleem van die apps. Al zit je zelf misschien niet erop om elke week een andere bedpartner te vinden, de kans is groot dat degene die je matcht dat wel doet. Dus dan snap ik wel dat je wat terughoudender bent, zeker in de beginfase. Je wilt toch eerst weten of iemand wel echt serieus kan zijn en niet alleen op zoek is naar een neukertje.

Oh en als je wel op zoek bent naar elke week een andere bedpartner dan heeft het sowieso weinig zin om je helemaal open te stellen... Figuurlijk gesproken dan :7
pi_194883548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:06 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem van die apps. Al zit je zelf misschien niet erop om elke week een andere bedpartner te vinden, de kans is groot dat degene die je matcht dat wel doet. Dus dan snap ik wel dat je wat terughoudender bent, zeker in de beginfase. Je wilt toch eerst weten of iemand wel echt serieus kan zijn en niet alleen op zoek is naar een neukertje.
Goed punt. En intenties zijn op die apps ook vaak een stuk vager. Veel mensen zeggen wel dat ze iets serieus willen maar zijn ook niet vies van een potje seks tussendoor. Dus dat maakt het vaak verwarrend voor mensen.
pi_194883627
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. Maar toch zou ik het eens proberen als ik jou was. ;)
Dat heeft nu geen zin. Haha! Omdat ik geen zin heb om te chatten met zoveel mannen tegelijk die iets van mij verwachten. Ik zou een van jullie "Ze zegt helemaal niets terug!" zijn. Whaha!
pi_194883674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:21 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat heeft nu geen zin. Haha! Omdat ik geen zin heb om te chatten met zoveel mannen tegelijk die iets van mij verwachten. Ik zou een van jullie "Ze zegt helemaal niets terug!" zijn. Whaha!
Nouja en dat heeft dan dus weer met dat openstellen te maken. Je stelt je er niet echt open voor dus gaat er ook niet veel gebeuren.

Tegelijkertijd besef ik me ook goed dat de mannen die wel reageren vaak meer met hun penis denken dan met hun hoofd en dat vrouwen daar ook weer teleurgesteld in kunnen raken.
  vrijdag 4 september 2020 @ 14:23:39 #207
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194883675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:21 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat heeft nu geen zin. Haha! Omdat ik geen zin heb om te chatten met zoveel mannen tegelijk die iets van mij verwachten. Ik zou een van jullie "Ze zegt helemaal niets terug!" zijn. Whaha!
Dan match je teveel mannen?

Kwestie van een stapje terug doen zodat je dat niet hebt. :s)
pi_194883810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja en dat heeft dan dus weer met dat openstellen te maken. Je stelt je er niet echt open voor dus gaat er ook niet veel gebeuren.

Tegelijkertijd besef ik me ook goed dat de mannen die wel reageren vaak meer met hun penis denken dan met hun hoofd en dat vrouwen daar ook weer teleurgesteld in kunnen raken.
Op zich kom je daar als vrouw meestal wel redelijk snel achter. Die mannen komen over het algemeen al snel met de vraag waar je naar op zoek bent om vervolgens te melden dat ze zelf wel vooral in zijn voor "fun" en het dan wel zien. Oftewel, ik zoek gewoon seks en daarna ben ik wel weer klaar met je!
Of afspreken is alleen mogelijk bij jou of bij mij thuis :')
pi_194883877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja en dat heeft dan dus weer met dat openstellen te maken. Je stelt je er niet echt open voor dus gaat er ook niet veel gebeuren.

Tegelijkertijd besef ik me ook goed dat de mannen die wel reageren vaak meer met hun penis denken dan met hun hoofd en dat vrouwen daar ook weer teleurgesteld in kunnen raken.
Nou, het is nu gewoon hier en daar een beetje flirten met leuke mannen en als er toevallig dan wel die stevige verliefdheid komt dan ga ik ervoor. :)
Op die manier stel ik me open :P
pi_194883920
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan match je teveel mannen?

Kwestie van een stapje terug doen zodat je dat niet hebt. :s)
Ik moest deze reactie eerst een paar maal lezen voor het begint te dagen. Haha! Dus om te matchen moet je ze ook eerst liken? Dus niet dat zij je foto zien en je een bericht sturen?
pi_194883953
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik moest deze reactie eerst een paar maal lezen voor het begint te dagen. Haha! Dus om te matchen moet je ze ook eerst liken? Dus niet dat zij je foto zien en je een bericht sturen?
Hangt van de app af. Maar bij Tinder bijv kan t idd geloof ik alleen als jij hem ook liked (matched)
pi_194883954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Of afspreken is alleen mogelijk bij jou of bij mij thuis :')
:') , dit inderdaad haha.
En soms echt alleen maar bij jou thuis dan weet je ook al weer genoeg over hun relatiestatus :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 4 september 2020 @ 14:57:42 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194884206
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:39 schreef Womanly het volgende:

[..]

Hangt van de app af. Maar bij Tinder bijv kan t idd geloof ik alleen als jij hem ook liked (matched)
Dit dus, maar ik zie matchen ook niet als eenzijdig een gesprek starten. Dan heb je minimaal beide al iets gezegd tegen elkaar.

Als je mensen moet gaan negeren omdat het teveel is dan spreek je er dus teveel tegelijk. Dus dan ben je gewoon niet handig bezig.
pi_194888776
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja dat is het dan ook een beetje denk ik. Het gaat bij daten ook heel erg om het openstaan naar een ander.

Iedereen kent wel die persoon die al sinds jaar en dag droogstaat en ineens iemand ontmoet. Heeft die persoon dan ontzettend geluk of staat hij gewoon meer open voor een persoon die interesse in hem/haar toont?

Mensen die op datingapps zitten stellen zich vaak niet volledig open voor een persoon omdat ze nog andere opties hebben. Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Vanzelfsprekend omdat die andere 10 veel minder goed in bed zijn dan ik.
pi_194889083
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik moest deze reactie eerst een paar maal lezen voor het begint te dagen. Haha! Dus om te matchen moet je ze ook eerst liken? Dus niet dat zij je foto zien en je een bericht sturen?
Op tinder moeten beide partijen liken.

Als je de gemiddelde tinder situatie in een kroeg zou naspelen, zou dat zo gaan.

*XY ziet vrouw en geeft een knipoog.
*XX kijkt hem aan, glimlacht, kijkt kort naar de grond en kijkt hem nogmaals aan.
*XY stapt er op af.

XY: Ik heb zelden zo'n leuke glimlach gezien.
XX: [geen antwoord]
XY: Oh dit is zo'n lekker nummer, kom we gaan dansen.
*XX draait zich om, zonder te antwoorden.
XY: dusss..
*XX negeert XY.
*XY wordt plotseling omsingeld door krekels.
pi_194891592
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op tinder moeten beide partijen liken.

Als je de gemiddelde tinder situatie in een kroeg zou naspelen, zou dat zo gaan.

*XY ziet vrouw en geeft een knipoog.
*XX kijkt hem aan, glimlacht, kijkt kort naar de grond en kijkt hem nogmaals aan.
*XY stapt er op af.

XY: Ik heb zelden zo'n leuke glimlach gezien.
XX: [geen antwoord]
XY: Oh dit is zo'n lekker nummer, kom we gaan dansen.
*XX draait zich om, zonder te antwoorden.
XY: dusss..
*XX negeert XY.
*XY wordt plotseling omsingeld door krekels.
Haha!
Maar hoezo krekels. :D
pi_194891882
Ik heb meerdere gesprekken lopen :o
pi_194891991
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 22:02 schreef Amee het volgende:

[..]

Haha!
Maar hoezo krekels. :D
Net als wanneer je alleen in een bos staat.

Wat die nou ineens in die kroeg doen?
pi_194892442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Faxie het volgende:
Ik heb meerdere gesprekken lopen :o [ afbeelding ]
_O- O+ goedzo
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194892452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Op tinder moeten beide partijen liken.

Als je de gemiddelde tinder situatie in een kroeg zou naspelen, zou dat zo gaan.

**XY wordt plotseling omsingeld door krekels.
die krekels _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194892693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 22:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Net als wanneer je alleen in een bos staat.

Wat die nou ineens in die kroeg doen?
De kroeg staat nabij een weiland.
pi_194895452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De kroeg staat nabij een weiland.
Ahja dat ben ik als stedeling natuurlijk niet gewend.
pi_194895917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat het zo'n groot verschil was. Doffe ellende klinkt niet zo best :D
Daar maken dat soort sites natuurlijk geen ophef over maar het is wel de reden dat ik niet betaal voor zulke sites.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194896001
Zit ik toch ineens te lezen waarom als je aantrekkelijke mensen date... het nogal eens eikels/bitches zijn.

Watch and learn.



pi_194896064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Zit ik toch ineens te lezen waarom als je aantrekkelijke mensen date... het nogal eens eikels/bitches zijn.

Watch and learn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kan mij niet voorstellen dat dit wetenschappelijk degelijk onderlegd is.
Ik heb het verband tussen uiterlijk en innerlijk nog niet kunnen ontdekken in ieder geval.....

Nu klink ik misschien een beetje verbitterd maar de wat minder aantrekkelijke mannen doen in het begin misschien wat beter hun best om goed over te komen.
Terwijl het echte karakter later dan toch niet bij je blijkt te passen.....

Ik denk wel dat de wat aantrekkelijke mensen misschien wat sneller doorzoeken als het “niet past” omdat een “nieuwe” vinden wat minder lastig is.....

Lekker veel aannames, sorry :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 5 september 2020 @ 09:29:12 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194896254
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:55 schreef Generationalpha het volgende:

Waarom je volledig overgeven aan die ene terwijl je dezelfde week met nog 10 anderen in bed kunt liggen?
Gezien een groot deel van de mensen niet bezig is om enkel zoveel mogelijk gaten te vullen. De meesten, zeker als ze wat minder jong zijn, zoeken gewoon een beetje liefde en gezelligheid en iemand om een toekomst mee te hebben. Dus mocht er iemand voorbij komen waarbij de vonk echt over springt dan gebeurt dat ook vanzelf. De meesten hebben liever rust en warmte in een fijne relatie dan dat ze een wegwerpproduct zijn.
pi_194896290
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2020 08:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat dit wetenschappelijk degelijk onderlegd is.
Ik heb het verband tussen uiterlijk en innerlijk nog niet kunnen ontdekken in ieder geval.....

Nu klink ik misschien een beetje verbitterd maar de wat minder aantrekkelijke mannen doen in het begin misschien wat beter hun best om goed over te komen.
Terwijl het echte karakter later dan toch niet bij je blijkt te passen.....

Ik denk wel dat de wat aantrekkelijke mensen misschien wat sneller doorzoeken als het “niet past” omdat een “nieuwe” vinden wat minder lastig is.....

Lekker veel aannames, sorry :+
Je mist een beetje het punt van het verhaal.
Het is namelijk een paradox..
En statistiek bovendien..
  zaterdag 5 september 2020 @ 09:37:15 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194896311
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je mist een beetje het punt van het verhaal.
Het is namelijk een paradox..
En statistiek bovendien..
Dit blijft wel Fok! he ;)

Verder is 'aantrekkelijk' natuurlijk compleet verschillend per persoon dus niet echt een meetbaar iets.
pi_194896385
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2020 09:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit blijft wel Fok! he ;)

Verder is 'aantrekkelijk' natuurlijk compleet verschillend per persoon dus niet echt een meetbaar iets.
Dat maakt ook niet uit in dit geval.
Je deed doorgaans mensen die je niet wil daten... niet.
Dat doen die andere mensen ook niet.
En je baseert dat vaak op hoe leuk iemand is qua uiterlijk.. en hoe leuk iemand is qua innerlijk.
Degene die heel leuk maar heel vervelend zijn date je niet... net als andersom.
Dan hou je dus automatisch die binnenste baan over.
En als je dan dus kijkt is de KANS heel groot (Want statistiek..) dat iemand die heel aantrekkelijk is... minder aardig is.

En de paradox is natuurlijk dat eigenlijk innerlijk en uiterlijk niks met elkaar van doen hebben.
Maar doordat je zelf keuzes maakt.. je uiteindelijk toch een soort van korrelatie hebt tussen uiterlijk en innerlijk.

Even voor de echte fokkers onder ons: een paradox is in feite een tegenstelling.
pi_194911223
Vrijdag op date geweest met een man waar ik echt al maanden (ja maanden :') ) mee app etcetera.
Supergezellig. Hem wel aangegeven dat ik geen relatie wil.
Er was van mijn kant ook geen seksuele aantrekkingskracht.....

Ik zie hem eigenlijk meer als vriend (we gaan ook nog een keer als vrienden afspreken), alleen is dat in het verleden niet altijd goed afgelopen. Wat is jullie Mannelijk perspectief?

Gisteren bij het stappen trouwens een heerlijke kerel tegen gekomen , ga misschien dinsdag op date als hij zijn interesse zo lang behoud :s) .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911242
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 06:52 schreef Avianflu het volgende:
Vrijdag op date geweest met een man waar ik echt al maanden (ja maanden :') ) mee app etcetera.
Supergezellig. Hem wel aangegeven dat ik geen relatie wil.
Er was van mijn kant ook geen seksuele aantrekkingskracht.....

Ik zie hem eigenlijk meer als vriend (we gaan ook nog een keer als vrienden afspreken), alleen is dat in het verleden niet altijd goed afgelopen. Wat is jullie Mannelijk perspectief?

Gisteren bij het stappen trouwens een heerlijke kerel tegen gekomen , ga misschien dinsdag op date als hij zijn interesse zo lang behoud :s) .
Ik denk dat je vooral je eigen struikelblok bent soms :)
pi_194911331
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je vooral je eigen struikelblok bent soms :)
Dat idee heb ik ook wel een beetje... :@
pi_194911336
Ik heb het eigenlijk al wel weer een beetje gehad met die datingapps :')

Paar gesprekken lopen maar meh. Merk dat ik me niet echt kan toewijden...

[ Bericht 1% gewijzigd door Faxie op 06-09-2020 07:56:48 ]
pi_194911370
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 06:52 schreef Avianflu het volgende:
Vrijdag op date geweest met een man waar ik echt al maanden (ja maanden :') ) mee app etcetera.
Supergezellig. Hem wel aangegeven dat ik geen relatie wil.
Er was van mijn kant ook geen seksuele aantrekkingskracht.....

Ik zie hem eigenlijk meer als vriend (we gaan ook nog een keer als vrienden afspreken), alleen is dat in het verleden niet altijd goed afgelopen. Wat is jullie Mannelijk perspectief?

Gisteren bij het stappen trouwens een heerlijke kerel tegen gekomen , ga misschien dinsdag op date als hij zijn interesse zo lang behoud :s) .
Je moet als man toch vrij wanhopig zijn om dan nog een keer af te spreken. Persoonlijk zit ik niet op een datingsite voor het maken van vrienden.
Maar zoals je de afgelopen dagen beschrijft lijk je me ook niet erg serieus maar dat moet jij weten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911491
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:35 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je moet als man toch vrij wanhopig zijn om dan nog een keer af te spreken. Persoonlijk zit ik niet op een datingsite voor het maken van vrienden.
Maar zoals je de afgelopen dagen beschrijft lijk je me ook niet erg serieus maar dat moet jij weten.
Ik zit in eerste instantie ook niet op een datingsite voor het maken van vrienden.
Maar het is bij hem gewoon zo gelopen. We praten over van alles al een tijdje.
Krijg niet echt de desperate vibe van hem....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911536
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je vooral je eigen struikelblok bent soms :)
I know. Had het er gisteren tijdens stappen met een vriendin over.
Ben in ieder geval eerlijk geweest naar hem.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911575
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 07:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik zit in eerste instantie ook niet op een datingsite voor het maken van vrienden.
Maar het is bij hem gewoon zo gelopen. We praten over van alles al een tijdje.
Krijg niet echt de desperate vibe van hem....
Dat kan natuurlijk altijd dat zoiets zo loopt, maar ik lees nog niet zo lang mee en je date best vaak op een nogal vrijblijvende manier. Nu moet je dat als moderne vrouw natuurlijk helemaal zelf weten. Maar je mannelijk perspectief vraag snap ik dan niet zo goed ben je bang dat je niet duidelijk genoeg bent naar hem dat het alleen vriendschappelijk is of voel je je schuldig.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911597
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:13 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk altijd dat zoiets zo loopt, maar ik lees nog niet zo lang mee en je date best vaak op een nogal vrijblijvende manier. Nu moet je dat als moderne vrouw natuurlijk helemaal zelf weten. Maar je mannelijk perspectief vraag snap ik dan niet zo goed ben je bang dat je niet duidelijk genoeg bent naar hem dat het alleen vriendschappelijk is of voel je je schuldig.
Dat hij misschien toch meer hoopt inderdaad.

Voel mij niet schuldig want ik heb meerdere keren aan gegeven dat ik romantisch gezien niks wil van hem, er is fysiek ook niks gebeurd ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911618
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

I know. Had het er gisteren tijdens stappen met een vriendin over.
Ben in ieder geval eerlijk geweest naar hem.
Dat is het belangrijkste denk ik.
Ook voor jezelf.

Overigens heb ik vaker normale vriendschappen met mannen zonder dat daar romantiek of seks bij komt kijken...
Oa 2 heren waar ik mee gedate heb.
dus het kan best :)
(Het is alleen niet direct de standaard.. maar goed.. het kan dus wel)
pi_194911661
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 08:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste denk ik.
Ook voor jezelf.

Overigens heb ik vaker normale vriendschappen met mannen zonder dat daar romantiek of seks bij komt kijken...
Oa 2 heren waar ik mee gedate heb.
dus het kan best :)
(Het is alleen niet direct de standaard.. maar goed.. het kan dus wel)
Dankje.
We hebben gewoon vriendschappelijk een klik voor mijn gevoel, hij is gewoon een leuk mens.

Dus zou het jammer vinden als het doodbloed.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911684
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 08:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat hij misschien toch meer hoopt inderdaad.

Voel mij niet schuldig want ik heb meerdere keren aan gegeven dat ik romantisch gezien niks wil van hem, er is fysiek ook niks gebeurd ofzo.
Ah het ouderwetse man/vrouw vriendschapsprobleem. Toevallig ben ik goed bevriend met een vrouw en nee ik heb nooit gehoopt op meer. Meer dan eerlijk zijn kun je in dat geval niet doen.
Heb je signalen dat hij hoopt op meer dan of denk je diep van binnen toch hetzelfde als mij dat mensen niet op datingsites zitten om vrienden te worden?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911699
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:31 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ah het ouderwetse man/vrouw vriendschapsprobleem. Toevallig ben ik goed bevriend met een vrouw en nee ik heb nooit gehoopt op meer. Meer dan eerlijk zijn kun je in dat geval niet doen.
Heb je signalen dat hij hoopt op meer dan of denk je diep van binnen toch hetzelfde als mij dat mensen niet op datingsites zitten om vrienden te worden?
Mensen zitten sowieso niet op datingsites voor vriendschap lijkt me.

Maar het kan natuurlijk gebeuren dat het wel erg goed klikt zonder dat je meteen een relatie met degene wil.
pi_194911736
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mensen zitten sowieso niet op datingsites voor vriendschap lijkt me.

Maar het kan natuurlijk gebeuren dat het wel erg goed klikt zonder dat je meteen een relatie met degene wil.
Nee. In eerste instantie heeft hij mij natuurlijk niet gematcht omdat hij vrienden wilde zijn.

Ga gewoon over een tijdje nog is gezellig met hem afspreken.
Bedankt voor jullie input.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911761
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:31 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ah het ouderwetse man/vrouw vriendschapsprobleem. Toevallig ben ik goed bevriend met een vrouw en nee ik heb nooit gehoopt op meer. Meer dan eerlijk zijn kun je in dat geval niet doen.
Heb je signalen dat hij hoopt op meer dan of denk je diep van binnen toch hetzelfde als mij dat mensen niet op datingsites zitten om vrienden te worden?
Signalen, denk het niet. Maar daar ben ik nogal onnozel in soms.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194911826
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Signalen, denk het niet. Maar daar ben ik nogal onnozel in soms.
Persoonlijk, ik heb me nogal moeten verdedigen dat ik alleen voor de vriendschap ging niet tegenover haar maar vooral anderen die menen dat ik wel meer moest voelen. Je kunt niet meer dan eerlijk zijn en hopen dat het wederzijds is qua vriendschap het is de moeite meer dan waard.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194911902
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:49 schreef vipergts het volgende:

[..]

Persoonlijk, ik heb me nogal moeten verdedigen dat ik alleen voor de vriendschap ging niet tegenover haar maar vooral anderen die menen dat ik wel meer moest voelen. Je kunt niet meer dan eerlijk zijn en hopen dat het wederzijds is qua vriendschap het is de moeite meer dan waard.
Mja beste vriend van mijn lief.. is eigenlijk gewoon een vriendin.
En ik weet vrij zeker dat die al jaren niks meer voor elkaar voelen dan dat.

Moet kunnen hoor.

En meer gevoelens omdat dat zo hoort.. gelukkig werkt het niet zo :)
pi_194911994
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja beste vriend van mijn lief.. is eigenlijk gewoon een vriendin.
En ik weet vrij zeker dat die al jaren niks meer voor elkaar voelen dan dat.

Moet kunnen hoor.

En meer gevoelens omdat dat zo hoort.. gelukkig werkt het niet zo :)
Ik weet dat maar de meeste mensen denken toch niet zo, zeker niet als je in de pubertijd vrienden wordt en zij qua uiterlijk wel een vrouw is wat mijn aandacht trekt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194912015
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 09:07 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik weet dat maar de meeste mensen denken toch niet zo, zeker niet als je in de pubertijd vrienden wordt en zij qua uiterlijk wel een vrouw is wat mijn aandacht trekt.
Na de pubertijd werkt het ook niet altijd zo :)

Maar dat is met vertrouwen ook he
pi_194912961
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 08:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dankje.
We hebben gewoon vriendschappelijk een klik voor mijn gevoel, hij is gewoon een leuk mens.

Dus zou het jammer vinden als het doodbloed.
Op den duur bloed het toch wel dood. Of jij krijgt een vriend of hij een vriendin en dan denkt de persoon die iemand heeft gevonden gewoon niet meer aan de ander en daar heb je het al. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
  zondag 6 september 2020 @ 10:41:26 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194913144
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op den duur bloed het toch wel dood. Of jij krijgt een vriend of hij een vriendin en dan denkt de persoon die iemand heeft gevonden gewoon niet meer aan de ander en daar heb je het al. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Heb je deels ook zelf in de hand toch?

En dan nog; people come and go.. so what?

Leef het moment, doe wat vandaag goed voelt.. maak je niet zo druk.. Je kunt echt zo ongeveer álles naar de klote analyseren. als je maar wílt ;) Als je er gewoon een beetje effort in stopt en jezelf ontpopt tot ékte ekte vriend, gaat dat heus niet zomaar kaputdeaud.

Ik heb diverse vriendinnen; ik heb er 2 die ken ik al 23 en 29 jaar. Soms hoor ik ze een maand of langer niet, soms elke dag, misschien komt er idd een dag dat het verwatert, jammer dan, zo werken dingen soms. Lopen nog een paar miljard menschen op de wereld, wil er vast wel eentje je buddy zijn als dat zo spannend is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194913402
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 10:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op den duur bloed het toch wel dood. Of jij krijgt een vriend of hij een vriendin en dan denkt de persoon die iemand heeft gevonden gewoon niet meer aan de ander en daar heb je het al. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Ken er genoeg... dus je staat er lekker negatief in.

En meeste vriendschappen zijn niet voor eeuwig... ook niet als ze hetzelfde geslacht hebben dus.
Eeuwigdurende vriendschap is zeldzaam... mee eens. Maar dat is niet afhankelijk van iemand zn geslacht.
pi_194914656
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ken er genoeg... dus je staat er lekker negatief in.

En meeste vriendschappen zijn niet voor eeuwig... ook niet als ze hetzelfde geslacht hebben dus.
Eeuwigdurende vriendschap is zeldzaam... mee eens. Maar dat is niet afhankelijk van iemand zn geslacht.
Iedereen zijn eigen ervaring.
Het kan allerlei kanten op, jij projecteert de positieve kant, ik de negatieve. :P Ik heb trouwens nergens gezegd dat het geslachtsafhankelijk is.
pi_194922084
Tinder weer eens even gestart. Match. Maar toch...was even klaar met de apps en zie toch wel weer waarom. Mooie dame, maar de gesprekken zijn toch wel heel geforceerd op de apps. Spontaan met iemand aan de praat raken is toch fijner, maar misschien zit daar die druk dan dat daten misschien nog niet op.

Kwam er overigens nog 1 tegen, kinky, open huwelijk. Heeft een lekkere vent zei ze (stond allemaal in de bio) en zoekt nu iemand om iets mee op te bouwen. Is ze dan getrouwd met die lekkere vent puur voor de seks en zoekt nu een relatie man er bij? I'm confused. Meestal is het andersom. Trouwen voor karakter en een speeltje voor er bij.
pi_194922111
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Tinder weer eens even gestart. Match. Maar toch...was even klaar met de apps en zie toch wel weer waarom. Mooie dame, maar de gesprekken zijn toch wel heel geforceerd op de apps. Spontaan met iemand aan de praat raken is toch fijner, maar misschien zit daar die druk dan dat daten misschien nog niet op.

Kwam er overigens nog 1 tegen, kinky, open huwelijk. Heeft een lekkere vent zei ze (stond allemaal in de bio) en zoekt nu iemand om iets mee op te bouwen. Is ze dan getrouwd met die lekkere vent puur voor de seks en zoekt nu een relatie man er bij? I'm confused. Meestal is het andersom. Trouwen voor karakter en een speeltje voor er bij.
Ik vraag mij af waarom ze niet iemand zoeken die dat alles in huis heeft. Heb je voldoende aan één man of vrouw. Hoef je er geen 2e bij te zoeken die voor 2e viool wil spelen.
pi_194922122
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:19 schreef xFriendx het volgende:
Tinder weer eens even gestart. Match. Maar toch...was even klaar met de apps en zie toch wel weer waarom. Mooie dame, maar de gesprekken zijn toch wel heel geforceerd op de apps. Spontaan met iemand aan de praat raken is toch fijner, maar misschien zit daar die druk dan dat daten misschien nog niet op.

Kwam er overigens nog 1 tegen, kinky, open huwelijk. Heeft een lekkere vent zei ze (stond allemaal in de bio) en zoekt nu iemand om iets mee op te bouwen. Is ze dan getrouwd met die lekkere vent puur voor de seks en zoekt nu een relatie man er bij? I'm confused. Meestal is het andersom. Trouwen voor karakter en een speeltje voor er bij.
Vraag het haar, zou ik zeggen.

Tinder hier ook bij mij erop, maar SuperLikes zijn dus niet meer gratis? -O-

Wel geinig op zich dat je dan nu een openingszin kan mee sturen. Maar zijn achterlijk hoge prijzen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194922170
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom ze niet iemand zoeken die dat alles in huis heeft. Heb je voldoende aan één man of vrouw. Hoef je er geen 2e bij te zoeken die voor 2e viool wil spelen.
Polyamorie, Tinder staat er vol mee. Bij de mannen in ieder geval...

Helemaal hip
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194922190
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Polyamorie, Tinder staat er vol mee. Bij de mannen in ieder geval...

Helemaal hip
Ik vind het maar niks. :N
pi_194922241
Stel mij dan voor dat ik met haar boodschappen doe en naar een museum ga. En dan bij thuiskomst is die lekkere vent er om haar vol te blaffen. Maar goed, liever hij dan ik, ik zou haar door m'n hond (als ik die had) nog niet laten dekken.
pi_194922250
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vind het maar niks. :N
Vind het ook nogal vreemd. Maargoed, ieder zijn meug.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194922267
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:29 schreef xFriendx het volgende:
Stel mij dan voor dat ik met haar boodschappen doe en naar een museum ga. En dan bij thuiskomst is die lekkere vent er om haar vol te blaffen. Maar goed, liever hij dan ik, ik zou haar door m'n hond (als ik die had) nog niet laten dekken.
Waarom heb je haar dan gematcht? Of kwam ze gewoon langs bij het swipen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194922284
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom heb je haar dan gematcht? Of kwam ze gewoon langs bij het swipen?
Tijdens het swipen idd. Was niet die match.
pi_194922411
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vind het ook nogal vreemd. Maargoed, ieder zijn meug.
Idd, ieder zijn meug.
1 relatie onderhouden is trouwens al veel werk. Waar halen die mensen de tijd vandaan voor nog 1 of 2 extra personen? _O-
  zondag 6 september 2020 @ 18:50:32 #263
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194922566
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:40 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Idd, ieder zijn meug.
1 relatie onderhouden is trouwens al veel werk. Waar halen die mensen de tijd vandaan voor nog 1 of 2 extra personen? _O-
Dat zijn van die types die denken dat ze het kunnen onderhouden maar als puntje bij paaltje komt...
pi_194922577
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 18:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Polyamorie, Tinder staat er vol mee. Bij de mannen in ieder geval...

Helemaal hip
Maar echt 9 van de 10 profielen...... :{
pi_194922870
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar echt 9 van de 10 profielen...... :{
Ja op Bumble heb je dat bij vrouwen ook hoor. :{
  zondag 6 september 2020 @ 19:18:18 #266
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194922954
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar echt 9 van de 10 profielen...... :{
Dat gaat alleen niet echt op gezien hoe kieskeurig men soms is.
pi_194922983
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2020 19:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat gaat alleen niet echt op gezien hoe kieskeurig men soms is.
Hoe bedoel je dit dan?


quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 19:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja op Bumble heb je dat bij vrouwen ook hoor. :{
Komt idd op elke datingapp/site voor....
  zondag 6 september 2020 @ 19:23:58 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194923019
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit dan?
Dan zou je toch zeggen dat je dat terug zou moeten zien als man wanneer je wel serieus ermee omgaat, maar dat gaat ook niet op op die apps.
pi_194923045
quote:
6s.gif Op zondag 6 september 2020 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan zou je toch zeggen dat je dat terug zou moeten zien als man wanneer je wel serieus ermee omgaat, maar dat gaat ook niet op op die apps.
Ik zei alleen dat toch wel 9 van de 10 profielen die ik tegenkom aangeven dat ze al een relatie hebben en dat ze er op zoek zijn naar nog een relatie.....
pi_194923128
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zei alleen dat toch wel 9 van de 10 profielen die ik tegenkom aangeven dat ze al een relatie hebben en dat ze er op zoek zijn naar nog een relatie.....
En die 10de is een stelletje dat op zoek is naar een derde dame voor een avontuurtje. Dus uiteindelijk heb je 10 x niks _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194923148
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 19:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En die 10de is een stelletje dat op zoek is naar een derde dame voor een avontuurtje. Dus uiteindelijk heb je 10 x niks _O-
Dit ja :o :D
pi_194923255
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 18:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar echt 9 van de 10 profielen...... :{
Compenseert weer voor 9 van de 10 vrouwen profielen waar NO ONS NO FWB ONLY SERIEUS op staat _O-
pi_194923264
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Compenseert weer voor 9 van de 10 vrouwen profielen waar NO ONS NO FWB ONLY SERIEUS op staat _O-
Dat gaat dus nooit matchen dan hè :D
pi_194923310
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Compenseert weer voor 9 van de 10 vrouwen profielen waar NO ONS NO FWB ONLY SERIEUS op staat _O-
Weet je hoe lang het duurde voordat ik het ons snapte als er geen ons in kleine letters stond
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_194923336
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 19:45 schreef vipergts het volgende:

[..]

Weet je hoe lang het duurde voordat ik het ons snapte als er geen ons in kleine letters stond
"we hebben een relatie, maar wil tegen niemand zeggen dat het over 'ons' gaat" _O-
  zondag 6 september 2020 @ 20:34:20 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194924040
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2020 19:42 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Compenseert weer voor 9 van de 10 vrouwen profielen waar NO ONS NO FWB ONLY SERIEUS op staat _O-
Of vrouwen die alleen een serieuze relatie willen met een man met humor. Dat is toch pure geestelijke marteling -O-

Vrouwen zijn gemeen, allemaal :'(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194924220
Of mannen die als naam Mr. Grey hebben ingevuld :r
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924232
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:46 schreef Avianflu het volgende:
Of mannen die als naam Mr. Grey hebben ingevuld :r
Of Black Snake.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194924280
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:46 schreef Avianflu het volgende:
Of mannen die als naam Mr. Grey hebben ingevuld :r
Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?
pi_194924295
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?
:o :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924358
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Dan toch liever Mr. Balding of Mr. O'Beer-Belly?
Mr. M. Bags.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194924368
Of “pleaser” :{
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924379
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Avianflu het volgende:
Of “pleaser” :{
:D

"If you start to tease, I will aim to please."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194924388
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Avianflu het volgende:
Of “pleaser” :{
Echt? Dat moet wel een goede zijn, voor een ONS. Als ie z'n naam tenminste eer aan doet.
pi_194924410
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Echt? Dat moet wel een goede zijn, voor een ONS. Als ie z'n naam tenminste eer aan doet.
Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194924416
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Echt? Dat moet wel een goede zijn, voor een ONS. Als ie z'n naam tenminste eer aan doet.
Anoniem profiel Kan je niet thuis ontvangen want in een relatie, maar je moet niet zeiken als je daar problemen mee hebt.
Hij wil je lekker masseren....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924426
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."
_O- _O- _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194924464
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt vol bravour binnen, maar schiet veel te snel, waarop zij zegt: "Pleaser? Eerder Quick Shot."
Haha, dat zou erg teleurstellend zijn.
pi_194924471
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:01 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Haha, dat zou erg teleurstellend zijn.
Zoals Silvester Zwaneveld ooit zei:

"En ook al belooft ie je de hele nacht, het duurt toch maar drie minuten."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194924901
:')
pi_194925073
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef Faxie het volgende:
:')
Nog nieuws van jouw kant? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194925133
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nog nieuws van jouw kant? O+
Mwah.

Heb aantal matches (nog steeds niks bij Bumble gek genoeg... toen ik het 2 jaar geleden installeerde had ik binnen no time een aantal matches) bij Tinder en Happn, maar merk dat ik weinig zin heb in gesprekken aan de gang houden :') Een paar zeggen nog steeds niks terug na de ijsbreker, een aantal anderen zeggen na een kort gesprek niks meer terug, en nog 2 anderen voel ik zelf niet zo meer... :')

Denk dat ik die meuk er binnenkort maar weer af mik.
pi_194925136
Beste is gewoon niet op die apps zitten. ^O^
Nu nog maar mijzelf zover krijgen dat te doen. :') _O-
pi_194925143
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mwah.

Heb aantal matches (nog steeds niks bij Bumble gek genoeg... toen ik het 2 jaar geleden installeerde had ik binnen no time een aantal matches) bij Tinder en Happn, maar merk dat ik weinig zin heb in gesprekken aan de gang houden :') Een paar zeggen nog steeds niks terug na de ijsbreker, een aantal anderen zeggen na een kort gesprek niks meer terug, en nog 2 anderen voel ik zelf niet zo meer... :')

Denk dat ik die meuk er binnenkort maar weer af mik.
;(

En je buitenlandse match?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194925190
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

;(

En je buitenlandse match?
Nog steeds contact. Maarja... buitenland...
pi_194925215
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog steeds contact. Maarja... buitenland...
En die Vlaamse dame?
pi_194925220
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Beste is gewoon niet op die apps zitten. ^O^

Dat is wel rustiger ja. Haha!
Kan me voorstellen dat het soms vermoeiend is. :P
pi_194925243
quote:
17s.gif Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En die Vlaamse dame?
Zegt niks.
pi_194925266
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2020 21:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat is wel rustiger ja. Haha!
Kan me voorstellen dat het soms vermoeiend is. :P
Het is idd bijna alleen maar vermoeiend. Gewoon nooit aan beginnen als je die luxe hebt. :Y
pi_194925303
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zegt niks.
Jammer.....
pi_194925329
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zegt niks.
Heb jij zelf wel wat gezegd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')