Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Spliten jullie altijd de rekening? Ik doe altijd betalen eerste date..
Chocola inderdaadquote:Op donderdag 3 september 2020 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij nooit echt gekregen, weet ook niet wat ik er van zou vinden, msischien ongemakkelijk?
Zeker als het een cafe date ofzo is, dan zit je daar met iets.
Of het moet iets zijn wat bij je voorgaande gesprekken past, dan i shet leuk. Is het gewoon chocolade, of iets, tja, afgezaagd. Een roos, asjeblieft niet.
Of iets onpraktisch icm de date, is ook niet handig
Ja, ik denk dat ik ook maar aan de split ga in het geval van een computer says no.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.
Voel mij alleen een beetje bezwaard als mijn gevoel al richting “nee” gaat.
wat gebeurde er uiteindelijk? Toch niet in de prullenbak hequote:Op donderdag 3 september 2020 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het was een luchtje. Dus dat kan best prijzig zijn.
Hij wilde het absoluut niet terug en zij wilde het echt niet hebben.
Altijd betalen. Ik vind dat toch een stukje wat er gewoon bij hoort dat de man de eerste date betaald.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
dat is zelfs een keer in het nieuws geweestquote:Op donderdag 3 september 2020 13:31 schreef Avianflu het volgende:
Hoor wel is verhalen dat de man in eerste instantie betaalt den dan achteraf een tikkie stuurt als de dame aangeeft dat ze het niet ziet zitten
Ik ging het googlen want ik weet niet meer zeker of ze het nou meenam of daar achterliet. Niet gevonden, ik vond wel deze, het kan dus nog ergerquote:Op donderdag 3 september 2020 13:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat gebeurde er uiteindelijk? Toch niet in de prullenbak he
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:31 schreef Avianflu het volgende:
Hoor wel is verhalen dat de man in eerste instantie betaalt den dan achteraf een tikkie stuurt als de dame aangeeft dat ze het niet ziet zitten
Ik split wel graag. Maar sommigen willen perse betalen. Dan ga ik ook niet doordrukken.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Nu begrijp ik brybry welquote:Op donderdag 3 september 2020 13:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik neem altijd m'n ouders mee, dan weet ze tenminste meteen wie haar schoonouders worden.
neeeeeequote:Op donderdag 3 september 2020 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging het googlen want ik weet niet meer zeker of ze het nou meenam of daar achterliet. Niet gevonden, ik vond wel deze, het kan dus nog erger
https://www.televizier.nl(...)-lang-leve-de-liefde
Het slaat ook helemaal nergens op dat de man voor beiden het eten betaalt. Alsof vrouwen niet in staat zouden zijn om geld te verdienen en/of gespaard te hebben, of alsof mannen zelf ook wel weten dat hun verwachtingen over het vervolg van het etentje niet met onverdeeld enthousiasme zullen worden ontvangen en dat ze dit al bij voorbaat maar alvast financieel compenseren. Rare gewoonte dus die anno 2020 niet snel genoeg kan verdwijnenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is zelfs een keer in het nieuws geweest
Ik zou eerlijk aangeven dat je gevoel richting nee gaat zodra hij over betalen begint. Misschien is hij het er dan wel mee eens om te splitten?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:27 schreef Avianflu het volgende:
Het liefst split ik. Maar veel mannen willen heel graag betalen, dan ga ik daar geen discussie over aan ofzo.
Voel mij alleen een beetje bezwaard als mijn gevoel al richting “nee” gaat.
Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou eerlijk aangeven dat je gevoel richting nee gaat zodra hij over betalen begint. Misschien is hij het er dan wel mee eens om te splitten?
Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.
Ik vind het gewoon hoffelijk, thats it.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Het slaat ook helemaal nergens op dat de man voor beiden het eten betaalt. Alsof vrouwen niet in staat zouden zijn om geld te verdienen en/of gespaard te hebben, of alsof mannen zelf ook wel weten dat hun verwachtingen over het vervolg van het etentje niet met onverdeeld enthousiasme zullen worden ontvangen en dat ze dit al bij voorbaat maar alvast financieel compenseren. Rare gewoonte dus die anno 2020 niet snel genoeg kan verdwijnen
Nou ja er zitten twee kanten aan. Want bij iemand die je echt heel leuk vindt hoef je er niet nog een nacht over te slapen of wel? Of gebeurt het nooit dat je iemand gelijk al leuk vindt? Hoe dan ook is het wel een investering van die man. Het hoeft ook niet te zijn dat je zegt dat je neigt naar nee, je kunt ook aangeven dat je niet direct verliefd was maar dat het bij jou soms nog moet groeien en dat je dat wel graag zou willen proberen. Als hij zelf het type is dat dit niet begrijpt, omdat hij vrouwen zelf gelijk heel leuk vindt of niet, passen jullie misschien sowieso niet echt bij elkaar, want dan vindt hij jou leuker dan jij hem. Oke, mannen vinden volgens mij zelden een vrouw waarmee ze uit eten gaan aantrekkelijker dan de rest, voor hen zit de aantrekkelijkheid van een willekeurig gekozen inwisselbare vrouw waarschijnlijk vooral in de aandacht die ze aan hem schenkt, maar toch. Je moet het ook weer niet uitsluiten want voor hetzelfde geldt tref je net de romanticus.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:40 schreef Avianflu het volgende:
Ja, alleen gooi je dan direct je eigen glazen in. Als ik er dan na een nachtje slapen anders over denk hoef ik bij die man niet meer aan te komen denk ik.
Zo’n houding is waarschijnlijk 1 van de redenen dat veel vrouwen als verwende prinsessen worden gezien.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:45 schreef rival het volgende:
Ik vind het gewoon hoffelijk, thats it.
Ja waar. Soms denk je inderdaad direct 100% nee, en het zou wel zo netjes zijn om dat direct te melden.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.
Nee, ik kan iemand wel direct lekker vinden of gezellig maar “leuk leuk” nee. In “the heat Of the moment” denk ik dat wel is maar meer dan eens zwakt dat gevoel daarna af.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou ja er zitten twee kanten aan. Want bij iemand die je echt heel leuk vindt hoef je er niet nog een nacht over te slapen of wel? Of gebeurt het nooit dat je iemand gelijk al leuk vindt? Hoe dan ook is het wel een investering van die man. Het hoeft ook niet te zijn dat je zegt dat je neigt naar nee, je kunt ook aangeven dat je niet direct verliefd was maar dat het bij jou soms nog moet groeien en dat je dat wel graag zou willen proberen. Als hij zelf het type is dat dit niet begrijpt, omdat hij vrouwen zelf gelijk heel leuk vindt of niet, passen jullie misschien sowieso niet echt bij elkaar, want dan vindt hij jou leuker dan jij hem. Oke, mannen vinden volgens mij zelden een vrouw waarmee ze uit eten gaan aantrekkelijker dan de rest, voor hen zit de aantrekkelijkheid van een willekeurig gekozen inwisselbare vrouw waarschijnlijk vooral in de aandacht die ze aan hem schenkt, maar toch. Je moet het ook weer niet uitsluiten want voor hetzelfde geldt tref je net de romanticus.
Ik kreeg het via een app te horen ooit. De date zelf was leuk, maar er zat gewoon niet meer in. Wilde het haar zelf al laten weten, maar ze was me toen voor.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ook dat is nog wel eens een discussie, laat je meteen weten wat je van je date vind (face to face) of doe je dat later, veilig vanaf thuis met een appie/belletje? Ook dat wisselt nog wel eens als ik het topic hier aan het lezen was.
Dan kun je dat zo aangeven toch “Het was gezellig/ik vind je lekker maar ik moet er nog even over nadenken of ik je ook leuk vind”quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef Avianflu het volgende:
Nee, ik kan iemand wel direct lekker vinden of gezellig maar “leuk leuk” nee. In “the heat Of the moment” denk ik dat wel is maar meer dan eens zwakt dat gevoel daarna af.
Ik denk dat het wel meevalt bij mannen. Ze vinden denk ik wel sneller iemand fysiek aantrekkelijk. Maar “leuk leuk” ik betwijfel het.
Ja klopt, alleen ik vind dat direct zo zwaar op de hand liggen. En het “soort mannen” dat ik date verwacht denk ik ook niet direct een antwoord ofzo. Ben meer van het gezellig en we zien wel...quote:Op donderdag 3 september 2020 13:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dan kun je dat zo aangeven toch “Het was gezellig/ik vind je lekker maar ik moet er nog even over nadenken of ik je ook leuk vind”
Waar baseer je dat op dan, dat het soort mannen dat je date niet direct een antwoord verwacht? Niet dat je geen gelijk daarin kunt hebben maar het is een aanname, voor hetzelfde geld hadden ze het liever wel geweten en balen ze later dat het “alleen maar” gezellig was en verder niks en “hun geld niet waard”.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:00 schreef Avianflu het volgende:
Ja klopt, alleen ik vind dat direct zo zwaar op de hand liggen. En het “soort mannen” dat ik date verwacht denk ik ook niet direct een antwoord ofzo. Ben meer van het gezellig en we zien wel...
Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan, dat het soort mannen dat je date niet direct een antwoord verwacht? Niet dat je geen gelijk daarin kunt hebben maar het is een aanname, voor hetzelfde geld hadden ze het liever wel geweten en balen ze later dat het “alleen maar” gezellig was en verder niks en “hun geld niet waard”.
Eigen schuld natuurlijk als ze zonodig wilden betalen maar toch misschien gingen ze ervan uit dat je het alleen aan zou nemen als je hen al echt leuk vond.
Nu ik het schrijf klinkt het ook wel erg naief maarja
Hoezo arrogant?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:15 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.
In alle eerlijkheid, word jij niet ongeveer van alles wat een man doet nerveus/benauwd?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:18 schreef Avianflu het volgende:
En als ik heel eerlijk ben word ik er zelf ook een beetje nerveus van als ik er direct iets van moet vinden.......
Liever hou ik mijn opties nog even open en groei ik er langzaam naartoe.
quote:Op donderdag 3 september 2020 14:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, word jij niet ongeveer van alles wat een man doet nerveus/benauwd?
Er gaat iemand ontopicquote:Op donderdag 3 september 2020 14:47 schreef Avianflu het volgende:
Oké, ik ben bumble fan. Swipe echt zo veel vaker naar rechts daar en ook leukere gesprekken....
Maar dat is dan toch totaal niet relaxed om te gaan daten.quote:
Dat ligt aan de man zelf of hij dat zo voelt. Als je volwassen en goed in het leven staat maak je snel de conclusie dat de andere niet helemaal fris is.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef Solid-Snake het volgende:
Geef je ook niet allemaal mannen hoop of het idee dat ze constant iets verkeerds doen, terwijl het gewoon aan jezelf ligt.
Ik straal nu niet echt uit dat ik per direct een serieuze relatie zoek denk ik....quote:Op donderdag 3 september 2020 15:00 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch totaal niet relaxed om te gaan daten.
Blijf dan gewoon single voor de rest van je leven. Geef je ook niet allemaal mannen hoop of het idee dat ze constant iets verkeerds doen, terwijl het gewoon aan jezelf ligt.
Ik ben heel fris hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat ligt aan de man zelf of hij dat zo voelt. Als je volwassen en goed in het leven staat maak je snel de conclusie dat de andere niet helemaal fris is.
Even controleren?quote:
Je date gewoon op jouw manier en waar jij je prettig bij voelt. Niemand verplicht je om iets anders te doen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:10 schreef Avianflu het volgende:
Maar zoals ik al meermaals gezegd heb.
Is mijn “bindingsangst” iets waar ik mee aan het werken ben.
In de tussentijd mag ik toch gewoon daten en behoefte hebben daar aan....
Het is niet dat ik iemand de liefde verklaar ofzo en daar dan later op terug kom.
Het is je gegundquote:Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is Bumble kut zeg... Amper matches en die matches die je hebt, tref je nooit met swipen (zelfs niet als je de filters precies zo zet, dat de matches nog binnen de marges vallen). Delete.
Het bevalt mij tot nu toe heel goed. Met 6 leuke vrouwen aan het praten die wellicht tot dates zullen komen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:20 schreef Cockwhale het volgende:
Wat is Bumble kut zeg... Amper matches en die matches die je hebt, tref je nooit met swipen (zelfs niet als je de filters precies zo zet, dat de matches nog binnen de marges vallen). Delete.
Ik denk dat je gewoon onzeker bent. Gewoon onzeker om afgewezen te worden. Niet negatief bedoeld, hoorquote:Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
En wie weet kom ik wel iemand tegen die mij in 1 klap van mijn zogenaamde bindingsangst afhelpt
O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:29 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon onzeker bent. Gewoon onzeker om afgewezen te worden. Niet negatief bedoeld, hoor
Meer gewoon misschien ter overdenking. Want wat ik lees is dat je soms wel graag wil en dan zegt dat je niet wil. Maar stiekem wil je volgens mij wel iets vastigs. Ik kan het natuurlijk verkeerd zien.
Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:
[..]
O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.
Mja, zoals ik al zei: ik las gewoon tegenstrijdige posts.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Avianflu het volgende:
[..]
O ja dat klopt ook, als ik iemand echt leuk vind. Feitelijk wil je geen binding aangaan omdat je niet “verlaten” wil worden.
Of gewoon eerlijk zijn tegen jezelf helpt al genoeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten.
Ben ik ook mee bezig. Maar date wel gewoon.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh maar dan zou je al helemaal niet moeten daten. Dan voed je dat alleen maar. Zou toch eens even of daar aan werken of eens een keer met een therapeut praten.
Ja precies, sowieso denk ik niet dat ik daar ooit helemaal vanaf kom. Dus gewoon eerlijk zijn tegen mezelf en iemand die ik eventueel leuk zal vinden in de toekomstquote:Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zijn tegen jezelf helpt al genoeg.
Ik zal wel te lelijk zijn dan. Ik heb ook het idee dat rondom Groningen bijna alleen maar hockey 'kak' studentjes, hippe instagrammers en vegaburgers rondlopen. Die vallen niet op mij, en ik val niet op hen qua persoonlijkheid (want totaal geen raakvlakken). Word ook vaak geliked door vrouwen die mij al ooit eens in het echt gezien/ontmoet hebben.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het bevalt mij tot nu toe heel goed. Met 6 leuke vrouwen aan het praten die wellicht tot dates zullen komen.
Je kan het via web benaderen. Dat maakt het chatten wel makkelijker.
Een tip (niet dat ik expert ben, maar dat is wel een chille tip):quote:Op donderdag 3 september 2020 15:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja precies, sowieso denk ik niet dat ik daar ooit helemaal vanaf kom. Dus gewoon eerlijk zijn tegen mezelf en iemand die ik eventueel leuk zal vinden in de toekomst
Dan beval je dus wel irl!quote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zal wel te lelijk zijn dan. Ik heb ook het idee dat rondom Groningen bijna alleen maar hockey 'kak' studentjes, hippe instagrammers en vegaburgers rondlopen. Die vallen niet op mij, en ik val niet op hun qua persoonlijkheid (want totaal geen raakvlakken). Word ook vaak geliked door vrouwen die mij al ooit eens in het echt gezien/ontmoet hebben.
Nee, de grap is gewoon te slechtquote:Op donderdag 3 september 2020 15:49 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah. Haha! Dus ik had moeten lachen
Idd! Maar daarom juist cutequote:Op donderdag 3 september 2020 15:51 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, de grap is gewoon te slecht
Ja klopt, daarmee heb ik het eerlijk gezegd bij de laatste kerel wel mee verpest. Omdat ik er al inging van “niet iets serieus”. Niet dat het anders iets was geworden maar die optie sloot ik daarmee wel direct uit. Dus jaquote:Op donderdag 3 september 2020 15:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Een tip (niet dat ik expert ben, maar dat is wel een chille tip):
Gewoon blanco met iemand beginnen waar je een goed gevoel bij hebt. Zonder een lijst aan dit wil ik niet aan hem en dat niet. Want die persoon die je niet als je type zou beschouwen kan in zijn geheel juist erg goed voor je zijn in veel opzichten. Perfect wordt het nooit.
ikquote:Op donderdag 3 september 2020 15:58 schreef Avianflu het volgende:
Er schreef hier iemand toch een paar dagen geleden dat hij/zij woensdag een date had trouwens???
Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede datequote:
Ah dat was die!!quote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Date was leuk. We vinden elkaar leuk. Zondag tweede date![]()
Alleen dat kadootje was even iets waar ik even ongemakkelijk over voelde.
jaquote:
Waarom was dat ongemakkelijk?quote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaf een dubbel gevoel. Aan de ene kant vond ik het wel leuk en lief van hem. Aan de andere kant voelde ik me wat bezwaard. Stel dat het het toch niet was, dan sta je daar met kadootje.quote:
Misschien gewoon iets minder zorgen maken en wat meer genietenquote:Op donderdag 3 september 2020 16:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaf een dubbel gevoel. Aan de ene kant vond ik het wel leuk en lief van hem. Aan de andere kant voelde ik me wat bezwaard. Stel dat het het toch niet was, dan sta je daar met kadootje.
En dan zit ik me vandaag een beetje schuldig te voelen dat ik dat dan weer denk.
je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 september 2020 16:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Misschien gewoon iets minder zorgen maken en wat meer genieten
Hij WIL dat graag geven.. dat is zijn keuze he
Handig om op die manier te datenquote:Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
Ok, klinkt overwegend positief. Leukquote:Op donderdag 3 september 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handig om op die manier te daten
Je kunt beter haar moeder mee vragen dan weet je hoe ze er over 30 jaar uitziet.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik neem altijd m'n ouders mee, dan weet ze tenminste meteen wie haar schoonouders worden.
Carol Beerquote:Op donderdag 3 september 2020 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook maar aan de split ga in het geval van een computer says no.
Gedeeltelijk, omdat je dat andere ook niet echt serieus bedoelde volgens mij?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.
Iedereen in onze leeftijdscategorie heeft een rugzakje. Ik dus ook, ik ben alleen open en bewust van mijn rugzakje.
Nee hoor, je hoeft niet celibaat te leven, kom maar langs.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:05 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch haha. Moet ik celibaat leven soms.
Iedereen in onze leeftijdscategorie heeft een rugzakje. Ik dus ook, ik ben alleen open en bewust van mijn rugzakje.
Hoe is dat anders. Een rugzak zijn je ervaringen uit het verleden die ervoor zorgen dat je op een bepaalde manier naar relaties kijkt of op een bepaalde manier reageert.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, omdat je dat andere ook niet echt serieus bedoelde volgens mij?
Een rugzakje is ook iets compleet anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft niet celibaat te leven, kom maar langs.
Ga door, ga door!quote:
Oh dan mag je die van mij ook af helpenquote:Op donderdag 3 september 2020 15:12 schreef Avianflu het volgende:
Gaat lekker hierquote:Op donderdag 3 september 2020 18:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh dan mag je die van mij ook af helpen
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben vrij. Morgen halve dag thuis omdat dochter een snotneus heeftquote:Op donderdag 3 september 2020 18:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moeten jullie trouwens niet werken of zo? Wat een lappen tekst al. Of allemaal Corona vrij aan het thuis werken?
Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:10 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Hoe is dat anders. Een rugzak zijn je ervaringen uit het verleden die ervoor zorgen dat je op een bepaalde manier naar relaties kijkt of op een bepaalde manier reageert.
Edit: overigens hoop ik in de toekomst wel echt iemand tegen te komen voor wie ik wil gaan...
Ok, dat is jouw mening. Ik denk dat het prima tegelijk kan.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.
Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen
Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is dus al niet handig, dan ga je minder neutraal erin en maak je dus de verkeerde beslissingen.
Rugzakje kan natuurlijk veel dingen inhouden. Ik ben van mening als het enorme invloed heeft op daten en iets stabiels opbouwen en het beter is om dat eerst op te lossen
Je kunt zelf tot op bepaalde hoogte iets oplossen. In gevallen van relaties heb je toch iemand nodig om in de praktijk hetgene wat je hebt geleerd toe te passen en ervaren in relatie/contact. Maar ben het met je eens, je moet wel eerst zelf aan de slag.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent, helemaal als je denkt dat iemand zoiets wel voor je gaat oplossen en het wel goedkomt als het de juiste persoon is.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ok, dat is jouw mening. Ik denk dat het prima tegelijk kan.
Daten is toch ook gewoon leuk? Nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, jezelf beter leren kennen, seks.
Dat is denk ik ook gewoon een realistische aanname, vaak maak je immers deel uit van een pool, maar hoezo zou dat arrogant klinken?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:15 schreef Avianflu het volgende:
Geen idee, is inderdaad een aanname maar ik denk gewoon dat de mannen die ik date meer opties hebben..... klinkt een beetje arrogant ofzo, maar dat denk ik gewoon.
Mee eens. Ook al is het denk ik terecht om wantrouwend te zijn op dategebied, het is belangrijk om verwachtingen en gevoelens uit te spreken, al is het alleen maar om zo zelf het goede voorbeeld te geven. Voorkomt teleurstellingen achteraf. Kan me zelf ook niet voorstellen hoe daten leuk kan zijn als er een risico is dat je mensen kwetst wat groter is dan andersom omdat je instelling helemaal niet serieus is.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Lenny77 het volgende:
Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.
Misschien dat het niet erg is als de mannen gewoon weten dat er niets in zit qua toekomst. Maar als je de hele tijd hartjes moet breken, dan is dit niet leuk of fair voor hun.
Ok voor de laatste keer, ik ben hier ook zelf mee bezig.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek aan het houden bent, helemaal als je denkt dat iemand zoiets wel voor je gaat oplossen en het wel goedkomt als het de juiste persoon is.
Maargoed het ligt er net aan wat je insteek is en wat je zoekt met daten, de een zoekt iets serieus en de ander wil dat totaal niet.
Nouja dat dus vooral, maar vaak zie je dat dat dus niet gedaan wordt en men juist niet open erover is en je maar moet raden wat de insteek is.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik ben het hier ergens wel mee eens.
Misschien dat het niet erg is als de mannen gewoon weten dat er niets in zit qua toekomst. Maar als je de hele tijd hartjes moet breken, dan is dit niet leuk of fair voor hun.
Uiteraard, uiteindelijk heeft iedereen ook wel iets.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:44 schreef Womanly het volgende:
[..]
Je kunt zelf tot op bepaalde hoogte iets oplossen. In gevallen van relaties heb je toch iemand nodig om in de praktijk hetgene wat je hebt geleerd toe te passen en ervaren in relatie/contact. Maar ben het met je eens, je moet wel eerst zelf aan de slag.
Ja zaterdag een date staan.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:13 schreef Avianflu het volgende:
Maar verder iemand nog dates gepland staan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |