abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2020 @ 21:32:29 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194853893
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij vind het wenselijk? Nee toch mag ik hopen?
Als het om vergrijpen gaat die het vertrouwen niet structureel beschadigen dan wil ik het door de vingers zien.

Als hij nou was gepakt met drugshandel of witwassen dan zou het anders zijn dan de fout in gaan met Coronaregels.
pi_194853944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als het om vergrijpen gaat die het vertrouwen niet structureel beschadigen dan wil ik het door de vingers zien.

Als hij nou was gepakt met drugshandel of witwassen dan zou het anders zijn dan de fout in gaan met Coronaregels.
Ik vind een coronaregelfout dan ook niet op het strafblad horen. Of hooguit het bewust organiseren van een coronafeest, maar niet dit soort gedrag.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194853946
Als Grapperhaus gelijk had gezegd dat er meer was dan op de foto’s en zichzelf een boete had laten uitdelen dan was er niks aan de hand. Maar nu zoals altijd eerst niks zeggen, dan beetje toegeven en dan alsnog keihard door de mand vallen. Al zo vaak gezien in de politiek, hoe dom zijn die lui op dat vlak?

En sowieso wat ben je dom als je op zo’n plek je bruiloft gaat vieren als bewindspersoon, doe dat lekker in besloten kring in een stal in groningen met daar omheen nog meer stallen.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_194853998
Wel een terechte vraag van Van der Staaij. Als de komende 3 weken er steeds weer foto's lekken, wordt het probleem steeds groter.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194854017
Grapperhaus begint over intentioneel omdat in het strafrecht doorgaans met opzettelijk gewerkt wordt, en daar valt voorwaardelijk opzet onder. Je willens en wetens blootstellen aan de kans.... wat hij zelf deed dus. Zou wel leuk zijn als nu iemand vroeg of hij met intentioneel 'opzettelijk in strafrechtelijke zin' bedoelde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194854018
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is de dubbele standaard. Anderen hebben een aantekening op het strafblad wat zeer ingrijpend is. Bijv. je wil naar Amerika vliegen dan moet je alles invullen.

De boete die anderen moeten betalen is zo hoog dat het voor sommige mensen 3 maanden boodschappengeld is.

Hij is degene die de regels wil maken. Daarom moet dit hem veel zwaarder worden aangerekend dan wie dan ook. Maar dat lijken veel mensen niet te snappen.

De redenering 'ach iedereen kan fouten maken' is niet zijn uitgangspunt! Hij vind mensen asociaal. Dan moet ie zich zelf ook maar meten aan zijn eigen standaard. Dus keiharde faal. Dus exit.

Had hij nou altijd als standpunt gehad 'Lieve mensen doe allemaal je best om afstand te houden, het is van groot belang'. Dan was het anders geweest.

Het is gewoon het zoveelste inkijkje in hoe de politiek het volk bewerkt met woorden die voor hun zelf blijkbaar geen waarde hebben.
pi_194854024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef Hanca het volgende:
Wel een terechte vraag van Van der Staaij. Als de komende 3 weken er steeds weer foto's lekken, wordt het probleem steeds groter.
Goede vraag ja.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194854074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef Hanca het volgende:
Inderdaad het begint altijd met één bonnetje en vervolgens blijken er vuilniszakken vol te zijn.

Rutte zal zich toch ook wel weer genaaid voelen door Ferd, springt vol voor hem in de bres en dan blijkt er meer te zijn, maar nu kan die niet meer terug.
  woensdag 2 september 2020 @ 21:40:54 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_194854090
Grapperhaus is nu dom bezig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_194854113
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grapperhaus is nu dom bezig
Nu pas?!!!
  woensdag 2 september 2020 @ 21:41:47 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194854115
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef tstile het volgende:

[..]

Het is de dubbele standaard. Anderen hebben een aantekening op het strafblad wat zeer ingrijpend is. Bijv. je wil naar Amerika vliegen dan moet je alles invullen.

De boete die anderen moeten betalen is zo hoog dat het voor sommige mensen 3 maanden boodschappengeld is.

Hij is degene die de regels wil maken. Daarom moet dit hem veel zwaarder worden aangerekend dan wie dan ook. Maar dat lijken veel mensen niet te snappen.

De redenering 'ach iedereen kan fouten maken' is niet zijn uitgangspunt! Hij vind mensen asociaal. Dan moet ie zich zelf ook maar meten aan zijn eigen standaard. Dus keiharde faal. Dus exit.

Had hij nou altijd als standpunt gehad 'Lieve mensen doe allemaal je best om afstand te houden, het is van groot belang'. Dan was het anders geweest.

Het is gewoon het zoveelste inkijkje in hoe de politiek het volk bewerkt met woorden die voor hun zelf blijkbaar geen waarde hebben.
Wat mij betreft halen ze de Corona portefeuille bij hem weg.
pi_194854195
Als deze lamzak aan mag blijven dan vraag ik me af waar politiek NL mee bezig is.
pi_194854227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:30 schreef tstile het volgende:
Ik walg niet van mensen die fouten begaan.

Ik walg wel van mensen die van die wijsneuzen zijn die anderen wel even vertellen hoe het moet. Zelfs een STRAFBLAD geven vinden ze prima. Zware maatregelen tegen mensen vinden ze geen probleem.

Vervolgens zelf door de mand vallen en dan proberen weg te komen met excuses. Ja, daar walg ik van.

Wat ik nog erger vind is de goede naam van het Rode Kruis erbij halen door te gaan doneren. Een bedrag wat voor iemand zoals hem helemaal niks is. Anderen een strafblad, zelf een eigen gekozen gift doen en excuses aanbieden. Wat denkt 'ie nou eigenlijk?

De meeste keren dat ik ben aangehouden hebben excuses niet geholpen. Sterker nog, meestal maakte ik geen excuses omdat ik simpelweg bewust een fout had gemaakt en de gevolgen accepteerde. Dat zou hij ook moeten doen. Flikker toch op met je excuses. Met zo'n voorbeeldfunctie kom je niet weg met excuses. Dan moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen en beseffen dat je niet geschikt bent. hasta la vista. Trap die Femke er gelijk achteraan.

Maar politiek is allemaal spel. Ze moeten allemaal even hun afkeuring uitspreken maar uiteindellijk weten ze dat overal wel lijken in de kast zitten. Ze willen zelf ook blijven zitten als ze fouten maken vandaar dat ze alleen voor de buhne fel van leer gaan maar als de cameras uit staan heffen ze gezellig samen het glas hoor maak je maar geen illussies.
Dit. En dan ook nog eens mild voor hem zijn van de kamer verwachten. Flikker een eind op kale.
pi_194854298
Loopt Ernst Hirsch Ballin al warm?
  woensdag 2 september 2020 @ 21:49:54 #165
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194854307
Tuurlijk kan die aanblijven. Alsof de rest van Nederland zich wel braaf aan die 1,5m houdt. Beetje schijnheilig verwijten dit :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 2 september 2020 @ 21:51:05 #166
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_194854350
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Tuurlijk kan die aanblijven. Alsof de rest van Nederland zich wel braaf aan die 1,5m houdt. Beetje schijnheilig verwijten dit :')
De rest van Nederland is geen Minister van V&J. Hij maant en vermaant namens heel handhavend Nederland. Dat imago heeft nu een deuk opgelopen.
  woensdag 2 september 2020 @ 21:53:08 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194854414
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:51 schreef Smegma. het volgende:

[..]

De rest van Nederland is geen Minister van V&J. Hij maant en vermaant namens heel handhavend Nederland. Dat imago heeft nu een deuk opgelopen.
Ook de minister van V&J is uiteindelijk gewoon een mens.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 2 september 2020 @ 21:53:13 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194854416
Hij begint wel te klinken als Opstelten in zijn nadagen
pi_194854447
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Een heel groot deel wel, of ze proberen het. Handenschudden en knuffelen doet in elk geval het grootste deel van NL niet.
pi_194854463
Grappie had moeten zeggen dat het jammer was dat er geen BOA langskwam en een paar bonnen uitschreef. Maar hij weet ook dat geen BOA dat zou doen, want te dure mensen. Ook als de BOA hem en Broekers Knol niet had herkend.

Door de klassenjustitie zo diep zit in het denken komt hij niet op het idee dat ook hij bekeurd zou kunnen worden.
pi_194854474
Bij eenvandaag vindt de meerderheid dat hij mag blijven: https://eenvandaag.avrotr(...)er-geloofwaardighei/
  woensdag 2 september 2020 @ 21:58:13 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194854570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:49 schreef danos het volgende:
Loopt Ernst Hirsch Ballin al warm?
Hubert Bruls zal ook wel naast de telefoon zitten
pi_194854625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:55 schreef Hanca het volgende:
Bij eenvandaag vindt de meerderheid dat hij mag blijven: https://eenvandaag.avrotr(...)er-geloofwaardighei/
van de msm achterban kan je niet anders dan dit verwachten
pi_194854709
Jetten biedt hem een mooie uitweg, ben benieuwd of hij die ziet en pakt.
pi_194854801
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's te doen gebruikelijk hoewel je wel eens van mensen hoort die per ongeluk dronken trouwen in Las Vegas of zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ah, toch fijn voor z'n vrouw om te horen dat het niet per ongeluk ging :T
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Grapperhaus begint over intentioneel omdat in het strafrecht doorgaans met opzettelijk gewerkt wordt, en daar valt voorwaardelijk opzet onder. Je willens en wetens blootstellen aan de kans.... wat hij zelf deed dus. Zou wel leuk zijn als nu iemand vroeg of hij met intentioneel 'opzettelijk in strafrechtelijke zin' bedoelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')