Het gaat niet ten koste van wat anders, De Jonge en Rutte komen zo gewoon nog en het wordt gewoon weer nachtwerk.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde van de tijd. Maar goed. Veel anderen vinden het belangrijk.
Kan je met een strafblad minister van justitie worden?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:13 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ie zichzelf een strafblad geven
Da's een idee maar moet hij dan niet aftreden?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:13 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet ie zichzelf een strafblad geven
Omdat ik het een ontzettend domme actie van hem vind, maar ik zou het nog dommer vinden als om dit soort zaken ministers vertrekken en er dus weer kostbare tijd vergooid moet worden aan het zoeken naar iemand die misschien niet inhoudelijk beter is, maar geen domme fout heeft gemaakt. Zijn functioneren als minister (of dat goed is of niet staat hier even buiten) vind ik belangrijker dan het al dan niet maken van een domme fout als dit.quote:
Da's te doen gebruikelijk hoewel je wel eens van mensen hoort die per ongeluk dronken trouwen in Las Vegas of zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Sjemmert het volgende:
Grapperhaus is intentioneel getrouwd
Ah, toch fijn voor z'n vrouw om te horen dat het niet per ongeluk gingquote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Sjemmert het volgende:
Grapperhaus is intentioneel getrouwd
Mag hopen van niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kan je met een strafblad minister van justitie worden?
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, toch fijn voor z'n vrouw om te horen dat het niet per ongeluk ging
Ah, de belofte van vrouwelijk gezelschap maakt veel goed voor jou, zie ikquote:Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik het een ontzettend domme actie van hem vind, maar ik zou het nog dommer vinden als om dit soort zaken ministers vertrekken en er dus weer kostbare tijd vergooid moet worden aan het zoeken naar iemand die misschien niet inhoudelijk beter is, maar geen domme fout heeft gemaakt. Zijn functioneren als minister (of dat goed is of niet staat hier even buiten) vind ik belangrijker dan het al dan niet maken van een domme fout als dit.
Dat hij met het bericht kwam dat mensen van buiten de EU met een relatie met een Nederlander ineens weer naar Nederland konden komen helpt voor mij persoonlijk natuurlijkmaar ook buiten dat hoop ik dat hij niet om dit vertrekt/moet vertrekken.
Ik niet. Rechtsongelijkheid.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik het een ontzettend domme actie van hem vind, maar ik zou het nog dommer vinden als om dit soort zaken ministers vertrekken en er dus weer kostbare tijd vergooid moet worden aan het zoeken naar iemand die misschien niet inhoudelijk beter is, maar geen domme fout heeft gemaakt. Zijn functioneren als minister (of dat goed is of niet staat hier even buiten) vind ik belangrijker dan het al dan niet maken van een domme fout als dit.
Dat hij met het bericht kwam dat mensen van buiten de EU met een relatie met een Nederlander ineens weer naar Nederland konden komen helpt voor mij persoonlijk natuurlijkmaar ook buiten dat hoop ik dat hij niet om dit vertrekt/moet vertrekken.
Volgens mij maakt dat voor politieke functies niet zoveel uit. Had Jan Pronk niet ook een strafblad nadat hij met zijn dronken kop de sloot in reed?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Kan je met een strafblad minister van justitie worden?
Niemand neemt hem nu nog serieus.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, de belofte van vrouwelijk gezelschap maakt veel goed voor jou, zie ik
Hij heeft een vriendin hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, de belofte van vrouwelijk gezelschap maakt veel goed voor jou, zie ik
Niet alle. Wel voor de minister van Justitie.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat voor politieke functies niet zoveel uit. Had Jan Pronk niet ook een strafblad nadat hij met zijn dronken kop de sloot in reed?
Omdat het beleid niet gaat veranderen. Als hij weg gaat moet er weer een nieuwe minister ingewerkt worden. In een crisis.quote:
Nu gaat het ineens om de intentie.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Grapperhaus staat hier nou regels te verzinnen die helemaal niet gehanteerd worden. Wel leuk voor die mensen in het beklaagdenbankje om te citeren.
Het is een matig jurist hoor, hij rommelde maar wat aan met de regels (''afspraken") en nu rommelt hij maar wat met de handhavingspraktijk.
Ja en? Wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat het beleid niet gaat veranderen. Als hij weg gaat moet er weer een nieuwe minister ingewerkt worden. In een crisis.
En tot welk doel? Omdat ie een fout privé maakte.
Hij heeft zijn ministerie goed in zijn hoofd. Vakinhoudelijk is ie prima.
Ik zie geen voordeel bij zijn aftreden.
Maar goed. Ik hoef die beslissing niet te nemen.
Hij is lang advocaat geweest en volgens mij wel een topadvocaat. Maar geen strafrecht maar arbeidsrecht.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is een matig jurist hoor, hij rommelde maar wat aan met de regels (''afspraken") en nu rommelt hij maar wat met de handhavingspraktijk.
Nou, iemand vroeg mijn mening. En die heb ik zojuist gegeven.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Wat doet dat er toe?
Dat kan, gelukkig mogen we van mening verschillenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Rechtsongelijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |