Niet echt.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hij komt wel goed uit z'n woorden...
Hij is iets emotioneler, maar echt een groot spreker is hij nooit geweest.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Neejoh, hij blijft 100%quote:Op woensdag 2 september 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet echt.
Zal hij dan toch de eer aan zichzelf gaan houden?
Grapperhaus komt zelden echt goed uit zijn woorden. In de debatten is het geen topper. Naar mijn indruk is het wel een vrij goede dossierminister.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet echt.
Zal hij dan toch de eer aan zichzelf gaan houden?
Een aso geeft niets om zijn geloofwaardigheidquote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef Hanca het volgende:
Ik gun de man absoluut dat hij mag blijven. Maar ik zie niet hoe hij zijn geloofwaardigheid terug kan krijgen. Dit zijn mooie excuses, maar het grote deel van de samenleving en zeker het gedeelte wat de regels normaal overtreedt ziet deze excuses niet. Dus dat helpt niet.
Vind je?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het lijkt er op ja. Of ze weet het juist welquote:Op woensdag 2 september 2020 20:38 schreef Hanca het volgende:
Arib weet nog niet of er een eindstatement van aftreden komt, zo lijkt het. Daarom krijgt hij nu de kans om te antwoorden zonder interrupties, denk ik.
Dat is het al jaren niet.quote:
Ja, dat kan ook. Geen idee of zoiets met de voorzitter wordt besproken. Wellicht om de volgorde van ministers aan te passen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het lijkt er op ja. Of ze weet het juist wel
Echt hequote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gelukkig herkent iedereen sarcasme
Owhquote:Op woensdag 2 september 2020 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gelukkig herkent iedereen sarcasme
Ditquote:Op woensdag 2 september 2020 20:38 schreef Hanca het volgende:
Arib weet nog niet of er een eindstatement van aftreden komt, zo lijkt het. Daarom krijgt hij nu de kans om te antwoorden zonder interrupties, denk ik.
Jeetje, dat lijkt mij echt niet fijn!quote:Op woensdag 2 september 2020 20:38 schreef Charrell het volgende:
Stel je voor dat je grapperhouse bent... nu op dit moment
Eensquote:Op woensdag 2 september 2020 20:41 schreef Hamzoef het volgende:
Zou echt belachelijk zijn als hij het veld niet hoeft te ruimen.
Niet omdat hij handen geschud of geknuffeld heeft. Dat is te vergeven.
Maar dat hij daar over liegt is onacceptabel. Nou uitlekken van bordesfoto zei hij dat dat moment van onachtzaamheid was, maar voor de rest wel alle maatregelen in acht genomen waren. Waarschijnlijk was hij blij dat het alleen die bordesfoto was, dacht hij ... :’)
Zo praat hij altijd, een begrotingsbehandeling met hem is ook lastig te volgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:44 schreef Charrell het volgende:
Ik word me een partij moe van zijn articulatie
Had hij van te voren aan moeten denken, ik begrijp dat dat momenteel vaak wel een rol is van de ceremoniemeester.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij had liever gehad dat iemand hem op zijn feestje even had gewaarschuwd.
Zo van " meneer Grapperhaus let u even op de maatregelen van corona"
Alsof niemand iets van te voren gezegd heeft.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hij had liever gehad dat iemand hem op zijn feestje even had gewaarschuwd.
Zo van " meneer Grapperhaus let u even op de maatregelen van corona"
Ehhh eh ehhhhquote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat staat Grapperhaus te puffen, ik zou maar een testje laten doen als ik hem was.
Dat doet hij letterlijk altijd.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat staat Grapperhaus te puffen, ik zou maar een testje laten doen als ik hem was.
Hij maakt er zelf jolige grapjes over.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:46 schreef Weltschmerz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |