quote:Op woensdag 2 september 2020 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Behalve als je moet kotsen natuurlijk
Ik kan dan heel makkelijk , slechte zaak dus beter niet teveel drinkenquote:
NEE beter.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan dan heel makkelijk , slechte zaak dus beter niet teveel drinken
Genieten met mate, geen liters maar vatenquote:
Mjjjjja meestal welquote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten met mate, geen liters maar vaten
Wel herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mjjjjja meestal wel![]()
Ik drink nooit teveel tegenwoordig , maar soms kan het ineens helemaal verkeerd vallen terwijl je niet eens veel hebt gehad (vaak gebeurt zoiets in een hele andere situatie met mensen die je niet goed kentBij mij tenminste
![]()
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar inderdaad![]()
Ik heb van oud op nieuw tot midden maart misschien maar 3 of 4 biertjes over die hele periode gehad. Toen kwam corona, alle wielren wedstrijden waar ik aan zou mee doen afgelast dus weer een vrijdag avond gaan stappen. 4 bier en ik was me een partij dronken
En je de dag erna brak voelen alsof je net een week carnaval hebt gevierdquote:
JA!!!quote:Op woensdag 2 september 2020 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je de dag erna brak voelen alsof je net een week carnaval hebt gevierd
Awwquote:
Nu ben ik bang om nog ouder te wordenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww![]()
Verder herkenbaar maar ik ben ook een stuk ouder![]()
Kan je nagaan hoe je je dan voelt![]()
Was het ook zeker. Een beetje op smaak gebracht met chilisausquote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai ai dat klinkt verrekte lekker
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met de groetjes van bami![]()
Waren de bamigroetjes ook lekker?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het ook zeker. Een beetje op smaak gebracht met chilisaus
https://www.ad.nl/dossier(...)d-bruiloft~a94a3276/ hij scheen te hebben gehuild...quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken , net pas nadat ik een link van Nikon zag in NWS
maar ik heb hem nog niet gehoord
Zeker, ze waren beleefd lekkerquote:Op woensdag 2 september 2020 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waren de bamigroetjes ook lekker?
Je houdt het niet tegenquote:Op woensdag 2 september 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik bang om nog ouder te worden
Mazzelaarquote:Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het ook zeker. Een beetje op smaak gebracht met chilisaus
Mja vaag meegekregen , maar ik geloof hem niet echtquote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)d-bruiloft~a94a3276/ hij scheen te hebben gehuild...
Ja hoor, prima hier.....op het paleis ook?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Jajajajaja, hoe is het? Alles fijn achter het gordijn?
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 2 september 2020 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik bang om nog ouder te worden
[..]
Ach, ouder worden heeft ook voordelen
Ja erg héquote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mazzelaar![]()
Ik ben aan het kijken naar het debat : plaatsvervangende schaamte en tenenkrommend soms /vaak
Hij past wel in het rijtje van een liegende Halbe Zijlstra, een draaiende Wouter Bos en een vreemdgaande Jack de Vriesquote:Op woensdag 2 september 2020 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja vaag meegekregen , maar ik geloof hem niet echt
Jawel, hier ook alles fijn. Wel stoffig maarja, als je niet vaak op bepaalde plekken komt dan groeit er stofquote:Op woensdag 2 september 2020 21:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hoor, prima hier.....op het paleis ook?
Alleen wijzer worden lukt nog niet echt hierquote:
Echt hoorquote:Op woensdag 2 september 2020 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij past wel in het rijtje van een liegende Halbe Zijlstra, een draaiende Wouter Bos en een vreemdgaande Jack de Vries
Wees blijquote:Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen wijzer worden lukt nog niet echt hier
Ja klopt.....quote:Op woensdag 2 september 2020 21:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, hier ook alles fijn. Wel stoffig maarja, als je niet vaak op bepaalde plekken komt dan groeit er stof
Klinkt beetje als peter pan syndroomquote:
Don't grow up.....it's a trap!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt beetje als peter pan syndroom
quote:Op woensdag 2 september 2020 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt beetje als peter pan syndroom
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Don't grow up.....it's a trap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |