quote:Op woensdag 2 september 2020 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Behalve als je moet kotsen natuurlijk
Ik kan dan heel makkelijk , slechte zaak dus beter niet teveel drinkenquote:
NEE beter.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan dan heel makkelijk , slechte zaak dus beter niet teveel drinken
Genieten met mate, geen liters maar vatenquote:
Mjjjjja meestal welquote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genieten met mate, geen liters maar vaten
Wel herkenbaar inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mjjjjja meestal wel![]()
Ik drink nooit teveel tegenwoordig , maar soms kan het ineens helemaal verkeerd vallen terwijl je niet eens veel hebt gehad (vaak gebeurt zoiets in een hele andere situatie met mensen die je niet goed kentBij mij tenminste
![]()
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel herkenbaar inderdaad![]()
Ik heb van oud op nieuw tot midden maart misschien maar 3 of 4 biertjes over die hele periode gehad. Toen kwam corona, alle wielren wedstrijden waar ik aan zou mee doen afgelast dus weer een vrijdag avond gaan stappen. 4 bier en ik was me een partij dronken
En je de dag erna brak voelen alsof je net een week carnaval hebt gevierdquote:
JA!!!quote:Op woensdag 2 september 2020 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je de dag erna brak voelen alsof je net een week carnaval hebt gevierd
Awwquote:
Nu ben ik bang om nog ouder te wordenquote:Op woensdag 2 september 2020 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww![]()
Verder herkenbaar maar ik ben ook een stuk ouder![]()
Kan je nagaan hoe je je dan voelt![]()
Was het ook zeker. Een beetje op smaak gebracht met chilisausquote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ai ai dat klinkt verrekte lekker
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met de groetjes van bami![]()
Waren de bamigroetjes ook lekker?quote:Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het ook zeker. Een beetje op smaak gebracht met chilisaus
https://www.ad.nl/dossier(...)d-bruiloft~a94a3276/ hij scheen te hebben gehuild...quote:Op woensdag 2 september 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken , net pas nadat ik een link van Nikon zag in NWS
maar ik heb hem nog niet gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |