Ja bij mij soort van iets ook dussss hiephoiquote:Op woensdag 2 september 2020 17:48 schreef Cyan9 het volgende:
Mijn bijna naamgenoot wint! Toetertjes!
Je heet ook Wout?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja bij mij soort van iets ook dussss hiephoi
Dit is wel een gevalletje #OPHEF. Fransen op de barricades!quote:Op woensdag 2 september 2020 18:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, deze dag krijgt nog een groot verhaal ook
Bij mij hoef je er alleen maar twee letters achter te plakken.quote:
#Scandaleux! #Toujourscontrenous! #Noussommeslafrancenoussommeslesmeilleuresquote:Op woensdag 2 september 2020 18:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is wel een gevalletje #OPHEF. Fransen op de barricades!
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
#Scandaleux! #Toujourscontrenous! #Noussommeslafrancenoussommeslesmeilleures
Morgen is het aan Primoz.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef Momo het volgende:
Ohja nu moet deze: Britse wieler yaids in de gele trui
Heerlijk, dit soort wielerjuice.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:14 schreef Momo het volgende:
Flip steelde ook de vrouw van Gallopin, dus hij doet wel vaker stom
Marion Rousse had eerder met meneer Gallopin gekregen toen hij ook in de gele trui reed, dus er is een trend...quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Goeien tweet, aged very well!
Maar als ze in de laatste 20km niets meer mogen aannemen van verzorgers, waarom staan ze er dan ?quote:
Voor banden of spullen weg te gooien denk ik. Of het was een fout en hij dacht dat hij voor de 20 km stond.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar als ze in de laatste 20km niets meer mogen aannemen van verzorgers, waarom staan ze er dan ?
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
Flip droeg wel weer zijn 170.000 euro horloge vandaag. Lekker als je crashed, ook iets wat meer voor andere sporten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |