Ik niet. Het zal toch besproken moeten worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:27 schreef capricia het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat er zoveel tijd naar Grapperhaus gaat in dit debat.
Het gaat om het beleid. En daar valt genoeg zinnigs over te debatteren.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet. Het zal toch besproken moeten worden.
Ik heb niet echt het idee dat veel partijen nu een wijziging van beleid willen. Hooguit de voorrang voor onderwijs en zorg bij het testen.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om het beleid. En daar valt genoeg zinnigs over te debatteren.
Nee, het gaat terecht óók over de geloofwaardigheid vd minister en het kabinet.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om het beleid. En daar valt genoeg zinnigs over te debatteren.
Dan zijn we een gezegd land.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:32 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat veel partijen nu een wijziging van beleid willen. Hooguit de voorrang voor onderwijs en zorg bij het testen.
quote:
Altijd. Superverontwaardigd en boosquote:
Het is ook wel mooi. Dit theater.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Altijd. Superverontwaardigd en boos
En raad eens: als ze nu de 1,5 meter zouden afschaffen was Geert superverontwaardigd en boos.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Altijd. Superverontwaardigd en boos
Dat is het inderdaad. Theater.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi. Dit theater.
I knowquote:Op woensdag 2 september 2020 18:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
En raad eens: als ze nu de 1,5 meter zouden afschaffen was Geert superverontwaardigd en boos.
Ik vind dat van Geert echt niks. Mooi moment om even wat anders te doen. Poppenkast en geschreeuw voor de bühne.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi. Dit theater.
Exact.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind dat van Geert echt niks. Mooi moment om even wat anders te doen. Poppenkast en geschreeuw voor de bühne.
Hiddema is de spreker vanavond.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact.
Net als bij Baudet. Als hij op komt dagen.
Dat hebben er al meer gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Segers is aan het voorsorteren om de justitiële aantekeningen af te schaffen. En dan kan dat de ontsnappingsroute van Grapperhaus zijn.
Volgens mij was CU daar al voor, voor vandaag. Het is ook een opmerking bij de coronawet van de RvS, die neemt CU meestal wel over.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Segers is aan het voorsorteren om de justitiële aantekeningen af te schaffen. En dan kan dat de ontsnappingsroute van Grapperhaus zijn.
Ja maar dat waren oppositiepartijen. Tot nu toe wilde de coalitie er niet aan. CU nu wel lijkt het.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben er al meer gedaan.
Ook niet meer dan terecht mi.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ligt er aan. Na een waarschuwing volgens mij nog best wel. Maar zonder waarschuwing niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Stel je voor dat je een agent of boa bent, dan kun je toch niet meer met een strak gezicht een boete uitschrijven voor het overtreden van de corona regels.
Jawel, want uiteindelijk gaat het natuurlijk niet over het gedrag van Grapperhaus maar om het virus indammen en zo veel mogelijk mensen ertegen beschermen (voir zover dat kan).quote:Op woensdag 2 september 2020 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Stel je voor dat je een agent of boa bent, dan kun je toch niet meer met een strak gezicht een boete uitschrijven voor het overtreden van de corona regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |