abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194842629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

Van Toorenburg, alsjeblieft _O_
Wat vind je zo goed aan haar? Heeft op mij altijd overgekomen als een nogal kiftend en gillend figuur, met veel gespeelde verontwaardiging en op zijn tijd een lekker rechts profiel aan metend. Niet al te snugger.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194842690
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat vind je zo goed aan haar? Heeft op mij altijd overgekomen als een nogal kiftend en gillend figuur, met veel gespeelde verontwaardiging en op zijn tijd een lekker rechts profiel aan metend. Niet al te snugger.
Dan ben je de enige, van links tot rechts loopt de hele kamer met haar weg. Ze is enorm deskundig (als er iets is wat ze niet weten in de commissie kijken ze ook vaak naar haar). En gillen heb ik haar nog nooit zien doen.

Ik denk dat jij een ander voor je hebt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194842708
"Een vergissing maken en even te dicht bij een ander staan, kan ons allemaal overkomen. Maar handen schudden dat doe je gewoon niet, zeker niet als minister van Justitie."

Als je dit een jaar geleden had gelezen zou je denken dat de sharia was ingevoerd
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194842723
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2020 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
"Een vergissing maken en even te dicht bij een ander staan, kan ons allemaal overkomen. Maar handen schudden dat doe je gewoon niet, zeker niet als minister van Justitie."

Als je dit een jaar geleden had gelezen zou je denken dat de sharia was ingevoerd
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 september 2020 @ 12:08:40 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194842971
Gevalletje Jack de Vries... Die ging met een directe collega er vandoor en in Defensie en dat niet meldde. Dat mag niet en moest weg.

Persoonlijk denk ik boeie, maar vanuit zijn functie is hij gewoon niet meer geloofwaardig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 2 september 2020 @ 12:21:40 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194843185
Tja, bij de eerste berichten vond ik het onzin en was een flinke uitbrander van de kamer genoeg.

Maar gezien hij er ook nog over loopt te liegen denk ik dat het niet houdbaar is.
pi_194843205
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:08 schreef borisz het volgende:
Gevalletje Jack de Vries... Die ging met een directe collega er vandoor en in Defensie en dat niet meldde. Dat mag niet en moest weg.

Persoonlijk denk ik boeie, maar vanuit zijn functie is hij gewoon niet meer geloofwaardig.
Vind het bij een vrome christensmoel erger. Net zoals al die huichelachtige televisie dominees of al die Republikeinen met hun heksenjacht tegen Clinton maar daarna allemaal veel erger bleken te zijn. Topje van de ijsberg (gelukkig voor de christenen zit de lokale politie ook in hun achterzak, zoals bewezen bij het misbruikschandaal van de katholieke kerk).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 2 september 2020 @ 12:31:15 #33
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194843332
Als ze Grapperhaus willen redden kunnen ze de BOA's ook nog bij Sander Dekker of Kajsa Ollongren onderbrengen
pi_194843447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:31 schreef Hexagon het volgende:
Als ze Grapperhaus willen redden kunnen ze de BOA's ook nog bij Sander Dekker of Kajsa Ollongren onderbrengen
Grapperhaus is echter van het harde strafbeleid en daarbij gaf hij een paar weken terug een Volkskrant interview. Daarin vertelde hij dat zijn rol die van 'strenge vader' is en dit met Rutte en het kabinet zo is afgesproken.

Enige conclusie moet zijn: opbokken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 2 september 2020 @ 12:40:40 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_194843471
Quod licet Iovi, non licet bovi.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_194843531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:31 schreef Hexagon het volgende:
VVD schijnt dat niet te willen
zie email 27 oktober
  Redactie Games woensdag 2 september 2020 @ 12:50:17 #37
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_194843655
Gezien het feit dat de acties van Grapperhaus al doorwerken op de acties van BOA's om mensen niet meer te beboeten die zich niet aan de coronaregels houden lijkt het falen van een minister direct gevolg te hebben op de handhaving van de publieke gezondheid. Niemand is heilig tijdens deze crisis en iedereen maakt fouten met de regels, maar dit is gewoon willens en wetens heel dom van Grapperhaus.

Aftreden.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_194843874
Ik moet ook zeggen dat het wel erg lang duurt, Grapperhaus had meteen zijn ontslag moeten aanbieden toen de foto's naar buiten kwamen, dat was slim geweest. Nu suddert het allemaal door, de onvrede neemt hand over hand toe en het heeft effecten op de handhaving.
pi_194844071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:00 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet ook zeggen dat het wel erg lang duurt, Grapperhaus had meteen zijn ontslag moeten aanbieden toen de foto's naar buiten kwamen, dat was slim geweest. Nu suddert het allemaal door, de onvrede neemt hand over hand toe en het heeft effecten op de handhaving.
Vandaag wacht hij hopelijk gewoon het debat af. Zo hoort het. Aftreden in een persconferentie en geen kamerleden te woord staan zoals Opstelten deed was een schande.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194844114
Natuurlijk moet hij aftreden. Jammer, maar helaas.

Het is echt niet te geloven dat je je als minister van justitie zo gedraagt. Zelfs Femke Halsema durft niet eens fout te parkeren uit plichtsbesef, maar de minister van justitie overtreedt lachend de meest prominente regel van het moment.
pi_194844127
Als hij op een nette manier af zal treden, na het debat, is hij niet meteen politicus af.
Hij kan rustig meedoen met de verkiezingen op de lijst van het CDA.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194844152
Grootste fout is geweest dat hij het huwelijk niet uitgesteld heeft, je kunt verwachten dat er op een bruiloft geen afstand wordt gehouden en omhelst wordt.
Niet houdbaar meer, hij moet de eer aan zichzelf houden. Jammer, was geen verkeerde minister.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194844206
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 12:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vind het bij een vrome christensmoel erger. Net zoals al die huichelachtige televisie dominees of al die Republikeinen met hun heksenjacht tegen Clinton maar daarna allemaal veel erger bleken te zijn. Topje van de ijsberg (gelukkig voor de christenen zit de lokale politie ook in hun achterzak, zoals bewezen bij het misbruikschandaal van de katholieke kerk).
Zo vroom is het bij het CDA niet hoor, het is geen CU of (erger) SGP.
pi_194844221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:17 schreef Pedroso het volgende:
Grootste fout is geweest dat hij het huwelijk niet uitgesteld heeft, je kunt verwachten dat er op een bruiloft geen afstand wordt gehouden en omhelst wordt.
Niet houdbaar meer, hij moet de eer aan zichzelf houden. Jammer, was geen verkeerde minister.
Hij heeft het huwelijk wel uitgesteld.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194844226
Grapperhuis moet weg..

We zouden met allen samen 'ga weg' scanderen in richting kabinet en grapperhuis
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_194844246
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Hij heeft het huwelijk wel uitgesteld.
Zou kunnen...maar nog steeds in Corona tijd.
Als je dan zo graag wil, trouw dan voor de wet en vier het feest volgend jaar ofzo. Dat doen er zovelen.
pi_194844265
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou kunnen...maar nog steeds in Corona tijd.
Als je dan zo graag wil, trouw dan voor de wet en vier het feest volgend jaar ofzo. Dat doen er zovelen.
Oh ja. Daar valt veel voor te zeggen. Maar hij heeft zijn huwelijk wel uitgesteld. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 2 september 2020 @ 13:24:22 #48
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_194844275
Ik vind hem vrij ongeloofwaardig overkomen na eerste zijn opmerking over aso's, daarna dat huwelijk waar hij zelf ook een aso blijkt, en daaroverheen nog het liegen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_194844503
Overigens vraag ik mij af of een motie van wantrouwen het wel gaat halen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194844515
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 13:38 schreef capricia het volgende:
Overigens vraag ik mij af of een motie van wantrouwen het wel gaat halen.
Dat doet het nooit. Een minister treedt altijd zelf af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')