SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik heb altijd het idee dat Texel niets meer is dan veel schapen met een rij duinen er omheen.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was redelijk. Fijn om er even tussenuit te zijn.
Maar Texel is niet voor herhaling vatbaar.
Gisteren nog even naar het strand geweest daar, en daarna naar Giethoorn.
Was leuk. In totaal zo'n 800 kilometer gereden in 2 dagen.
Dat was het dus ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Texel niets meer is dan veel schapen met een rij duinen er omheen.
Is ook het enige waddeneiland waar ik nog nooit geweest ben.
Openluchtmuseum is leukquote:Op woensdag 2 september 2020 08:28 schreef Melting het volgende:
Volgende week gaan we nog naar het openlucht museum in Arnhem en naar Den Bosch waarschijnlijk.
Voor de rest ga ik kijken wat ik zelf nog kan doen.
Mooi, kan ik dat overslaan en de volgende keer gewoon weer naar Terschellingquote:
Geen idee of dat beter is.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat overslaan en de volgende keer gewoon weer naar Terschelling
Dat is stukken beter. Het is het mooiste eiland dat we hebben.quote:
Voorlopig geen eilanden meer voor mij.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is stukken beter. Het is het mooiste eiland dat we hebben.
Op de fiets ploeteren naar het einde van de Boschplaat (laatste kilometers onverhard) en daar genieten van de totale rust....![]()
En zwaaien naar Ameland natuurlijk
Eens, maar wel een tip:quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar wel een tip:
Koop er geen patatje in de 'authentieke' friettent, die komt gewoon van McCain uit de diepvries en is niet te vreten...
Ik zou best wel weer naar Aruba willen, maar dat gaat dit jaar helaas even niet door...quote:Op woensdag 2 september 2020 10:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Voorlopig geen eilanden meer voor mij.
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn er met open ogen ingetuind, na 3 happen lagen de zakken in de vuilnisbak...
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef Rafeiro het volgende:
Melting je kan ook nog een keer op familiebezoek gaan bij de Apenheul
goedemorgen apenkop!quote:
Je kunt er wel ergens lekkere kaas kopen.quote:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt er wel ergens lekkere kaas kopen.
Ze doen goed hun best dan.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje en Doerakje willen mij doof maken denk ik.
Zelfs voor hun doen zijn ze erg luidruchtig.
Gelukkig hoge tonen, anders kreeg ik mot met de buren![]()
Er zit zelfs een bierbrouwerij waar je gratis mag proeven...quote:Op woensdag 2 september 2020 10:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kunt er wel ergens lekkere kaas kopen.
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit zelfs een bierbrouwerij waar je gratis mag proeven...
Die is oud en wijs genoeg om zelf ook eens voor zijn eten te zorgen.quote:Op woensdag 2 september 2020 15:49 schreef Rafeiro het volgende:
Er niet gaan wonen hoor melting, dan komt Vout om van de honger.
Maar jij sluit hem steeds op....quote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is oud en wijs genoeg om zelf ook eens voor zijn eten te zorgen.
Dan draait de frituurpan overurenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is oud en wijs genoeg om zelf ook eens voor zijn eten te zorgen.
Met die muziek kan hij vast noodsignalen zendenquote:Op woensdag 2 september 2020 16:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar jij sluit hem steeds op....
Soijust?quote:
quote:
Jammer dat Texel niet zo'n succes was. Ik vind Terschelling echt veel leuker, maar heb toch ook wel wat leuke dagen op Texel doorgebracht.quote:Op woensdag 2 september 2020 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was redelijk. Fijn om er even tussenuit te zijn.
Maar Texel is niet voor herhaling vatbaar.
Gisteren nog even naar het strand geweest daar, en daarna naar Giethoorn.
Was leuk. In totaal zo'n 800 kilometer gereden in 2 dagen.
Morgen ga ik proberen te kanoën. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer dat Texel niet zo'n succes was. Ik vind Terschelling echt veel leuker, maar heb toch ook wel wat leuke dagen op Texel doorgebracht.
Vast wel. Zelfs ik kan kanoën en dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen ga ik proberen te kanoën. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Zelfs ik kan kanoën en dat zegt wel wat.
Moeten we dan ook een kano meenemen?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd.
Mocht ik morgenavond nog niets heb laten weten hier, dan zijn jullie welkom op de uitvaart.
Naar Terschelling?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen ga ik proberen te kanoën. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.
Regel je dan wel zelf de cake, net zoals op de vrijdagen?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd.
Mocht ik morgenavond nog niets heb laten weten hier, dan zijn jullie welkom op de uitvaart.
Die krijg je bij de koffie in plaats van cakequote:Op woensdag 2 september 2020 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moeten we dan ook een kano meenemen?
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daar zal dan wel voor gezorgd worden.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel je dan wel zelf de cake, net zoals op de vrijdagen?
Mooi, hoewel ik jouw begeleidende koffie niet vertrouw...quote:Op woensdag 2 september 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal dan wel voor gezorgd worden.
Een kalequote:Op woensdag 2 september 2020 19:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat regelt het uitvaartcentrum dan wel.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, hoewel ik jouw begeleidende koffie niet vertrouw...
Ben gisteren alweer thuis gekomen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit je nog op je vakantiebestemming of ben je alweer thuis?
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is mijn heldin...
Heb je het leuk gehad?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben gisteren alweer thuis gekomen. :s
Texel viel wat tegen. Maar Giethoorn was leuk om weer eens te zien.quote:
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Texel viel wat tegen. Maar Giethoorn was leuk om weer eens te zien.
Nog anderhalve week.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
MooiEn hoe lang heb je nu nog vakantie? Nog andere plannen?
Leukquote:Op woensdag 2 september 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog anderhalve week.
Morgen kanoën, en volgende week naar open lucht museum in Arnhem en Den Bosch met een bezoekje vereren.
Dat hoop ik toch.quote:
Je gaat nog steeds om 21:00 uur slapen?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch.
Ben alleen nog niet gewend aan het ritme van mijn vakantie.
Komt volgende week misschien wel.
Nu 2 dagen niet, maar ben nu wel moe.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds om 21:00 uur slapen?
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Doventolk Irma Sluis...
Ik had haar van die foto niet herkend....quote:Op woensdag 2 september 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Doventolk Irma Sluis...
Sorry.quote:Op donderdag 3 september 2020 06:21 schreef livelink het volgende:
Ik voel me eenzaam 's ochtends nu Melting op vakantie is.
Veel kano-plezier vandaagquote:Op donderdag 3 september 2020 07:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Sorry.
Maar toch goedemorgen gewenst.
Ik gok er op dat je sowieso zeiknat gaat worden, ook al sla je misschien niet om.quote:
Hij is ook wat wazig, zie ik nu.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]Ik herkende haar niet op die foto.
Ja, anders dan we verwacht hadden, meer een soort talkshow dan entertainment, maar wel grappig.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Was het leuk gisterenavond Mad ?
Wel leuk dat je Irma en Beau gesproken hebt na afloop! En ook best een goede vraag van Beau.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, anders dan we verwacht hadden, meer een soort talkshow dan entertainment, maar wel grappig.
Heb met Irma en Beau van Erven D. gesproken na afloop. Beau wilde weten waarom we aanwezig waren, gezien de omstandigheden (slechts 75 personen mochten aanwezig zijn, 1,5 meter van elkaar) en of het wel leuk was zo.
De livestream schijnt uitgevallen te zijn halverwege, dus zwaaien heeft geen zin gehad...
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok er op dat je sowieso zeiknat gaat worden, ook al sla je misschien niet om.
Evengoed veel plezier...
En goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Was het leuk gisterenavond Mad ?
Is dat familie van Otto Orgel?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is ook wat wazig, zie ik nu.
Ik had mijn bril niet op en zat wat verder weg.
Gisteren wel een live optreden van Orgel Joke met Una Paloma Blanca mogen ervaren.
Je moet haar boeken voor een show bij Vout...
En vond je het wel leuk?quote:Op donderdag 3 september 2020 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, anders dan we verwacht hadden, meer een soort talkshow dan entertainment, maar wel grappig.
Heb met Irma en Beau van Erven D. gesproken na afloop. Beau wilde weten waarom we aanwezig waren, gezien de omstandigheden (slechts 75 personen mochten aanwezig zijn, 1,5 meter van elkaar) en of het wel leuk was zo.
De livestream schijnt uitgevallen te zijn halverwege, dus zwaaien heeft geen zin gehad...
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:33 schreef just me het volgende:
@:Melting
geen regenpak aantrekken hoor
want als je omvalt is het lastig zwemmen
Oh gelukkig maar!quote:Op donderdag 3 september 2020 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik heb gekeken en het zou na 11 uur droog blijven hier.
En je weet zeker dat je ze vol krijgt?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:20 schreef just me het volgende:
* just me gaat met 2 vuilniszakken en haar mobiel naar zolder.
2 vuilniszakken moeten vol zooi afgevoerd worden
Opgeruimd moet er worden
Straks hebben jullie een lege zolder. Wat moet je dan met die ruimte?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren stond de vrachtwagen van de kringloop toevallig in de straat en we mochten de zakken kleding meegeven. Symph had ook al een bananendoos vol boeken mee naar de jeu de boules voor de boekenmarkt daar, weg ermee. Ik hoop ergens volgende week weer verder te kunnen gaan met uitmesten
Die zolder wordt nooit leeg hoor, het logeerbed, de kasten, de kussens van de tuinbank, de gitaren plus versterker, mijn bureau’s, etc etc, dat blijft allemaal.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks hebben jullie een lege zolder. Wat moet je dan met die ruimte?
Heel goedquote:Op donderdag 3 september 2020 11:26 schreef just me het volgende:
Ik heb van de kinderen voor mijn verjaardag een gezellig dagje uit gekregen... ik ga dit inruilen voor een gezellig dagje eigen zooi van zolder halen én afvoeren.
-tijd
Herkenbaar, dat heb ik ook met veel spullen, voor mij emotionele waarde, voor mijn kinderen totaal geen waarde.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben heel erg aan het twijfelen wat ik met het poppenhuis van mijn moeder ga doen. Mijn opa heeft het ooit gemaakt en de meubeltjes zijn ook door familie gemaakt. Het is ooit opgeknapt voor ons en heeft daarna altijd op zolder gelegen. Toen mijn vorige huis mijn eerste huis met zolder was heb ik het meegenomen, mijn zusje heeft er geen belangstelling voor. Maar nooit uitgeklapt en neergezet en hier in dit huis hetzelfde verhaal
De gitaren en versterker mogen mijn kant wel opquote:Op donderdag 3 september 2020 11:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zolder wordt nooit leeg hoor, het logeerbed, de kasten, de kussens van de tuinbank, de gitaren plus versterker, mijn bureau’s, etc etc, dat blijft allemaal.
We hebben een enorme zolder met aan de achterkant een rechte gevel, geen zorgen over ruimte daarquote:Op donderdag 3 september 2020 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
De gitaren en versterker mogen mijn kant wel op(mits linkshandig).
Heb je nog meer ruimte op zolder.
Nee, dit was de eerste keer, sinds de Krona zijn we alleen maar uit eten geweest.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:49 schreef just me het volgende:
[..]
Wel leuk dat je Irma en Beau gesproken hebt na afloop! En ook best een goede vraag van Beau.
Jullie zijn toch al eerder naar zoiets geweest?
Zoals ik al schreef:quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef Melting het volgende:
quote:Ja, anders dan we verwacht hadden, meer een soort talkshow dan entertainment, maar wel grappig.
dan had ik dat misschien onthoudenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:13 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel eerder in Beeld & Geluid geweest,
Het zeer aardige mensje heeft in januari haar man verloren, heeft als tijdverdrijf het orgelen maar weer opgepakt en toen de Krona kwam heeft ze haar escapades op Instagram geplaatst. Nu heeft ze weet ik veel hoeveel duizenden volgers en orgelt ze elke dag iets anders...quote:
Heb ook wel eerder als publiek bij dit soort talkshows gezeten, maar dat was dan voor TV.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
dan had ik dat misschien onthouden
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook wel eerder als publiek bij dit soort talkshows gezeten, maar dat was dan voor TV.
Nu was het dus meer een lezing met gasten of zoiets.
Wat ik niet wist, was dat er al vele online afleveringen waren gemaakt door Harm Edens: https://www.youtube.com/p(...)GAXrvY42debRPjP_lXHZ
Deze live editie was vanwege het feit dat Beeld en Geluid, na maanden sluiting, weer open is gegaan gisteren.
De Avondetappe van de NOS kwam gisteren ook uit Beeld en Geluid daarom...
Als het hetzelfde moederbedrijf is, dan begrijp ik op zich de logica.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, mijn account bij een ander enqueteding van dezelfde moedermaatschappij is ook definitief geblokkeerd omdat ik de regels overtreden zou hebben. Uhm nee, ik heb geen enkele regel overtreden, maar nee, ze zijn onverbiddelijk, zij hebben iets geconstateerd en aan uitleg doen ze niet. Ik word wederom onterecht als fraudeur weggezet. En bedankt
Serieus?quote:Op donderdag 3 september 2020 14:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is een leuke bijverdienste,
Ik heb sinds januari al bijna ¤500 verdiend. Een groot deel in bonnen van bol.com, dus daarvan konden we een deel van de wasmachine mee betalen. Nu spaar ik voor een ipad, deze is bijna 6 jaar oud en ik gok dat hij geen jaren meer meegaat.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
De vergoedingen zijn in mijn geval meestal minder dan 2 euro per enquête...
Hoeveel enquêtes vul je dan per maand in?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb sinds januari al bijna ¤500 verdiend. Een groot deel in bonnen van bol.com, dus daarvan konden we een deel van de wasmachine mee betalen. Nu spaar ik voor een ipad, deze is bijna 6 jaar oud en ik gok dat hij geen jaren meer meegaat.
Heel veel, van allerlei bureau’s. De ene levert ¤0,25 op, de andere ¤1 of ¤2 en heel soms eentje die meer oplevert.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel enquêtes vul je dan per maand in?
Dat is een dagtaakquote:Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel veel, van allerlei bureau’s. De ene levert ¤0,25 op, de andere ¤1 of ¤2 en heel soms eentje die meer oplevert.
Damn, ik heb er maximaal 3 per maand of zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel veel, van allerlei bureau’s. De ene levert ¤0,25 op, de andere ¤1 of ¤2 en heel soms eentje die meer oplevert.
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies
Ik hoop eerlijk gezegd dat het wat droger wordt en dat de geplande honkbalwedstrijd vanavond doorgaat.quote:
Geen probleem. Kan me voorstellen dat je het honkbal wil zien.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat het wat droger wordt en dat de geplande honkbalwedstrijd vanavond doorgaat.
Wat betekent dat ik de Gouwe Ouwe ga missen...
Helaas moet ik zo weg om te oefenen. Dat is komende zaterdag ook het geval.quote:
Oh je bent weer boven waterquote:
Ik heb niet in een kano gezeten.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je bent weer boven water
Ik ga een stukje meeluisteren
Oh jammerquote:Op donderdag 3 september 2020 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niet in een kano gezeten.
Het zou vanaf 11.00 uur droog zijn, maar om 13.00 uur regende het nog.![]()
Dus nu misschien een ander keertje maar.
Komt vast goed.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
op naar een volgende keer
deze versie ken ik nietquote:
Ik luister liever naar DJ Meltingquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef WesCAddle het volgende:
Nu op Kink, de komende 2 uur, Veenstra én Ekstra. Voor de voormalige Ekstra Weekend fans.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik luister liever naar DJ Melting
![]()
Er gaat geheid nog wel een bepaald alarm af...quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef WesCAddle het volgende:
Nu op Kink, de komende 2 uur, Veenstra én Ekstra. Voor de voormalige Ekstra Weekend fans.
Brandalarm.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er gaat geheid nog wel een bepaald alarm af...
Wat leuk om dat te komen spammen als er hier een DJ draaitquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef WesCAddle het volgende:
Eentje uit hun beginjaren zo te zien:quote:
Gefeliciteerd, koop er een brood voor en neem een pijnstiller voor de zekerheid.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef WesCAddle het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop er een brood voor en neem een pijnstiller voor de zekerheid.
Van spammen krijg je koppijn
oops, foutjequote:Op donderdag 3 september 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoor muziek, maar klinkt niet als Melting's muziek.
Ik zal deze maar voorzeggen dan:quote:Op donderdag 3 september 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik hoor muziek, maar klinkt niet als Melting's muziek.
Werkelijk niks doet een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zal deze maar voorzeggen dan:
[ afbeelding ]
Correct...quote:Op donderdag 3 september 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik durf te wedden dat zelfs Mad dit niet kent
Ik heb een gezin. Mag ik nu toch gewoon iets onpraktisch voor mezelf aanschaffen?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Vraag van de dag
1. Ik heb geen gezin. Mag ik nu wel een gezinsauto aanschaffen?
2. Kun je een nachtkastje ook overdag gebruiken.
Stuur uw goede antwoorden naar Postbus 100
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een gezin. Mag ik nu toch gewoon iets onpraktisch voor mezelf aanschaffen?
Zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een gezin. Mag ik nu toch gewoon iets onpraktisch voor mezelf aanschaffen?
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben vandaag het kerstdiner besproken.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook op tijd.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben vandaag het kerstdiner besproken.
Wij vonden dat dat mocht...
Ik vind ook dat het mag. Ik heb gisteren pepernoten gekochtquote:Op donderdag 3 september 2020 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben vandaag het kerstdiner besproken.
Wij vonden dat dat mocht...
We waren inderdaad de eerste.quote:
De eerste.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren inderdaad de eerste.
We gaan weer naar Twente, net als eerder dit jaar, met overnachting...
Dat lijkt me een erg leuke keuzequote:Op donderdag 3 september 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We waren inderdaad de eerste.
We gaan weer naar Twente, net als eerder dit jaar, met overnachting...
Hierna wel muziek die je zal kennen, denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik ben te oud voor jouw muziek, Melting
Die mogen altijd...quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het mag. Ik heb gisteren pepernoten gekocht
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vorige week ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zou vanavond een diner hebben gehad, waar ik me echt op verheugd had. Maar het ging niet door vanwege corona. Het feestvarken zag het niet meer zitten.
En nu heb ik bloemkool, slavink en aardappelen gegeten
Bloemkool is best lekker.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zou vanavond een diner hebben gehad, waar ik me echt op verheugd had. Maar het ging niet door vanwege corona. Het feestvarken zag het niet meer zitten.
En nu heb ik bloemkool, slavink en aardappelen gegeten
Bij mij zit hij ook nog dicht. Het ging me meer om het idee volgens mij. En mijn zoon moest gisteren naar de ortho en hij heeft pijn. Anders had hij ze allang opgegeten.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vorige week ook.
Heb de zak nog wel dicht zitten.
en bij AH in de bonusquote:
Maar niet waar ik me op verheugd had.quote:
Teveel pijn om pepernoten te eten?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij zit hij ook nog dicht. Het ging me meer om het idee volgens mij. En mijn zoon moest gisteren naar de ortho en hij heeft pijn. Anders had hij ze allang opgegeten.
Slotjes van zijn beugel zijn weer aangedraaid. Dan eet hij daarna een week bijna niks.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Teveel pijn om pepernoten te eten?
Wat heeft hij gedaan dan?
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Slotjes van zijn beugel zijn weer aangedraaid. Dan eet hij daarna een week bijna niks.
Een mooi nummerquote:Op donderdag 3 september 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
Liedje van livelink voor haar zoon.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de wedstrijd begonnen is, ik zit nog thuis...
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de wedstrijd begonnen is, ik zit nog thuis...
dan afwachten of het alsnog afgekeurd gaat wordenquote:
Onder het genot van een kop koffie, zo te zien?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan afwachten of het alsnog afgekeurd gaat worden
Kun je het ook online bekijken?quote:
Zo lang het niet onweert niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
dan afwachten of het alsnog afgekeurd gaat worden
Ja, kan ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je het ook online bekijken?
Die wordt niet verwacht volgens mijquote:Op donderdag 3 september 2020 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het niet onweert niet.
Het is sinds 2 jaar een kunstveld met goed drainage en als er gestart wordt dan betekent dat dat het uitgespeeld kan worden. Mits geen tsunami...
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij raad ik er vandaag precies 0.
Dus toch een tsunami?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Honkbal alsnog gecanceld, goede keuze gemaakt...
Nee, een doorweekte werpheuvel en slagzone.quote:
Werk aan de winkel dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een doorweekte werpheuvel en slagzone.
De enige 2 plekken die niet 'echt' van gravel zijn...
Nou nee, er ligt overdag zeil overheen en kennelijk was dat niet genoeg.quote:
voorlopig nog thuiswerken ?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, er ligt overdag zeil overheen en kennelijk was dat niet genoeg.
Ik zit nog steeds thuis...
Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet naar honkbal is gegaan.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet naar honkbal is gegaan.
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
André van Duin - Als de zon schijnt
Oh, wat is het honkbal fijn als de zon schijntquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, wat is het honkbal fijn als de zon schijnt
Nee, Britse band. In het genre sophisti-pop en smooth jazz.quote:
Ik geef het op. Ik ken het wel. Surrender.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, Britse band. In het genre sophisti-pop en smooth jazz.![]()
Volgens Wikipedia.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geef het op. Ik ken het wel. Surrender.
Ik kom ook niet op de titel. Iets met lovequote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
Counting Crows, geen idee met welk liedje...
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:16 schreef livelink het volgende:
Counting Crows - Think I'm in love
quote:
Klopt ook nog.quote:
Echt? Ben namelijk niet zo'n Shrek fan.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
De leukste Shrek. Die moet je kijken, Melting.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
Chubby Checker - Let's twist again
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Animals - We've Gotta Get Out Of This Place
Een collega van me heeft er ook 1.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
Wij gaan een 3d-printer kopen. Voor mijn dochter leuk voor haar opleiding. En voor de rest van ons ook.
Wat ga je dan printen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
Wij gaan een 3d-printer kopen. Voor mijn dochter leuk voor haar opleiding. En voor de rest van ons ook.
Mijn zoon wil voor natuurkunde iets maken. En mijn dochter moet allerhande creatieve opdrachten doen. Ik zit zelf te denken om een vaasje proberen te maken.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Een collega van me heeft er ook 1.
Wat wil je er mee gaan printen?
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ga je dan printen?
Joe Cocker - Unchain My Heart
Succes alvast.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon wil voor natuurkunde iets maken. En mijn dochter moet allerhande creatieve opdrachten doen. Ik zit zelf te denken om een vaasje proberen te maken.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
Vroeger was ik echt enorm fan van Joe Cocker. Het is was weggeëbd, maar zijn stem blijft bijzonder.
Nee, daar ziet hij er wel heel jong en slank uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Al zou ik hem van deze foto niet herkennen.
Het is op de foto meer Joe Cockliefhebber...quote:Op donderdag 3 september 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Al zou ik hem van deze foto niet herkennen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op de foto meer Joe Cockliefhebber...
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is op de foto meer Joe Cockliefhebber...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |