Doe ik ook liever, maar er is nog geen wielrenploeg die op mijn sollicitatie brieven heeft gereageerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan je beter betaald doen dan hoor
Toch wel een historisch moment. * devzero laat een traantjequote:Op dinsdag 1 september 2020 23:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom in het laatste uurtje van 1 september 2020!
quote:
vriendquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een historisch moment. * devzero laat een traantje
Zeker, als je over een jaar niet meer in de 1,5 meter zone zit dan denk je met nostalgie terug aan deze tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch wel een historisch moment. * devzero laat een traantje
ja zeker de meeste liggen dan in dromenland. dus het kloptquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Over 57 minuten ziet de wereld er heel anders uit.
Mensen bleven toch al uit mijn buurt als ik met mijn draaiorgel om de hoek kwamquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, als je over een jaar niet meer in de 1,5 meter zone zit dan denk je met nostalgie terug aan deze tijd.
Wat heb jij toch een mazzel. Lekker rust en geen last van mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mensen bleven toch al uit mijn buurt als ik met mijn draaiorgel om de hoek kwam
The man, the legende, the beastquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zeker de meeste liggen dan in dromenland. dus het klopt
Jij weetquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The man, the legende, the beast
Hij mept zichzelf nog net niet met dat zweepjequote:
Ga je het missen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef noodgang het volgende:
Dit is ook echt de allerlaatste 1 september 2020 ooit
Helderquote:
Jammer dat ik zelf niet van draaiorgel muziek houquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een mazzel. Lekker rust en geen last van mensen.
Ik ga gewoon heel langzaam bewegen, misschien lijkt de dag dan 6 uur langer te durenquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef noodgang het volgende:
Dit is ook echt de allerlaatste 1 september 2020 ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |