quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Gesprek van niks ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:58 schreef svann het volgende:
Van Knot naar een turnster, wat een keuzes.
Ik hoop dat ze de juiste keuzes maken!quote:
Op naar het Verona van de Leur topic!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de juiste keuzes maken!
Knot komt alleen maar politiek gelul uit zelden iets inhoudelijks horen zeggen op zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:58 schreef svann het volgende:
Van Knot naar een turnster, wat een keuzes.
Er komt daar straks een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:01 schreef svann het volgende:
Nog mensen die in dat geweldige land willen gaan wonen?
Ga jij ook doneren?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iemand nog een leuk filmpje![]()
Vraag het voor een vriend
Raarquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:02 schreef Coco. het volgende:
@:zipportal ik reageer niet op @:ikweethetookniet
Ik heb al een abo gedoneerd. Het is goed zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij ook doneren?
https://fok.nl/shop/doneren/
Ik zie donaties van honderden euro's er tussen, badassquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij ook doneren?
Beperkte verstandelijke vermogens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef matthijst het volgende:
Gvd waarom praat die lamlul zo sloom
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zie donaties van honderden euro's er tussen, badass![]()
quote:Psychopaatje
01-09 16:29
¤ 25
Van dit geld had ik een drugshoertje kunnen batsen
Dat is alpha male praat.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef matthijst het volgende:
Gvd waarom praat die lamlul zo sloom
quote:
quote:
quote:Opa.Bakkebaard
01-09 21:30
¤ 25
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Eerst mijn houten gevels vernieuwen, de vloer in de keuken nieuw laten leggen, het terras egaliseren en ophogen en dan zien we wel hoeveel centjes er nog in mijn portomonaie zitquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij ook doneren?
@ikweethetookniet reageert nooitquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij ook doneren?
@ikweethetookniet wil eerst die duizend knaken van pinokkio zien!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij ook doneren?
Ja tegen die tijd is FOK! al ten onderquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst mijn houten gevels vernieuwen, de vloer in de keuken nieuw laten leggen, het terras egaliseren en ophogen en dan zien we wel hoeveel centjes er nog in mijn portomonaie zit
Autist.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
IK BEN WOEST.
Waarom reageer je nooit ikweethetookniet? Je bent echt nooit te doorgronden.
Dat zou zonde zijn want het is nu lekker rustig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Als Trump wordt herkozen breekt daar echt de pleuris uit.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om het bad binnen te roepen, de poes aan te zetten en het alarm vol te laten lopen.
je poes vol laten lopen gebeurt dit weekend?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Mooi moment om het bad binnen te roepen, de poes aan te zetten en het alarm vol te laten lopen.
BLACKEDquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je poes vol laten lopen gebeurt dit weekend?
Daar kun je nog lang voor sparen, want die lui hebben pas halverwege volgend jaar tijd voor je.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Eerst mijn houten gevels vernieuwen, de vloer in de keuken nieuw laten leggen, het terras egaliseren en ophogen en dan zien we wel hoeveel centjes er nog in mijn portomonaie zit
403 forbiddenEDquote:
De aannemer voor m'n gevels komt begin oktober, ik wacht op een offerte van de stratenmaker en morgen ga ik naar de vloerboer (familie van me, kan vast wel voorrang krijgenquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Daar kun je nog lang voor sparen, want die lui hebben pas halverwege volgend jaar tijd voor je.
Fok heeft het nu nodig.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Als Trump wordt herkozen breekt daar echt de pleuris uit.
403 Forbiddenquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
"De aannemer voor m'n gevels."
[ afbeelding ]
Maar toch, maar toch....quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
De aannemer voor m'n gevels komt begin oktober, ik wacht op een offerte van de stratenmaker en morgen ga ik naar de vloerboer (familie van me, kan vast wel voorrang krijgenconnecties
).
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:10 schreef Zipportal het volgende:
IK BEN WOEST.
Waarom reageer je nooit ikweethetookniet? Je bent echt nooit te doorgronden.
Is je moeder nog steeds boos daarover? :Squote:Op dinsdag 1 september 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je bent niet te vertrouwen. @:Onlogisch
Tja, voor een schietpartij overlijden is ook weer zowat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]'
En zo sluiten we de woensdag af.
Word traditiequote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]'
En zo sluiten we de woensdag af.
Mooi!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb goed privé nieuws: de operatie aan mijn papa is goed gegaan.
Maffia maatje Ferry de Kok?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Welke snitch heeft die foto's gemaakt.
Leuk voor hem.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb goed privé nieuws: de operatie aan mijn papa is goed gegaan.
Doet ie zelfquote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dit het einde tijdperk Ferd is
Nee, ze houden elkaar de hand boven het hoofd, niemand neemt ooit meer verantwoording.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dit het einde tijdperk Ferd is
Yep, domme aso.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:29 schreef Gehrman het volgende:
We kunnen toch wel stellen dat Ferd te dom is om te poepen.
Witte Power ranger nog wel. In 2020quote:
Nietquote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
Jezelf geloofwaardig vinden. Hoe relevant is dat?
Of ze zijn gewoon menselijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, ze houden elkaar de hand boven het hoofd, niemand neemt ooit meer verantwoording.
Klopt, maar ik vind het wel een goede Minister. Het is heel zuur dat hij hierdoor weg moet. Voor hem lijkt me dat een persoonlijk drama. Zijn trouwdatum vergeet hij iig voorlopig niet.quote:
Ik ben het met je eens, maar dit is niet houdbaar wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel een goede Minister. Het is heel zuur dat hij hierdoor weg moet. Voor hem lijkt me dat een persoonlijk drama. Zijn trouwdatum vergeet hij iig voorlopig niet.
Klopt ook, is wel goed in zijn vak.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel een goede Minister. Het is heel zuur dat hij hierdoor weg moet. Voor hem lijkt me dat een persoonlijk drama. Zijn trouwdatum vergeet hij iig voorlopig niet
Post waarschijnlijk ook in het COR forum.quote:
"iets" "soms"quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef svann het volgende:
De boetes zijn ook iets te hoog en werden wat willekeurig gegeven soms.
Ik schakelde net te laat in, hoorde alleen nog Danny zeggen dat hij geen mening had over het gedoe bij VI en hij gewoon ook weer erbij zou zijn.quote:
Jammer, ik hoef die Danny niet meer te zien/horen. Alleen bij VI oranje.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik schakelde net te laat in, hoorde alleen nog Danny zeggen dat hij geen mening had over het gedoe bij VI en hij gewoon ook weer erbij zou zijn.
Nee, maar als hij aanblijft nog minder.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Als vieze fur aftreedt dan gaat het volk zich opeens wel aan de regels houden?
Nee, natuurlijk niet. Maar hoe kan je als minister 't volk aso noemen en vervolgens zelf lekker gaan feesten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Als vieze fur aftreedt dan gaat het volk zich opeens wel aan de regels houden?
The Fredanningquote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar hoe kan je als minister 't volk aso noemen en vervolgens zelf lekker gaan feesten.
En dan nog schijnheilig doen alsof het alleen om die bordesfoto ging, maar vanavond zeggen dat er ws nog wel meer zullen komen
Daarnaast zou je bijna zeggen dat deze minister weet dat die regels onzin zijn.Als je dan ook nog mensen in de "risicogroep" gaat knuffelen, dan straal je niet echt uit dat het om een gevaarlijk virus gaat.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar hoe kan je als minister 't volk aso noemen en vervolgens zelf lekker gaan feesten.
En dan nog schijnheilig doen alsof het alleen om die bordesfoto ging, maar vanavond zeggen dat er ws nog wel meer zullen komen
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken 2 mensen die corona hebben gehad
Ach, daar zijn d'r toch zat van.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
India: 82k nieuwe besmettingen op een dag.
De minister vindt het ook maar een griepje.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat deze minister weet dat die regels onzin zijn.Als je dan ook nog mensen in de "risicogroep" gaat knuffelen, dan straal je niet echt uit dat het om een gevaarlijk virus gaat.
ver van m'n bed showquote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Eind vorig jaar toch al?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De eerste coronagevallen waren er al in januari. Toen werd er alleen nog niet getest.
Daar woont dan ook de helft van de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Als hij ook nog corona heeft opgelopen is deze clusterfuck helemaal compleet.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
Haha, kneus hoest ook in z'n hand.
De grote corona leider
https://www.telegraaf.nl/(...)el-met-klunzige-kuch
Dit was de beveiliger van John Mieremet. Ik zou er niet aan beginnen.quote:
Ik één die er goed vanaf kwam en één die na maanden nog slechts part-time kon werken.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken 2 mensen die corona hebben gehad
ditquote:Op woensdag 2 september 2020 22:44 schreef superniger het volgende:
Goedkoop scoren met menselijk leed.
of gewoon niet alles dat beweegt opvretenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Als die Chinees die vleermuis nou 30 seconden later uit het frituurvet had gehaald
ze moeten hem bezig houdenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Eppo begint bij het inventaris te horen
Gewoon een spiegel zou al helpen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
Deze man moet echt een paar klappen hebben
dank uquote:Op woensdag 2 september 2020 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
[..]
Politiek verslaggever Avinash Bhikhie van Nu.nl
Nee dat hielp niet, vond zichzelf geweldigquote:Op woensdag 2 september 2020 22:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon een spiegel zou al helpen.
Ik heb die post geliked.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had wel een mention gezet vanochtend.
1 keer per week douchenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Als ik kijk naar Stefano zijn woning, dan denk ik dat hij stinkt.
Wedden dat ze geneukt hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Lavinia heeft geheid een bosje haar down under
Nu pas?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:57 schreef Martinello het volgende:
Ik word een beetje moe van Stefano.
Oké doei.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
Danny Vera op 4 is interessanter.
Jouw probleem.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
oh ze zijn nog bezig, dacht dat het al voorbij wasquote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Martinello het volgende:
Oké doei.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
oh ze zijn nog bezig, dacht dat het al voorbij was
Jouw probleem.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
oh ze zijn nog bezig, dacht dat het al voorbij was
"Ze mocht de onderscheiding in ontvangst nemen vanwege haar inzet bij de opsporing van verdachten en de aandacht die ze daarbij heeft voor de slachtoffers."quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Waarom eigenlijk een lintje omdat je vijftien jaar een programma presenteerde?
Lintje was omdat ze d'r na 15 jaar nog steeds goed uit ziet.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef svann het volgende:
Waarom eigenlijk een lintje omdat je vijftien jaar een programma presenteerde?
haters gonna hatequote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat kan mij die treinkaper schelen.
Mensen die tegen racisme zijn kijken niet.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Geen programma dat het vertrouwen in de mensbeid bevordert.
Zap er meestal vlug langs.
Ik kijk het soms. Maar zaken over huis-overvallen kan ik niet naar kijken. Een pakket bezorger die opeens een mes op je keel zet en je vastbindt terwijl je hele huis wordt leeggeroofd, echt nachtmerrie materiaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Geen programma dat het vertrouwen in de mensbeid bevordert.
Zap er meestal vlug langs.
Kennis van me wel eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens dader geweest in Opsporing verzocht?
Ik heb wel eens in Spoorloos gezeten.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Kennis van me wel eens.
Hadden ze het verkeerde filmpje uit de geldautomaat getoond.
Komt hij de volgende dag op zijn werk....
Haha OEPSIEquote:Op woensdag 2 september 2020 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Kennis van me wel eens.
Hadden ze het verkeerde filmpje uit de geldautomaat getoond.
Komt hij de volgende dag op zijn werk....
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Jammer van De Mol aids. De rest is prima. @:coco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |