De verwachtingen voor CV's zijn hier ook gewoon bizar. Je moet verdedigend in totaliteit in orde zijn, maar je moet aan de bal ook nog dusdanig goed zijn dat je zelfs op het middenveld je mannetje zou kunnen staan. Ik denk oprecht dat zo'n Maguire van United (die dus 80 mil heeft gekost) in de top van de Eredivisie niet zou opvallen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou geloof ik ook niet dat we op dat moment alternatieven voor hem hadden. En hij kon goed defensief simpele ballen wegkoppen. Maar met ruimte in zijn rug 1 op 1-duels, dat was gewoon lachwekkend.
Max wordt ook derde.quote:Op zondag 13 september 2020 09:54 schreef tja77 het volgende:
Robben vs. Max vandaag?
3 Punten zou al mooi zijn.
De beelden die ik zag van Robben bij de oefenwedstrijd, speelde hij vanaf 10... Maar goed ik zapte alleen ff langsquote:Op zondag 13 september 2020 09:54 schreef tja77 het volgende:
Robben vs. Max vandaag?
3 Punten zou al mooi zijn.
Hmmm, in z’n eerste wedstrijd voor Groningen (samenvatting van 2 minuten gezien) leek hij op rechtsbuiten te staan.quote:Op zondag 13 september 2020 13:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De beelden die ik zag van Robben bij de oefenwedstrijd, speelde hij vanaf 10... Maar goed ik zapte alleen ff langs
Ben benieuwd.quote:Op zondag 13 september 2020 14:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm, in z’n eerste wedstrijd voor Groningen (samenvatting van 2 minuten gezien) leek hij op rechtsbuiten te staan.
Ach, we zullen zien. Volle wedstrijd zal brekebeentje niet trekken denk ik.
Ik ook, toch weer enigszins hoopvol dat het niet dezelfde bagger is als vorig seizoen. Ik verwacht echt niet dat PSV mee gaat doen voor de titel, maar een paar leuke wedstrijden zou al een verbetering zijn.quote:
Waarom zou PSV niet meedoen om de titel?quote:Op zondag 13 september 2020 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ook, toch weer enigszins hoopvol dat het niet dezelfde bagger is als vorig seizoen. Ik verwacht echt niet dat PSV mee gaat doen voor de titel
Je legt de lat wel héél laag volgens mij.quote:maar een paar leuke wedstrijden zou al een verbetering zijn.
Selectie komt kwaliteit te kort t.o.v. Ajax.quote:Op zondag 13 september 2020 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou PSV niet meedoen om de titel?
[..]
Je legt de lat wel héél laag volgens mij.
Maar dat betekent nog niet dat we niet mee zullen doen om de titel toch?quote:Op zondag 13 september 2020 14:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Selectie komt kwaliteit te kort t.o.v. Ajax.
Ajax heeft ook een bredere selectie.
Lat ligt laag, maar dat komt door afgelopen seizoen (dat ECHT slecht was).
Waar is mijn broeder Ihat?quote:Op zondag 13 september 2020 15:42 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Toch flink wat verrassingen
2 jaar.quote:Op zondag 13 september 2020 15:52 schreef TehRocks het volgende:
Poeh geen Ihattaren, kijken hoe hij daar mee omgaat. Hoeveel contract heeft ie nog?
2 jaarquote:Op zondag 13 september 2020 15:52 schreef TehRocks het volgende:
Poeh geen Ihattaren, kijken hoe hij daar mee omgaat. Hoeveel contract heeft ie nog?
Misgunnerquote:Op zondag 13 september 2020 15:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weightwatchers bijeenkomst op zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |