9 Miljoen jaarsalaris eerder.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Zorro het volgende:
Lewandowski is al 32, die is vast wel voor 9 miljoen op te halen
Zou ie zoveel willen inleveren?quote:
Dat is eigenlijk gewoon een werelddeal voor een speler die in PSV 1 in totaal 6 goaltjes heeft gemaakt. Je weet nooit of hij er dit jaar meer dan 10 had gemaakt dus uiteindelijk een win win-situatie voor alle partijen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef tompsv18 het volgende:
9 miljoen + bonussen voor Lammers dus, prima. Nu snel een vervanger halen.
werelddeal is wat overdreven en je moet nog maar zien wat je er voor terug kan halen in dit stadium van het transferwindowquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon een werelddeal voor een speler die in PSV 1 in totaal 6 goaltjes heeft gemaakt. Je weet nooit of hij er dit jaar meer dan 10 had gemaakt dus uiteindelijk een win win-situatie voor alle partijen.
oftewel het is rondquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:43 schreef Generationalpha het volgende:
Volgens Marco wordt het nog wel een tijdje getouwtrek voor de deal rond is.
[ twitter ]
Erg benieuwd, niet ontzettend overtuigd.quote:Vermoedelijke opstelling PSV: Mvogo, Dumfries, Teze, Boscagli, Max, Rosario, Thomas, Ihattaren, Gakpo, Malen, Madueke
Het is toch niet zo dat Boscagli ineens wel kan verdedigen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Erg benieuwd, niet ontzettend overtuigd.
Andere rol wellicht?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat Boscagli ineens wel kan verdedigen?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Andere rol wellicht?
Marcelo kon er bij PSV ook geen kut van, maar speelt bij Lyon een stuk beter.
Ondertussen vaste waarde bij een CL halve finalist. Een speler kan zich ontwikkelen, en wellicht heeft Boscagli potentie. Ik ben er tot op heden niet van onder de indruk.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Marcelo was trouwens bij Hannover ook niet geweldig.
Ik kan er helemaal naast zitten, maar iets zegt me dat Lammers het niet slecht gaat doen daar. Dat heeft alles te maken met type voetbal dat Atalanta speelt, aanvallend, sterk in de combinatie, maar ook met Lammers zelf. Er zit een goede kop op (dat soort dingen tellen in een ijdel land als Italië), hij zal zich denk ik makkelijk aanpassen aan de cultuur. Ten slotte is het mooie aan de Serie A dat je als spits met 12 doelpunten al een goed seizoen gedraaid hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel benieuwd naar wat Atalanta ziet wat wij (ik) niet zien, hele aardige spits maar vond hem zelfs voor PSV wat te licht.
Beste opstelling momenteel.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Erg benieuwd, niet ontzettend overtuigd.
Theo Lucius was ook een vaste waarde bij een CL halve finalist en bleef destijds ook nog een zeer goed overeind, maar niemand zal hem een wonder voetballer noemenquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondertussen vaste waarde bij een CL halve finalist. Een speler kan zich ontwikkelen, en wellicht heeft Boscagli potentie. Ik ben er tot op heden niet van onder de indruk.
Wie heeft het over wondervoetballers?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Theo Lucius was ook een vaste waarde bij een CL halve finalist en bleef destijds ook nog een zeer goed overeind, maar niemand zal hem een wonder voetballer noemen
En terecht, wat die man hier heeft laten zien had vaak echt helemaal niks met verdedigen te makenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie heeft het over wondervoetballers?
Marcelo zou voor dit team een echte meerwaarde zijn.
En wie dat in z’n PSV tijd zou hebben geroepen, zou voor gek worden verklaard.
Ja, maar het geeft wel aan dat een speler zich kan ontwikkelen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En terecht, wat die man hier heeft laten zien had vaak echt helemaal niks met verdedigen te maken
Je ziet het wel vaker ja. Maar Marcelo had ik het echt niet van verwacht. Die was bij ons 1 op 1 zó slecht dat ik me echt constant af zat te vragen hoe iemand erbij was gekomen dat er een verdediger in die man schuilde.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft wel aan dat een speler zich kan ontwikkelen.
Maar wel een speler die erg veel vertrouwen kreeg van de trainer en keer op keer (tot frustratie van velen, waaronder ik ook) in de basis stond.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker ja. Maar Marcelo had ik het echt niet van verwacht. Die was bij ons 1 op 1 zó slecht dat ik me echt constant af zat te vragen hoe iemand erbij was gekomen dat er een verdediger in die man schuilde.
Nou geloof ik ook niet dat we op dat moment alternatieven voor hem hadden. En hij kon goed defensief simpele ballen wegkoppen. Maar met ruimte in zijn rug 1 op 1-duels, dat was gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 12 september 2020 17:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wel een speler die erg veel vertrouwen kreeg van de trainer en keer op keer (tot frustratie van velen, waaronder ik ook) in de basis stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |