En dan afloop roepen dat het eigenlijk wel logisch is dat PSV kampioen wordt met deze selectie.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me nog wel een seizoensgids heugen waar iedereen Ajax dacht (en vervolgens geen kampioen werd, maar dat geheel terzijde)
ik denk niet dat het over dit seizoen ging, je mag me uiteraard uitlachen als PSV kampioen wordt dit seizoen al zou je dat sowieso wel doen maar ik zou het een wonder vinden met deze selectie.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En dan afloop roepen dat het eigenlijk wel logisch is dat PSV kampioen wordt met deze selectie.
Laat ze maar praten
Bedoel meer de analisten met hun voorspellingen vooraf ,het merendeel vult elk jaar Ajax in als kampioen ... zodra PSV uiteindelijk kampioen dreigt te worden roepen dezelfde analisten dat het natuurlijk geen verassing is dat PSV kampioen is geworden.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat het over dit seizoen ging, je mag me uiteraard uitlachen als PSV kampioen wordt dit seizoen al zou je dat sowieso wel doen maar ik zou het een wonder vinden met deze selectie.
op die manier, ja die gaan altijd op safe en lullen het dan weer recht, zo werkt het blijkbaar.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedoel meer de analisten met hun voorspellingen vooraf ,het merendeel vult elk jaar Ajax in als kampioen ... zodra PSV uiteindelijk kampioen dreigt te worden roepen dezelfde analisten dat het natuurlijk geen verassing is dat PSV kampioen is geworden.
Een centrale verdediger en middenvelder zijn nodig om het Ajax lastig te maken ,anders kan je het wel een “wonder” noemen ja
die gaan voorlopig niet naar Spanje op vakantiequote:Op vrijdag 11 september 2020 15:01 schreef RipCity het volgende:
Jaar cel geëist tegen drie PSV-fans voor vernederen Roma-vrouwen in Madrid in 2016
https://www.ed.nl/eindhov(...)id-in-2016~aa5bfd95/jaar cel
En de Dumf zal het komend seizoen weer eens allemaal gaan vertellen op het veld.quote:
Genieten met hem en Jorrit ‘volle bos Turks haar’ Hendrix dit seizoen...quote:
Nee.. omdat PSV individueel veel betere spelers heeft ,vooral in de voorhoede.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:15 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Omdat wij van een paar derderangs duitsers hebben gewonnen?
Kan je dat laten zien met cijfers?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:25 schreef PSVCL het volgende:
Alleen Malen is al meer waard dan de gehele selectie van Feyenoord
Bij wijze van spreken..quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:05 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Kan je dat laten zien met cijfers?
In kilo's overgewichtquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:25 schreef PSVCL het volgende:
Alleen Malen is al meer waard dan de gehele selectie van Feyenoord
0 vertrouwen in dit jaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat een stelletje zure supporters hier, ongelofelijk
Nieuw seizoen,nieuwe kansen .. we kunnen ze beter steunen dat vooraf al de grond in boren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
0 vertrouwen in dit jaar
Teze als CBNiveau Emmen man.
Ja Rosario ook... En ijzersterk.. We wonnen nog niet eens van FC bal op het dak.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nieuw seizoen,nieuwe kansen .. we kunnen ze beter steunen dat vooraf al de grond in boren.
Laat dat maar aan de media over.
Teze was juist ijzersterk tijdens de voorbereiding
toch wel benieuwd naar wat Atalanta ziet wat wij (ik) niet zien, hele aardige spits maar vond hem zelfs voor PSV wat te licht.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef tompsv18 het volgende:
9 miljoen + bonussen voor Lammers dus, prima. Nu snel een vervanger halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |