abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 1 september 2020 @ 13:33:31 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194826645
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6,2 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Switch 2019-model
Sinds de zomer van 2019 is er een nieuwe versie van de Nintendo Switch verschenen. Deze heeft vooral een langere batterijduur in handheldmode, zo'n vijf uur tegenover drie van het launch model. De 2019-versie gaat momenteel voor 329 euro en het oude model (mits nog voorradig) is dan vaak een paar tientjes goedkoper.

Switch Lite
Op 20 september verscheen de Switch Lite. Dit is een handheld only variant; zonder losse Joycon en zonder mogelijkheid om op de tv te spelen. De prijs ligt dan ook zo'n 100 euro lager. De Switch Lite is er in vier varianten: Turquoise, Geel, Grijs en een Pokemon limited edition die ietsje duurder is.

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende grote release


Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194827453
Vroegâh

Be curious, not judgmental
  Forum Admin dinsdag 1 september 2020 @ 18:35:30 #4
35723 crew  GGMM
pi_194831832
Die Mario remakes is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap.
pi_194831896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Drankster het volgende:
Die Mario remakes is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap.
De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.
SOONY
pi_194841979
Dat Into the Breach is wel een leuk spelletje zeg. _O_

pi_194843703
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.
twitter
Be curious, not judgmental
  donderdag 3 september 2020 @ 12:18:55 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194862719
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.
Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
pi_194862818
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
Pikmin kwam ook vanuit het niets voor oktober. Maar als ze iets voor november/december hebben zou dat toch wel deze maand aangekondigd moeten worden.
Be curious, not judgmental
pi_194862955
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
Hoe lang heb je over paper mario gedaan?
  donderdag 3 september 2020 @ 12:38:12 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194863044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:31 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hoe lang heb je over paper mario gedaan?
Weet ik niet precies. Denk ergens tussen de 25-30 uur? Geen 100% run gedaan maar wel m'n tijd genomen.
Kan hem van harte aanraden, de combat was in ieder geval bij lange na niet zo kut als ik van tevoren had verwacht. Niet perfect maar ook niet Sticker Star slecht/saai. Ik vond het in ieder geval de beste PM sinds die op de Gamecube.
pi_194863991
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:38 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Weet ik niet precies. Denk ergens tussen de 25-30 uur? Geen 100% run gedaan maar wel m'n tijd genomen.
Kan hem van harte aanraden, de combat was in ieder geval bij lange na niet zo kut als ik van tevoren had verwacht. Niet perfect maar ook niet Sticker Star slecht/saai. Ik vond het in ieder geval de beste PM sinds die op de Gamecube.
Heb hem al in de kast staan, maar nog niet aan begonnen. Misschien vanavond eens proberen.
  Forum Admin donderdag 3 september 2020 @ 13:40:20 #14
35723 crew  GGMM
pi_194864107
zelda Link's Awaking uitgespeeld gisteren.

7/10

Leuke review :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194864232
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
Ik verwacht wel een drop via social media.
SOONY
pi_194864448
Ik weet iig dat er een game aankomt (sorry, echt onder nda, paar dagen nog) die net zoals Animal Crossing mijn Switch gaat teisteren. Maar die is niet van Nintendo, dus third party :P

Nintendo zelf is echt veel te stil. Normaal hebben ze wel iets voor en E3 en gamescom om te checken, maar nu is het helemaal niets.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194864881
Ik ben bijna klaar met Zelda Botw. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hierna moet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_194865067
quote:
9s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:55 schreef Pheno het volgende:
Ik weet iig dat er een game aankomt (sorry, echt onder nda, paar dagen nog) die net zoals Animal Crossing mijn Switch gaat teisteren. Maar die is niet van Nintendo, dus third party :P

Nintendo zelf is echt veel te stil. Normaal hebben ze wel iets voor en E3 en gamescom om te checken, maar nu is het helemaal niets.
Hattaful Boyfriend genot
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 3 september 2020 @ 14:59:57 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194865585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben bijna klaar met Zelda Botw. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hierna moet
Ik viel ook in een gat nadat ik die prachtgame na 100 uur had afgerond. Heb nog zelfmoord overwogen maar gelukkig kwam vrij snel daarna Dragon Quest XI uit. _O_
pi_194865608
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik viel ook in een gat nadat ik die prachtgame na 100 uur had afgerond. Heb nog zelfmoord overwogen maar gelukkig kwam vrij snel daarna Dragon Quest XI uit. _O_
Die ga ik opzoeken. Heb wel de expension pack voor Zelda gekocht dus die ben ik nog aan het doen *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Games donderdag 3 september 2020 @ 15:05:32 #22
181272 crew  Noppie2000
pi_194865682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Drankster het volgende:
Die Mario remakes is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap.
:+
pi_194865684
twitter
pi_194865729
twitter
pi_194865849
Holy shit, dat mario kart home circuit :o
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')