SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende grote release
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Drankster het volgende:
Die Mario remakes is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.
Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
De hele line-up van de aankomende maanden op de Switch is een grote grap.
Pikmin kwam ook vanuit het niets voor oktober. Maar als ze iets voor november/december hebben zou dat toch wel deze maand aangekondigd moeten worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
Hoe lang heb je over paper mario gedaan?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt met Animal Crossing (maar was ik ook goed zat na een uurtje of 40) en Paper Mario was ook gewoon leuk. De toekomst ziet er matig uit inderdaad. Hopelijk trekken ze nog een release a la Paper Mario uit hun reet (dus een maand voordat die uitkomst pas aankondigen) maar we gaan het zien. Lijkt me niet dat Nintendo de feestdagen in wil gaan zonder op z'n minst nog een grote game?
Weet ik niet precies. Denk ergens tussen de 25-30 uur? Geen 100% run gedaan maar wel m'n tijd genomen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over paper mario gedaan?
Heb hem al in de kast staan, maar nog niet aan begonnen. Misschien vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Denk ergens tussen de 25-30 uur? Geen 100% run gedaan maar wel m'n tijd genomen.
Kan hem van harte aanraden, de combat was in ieder geval bij lange na niet zo kut als ik van tevoren had verwacht. Niet perfect maar ook niet Sticker Star slecht/saai. Ik vond het in ieder geval de beste PM sinds die op de Gamecube.
Ik verwacht wel een drop via social media.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hattaful Boyfriend genotquote:Op donderdag 3 september 2020 13:55 schreef Pheno het volgende:
Ik weet iig dat er een game aankomt (sorry, echt onder nda, paar dagen nog) die net zoals Animal Crossing mijn Switch gaat teisteren. Maar die is niet van Nintendo, dus third party
Nintendo zelf is echt veel te stil. Normaal hebben ze wel iets voor en E3 en gamescom om te checken, maar nu is het helemaal niets.
Ik viel ook in een gat nadat ik die prachtgame na 100 uur had afgerond. Heb nog zelfmoord overwogen maar gelukkig kwam vrij snel daarna Dragon Quest XI uit.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben bijna klaar met Zelda Botw. Nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hierna moet
Die ga ik opzoeken. Heb wel de expension pack voor Zelda gekocht dus die ben ik nog aan het doenquote:Op donderdag 3 september 2020 14:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik viel ook in een gat nadat ik die prachtgame na 100 uur had afgerond. Heb nog zelfmoord overwogen maar gelukkig kwam vrij snel daarna Dragon Quest XI uit.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:50 schreef Drankster het volgende:
Die Mario remakes is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap.
3D Ultimate Edition incoming.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:17 schreef DKUp het volgende:
3D collectie is puur genieten alleen jammer dat Galaxy 2 er geen onderdeel van zal zijn.
Ik moet dit echt voor mij mijn jongens kopen.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
Holy shit, dat mario kart home circuit
Haha, @Notorious_Roy ben je nu pissed dat ze nu de 35th Anniversary Edition gaan uitbrengen?quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Twiitch het volgende:
Zit er hier echt iemand te wachten op nog een keer Mario 64? Dat spel kan ik inmiddels wel dromen.
Wel een remastered met opgepoetste graphics maar niet deze ouwe ge-emuleerde blokkendoos.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Twiitch het volgende:
Zit er hier echt iemand te wachten op nog een keer Mario 64? Dat spel kan ik inmiddels wel dromen.
Ow, wilde het wel kopen voor sunshine en galaxy maar laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
JezusGeen HD niks, gewoon diezelfde game als hoe hij was in andere resolutie
Kut Nintendo ik haat jullie
Ja als ik het niet leuk vind koop je het maar niet.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ow, wilde het wel kopen voor sunshine en galaxy maar laat dan maar zitten.
net zoals Mario 1, Mario 2, Mario 3, en de Lost Levels die al 20x gevonden zijn, etc etc?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:33 schreef Twiitch het volgende:
2D Mario platformers vind ik geen reet aanquote:Op donderdag 3 september 2020 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
net zoals Mario 1, Mario 2, Mario 3, en de Lost Levels die al 20x gevonden zijn, etc etc?
Roy komt je halen!quote:Op donderdag 3 september 2020 15:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
2D Mario platformers vind ik geen reet aan
Dit ja, doe dan Galaxy 2 er nog bij als je nauwelijks moeite in deze collectie stopt.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind het wel echt een tegenvaller. Kijk naar de Crash en Spyro collecties. Volledige remakes in HD en voor de collecties vroegen ze enkel 40.
Nou weet ik dat Mario van een hele andere orde is. Maar drie rom dumps voor 60 is echt heel erg matig. Geen Galaxy 2 en beperkte oplage ook nog.
Crash en Spyro waren twee dode franchises, Activision moest wel komen met een aantrekkelijk pakket. Mario is Mario, dat verkoopt.quote:Op donderdag 3 september 2020 15:54 schreef Kensuke het volgende:
Ik vind het wel echt een tegenvaller. Kijk naar de Crash en Spyro collecties. Volledige remakes in HD en voor de collecties vroegen ze enkel 40.
Nou weet ik dat Mario van een hele andere orde is. Maar drie rom dumps voor 60 is echt heel erg matig. Geen Galaxy 2 en beperkte oplage ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |