Mooi dat ze dat erbij zeggen!quote:
Te moeilijk voor je.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:46 schreef Aurelius het volgende:
Misschien toch maar eens Super Mario Odyssey gaan spelen na al die hype voor 3D Mario's.
Luigi's Mansion 3.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Wat zijn nou echte couch Co-op aanraders voor de switch?
Nou, niet echt. De grootste verandering is dat Sunshine nu widescreen is, maar het aantal polygonen en textures lijkt bij alledrie de games helemaal niks aan veranderd. Gewoon op een hogere resolutie gerenderd en wat AA gegeven. Bij het SMG shot van Bowser is zijn schip op de achtergrond erbij te zien, maar volgens mij zat dat ook al in het origineel en zijn het gewoon twee verschillende momenten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verschil tussen alle games is nog best wel groot.
Maar dat geef imo al genoeg verschil, heb bij veel N64 games dat ze er zo slecht uit zien door het onscherpe dat ik het niet meer met plezier speel. Dat is nu opgelost en het karakter is gebleven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, niet echt. De grootste verandering is dat Sunshine nu widescreen is, maar het aantal polygonen en textures lijkt bij alledrie de games helemaal niks aan veranderd. Gewoon op een hogere resolutie gerenderd en wat AA gegeven. Bij het SMG shot van Bowser is zijn schip op de achtergrond erbij te zien, maar volgens mij zat dat ook al in het origineel en zijn het gewoon twee verschillende momenten.
Ik hoop nog steeds op een Kirby Epic Yarn voor de Switch. Het schijnt dat de kwaliteit van de textures groter is dan de Wii kan weergeven en een port naar de Switch relatief makkelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar dat geef imo al genoeg verschil, heb bij veel N64 games dat ze er zo slecht uit zien door het onscherpe dat ik het niet meer met plezier speel. Dat is nu opgelost en het karakter is gebleven.
Bij Galaxy merk je imo nu weer hoe goed die game er eigenlijk uit ziet en die hogere resolutie onderstreept dat alleen maar. Er worden nu nog steeds games gereleased die niet het charme en karakter van die 13(!) jaar oude Wii game.
quote:Onlangs heb je de 'Mario Kart Live: Home Circuit' besteld. Per ongeluk heeft dit artikel voor een veel te lage prijs op onze website gestaan. Je hebt het artikel namelijk besteld voor een prijs van 59,95 euro. De werkelijke prijs van het artikel ligt echter rond de 129 euro.
In dit geval is er sprake van een Kennelijke Vergissing, zoals wij dit noemen in Artikel 4 van onze Algemene Voorwaarden.
Om deze reden wordt het artikel niet uitgeleverd en zullen wij je bestelling helaas moeten annuleren. Onze excuses voor het ongemak, ook wij betreuren deze fout.
Tijdje terug Wind Waker op de Gamecube ook nog weer aangeslingert, die ziet er ook nog steeds top uit voor zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:52 schreef speknek het volgende:
Ja de Mario games hebben inderdaad echt een tijdloos karakter, blijkt wel weer. Heel knap.
129 euro.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:27 schreef CoExist het volgende:
Vrind van me kreeg een mail van Bolkom.
[..]
Nou, deze vind ik niet heel kennelijk. Prijs voor games e.d. is vaker gewoon zestig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook besteld voor mijn zoon natuurlijk . En natuurlijk de drie 3D mario's, duh.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, deze vind ik niet heel kennelijk. Prijs voor games e.d. is vaker gewoon zestig.
De G&W voor 60 haal ik nu wel overigens. Dat is een prima prijs voor dat hebbedingetje.
Same, ach ja. Dan nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:27 schreef CoExist het volgende:
[..]
Zelfde hier. Moet zeggen dat 129 een stuk hoger is dan de MSRP van $99. Vraag me af of ze dat weer expres zeggen zodat het een "kennelijke vergissing" genoemd kan worden, en ze er later weer 100 euro van maken. Nu maar vingers gekruisd dat ze mensen die al betaald hebben juridisch te lastig vinden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:46 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb de mail nog niet gehad, maar ik had niet achteraf betalen, heb direct afgerekend.
de MSRP is zonder BTW hequote:Op vrijdag 4 september 2020 15:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelfde hier. Moet zeggen dat 129 een stuk hoger is dan de MSRP van $99. Vraag me af of ze dat weer expres zeggen zodat het een "kennelijke vergissing" genoemd kan worden, en ze er later weer 100 euro van maken. Nu maar vingers gekruisd dat ze mensen die al betaald hebben juridisch te lastig vinden.
Met afhalen of thuisbezorgd? Zou hem graag thuisbezorgd willen reserveren maar weet niet of je er dan nog onderuit kan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:27 schreef DKUp het volgende:
Super Mario 3D All-Stars gereserveerd bij Game Mania, dan kan ik altijd nog bepalen om het spel wel of niet te nemen.
Afhalenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:33 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Met afhalen of thuisbezorgd? Zou hem graag thuisbezorgd willen reserveren maar weet niet of je er dan nog onderuit kan.
je hebt altijd recht om zonder opgaaf van reden te retouneren binnen 14 dagen bij een online bestelling zolang je het product dichtlaat (en het geen gepersonaliseerd product, zoals bv een bank op maat, is)quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:33 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Met afhalen of thuisbezorgd? Zou hem graag thuisbezorgd willen reserveren maar weet niet of je er dan nog onderuit kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |