Klopt helemaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Een WOB is toch voor algemeen beleid en niet voor informatie op individueel niveau? De opgevraagde informatie wordt publiek gemaakt dan, dat kan toch niet met vertrouwelijke informatie van een cliënt?
Omdat als iedereen dat blijkbaar wel kan krijgen ik dracht waarom ik niet? Zelfde soort situatie alleen heb geen eigen adres.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt, maar als je dat geld niet wilde, waarom heb je het dan niet stopgezet?
Als jij nog steeds denkt dat het gaat om jouw eerlijkheid, kun je me dan uitleggen wat er niet klopt aan mijn uitleg over de procedure?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef kree het volgende:
Het is al soort van belachelijk dat ik me. Nu nog soort van moet verdedigen ook erover. Ik weet dat ik eerlijk ben geweest. En dus wob is enige wat nu denk de handige optie is.
Neemt niet weg dat jullie adviezen handig zijn wel. Maar ok er moet even wat uitgezocht worden.
https://www.belastingdien(...)toeslag-terugbetalenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef kree het volgende:
Geaccepteerd omdat het toegekende was ook wel.
Dit is algemene communicatie. De procedure is voor iedereen dus een voorlopige toekenning met mogelijk terug moeten betalen als het werkelijke inkomen echt bekend is.quote:Uw toeslag is eerst berekend met een schatting van uw inkomen. Bij de definitieve berekening weten we uw echte inkomen. Is dat hoger dan de schatting? Dan hebt u te veel toeslag gekregen, en moet u daarom terugbetalen.
Nou ik ben eerlijk geweest he. Dus ok als hun geen fouten hebben gemaakt dan moet het geen probleem zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://www.belastingdien(...)toeslag-terugbetalen
[..]
Dit is algemene communicatie. De procedure is voor iedereen dus een voorlopige toekenning met mogelijk terug moeten betalen als het werkelijke inkomen echt bekend is.
Wat is er niet eerlijk aan iets moeten terugbetalen als je inkomen afwijkt van de eerdere schatting?
Waarom zie je het als een fout als jouw inkomen verandert en de hoogte van je huurtoeslag beïnvloedt?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben eerlijk geweest he. Dus ok als hun geen fouten hebben gemaakt dan moet het geen probleem zijn.
Klopt maar ik ben er eerlijk over geweest altijd. Dus ze weten precies wat ik verdien(de).quote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zie je het als een fout als jouw inkomen verandert en de hoogte van je huurtoeslag beïnvloedt?
We zitten in een 'loophole' 😊quote:Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zie je het als een fout als jouw inkomen verandert en de hoogte van je huurtoeslag beïnvloedt?
Haha ja he? Maarja komt omdat ik dus ook niet meer weet. Dus denk voor vandaag ff genoeg. Als ik wat meer weet gaan we door.quote:
Wat is 1.000 euro?quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Ook weer euro of 1000 dius nja het ius beetje oppassen ermee. Maar ga ff a4 maken met kwitantie. Thanks voor de tips tot zo ver.
Veel geld vooral. Maar dat is alleen de bekeuring of eis nog. Tot nu toequote:
Je moet ook kunnen bewijzen dat je huur betaald hebt de afgelopen 2 jaar, dat kun je niet. Dus nu is het hopen dat ze geen bewijzen van je huur betalingen van de afgelopen 2 jaar gaan vragen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben er eerlijk over geweest altijd. Dus ze weten precies wat ik verdien(de).
Waarvoor?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Veel geld vooral. Maar dat is alleen de bekeuring of eis nog. Tot nu toe
Ja daarom en was de tt vraag ook min of meer. Ik ben dus gewoon fucked up de lul als ze moeilijk gaan dopen terwijl ik wel altijd netjes betaald heb.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet ook kunnen bewijzen dat je huur betaald hebt de afgelopen 2 jaar, dat kun je niet. Dus nu is het hopen dat ze geen bewijzen van je huur betalingen van de afgelopen 2 jaar gaan vragen.
En vanaf nu gewoon je huur per bank overschrijving gaan betalen en niet meer contant want dat kan je alleen maar in de problemen brengen.
Oh, dat.... fijn dat je het zelf weer, totaal nodeloos, het topic in sleurt.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Veel geld vooral. Maar dat is alleen de bekeuring of eis nog. Tot nu toe
Ja, dus vanaf nu gewoon per bank overschrijving betalen, dat heeft je verhuurder maar te accepteren.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom en was de tt vraag ook min of meer. Ik ben dus gewoon fucked up de lul als ze moeilijk gaan dopen terwijl ik wel altijd netjes betaald heb.
Maar om te definitief toe te kunnen wijzen moet bekend zijn wat je in het hele jaar verdiend hebt. We zitten in september dus er zijn nog drie maanden waarin dat kan veranderen en ze dus nog niet definitief kunnen bevestigen dat het uitgekeerde ook daadwerkelijk correct was. Dat is nou eenmaal hoe de procedure voor iedereen werkt.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben er eerlijk over geweest altijd. Dus ze weten precies wat ik verdien(de).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |