abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194856178
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Een WOB is toch voor algemeen beleid en niet voor informatie op individueel niveau? De opgevraagde informatie wordt publiek gemaakt dan, dat kan toch niet met vertrouwelijke informatie van een cliënt?
Klopt helemaal.
pi_194856230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is natuurlijk niet helemaal hoe het werkt, maar als je dat geld niet wilde, waarom heb je het dan niet stopgezet?
Omdat als iedereen dat blijkbaar wel kan krijgen ik dracht waarom ik niet? Zelfde soort situatie alleen heb geen eigen adres.
Do what you love, love what you do!
pi_194856244
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef kree het volgende:
Het is al soort van belachelijk dat ik me. Nu nog soort van moet verdedigen ook erover. Ik weet dat ik eerlijk ben geweest. En dus wob is enige wat nu denk de handige optie is.

Neemt niet weg dat jullie adviezen handig zijn wel. Maar ok er moet even wat uitgezocht worden.
Als jij nog steeds denkt dat het gaat om jouw eerlijkheid, kun je me dan uitleggen wat er niet klopt aan mijn uitleg over de procedure?
pi_194856246
Geaccepteerd omdat het toegekende was ook wel.
pi_194856287
Maargoed tis 200 pm ongeveer en 2 jaar gehad/. Jet zpi fucke up zijn als ik dat nog moet teruglokken weer he. -O-
pi_194856351
Denk dat ik er dan soort van helemaal klaar mee ben wel enzo. En meen het nog serieus ook. Fuck t dan maar.
pi_194856388
En weet t alweer want moet oppassen dat ik niet te depri ga denken. Ok geleerd. Ggz een jaar.
pi_194856424
Ff daarom positief maar enzo. Ik hou jullie wel op de hoogte. Maar moet even kijken hoe dit uit te vinden enzo.
pi_194856440
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:52 schreef kree het volgende:
Geaccepteerd omdat het toegekende was ook wel.
https://www.belastingdien(...)toeslag-terugbetalen

quote:
Uw toeslag is eerst berekend met een schatting van uw inkomen. Bij de definitieve berekening weten we uw echte inkomen. Is dat hoger dan de schatting? Dan hebt u te veel toeslag gekregen, en moet u daarom terugbetalen.
Dit is algemene communicatie. De procedure is voor iedereen dus een voorlopige toekenning met mogelijk terug moeten betalen als het werkelijke inkomen echt bekend is.

Wat is er niet eerlijk aan iets moeten terugbetalen als je inkomen afwijkt van de eerdere schatting?
pi_194856477
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

https://www.belastingdien(...)toeslag-terugbetalen
[..]

Dit is algemene communicatie. De procedure is voor iedereen dus een voorlopige toekenning met mogelijk terug moeten betalen als het werkelijke inkomen echt bekend is.

Wat is er niet eerlijk aan iets moeten terugbetalen als je inkomen afwijkt van de eerdere schatting?
Nou ik ben eerlijk geweest he. Dus ok als hun geen fouten hebben gemaakt dan moet het geen probleem zijn.
pi_194856503
Gewoon recht op dus en terecht.
pi_194856535
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:02 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ik ben eerlijk geweest he. Dus ok als hun geen fouten hebben gemaakt dan moet het geen probleem zijn.
Waarom zie je het als een fout als jouw inkomen verandert en de hoogte van je huurtoeslag beïnvloedt?
pi_194856553
Kree, ga gewoon lekker slapen en lees morgen rustig de adviezen terug.
Kijk wat je ermee kan.
Maar betaal vanaf nu gewoon de huur via bankafschrijving. Je verhuurder heeft het maar te accepteren.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:06:17 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194856579
Log gewoon met DigiD in op toeslagen.nl en kijk wat voor beschikkingen je hebt, en of daar al definitieve beschikkingen bij zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194856580
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Waarom zie je het als een fout als jouw inkomen verandert en de hoogte van je huurtoeslag beïnvloedt?
Klopt maar ik ben er eerlijk over geweest altijd. Dus ze weten precies wat ik verdien(de).
pi_194856585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

We zitten in een 'loophole' 😊
pi_194856612
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef Bloem75 het volgende:

[..]

We zitten in een 'loophole' 😊
Haha ja he? Maarja komt omdat ik dus ook niet meer weet. Dus denk voor vandaag ff genoeg. Als ik wat meer weet gaan we door.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:09:10 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194856636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 15:00 schreef kree het volgende:
Ook weer euro of 1000 dius nja het ius beetje oppassen ermee. Maar ga ff a4 maken met kwitantie. Thanks voor de tips tot zo ver.
Wat is 1.000 euro?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194856679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is 1.000 euro?
Veel geld vooral. Maar dat is alleen de bekeuring of eis nog. Tot nu toe
pi_194856693
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt maar ik ben er eerlijk over geweest altijd. Dus ze weten precies wat ik verdien(de).
Je moet ook kunnen bewijzen dat je huur betaald hebt de afgelopen 2 jaar, dat kun je niet. Dus nu is het hopen dat ze geen bewijzen van je huur betalingen van de afgelopen 2 jaar gaan vragen.

En vanaf nu gewoon je huur per bank overschrijving gaan betalen en niet meer contant want dat kan je alleen maar in de problemen brengen.
pi_194856731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef kree het volgende:

[..]

Waarvoor?
pi_194856736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je moet ook kunnen bewijzen dat je huur betaald hebt de afgelopen 2 jaar, dat kun je niet. Dus nu is het hopen dat ze geen bewijzen van je huur betalingen van de afgelopen 2 jaar gaan vragen.

En vanaf nu gewoon je huur per bank overschrijving gaan betalen en niet meer contant want dat kan je alleen maar in de problemen brengen.
Ja daarom en was de tt vraag ook min of meer. Ik ben dus gewoon fucked up de lul als ze moeilijk gaan dopen terwijl ik wel altijd netjes betaald heb.
  woensdag 2 september 2020 @ 23:14:28 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194856753
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:11 schreef kree het volgende:

[..]

Oh, dat.... fijn dat je het zelf weer, totaal nodeloos, het topic in sleurt.

Nou ja, als je huur maar geen ¤ 1.000 per maand is want dan zou je zeker geen recht op huurtoeslag hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194856761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ja daarom en was de tt vraag ook min of meer. Ik ben dus gewoon fucked up de lul als ze moeilijk gaan dopen terwijl ik wel altijd netjes betaald heb.
Ja, dus vanaf nu gewoon per bank overschrijving betalen, dat heeft je verhuurder maar te accepteren.
pi_194856763
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef kree het volgende:

[..]

Maar om te definitief toe te kunnen wijzen moet bekend zijn wat je in het hele jaar verdiend hebt. We zitten in september dus er zijn nog drie maanden waarin dat kan veranderen en ze dus nog niet definitief kunnen bevestigen dat het uitgekeerde ook daadwerkelijk correct was. Dat is nou eenmaal hoe de procedure voor iedereen werkt.

Jouw vooraf eerlijk gegeven correcte informatie is dus geen uitsluitsel of er achteraf nog aanpassingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')