huurderquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap erniks van. Ben je verhuurder of huurder?
Dan snap ik het nog minder...quote:
wat ik niet snap is waarom de verhuurders het graag contant willen hebben. riekt dan een beetje naar beslastingontduiking.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog minder...
Ik lees het andersom. Ts wil contant betalen. Wellucht omdat ts van zijn zwarte geld afwil?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
wat ik niet snap is waarom de verhuurders het graag contant willen hebben. riekt dan een beetje naar beslastingontduiking.
Kun je niet ineens Excel een lijstje maken van 12 maanden en dan iedere keer beide een maand aftekenen als jij het geld hebt afgegeven aan ze?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:49 schreef kree het volgende:
Ok dit probleem speelt hier al een tijdje en altijd is dit contant betalen goed gegaan.
Maargoed nieuwe verhuurders etc. Nu na zeuren trouwens zijn ze er ok mee dat ze iig ff iets willen tekenen als ik de huur weer contant geef.
Nu denk ik heel simpel. Gewoon van aan verhuurders blabla deze maand heeft kreetje xxx betaald en dan met puntjes op de plekken. Van datum enzo want hoe ik ze niet uit te printen elke maand.
Naar nu het punt en kan wel wat voorbeeldjes vinden maar hoe stel ik dat netjes op. Iemand een idee?
oh ja dat kan ook nog iddquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik lees het andersom. Ts wil contant betalen. Wellucht omdat ts van zijn zwarte geld afwil?
Oh op die manier. Vroeg me al af waarom iemand de huur cash zou willen betalen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik lees het andersom. Ts wil contant betalen. Wellucht omdat ts van zijn zwarte geld afwil?
De verhuurders vinden dit terecht gek en willen dus een bewijs van betaling wat ik niet snap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op die manier. Vroeg me al af waarom iemand de huur cash zou willen betalen.
Ja als verhuurder zou ik daar dus niet mee akkoord gaan. Tenzij ze zelf denken zo ook inkomen te kunnen achterhouden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De verhuurders vinden dit terecht gek en willen dus een bewijs van betaling wat ik niet snap.
Volgens mij is dit geld witwassen.
Nou ik wel hoewel het trouwens door de belasting wel te achterhalen is. Want ik geef alles netjes op.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
wat ik niet snap is waarom de verhuurders het graag contant willen hebben. riekt dan een beetje naar beslastingontduiking.
Maar waarom dan vragen om dat extra bewijs? Huurinkomsten zijn trouwens onbelast voor inkomstenbelasting.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja als verhuurder zou ik daar dus niet mee akkoord gaan. Tenzij ze zelf denken zo ook inkomen te kunnen achterhouden.
Dus de verhuurders willen dat jij cash betaalt?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik wel hoewel het trouwens door de belasting wel te achterhalen is. Want ik geef alles netjes op.
Maar ok ze schijnen soort idee te hebben hiermee de belasting te ontduiken natuurlijk want het is wel elke maand dik geld. Hun probleem verder hoe ze dat doen trouwens. Maar daarom wil ik beetje iets op papier hebben en is me aangeraden ook door rechtsbijstand toen ik maar eens ging vragen.
Want ik kan heel lastig bewijzen nu als ik het pin en contant geef dat het ook daadwerkelijk aan de huur voor hun is betaald.
Nou snap ik het nog minder... Wie vraagt nu wat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik wel hoewel het trouwens door de belasting wel te achterhalen is. Want ik geef alles netjes op.
Maar ok ze schijnen soort idee te hebben hiermee de belasting te ontduiken natuurlijk want het is wel elke maand dik geld. Hun probleem verder hoe ze dat doen trouwens. Maar daarom wil ik beetje iets op papier hebben en is me aangeraden ook door rechtsbijstand toen ik maar eens ging vragen.
Want ik kan heel lastig bewijzen nu als ik het pin en contant geef dat het ook daadwerkelijk aan de huur voor hun is betaald.
Ook nog een idee? Nog niet aan gedacht die manier. Opzich betaal ik het gewoon netjes elke maand en is ook zo te zien hoor op mijn bankrekening want elke maand het zelfde. Maar ok het is niet echt een onwijs bewijs. Denk dat ik ze pm moet laten tekenen voor ontvangst enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je niet ineens Excel een lijstje maken van 12 maanden en dan iedere keer beide een maand aftekenen als jij het geld hebt afgegeven aan ze?
En op het einde teken je dan het hele jaar af en begin je aan een nieuwe lijst.
Dit is een goeie wel idd. Zoiets, het moet simpel maar wel met genoeg info dat het nog beetje rechtsgeldig is.quote:
Nee de verhuurders willen contant. Wmb maak ik het gewoon over. Maar willen ze niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op die manier. Vroeg me al af waarom iemand de huur cash zou willen betalen.
Nee je ziet het precies verkeerd om. De verhuurders willen het alleen contant van mij. Sorry voor de verwarringquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De verhuurders vinden dit terecht gek en willen dus een bewijs van betaling wat ik niet snap.
Volgens mij is dit geld witwassen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nee de verhuurders willen contant. Wmb maak ik het gewoon over. Maar willen ze niet.
Jam ja sorry was weer niet te duidelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus de verhuurders willen dat jij cash betaalt?
Ik snap er niks meer van
Je huur had al overgemaakt moeten zijn. Het is 1 september.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je ziet het precies verkeerd om. De verhuurders willen het alleen contant van mij. Sorry voor de verwarring
Ja daar zou ik dus niet mee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Jam ja sorry was weer niet te duidelijk.
Maar mijn verhuurders willen het geld dus alleen cash. Dus betekend ik moet het pinnen wat weer betekend heb nooit een bewijs dat het aan huur betaald is. Daarom dit hele verhaal dus.
Heb afgesproken eerste week vd maand. Maar dat is het punt dus. Het staat niet ergens op papier, nu vertrouw ik mijn verhuurders redelijk. Maar ik kan nooit meer bewijzen dat ik ook daadwerkelijk wel die huur heb betaald.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je huur had al overgemaakt moeten zijn. Het is 1 september.
Dan duw ze een stuk papier onder de neus en maak een foto van de overdracht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Heb afgesproken eerste week vd maand. Maar dat is het punt dus. Het staat niet ergens op papier, nu vertrouw ik mijn verhuurders redelijk. Maar ik kan nooit meer bewijzen dat ik ook daadwerkelijk wel die huur heb betaald.
Vandaar de vraag. Er moet wat op papier enzo want anders snij ik mezelf in de vingers later als er wel wat fout gaat enzo.
Staat dit ook zo in je huurcontract?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Jam ja sorry was weer niet te duidelijk.
Maar mijn verhuurders willen het geld dus alleen cash. Dus betekend ik moet het pinnen wat weer betekend heb nooit een bewijs dat het aan huur betaald is. Daarom dit hele verhaal dus.
Nouja hoewel het daar op neer komt. En kan wel wat opstellen ff no punt. Maar daarom dacht ik vraag het hier even hoe dat netjes te doen enzo en doe wel ........op plek van maand etc enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan duw ze een stuk papier onder de neus en maak een foto van de overdracht.
Huur is belastingvrij, dus willen ze ontduiken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik inderdaad aan, maar blijkbaar heb je gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Huur is belastingvrij, dus willen ze ontduiken?
Dit is onderverhuurquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben geen expert op dit gebied. Maar overmaken willen ze ook niet terwijl dat mij de meest handige optie leekquote:Op dinsdag 1 september 2020 13:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Mogelijk omdat ze van de hypotheekverlener niet mogen onderverhuren?quote:
Ja dit. Zo ingewikkeld hoeft het allemaal niet te zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
@:kree
Gewoon even langs een kantoorboekhandel en een kwitantieblok kopen.
Hmmm nou dat kan ook nog idd? Niet eens aan gedacht. Nu kan ik wel ff wat in elkaar vogelen en printen ook. Maar beetje mijn twijfel is doe ik het juridisch dan ook ok? Want wss nooit nodig en het is nou eenmaal mijn vak niet dit. Dus is allemaal van zoeken en vinden enzo op internet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon even langs een kantoorboekhandel en een kwitantieblok kopen.
Ik heb wel een contract ja van de verhuurders dus. Nu vraag ik me af hoever het boven de wet staat. Denk nl niet. En rechtsbijstand ook niet. Maar ok voorlopig gaat alles zonder problemen wen hopelijk blijft het zo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:03 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Mogelijk omdat ze van de hypotheekverlener niet mogen onderverhuren?
Maar TS heb je dan wel een echt huurcontract?
Ok check op basis daarvan maar even wat in elkaar zetten dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit zijn de benodigde onderdelen voor een kwitantie.
Je naam, bedrag, waarvoor er betaald is ('huur adres x maand y') en datum en handtekening. Meer dan voldoende toch?quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is een goeie wel idd. Zoiets, het moet simpel maar wel met genoeg info dat het nog beetje rechtsgeldig is.
Dit dus.quote:
Voor ¤3 te halen bij de lokale Bruna, https://www.bruna.nl/kant(...)x210mm-100vel-053210. Ben je voor 8 jaar klaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ok check op basis daarvan maar even wat in elkaar zetten dan.
Linkje wil niet. Mja mss handiger welquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:03 schreef baskick het volgende:
[..]
Je naam, bedrag, waarvoor er betaald is ('huur adres x maand y') en datum en handtekening. Meer dan voldoende toch?
[..]
Dit dus.
[..]
Voor ¤3 te halen bij de lokale Bruna, https://www.bruna.nl/kant(...)x210mm-100vel-053210. Ben je voor 8 jaar klaarZelf gaan knutselen en printen kost al meer tijd en moeite.
Denk betere optie mss nog. Als zelf wat maken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Linkje wil niet. Mja mss handiger wel
Ohw nu wel ineens. Eem Bruna even kijken denk dat er ergens eentje zit hier. Maar zou het wel kunnen bestellen ook.
Ik zie dat ze bij Bruna per 10 boekjes gaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 15:39 schreef kree het volgende:
Denk betere optie die. Gewoon voorgedrukt volgens mij is dat ook wel genoeg. Ok ff checken hier of ze een paar dagen kunnen wachten.
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef kree het volgende:
Ja eentje is wel genoeg he vond ander linkje nog trouwens. Maar jullie denken daarmee is het ok enzo?
Ok top ik denk het ook wel nl. Verder wss niet zo onwijs nodig Maargoed beetje gedwongen toch wel ertoe.quote:
Toegewezen? Je bedoeld je ontvangt een voorschot die nog niet definitief is. Dat gebeurd pas na het berekeningsjaar. En in die tussentijd kan je in een toezicht actie terecht komen waarbij je dan niet kan aantonen dat je huur hebt betaald. Met als gevolg dat je huurtoeslag teruggevorderd wordt. Want kwitanties zijn geen bewijs want die kan iedereen maken.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:50 schreef kree het volgende:
Huurtoeslag is toegewezen door de belastingsdienst he na formulieren. Dus ga ervan uit dat het ok is.... want hebben ze zelf gedaan.
Ik heb aan de belastingsdienst gevraagd heb ik er recht op. Nou ok paar weken verder en shitload formulieren opgestuurd. Toen kreeg ik het gewoon. Dus ga ervan uit dat ze het goed hebben gekeurd dan. Maar idd je hebt een punt. Maar ik ook. Hun keurde het goed enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Toegewezen? Je bedoeld je ontvangt een voorschot die nog niet definitief is. Dat gebeurd pas na het berekeningsjaar.
Als je in een toezicht actie komt en je kan niet aantonen dat je huur hebt betaald word je huurtoeslag teruggevorderd. Kwitanties zijn geen bewijs want die kan iedereen maken.
Dus je moet aannemelijk kunnen maken dat je daadwerkelijk huurkosten hebt. Ik zou persoonlijk niet akkoord gaan met contante betalingen als ik huurder was.
Wat moest je opsturen? Betrof het een nieuwe aanvraag of had je al een lopende, dus reeds uitbetalende huurtoeslag?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb aan de belastingsdienst gevraagd heb ik er recht op. Nou ok paar weken verder en shitload formulieren opgestuurd. Toen kreeg ik het gewoon. Dus ga ervan uit dat ze het goed hebben gekeurd dan. Maar idd je hebt een punt. Maar ik ook. Hun keurde het goed enzo.
Ja maar dat is nog altijd een voorschot dat om verschillende redenen nog ingetrokken kan worden (waarna je dan moet terugbetalen).quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb aan de belastingsdienst gevraagd heb ik er recht op. Nou ok paar weken verder en shitload formulieren opgestuurd. Toen kreeg ik het gewoon. Dus ga ervan uit dat ze het goed hebben gekeurd dan. Maar idd je hebt een punt. Maar ik ook. Hun keurde het goed enzo.
Staat je inkomen nu wel goed? Want zorgtoeslag terugbetalen ligt meestal aan het feit dat mensen hun inkomen nooit aanpassen waardoor het 'ooit geschatte' inkomen elk jaar enkel geïndexeerd wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:58 schreef kree het volgende:
Betaal nu nl nog pm zorg verzekering terug door een fout. Onterecht ontvangen enzo. Dus het zou best wel eens een ding kunnen worden als ze zelf een fout hebben gemaakt.
Hij heeft nu amper inkomen dus zal inmiddels wel weer recht hebben eropquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:02 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Staat je inkomen nu wel goed? Want zorgtoeslag terugbetalen ligt meestal aan het feit dat mensen hun inkomen nooit aanpassen waardoor het 'ooit geschatte' inkomen elk jaar enkel geïndexeerd wordt.
Dus check dat ook, anders kan je sowieso volgend jaar terug betalen
Oké, geen idee. Ik las nergens zijn inkomen vandaar dat ik het als tip gaf.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft nu amper inkomen dus zal inmiddels wel weer recht hebben erop
Dan zijn kwitanties dus dus te handiger, is het niet?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:35 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Toegewezen? Je bedoeld je ontvangt een voorschot die nog niet definitief is. Dat gebeurd pas na het berekeningsjaar. En in die tussentijd kan je in een toezicht actie terecht komen waarbij je dan niet kan aantonen dat je huur hebt betaald. Met als gevolg dat je huurtoeslag teruggevorderd wordt. Want kwitanties zijn geen bewijs want die kan iedereen maken.
Dus je moet aannemelijk kunnen maken dat je daadwerkelijk huurkosten hebt. Ik zou persoonlijk niet akkoord gaan met contante betalingen als ik huurder was.
Wat staat er in je contract over de maandelijkse huurbetaling?
Nee want kwitanties zijn geen bewijs. Zoals ik al eerder schreef, iedereen kan een kwitantie opstellen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:22 schreef baskick het volgende:
[..]
Dan zijn kwitanties dus dus te handiger, is het niet?
Nieuw voor mij iig. Maar bestaand pand. Wat ik min of meer moest invullen of het een zelfstandige woning is. Dus keuken wc douche. Nou allemaal zo en krijg geen cent van die verhuurders. Dus is zelfstandig. Dat was beetje de hoofdvraag van de belastingsdienst. Nou ik vroeg kan ik het krijgen? Geen antwoord op 2 maanden erna kreeg ik het gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:55 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Wat moest je opsturen? Betrof het een nieuwe aanvraag of had je al een lopende, dus reeds uitbetalende huurtoeslag?
Ja die klopt wel althans van vorig jaar dus. Nu is het 0 dus krijg dat wel. Of bijna 0. 4 mnd wel inkomen gehad natuurlijk. Maar is iets voor eind dit jaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:02 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Staat je inkomen nu wel goed? Want zorgtoeslag terugbetalen ligt meestal aan het feit dat mensen hun inkomen nooit aanpassen waardoor het 'ooit geschatte' inkomen elk jaar enkel geïndexeerd wordt.
Dus check dat ook, anders kan je sowieso volgend jaar terug betalen
Begeleiding been there and done that. Het kan wel. Maar zit er niet onwijs op te wachten eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:03 schreef Molo het volgende:
Kun je niet iemand via de WMO krijgen ofzo die je gaat begeleiden bij je administratie enzo? Je komt redelijk onbekwaam over zo
Maar is er geen verschil tussen onomstotelijk bewijzen en aannemelijk maken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:29 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Nee want kwitanties zijn geen bewijs. Zoals ik al eerder schreef, iedereen kan een kwitantie opstellen.
Mensen die contant betalen of willen ontvangen hebben vaak zwart geld te verbergen. En dan zou je ze ook nog 'belonen' met een toeslag?
Mede om die reden, en omdat ze de hoogte van de huur niet kunnen vaststellen bij een particuliere huurder, want je moet de huurcontracten eens zien waarbij ze zogenaamd een kale huur van 700 hebben maar ze daadwerkelijk minder betalen (ouder-kind huurrelatie) of juist een veel hogere huur boven de huurtoeslaggrens waardoor er feitelijk geen recht is.
Kortom... Bankafschriften is de enige juiste bewijslast. En de bewijslast ligt bij de toeslag aanvrager.
quote:U en de verhuurder hebben een huurcontract getekend.
U betaalt de huur en kunt dit aantonen met bankafschriften
Oh je hebt gewoon een aanvraag ingediend via het burgerportaal middels Digi-d?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nieuw voor mij iig. Maar bestaand pand. Wat ik min of meer moest invullen of het een zelfstandige woning is. Dus keuken wc douche. Nou allemaal zo en krijg geen cent van die verhuurders. Dus is zelfstandig. Dat was beetje de hoofdvraag van de belastingsdienst. Nou ik vroeg kan ik het krijgen? Geen antwoord op 2 maanden erna kreeg ik het gewoon.
Zo werkt het niet in belasting/toeslagzaken. De wet is met opzet heel scherp.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:39 schreef baskick het volgende:
[..]
Maar is er geen verschil tussen onomstotelijk bewijzen en aannemelijk maken?
Edit: zie nu dat Belastingdienst meldt dat bankafschriften vereist zijn
[..]
Jawel ik heb alles netjes ingevuld en eerlijk. Dus al er al een fout is gemaakt dan ligt ie niet bij mij.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:02 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
Oh je hebt gewoon een aanvraag ingediend via het burgerportaal middels Digi-d?
Het wordt gewoon uitgekeerd op basis van wat je invuld. Controle komt later. Soms vooraf, soms tijdens het lopende jaar en anders bij het definitieve vaststellen.
Ik meende te lezen dat je daadwerkelijk wat moest opsturen. Maar dat was dus niet het geval 🙃
Dat is vrijwel zo goed als zeker. Waar is dat kun je een dm sturen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat als de belastingdienst een controle uitvoert, jij moet bewijzen dat je daadwerkelijk de opgegeven huur betaalt, en dat je dit moet bewijzen d.m.v. bankafschriften? Ongeacht of je alles eerlijk hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel ik heb alles netjes ingevuld en eerlijk. Dus al er al een fout is gemaakt dan ligt ie niet bij mij.
Ja daarom ook dat ik kwitanties ga vragen enzo. Nu is her redelijk te bewijzen hoor want betaal al 8 jaar ongeveer elke maand hetzelfde. Dus dat is logisch. Dat het ook echt betaald is. Maargoed zo denkt de belastingdienst denk ik niet. Anyway besteld kwitantie dingen van Bruna.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat als de belastingdienst een controle uitvoert, jij moet bewijzen dat je daadwerkelijk de opgegeven huur betaalt, en dat je dit moet bewijzen d.m.v. bankafschriften? Ongeacht of je alles eerlijk hebt ingevuld.
Er werd hierboven al gepost dat een kwitantie niet als bewijs geldt voor de belastingdienst.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom ook dat ik kwitanties ga vragen enzo. Nu is her redelijk te bewijzen hoor want betaal al 8 jaar ongeveer elke maand hetzelfde. Dus dat is logisch. Dat het ook echt betaald is. Maargoed zo denkt de belastingdienst denk ik niet. Anyway besteld kwitantie dingen van Bruna.
Hoe krijg jij huurtoeslag toegewezen van de belastingdienst zonder bewijs wat je maandelijks betaalt aan kale huur?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:44 schreef kree het volgende:
Het is wel eng om te denken dat ik van een paar jaar huurtoeslag moet gaan teruglokken enzo nog. Omg.
Omdat hun formulier en heb er ontwijde spijt van dat ik geen kopie heb gemaakt toen. Maar anyway ze hebben het daar vast wel. Hoe het kan..... tja vraag de belastingsdienst enzo ik weet het niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:48 schreef jerry-airfryer het volgende:
[..]
Hoe krijg jij huurtoeslag toegewezen van de belastingdienst zonder bewijs wat je maandelijks betaalt aan kale huur?
En hoe weet de belastingdienst dat jij eerlijk bent als je geen overschrijving van de huur kunt laten zien? Die moeten je maar op je blauwe ogen geloven?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:51 schreef kree het volgende:
Ik ben eerlijk geweest altijd over alles. Dis neem aan ok. Maar ok begin me nu zorgen te maken. Bel ze wel ff morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |