Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is. Nee, ik denk dat Trump toch beter dan dat is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En wat voor een president hé! Zo succesvol. In het buitenland, voor het milieu, met de staatsschuld, rondom de Corona crisis en nu met BLM en dergelijke. Zo’n briljante strateeg, zo’n tacticus, zo’n diplomaat, ik zou hem nog vier jaar doen. Gewoon vanwege het onverdeelde succes!
Hij heeft de belasting verlaagd, de rest is niet zo relevant.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En wat voor een president hé! Zo succesvol. In het buitenland, voor het milieu, met de staatsschuld, rondom de Corona crisis en nu met BLM en dergelijke. Zo’n briljante strateeg, zo’n tacticus, zo’n diplomaat, ik zou hem nog vier jaar doen. Gewoon vanwege het onverdeelde succes!
Ik denk ook dat jij betere posts kan schrijven, toch blijkt dat elke dag weer een teleurstelling.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is. Nee, ik denk dat Trump toch beter dan dat is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij heeft de belasting verlaagd, de rest is niet zo relevant.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat zeker niet, het lijkt me alleen moeilijk vol te houden dat Trump hier een constructieve rol in speelt. Dat vreemde gebazel van bepaalde burgemeesters ook niet, maar het handelen van Trump maakt e.e.a. alleen maar erger.
Je zal het volk wat er louter zo in zit, niet te eten moeten geven hé?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef Poem_ het volgende:
Nee, die opiaten-crisis, sociale onzekerheid, Covid19, geweld, et cetera, zijn alleen belangrijk voor de daklozen onder de bevolking.
En dat zal zo zijn, maar amerikanen zitten er dus niet zo in.quote:Ja, maar amerikanen moeten hun maatschappij gewoon inrichten zoals wij dat doen, is alles opgelost
Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen? Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen samenwerken met de burgemeester. Trump's tactiek heeft duidelijk niet gewerkt. De burgemeester bracht in ieder geval meer rust dan de tactiek van Trump, dat staat buiten kijf. Of wil je dit weer gaan ontkennen?
Leugens om jouw falende amateur te verdedigen, zo zielig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is. Nee, ik denk dat Trump toch beter dan dat is.
Dat racistische heeft volgens mij wel een basis in de realiteit, en dat oorlogszuchtige... Sluit ik niet uit. Hillary was echt een vreselijke oorlogshitser. Zat al ruim van te voren op de oorlogstrom te roeren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:10 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Leugens om jouw falende amateur te verdedigen, zo zielig.
Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde? Nee hé? De federale troepen vielen zelfs vreedzame demonstranten aan. Jij mag dat leidinggevend vinden, ik vind het incompetentie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blah blah blah blah.
Had het geweld gestokt als de woke-drol-burgemeester gewoon zijn agenten weer aan het werk had gezet, of niet?
Hadden er dan allerhande alfabet figuurtjes ingezet hoeven worden?
Nee hé?
En wat vind je van het feit dat hij bear spray sproeiende demonstranten aanmoedigt? Of minderjarigen die naar andere staten afreizen met een machinegeweer?quote:Er is zat op hem aan te merken. Zat.
In deze?
Wmb niet veel.
Gaan we weer:quote:Gaan we weer:
[..]
quote:Ik wijs naar Trump omdat hij niet eens een poging doet om te deëscaleren. Hij blijft maar olie op het vuur gooien. Als leider probeer je de angel uit de situatie te halen en mensen tot bedaren te brengen. Het blijkt wel Trump daar niet toe in staat is. Tot overmaat van ramp is de harde aanpak bij hem(Portland) ook uitgelopen op een fiasco.
Tsja, Trump stuurt troepen naar Portland zonder overleg met de burgemeester. Resultaat: hij maakt de boel erger. Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind. De burgemeester van Kenosha stuurt wel federale troepen, maar vraagt Trump zich erbuiten te houden. Wat doet Trump? Negeert de verzoeken van de burgemeester. Hoe noem jij dit leidinggeven? Ik noem dat dicteren, en vooral falen.quote:
Op welke manier wil de burgemeester dat er opgetreden wordt dan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind.
Nou ja, met de komst van federale agenten is het aantal demonstraties en rellen in Portland niet verminderd, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen? Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.
Misschien moet je proberen oorzaak en gevolg te ontwaren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde?
En ondertussen zijn ze al weer lang een breed weg, en staat de boel nog steeds in de fik.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, met de komst van federale agenten is het aantal demonstraties en rellen in Portland niet verminderd, integendeel zelfs.
Dus in die zin zou men het in Portland beter doen zonder de bemoeienissen van Trump.
Alleen in Portland niet nee, maar dat is dan ook weer net één van de grootste linkse shitholes.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, met de komst van federale agenten is het aantal demonstraties en rellen in Portland niet verminderd, integendeel zelfs.
Dus in die zin zou men het in Portland beter doen zonder de bemoeienissen van Trump.
In november mogen ze in die stad stemmen op wie de volgende termijn hun burgemeester mag zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:29 schreef Selqae het volgende:
Ik hoop voor de burgemeester dat het niet nog verder escaleert daar en er nog meer doden vallen, als dat wel gebeurt mag dat volledig de burgemeester aangerekend worden.
De federale troepen kwamen enkel overheidsgebouwen beveiligen. Die kwamen niet om de rellen op te lossen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde? Nee hé? De federale troepen vielen zelfs vreedzame demonstranten aan. Jij mag dat leidinggevend vinden, ik vind het incompetentie.
[..]
En wat vind je van het feit dat hij bear spray sproeiende demonstranten aanmoedigt? Of minderjarigen die naar andere staten afreizen met een machinegeweer?
[..]
Gaan we weer:
[..]
[..]
Tsja, Trump stuurt troepen naar Portland zonder overleg met de burgemeester. Resultaat: hij maakt de boel erger. Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind. De burgemeester van Kenosha stuurt wel federale troepen, maar vraagt Trump zich erbuiten te houden. Wat doet Trump? Negeert de verzoeken van de burgemeester. Hoe noem jij dit leidinggeven? Ik noem dat dicteren, en vooral falen.
Biden is gewoon een middle-of-the-road 13 in een dozijn politicus. Saai, eerder rechts dan links, zeker economisch. Geen enkele reden om aan te nemen dat hij oorlogen wil beginnen. Het zou niet mijn keuze zijn, maar in geen enkel opzicht extreem. Oh ja, Biden hoorde bij die regering die daadwerkelijk een verdrag had afgesloten met bondgenoten om China in te perken. Je weet wel, samenwerking.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat racistische heeft volgens mij wel een basis in de realiteit, en dat oorlogszuchtige... Sluit ik niet uit. Hillary was echt een vreselijke oorlogshitser. Zat al ruim van te voren op de oorlogstrom te roeren.
En ik denk niet eens perse dat Biden net zo is, maar de entourage die meekomt? Ja, dat denk ik wel.
Vandaar dat ze eerste hulp personeel in elkaar trapten. Das logisch dan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De federale troepen kwamen enkel overheidsgebouwen beveiligen. Die kwamen niet om de rellen op te lossen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen?
quote:
Wat dacht je van:quote:Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.
Geen vreedzame demonstranten aanvallen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:22 schreef Selqae het volgende:
[..]
Op welke manier wil de burgemeester dat er opgetreden wordt dan?
En jouw oplossing daarvoor is troepen uitnodigen die bewezen de boel erger maken?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen oorzaak en gevolg te ontwaren.
Die chronolgie, die ik al vervelend vaak gepost heb.
En dat kan best ver gaan;
Als deze rotzooi in de kiem was gesmoord, had het geen uithangbord voor de rest van dat land geweest om ook maar zelf lokaal rotzooi te gaan trappen.
Dat is wel een goede beschrijving van Trumpquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is.
Zelf verklaard 'mostly peacefull' hulp personeel zeker. Doe eens een link posten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vandaar dat ze eerste hulp personeel in elkaar trapten. Das logisch dan.
Vrijwel alle presidenten begonnen oorlogen. Ik ken uit de moderne tijd maar 1 uitzondering op die regel, en dat is The Orange Man.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Biden is gewoon een middle-of-the-road 13 in een dozijn politicus. Saai, eerder rechts dan links, zeker economisch. Geen enkele reden om aan te nemen dat hij oorlogen wil beginnen.
Vind ik ook onzin.quote:Beginnen over pedo, ..., corruptie
Erger dan publieke executies op straat, willekeurige gebouwen in de fik steken en een heel stadscentrum afgesloten en beheerd door anarchisten?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
En jouw oplossing daarvoor is troepen uitnodigen die bewezen de boel erger maken?
zie hier het “verdedigen van gebouwen”quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zelf verklaard 'mostly peacefull' hulp personeel zeker. Doe eens een link posten.
De situatie in Portland is niet iets van de laatste maanden, dat speelt al jaren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Erger dan publieke executies op straat, willekeurige gebouwen in de fik steken en een heel stadscentrum afgesloten en beheerd door anarchisten?
Sorry hoor, maar kunnen we ophouden met doen alsof dit weerloze kindertjes zijn die niet beter weten? Dit zijn volwassen mensen die willens en wetens een stad slopen, mensen bedreigen, aanvallen en in sommige gevallen vermoorden. De tijd van praten en onderhandelen was voorbij toen 3 maanden geleden de eerste baksteen door de eerste ruit ging. Het feit dat dit 3 maanden lang door heeft kunnen gaan is absoluut idioot, en wat nog idioter is is dat er dus blijkbaar mensen zijn die dit nog weten te verdedigen.
De politie moet dit met harde hand beëindigen. Die steden moeten een avondklok instellen en iedereen die na 11 uur op straat is wordt zonder tegenspraak opgepakt en vastgezet. Het is 3 maanden goedschiks geprobeerd, dat werkt duidelijk niet, dus dan maar kwaadschiks. Het zij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |