abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:41:06 #91
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_194829656
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah, als Rutte hier allerlei burgemeesters aan zou vallen en wild om zich heen aan het slaan is noemen we dat ook geen 'prima leiderschap'.
Gezeik over de toon.

Inhoudelijk niet met je oneens, maar een duidelijk directief = leiding geven.

Dat er nou totaal geen intentie is om naar iets wat Orange Man zegt te luisteren, is glashelder.

Maar weer daar dan eerlijk over, ipv net te doen alsof als Orange Man het maar zo en zo had gedaan, het allemaal goed had gekomen.
pi_194829692
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef ExTec het volgende:

Dat er nou totaal geen intentie is om naar iets wat Orange Man zegt te luisteren, is glashelder.
Kun je dat hard maken?

quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:34 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Maar dat is niet de vorm van leiding nemen die de linksradicaal van GEOTUS verlangt. Trump moet dictatoriaal worden, zodat ze dan eindelijk met terugwerkende kracht gelijk krijgen. Het is allemaal zo doorzichtig en zielig. Meelijwekkend, maar ook weer niet.
Welnee, hij moet zich realiseren dat hij president is. Dat is alles ;)
Incelfrikandel
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:44:23 #93
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194829715
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:41 schreef ExTec het volgende:

[..]

Gezeik over de toon.

Inhoudelijk niet met je oneens, maar een duidelijk directief = leiding geven.
Leidinggeven omvat meer dan dat, louter maar wat directiefs roepen werkt niet.

quote:

Maar weer daar dan eerlijk over, ipv net te doen alsof als Orange Man het maar zo en zo had gedaan, het allemaal goed had gekomen.
Tja, als jouw leidinggevende aan de lopende band zijn afkeur laat blijken over allerlei medewerkers en die alsmaar beledigt is het ook niet heel vreemd dat mensen je niet meer serieus nemen. Dan kun je nog wel een keer iets zinnigs zeggen maar doet daar verder weinig aan af.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:44:40 #94
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194829722
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]

Welnee, hij moet zich realiseren dat hij president is. Dat is alles ;)
President, en niet gouverneur of burgemeester.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:44:47 #95
6484 ExTec
pi_194829724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Geweld escalereren is goed leiding geven?
Blah blah blah blah.

Had het geweld gestokt als de woke-drol-burgemeester gewoon zijn agenten weer aan het werk had gezet, of niet?

Hadden er dan allerhande alfabet figuurtjes ingezet hoeven worden?

Nee hé?

quote:
Akkoord dat het geweld van relschoppers totaal onacceptabel is. Maar wat mij nou zo verbaast hé, dat is dat er blijkbaar bij jou niks valt aan te merken op de beslissingen van Trump.
Er is zat op hem aan te merken. Zat.

In deze?

Wmb niet veel.

Gaan we weer:

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef ExTec het volgende:

Als trump nu maar dit had gedaan, dat had gedaan, blah blah blah, dan had het allemaal niet zo erg geweest, blah blah blah.

Maar in realiteit kan die gewoon niks, nooit goed doen.

Ja, aftreden.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:47:48 #96
6484 ExTec
pi_194829778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Kun je dat hard maken?
Begint echt te vervelen:

quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:15 schreef ExTec het volgende:
En qua leidinggeven;

Volgens mij heeft The Donny, tijdens de vetgemaakte chronologische stap:

- Ze gaan daar rellen
- Die absolute drol van een burgemeester zegt tegen zijn eigen politie: doe maar niks, en weet je wat, laat ik het tuig nog meer appeasen, evacueer het politie bureau maar
- Tuig valt federaal gerechtshof aan. Maar de bewakers daarvan, antwoorden niet richting de drol burgemeester, maar antwoorden aan de DOJ. Dus die doen wel wat
- Federale bewakers redden het niet. Moet versterking opgeroepen worden
- Rust keert niet weer
- Na lang soepbatten besloot die gouverneur eindelijk staats politie te sturen, voor periode van 2 weken
- Na 2 weken rotten die op, geven zowel de gouverneur als de drol burgemeester nog even een dikke vinger na: we gaan wel ergens werken waar ze wel prio geven aan criminelen vervolgen
- Diezelfde politie die in het begin te horen kreeg dat ze niks meer mochten doen, staan er weer helemaal alleen voor, en lijken hun werk weer te doen.

Die woke-drol burgemeester meer dan eens aangespoord om zijn politieagenten weer aan het werk te zetten.

Maar dat deed de woke-drol niet.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:51:07 #97
6484 ExTec
pi_194829834
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Het complete gebrek aan de mans kwaliteiten is wmb geen discussie waard.

Maar dat betekent niet dat het binnensteden terroriserende tuig ineens 'gelijk' hebben. En ook niet dat het tuig hun waterdragers alhier dat hebben.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:53:28 #98
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194829871
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

President, en niet gouverneur of burgemeester.
En wat voor een president hé! Zo succesvol. In het buitenland, voor het milieu, met de staatsschuld, rondom de Corona crisis en nu met BLM en dergelijke. Zo’n briljante strateeg, zo’n tacticus, zo’n diplomaat, ik zou hem nog vier jaar doen. Gewoon vanwege het onverdeelde succes!
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:56:56 #99
6484 ExTec
pi_194829942
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

En wat voor een president hé! Zo succesvol. In het buitenland, voor het milieu, met de staatsschuld, rondom de Corona crisis en nu met BLM en dergelijke. Zo’n briljante strateeg, zo’n tacticus, zo’n diplomaat, ik zou hem nog vier jaar doen. Gewoon vanwege het onverdeelde succes!
_O-

Als ik zelf amerikaan zou zijn, zou ik het een lastige keuze vinden.

Met alleen de Europese bril op is de keuze simpel zat, dan is Biden een betere keuze.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:59:02 #100
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194829983
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het complete gebrek aan de mans kwaliteiten is wmb geen discussie waard.

Maar dat betekent niet dat het binnensteden terroriserende tuig ineens 'gelijk' hebben. En ook niet dat het tuig hun waterdragers alhier dat hebben.
Dat zeker niet, het lijkt me alleen moeilijk vol te houden dat Trump hier een constructieve rol in speelt. Dat vreemde gebazel van bepaalde burgemeesters ook niet, maar het handelen van Trump maakt e.e.a. alleen maar erger.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:59:10 #101
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194829986
quote:

[..]

Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is. Nee, ik denk dat Trump toch beter dan dat is.
  dinsdag 1 september 2020 @ 16:59:22 #102
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_194829990
quote:

[..]

Hij heeft de belasting verlaagd, de rest is niet zo relevant.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:01:32 #103
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194830041
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is. Nee, ik denk dat Trump toch beter dan dat is.
Ik denk ook dat jij betere posts kan schrijven, toch blijkt dat elke dag weer een teleurstelling.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Hij heeft de belasting verlaagd, de rest is niet zo relevant.
:D

Nee, die opiaten-crisis, sociale onzekerheid, Covid19, geweld, et cetera, zijn alleen belangrijk voor de daklozen onder de bevolking.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:02:02 #104
6484 ExTec
pi_194830052
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:59 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat zeker niet, het lijkt me alleen moeilijk vol te houden dat Trump hier een constructieve rol in speelt. Dat vreemde gebazel van bepaalde burgemeesters ook niet, maar het handelen van Trump maakt e.e.a. alleen maar erger.
Mee eens ;)

Maar dan ben je als burgemeester natuurlijk ook geen knip voor je neus waard. Ff lekker virtue signallen over de rug van je stad.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:07:18 #105
6484 ExTec
pi_194830142
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef Poem_ het volgende:

:D

Nee, die opiaten-crisis, sociale onzekerheid, Covid19, geweld, et cetera, zijn alleen belangrijk voor de daklozen onder de bevolking.
Je zal het volk wat er louter zo in zit, niet te eten moeten geven hé?

Het is (ik vind het ;) ) interessant om je te verplaatsen in wat amerikanen vinden.

Want anders eindig je snel op:

quote:
Ja, maar amerikanen moeten hun maatschappij gewoon inrichten zoals wij dat doen, is alles opgelost :)
En dat zal zo zijn, maar amerikanen zitten er dus niet zo in.
pi_194830156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Hij had beter kunnen samenwerken met de burgemeester. Trump's tactiek heeft duidelijk niet gewerkt. De burgemeester bracht in ieder geval meer rust dan de tactiek van Trump, dat staat buiten kijf. Of wil je dit weer gaan ontkennen?
Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen? Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:10:36 #107
403588 mcmlxiv
pi_194830196
quote:

[..]

Leugens om jouw falende amateur te verdedigen, zo zielig.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:17:52 #108
6484 ExTec
pi_194830295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Leugens om jouw falende amateur te verdedigen, zo zielig.
Dat racistische heeft volgens mij wel een basis in de realiteit, en dat oorlogszuchtige... Sluit ik niet uit. Hillary was echt een vreselijke oorlogshitser. Zat al ruim van te voren op de oorlogstrom te roeren.

En ik denk niet eens perse dat Biden net zo is, maar de entourage die meekomt? Ja, dat denk ik wel.
pi_194830343
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef ExTec het volgende:

[..]

Blah blah blah blah.

Had het geweld gestokt als de woke-drol-burgemeester gewoon zijn agenten weer aan het werk had gezet, of niet?

Hadden er dan allerhande alfabet figuurtjes ingezet hoeven worden?

Nee hé?
Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde? Nee hé? De federale troepen vielen zelfs vreedzame demonstranten aan. Jij mag dat leidinggevend vinden, ik vind het incompetentie.

quote:
Er is zat op hem aan te merken. Zat.

In deze?

Wmb niet veel.
En wat vind je van het feit dat hij bear spray sproeiende demonstranten aanmoedigt? Of minderjarigen die naar andere staten afreizen met een machinegeweer?

quote:
Gaan we weer:
[..]

Gaan we weer:

quote:
Ik wijs naar Trump omdat hij niet eens een poging doet om te deëscaleren. Hij blijft maar olie op het vuur gooien. Als leider probeer je de angel uit de situatie te halen en mensen tot bedaren te brengen. Het blijkt wel Trump daar niet toe in staat is. Tot overmaat van ramp is de harde aanpak bij hem(Portland) ook uitgelopen op een fiasco.
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2020 16:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Begint echt te vervelen:
[..]

Tsja, Trump stuurt troepen naar Portland zonder overleg met de burgemeester. Resultaat: hij maakt de boel erger. Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind. De burgemeester van Kenosha stuurt wel federale troepen, maar vraagt Trump zich erbuiten te houden. Wat doet Trump? Negeert de verzoeken van de burgemeester. Hoe noem jij dit leidinggeven? Ik noem dat dicteren, en vooral falen.
Incelfrikandel
pi_194830383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:20 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind.
Op welke manier wil de burgemeester dat er opgetreden wordt dan?
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:23:24 #111
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194830408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen? Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.
Nou ja, met de komst van federale agenten is het aantal demonstraties en rellen in Portland niet verminderd, integendeel zelfs.

Dus in die zin zou men het in Portland beter doen zonder de bemoeienissen van Trump.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:23:31 #112
6484 ExTec
pi_194830410
quote:

[..]

Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde?
Misschien moet je proberen oorzaak en gevolg te ontwaren.

Die chronolgie, die ik al vervelend vaak gepost heb.

En dat kan best ver gaan;

Als deze rotzooi in de kiem was gesmoord, had het geen uithangbord voor de rest van dat land geweest om ook maar zelf lokaal rotzooi te gaan trappen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:25:19 #113
6484 ExTec
pi_194830435
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou ja, met de komst van federale agenten is het aantal demonstraties en rellen in Portland niet verminderd, integendeel zelfs.

Dus in die zin zou men het in Portland beter doen zonder de bemoeienissen van Trump.
En ondertussen zijn ze al weer lang een breed weg, en staat de boel nog steeds in de fik.
pi_194830499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Alleen in Portland niet nee, maar dat is dan ook weer net één van de grootste linkse shitholes.
In andere steden zoals Minnesota werkt het prima, net als andere steden.

Als Portland het beter zou doen zonder Trump zagen we na 90 dagen geen gewelddadige protesten meer lijkt me, maar daar is het nog steeds één grote zooi net zoals in het begin.

Ik hoop voor de burgemeester dat het niet nog verder escaleert daar en er nog meer doden vallen, als dat wel gebeurt mag dat volledig de burgemeester aangerekend worden.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:34:32 #115
6484 ExTec
pi_194830617
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:29 schreef Selqae het volgende:

Ik hoop voor de burgemeester dat het niet nog verder escaleert daar en er nog meer doden vallen, als dat wel gebeurt mag dat volledig de burgemeester aangerekend worden.
In november mogen ze in die stad stemmen op wie de volgende termijn hun burgemeester mag zijn.

Ik denk niet dat meneer Wheeler een blijvertje is.
pi_194830618
quote:

[..]

Is het geweld gestokt toen de federale troepen arriveerde? Nee hé? De federale troepen vielen zelfs vreedzame demonstranten aan. Jij mag dat leidinggevend vinden, ik vind het incompetentie.
[..]

En wat vind je van het feit dat hij bear spray sproeiende demonstranten aanmoedigt? Of minderjarigen die naar andere staten afreizen met een machinegeweer?
[..]

Gaan we weer:
[..]

[..]

Tsja, Trump stuurt troepen naar Portland zonder overleg met de burgemeester. Resultaat: hij maakt de boel erger. Herhaalde verzoeken van de burgemeester om anders op te treden slaat hij in de wind. De burgemeester van Kenosha stuurt wel federale troepen, maar vraagt Trump zich erbuiten te houden. Wat doet Trump? Negeert de verzoeken van de burgemeester. Hoe noem jij dit leidinggeven? Ik noem dat dicteren, en vooral falen.
De federale troepen kwamen enkel overheidsgebouwen beveiligen. Die kwamen niet om de rellen op te lossen.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:34:33 #117
403588 mcmlxiv
pi_194830619
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat racistische heeft volgens mij wel een basis in de realiteit, en dat oorlogszuchtige... Sluit ik niet uit. Hillary was echt een vreselijke oorlogshitser. Zat al ruim van te voren op de oorlogstrom te roeren.

En ik denk niet eens perse dat Biden net zo is, maar de entourage die meekomt? Ja, dat denk ik wel.
Biden is gewoon een middle-of-the-road 13 in een dozijn politicus. Saai, eerder rechts dan links, zeker economisch. Geen enkele reden om aan te nemen dat hij oorlogen wil beginnen. Het zou niet mijn keuze zijn, maar in geen enkel opzicht extreem. Oh ja, Biden hoorde bij die regering die daadwerkelijk een verdrag had afgesloten met bondgenoten om China in te perken. Je weet wel, samenwerking.

Beginnen over pedo, oorlogzuchtig, corruptie en dergelijke zijn dan ook nogal sneu, zeker wanneer je grote voorbeeld trump is.

Het presidentschap van Biden gaat waarschijnlijk dodelijk saai zijn, precies wat de VS nodig heeft.
  dinsdag 1 september 2020 @ 17:35:18 #118
403588 mcmlxiv
pi_194830632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

De federale troepen kwamen enkel overheidsgebouwen beveiligen. Die kwamen niet om de rellen op te lossen.
Vandaar dat ze eerste hulp personeel in elkaar trapten. Das logisch dan.
pi_194830663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:08 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de brief van de burgemeester hebt gelezen waarin hij Trump heeft verzocht zich niet te bemoeien met zijn stad en hem heeft verzocht weg te blijven. Mijn vraag is dan, wat heeft het bestuur van Portland allemaal gedaan dan om samenwerking mogelijk te maken, of uberhaupt om de ongeregeldheden te stoppen?
quote:
quote:
Wat moet Trump doen om samenwerking mogelijk te maken, hoeveel keer moet hij zijn hulp nog aanbieden voordat het wordt geaccepteerd? Meelopen met BLM demonstraties kan hij wel, de stad besturen wat minder.
Wat dacht je van:

- Geen mensen aanmoedigen die de boel opstoken(zijn achterban).
- In ieder geval je goedkeuring geven aan demonstranten die zich wel normaal gedragen.
- Je hulp aanbieden maar daarin niet dicteren maar de samenwerking zoeken met het stadsbestuur.

Nu kun je niet bepaald beweren dat de burgemeester van Portland zijn gelijk niet heeft bewezen door Trump erbuiten te houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:22 schreef Selqae het volgende:

[..]

Op welke manier wil de burgemeester dat er opgetreden wordt dan?
Geen vreedzame demonstranten aanvallen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Misschien moet je proberen oorzaak en gevolg te ontwaren.

Die chronolgie, die ik al vervelend vaak gepost heb.

En dat kan best ver gaan;

Als deze rotzooi in de kiem was gesmoord, had het geen uithangbord voor de rest van dat land geweest om ook maar zelf lokaal rotzooi te gaan trappen.
En jouw oplossing daarvoor is troepen uitnodigen die bewezen de boel erger maken?

quote:

[..]

Ik snap dat jij als pro-Democraat liever een racistische oorlogshitser had gezien. Zo eentje die pro-China, pro-pedo en heerlijk corrupt is.
Dat is wel een goede beschrijving van Trump ;)
Incelfrikandel
pi_194830698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Vandaar dat ze eerste hulp personeel in elkaar trapten. Das logisch dan.
Zelf verklaard 'mostly peacefull' hulp personeel zeker. Doe eens een link posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')