Justin_Case, Schakeltopia & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeterenquote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezier
https://fok.nl/shop/doneren/Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
De eerstvolgende die weer God heeft in tt moet 100 euro doneren
Heb ik al gedaan. Dus ik mag het onbeperkt doen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:07 schreef hemarookworst het volgende:
De eerstvolgende die weer God heeft in tt moet 100 euro doneren
Mijn parkiet zegt nee.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Dus ik mag het onbeperkt doen?
Voor elke keer dat je God in je tt hebt weer 100 euro, dan mag je prima onbeperkt doen wmbquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Dus ik mag het onbeperkt doen?
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Je kan geen 50 cent doneren om te stampen op een beeldje
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
Jongens !!! Finale Miss Nederland is begonnen!!
https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZA
Zeer stilquote:
Ik ben niet iedereen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Iedereen kijkt naar Miss Nederland verkiezing hee
Een finale op een miss Nederland lijkt me wel watquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:15 schreef Paul het volgende:
Jongens !!! Finale Miss Nederland is begonnen!!
😁quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een finale op een miss Nederland lijkt me wel wat
Hoe zie jij eruit in een bikini?quote:
geen idee nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit in een bikini?
Gezellig meelullen. Er zitten hier een hoop toffe mensen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan het YouTuben. Plus dat ik nog moet wennen aan DTS.
Zeker, het is erg gezellig hier.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezellig meelullen. Er zitten hier een hoop toffe mensen.
?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zie jij eruit in een bikini?
Kijk maar hee https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZAquote:
Ik ook niet, een badpak lijkt mij ook niets.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee nog nooit geprobeerd
ander keertje okee?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk maar hee https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZA
gelukkig komt de winter er weer aanquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, een badpak lijkt mij ook niets.
Het was weer een gezellige maand, op naar de volgende.quote:
Er is niets te zien. Geen stream.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk maar hee https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZA
houd paul ons weer voor gek ja?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is niets te zien. Geen stream.
Het is wel de stream landingspagina van de verkiezing maar ik zie geen stream linkje. Of het wordt geblokt hier, dat kan ook.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
houd paul ons weer voor gek ja?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-08-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
houd paul ons weer voor gek ja?
heb even gecheckt, hij doet het welquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel de stream landingspagina van de verkiezing maar ik zie geen stream linkje. Of het wordt geblokt hier, dat kan ook.
Gamma?quote:
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, in een andere browser zie ik de verkiezing.
Vrouwen gaan zich nu verkleden voor ons heequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom gaat ze zingen hee? @:paul
echt vervelend, snel uitgezetquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Paul het volgende:
Oh iemand zingt ff een liedje tussendoor hee
Kon wel op de pagina komen maar zag geen stream. In Chrome was dat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert Ik heb geen rechten.
huh? hier doet hij het gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?
Kom je niet in dat topic? Ik heb gewoon toegang daar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
Dat gaat nog wel even durenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
al een beetje gewend aan je nieuwe huisje?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huh? hier doet hij het gewoon
Nope, geen rechten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom je niet in dat topic? Ik heb gewoon toegang daar.
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
ooh, nou lekker de tijd voor nemen dan!quote:
Die staat nog bij mn moederquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh, nou lekker de tijd voor nemen dan!![]()
heb je je tomaatje al wel meegenomen?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt vervelend, snel uitgezet
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Stuur maar screenshots als ze in bikini komen
aah dat scheelt wel, hoef je daar in ieder geval nog niet over te stressenquote:
Das Finale von Miss Holland ist jetzt im Internet zu sehen https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZAquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
kut wegen de conjos de
niet luisteren ,komen
woensdag in oostenrijk
weer maasnahmen
Haha nee ik heb het al in FB vermeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit even in dat topic zetten? Dat je geen toegang hebt?
hij heeft net in dat topic gepostquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit even in dat topic zetten? Dat je geen toegang hebt?
Nee, maar ik denk niet dat er nog tommies aan komenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah dat scheelt wel, hoef je daar in ieder geval nog niet over te stressen
Huh? Houdt hij ons voor het lapje?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft net in dat topic gepost
ik denk dat hij een beetje in de war isquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huh? Houdt hij ons voor het lapje?
potverdikkiequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat er nog tommies aan komen
Nee de link op de FP werkt niet. voor mij, maar blijkbaar kan ik er wel op een andere manier op komen!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat hij een beetje in de war is
Poe he.quote:
appartquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de link op de FP werkt niet. voor mij, maar blijkbaar kan ik er wel op een andere manier op komen!
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nuquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Al dat zingen hoeft van mij niet (miss verkiezing).
Ah dat zou kunnen... Allemaal stress in de kleedkamers nu.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nu
Bikinilijn bij werken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nu
Een keer in een dronken bui met een polonaise meegedaan, maar dat was ook eenmalig.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ben ik de enige die die pulp niet kijkt?
Blijkbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ben ik de enige die die pulp niet kijkt?
Je wordt herkend bij de bakker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
wat kun je als miss nederland eigenlijk?
ToT ook niet maar hij is ook baas.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT ook niet maar hij is ook baas.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wordt herkend bij de bakker.
milleu bewust enzo he, heel groen allemaalquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel wat donker daar, spaarzame verlichting... Is dat opzet?
Avond ieni.quote:
netflix heb ik nooit geprobeerd, maar er zal vast wat leuks tussen zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
Ja hier net besproken dat we toch maar een Netflix abonnement gaan nemen want er zijn echt maar een paar losse programma's op tv wat we wat als bewegend behang op de tv kunnen tolereren, maar echt iets gaafs op tv?Zelden!
De meeste films die op tv komen die we interessant zouden kunnen vinden, hebben we vaak allang al gezien.
Commando's gisteravond op NPO 3 is wel een aanrader. Net gisteren begonnenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:52 schreef ToT het volgende:
Ja hier net besproken dat we toch maar een Netflix abonnement gaan nemen want er zijn echt maar een paar losse programma's op tv wat we wat als bewegend behang op de tv kunnen tolereren, maar echt iets gaafs op tv?Zelden!
De meeste films die op tv komen die we interessant zouden kunnen vinden, hebben we vaak allang al gezien.
Klinkt als veel actie en schieten?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Commando's gisteravond op NPO 3 is wel een aanrader. Net gisteren begonnen
Nee niet alleen. Thriller serie die volgens de recensies goed concurreert met Netflix series.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als veel actie en schieten?
Hebben we lang niet altijd zin in, maar het is een poging waard, thx!
Okee dan, ga ik hier bespreken!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee niet alleen. Thriller serie die volgens de recensies goed concurreert met Netflix series.
Ik zat er gisteren wel in.
Paul is rlzover ik weet geen helderziendequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan was het gewoon aparte timing, met wat Paul net zat te bulderen hier!
Zal al wel de hele dag hier druk mee zijn en willen dat het voorbij was.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Paul is rlzover ik weet geen helderziende
Verkeerde jurk voor haar lichaam. Ze lijkt wel een rechthoekige lat. Ze heeft weinig taille, beter was ze voor een a lijn rok gegaanquote:
😁😁😁😁ToTquote:
Lief doen tegen Paul.quote:
Ik heb geen verstand van mode, maar ik vind dit er ook erg raar uitzien, ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkeerde jurk voor haar lichaam. Ze lijkt wel een rechthoekige lat. Ze heeft weinig taille, beter was ze voor een a lijn rok gegaan
Proest lachtte hardop gekkiequote:
echt he die van mij ookquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geloof het wel.
En pats, de stream kapt ermee.
Server moet zeker een update downloaden of zo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
Zo de stream wordt abrupt in pauzestand gezet
Maar dat ben jij ook.quote:
Volgens mij was het [pauze en willen ze niet dat we meekijken ofzo heequote:
Over of Ieniemienie rood haar heeft.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het allemaal over ? CC: @:maily
Straks is de winnares al bekend en doet de stream het ineens weer...quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
naja missen we weinig aan eigenlijk
heb al veld gedonderdquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Even veld donderen voor een betere server voor deze verkiezing.
okee!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:00 schreef Paul het volgende:
Jongens ik hou de stream in de gaten, ik mag aannemen dat ze weer online zijn bij de uitslag
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar waren we onderhand ook achter ja!![]()
Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe roestiger op het hoofd, hoe natter de kelder
keine Ahnung ?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het allemaal over ? CC: @:maily
HET GROTE JACQUELINE HASSELBAINK FEESTquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan? Dan is het 1 september?
Ohquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
HET GROTE JACQUELINE HASSELBAINK FEEST
Ja die jaquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
nee, ik weet wel wat het is, maar dat zijn echt sjakiesquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand en keer
jersey shore gekijkt?
Alsof er iemand is die ze nog niet kent.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
corona tips en alles
[ afbeelding ]
je ziet die anderhalve meter ook echt goed gehanteerd wordenquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die ze nog niet kent.
Nee, ik ben normaal.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef mario390 het volgende:
heeft jemand en keer
jersey shore gekijkt?
Wat is corona?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die ze nog niet kent.
Ik dacht dat we dat gisteravond al hadden vastgesteldquote:
Kweetniet of ik daarbij wasquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat gisteravond al hadden vastgesteld
Trusten nikonquote:
Vroeger tikten we in de discotheek wel eens corona's weg, als we eens wat anders wilden dan 'normaal' bier.quote:
ja de gedragen zich echt ergquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee, ik weet wel wat het is, maar dat zijn echt sjakies
mja ben er nooit echt fan van geweest eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger tikten we in de discotheek wel eens corona's weg, als we eens wat anders wilden dan 'normaal' bier.
ik had ook eigenlijk niet anders verwacht hoorquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieuze post: tuurlijk weet ik wat corona / covid is.
omdat mario een slimme gozer is!quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:15 schreef Paul het volgende:
HOE KAN MARIO OPEENS ALLEMAAL ZINNEN NEDERLANDS PRATEN
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat mario een slimme gozer is!
Misschien is het een acteurquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:15 schreef Paul het volgende:
Waarom lig jij nog niet op bed?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:15 schreef Paul het volgende:
Weer die acts...quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is het een acteur
Het schijnt in studio 21 te zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
maar is het nou in amsterdam of?
Om: https://online-countdown.(...)ZWxiYWluayBwYXJ0eQ==quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom lig jij nog niet op bed?
Het is allang 19.00 uur geweest.
en dat is in hilversum dan toch?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt in studio 21 te zijn?
Studio 21 - Unieke eventlocatie op het Media Park.
Ja, Media park Hilversum.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en dat is in hilversum dan toch?
quote:
Ik krijg hier uitslag vanquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:22 schreef Paul het volgende:
DE UITSLAG
DE UITSLAG
DE UITSLAG
geilquote:Op maandag 31 augustus 2020 22:22 schreef Paul het volgende:
DE UITSLAG
DE UITSLAG
DE UITSLAG
Da's mooi. Helaas niet gelukt.quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
Miss 2019 heeft alles gedaan om plastic uit de wereld te krijgen
Ik ook en jeuk ook nog.quote:
ik wil ook bij naomi inquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
wie is die ene met al dat gel in haar haar?
Het interesseert mij geen ene flikker.quote:
quote:
Joehoequote:Op maandag 31 augustus 2020 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het interesseert mij geen ene flikker.
quote:
Neuken?quote:
viespeukquote:
Day?quote:
dat is die rode zeker?quote:Op maandag 31 augustus 2020 22:32 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SOFIE ZIT BIJ DE LAATSTEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |