Gamma?quote:
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, in een andere browser zie ik de verkiezing.
Vrouwen gaan zich nu verkleden voor ons heequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom gaat ze zingen hee? @:paul
echt vervelend, snel uitgezetquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Paul het volgende:
Oh iemand zingt ff een liedje tussendoor hee
Kon wel op de pagina komen maar zag geen stream. In Chrome was dat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert Ik heb geen rechten.
huh? hier doet hij het gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow kon je anders ook niet op die pagina komen?
Kom je niet in dat topic? Ik heb gewoon toegang daar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
Dat gaat nog wel even durenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
al een beetje gewend aan je nieuwe huisje?
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
huh? hier doet hij het gewoon
Nope, geen rechten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom je niet in dat topic? Ik heb gewoon toegang daar.
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
ooh, nou lekker de tijd voor nemen dan!quote:
Die staat nog bij mn moederquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh, nou lekker de tijd voor nemen dan!![]()
heb je je tomaatje al wel meegenomen?
Da's heel gek, het is een normaal feedback topic.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt vervelend, snel uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |