quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Stuur maar screenshots als ze in bikini komen
aah dat scheelt wel, hoef je daar in ieder geval nog niet over te stressenquote:
Das Finale von Miss Holland ist jetzt im Internet zu sehen https://missnederland.nl/(...)mGeFyCkaun23WDomReZAquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:34 schreef mario390 het volgende:
kut wegen de conjos de
niet luisteren ,komen
woensdag in oostenrijk
weer maasnahmen
Moet ik dit even in dat topic zetten? Dat je geen toegang hebt?quote:
Haha nee ik heb het al in FB vermeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit even in dat topic zetten? Dat je geen toegang hebt?
hij heeft net in dat topic gepostquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit even in dat topic zetten? Dat je geen toegang hebt?
Nee, maar ik denk niet dat er nog tommies aan komenquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah dat scheelt wel, hoef je daar in ieder geval nog niet over te stressen
Huh? Houdt hij ons voor het lapje?quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft net in dat topic gepost
ik denk dat hij een beetje in de war isquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huh? Houdt hij ons voor het lapje?
potverdikkiequote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat er nog tommies aan komen
Nee de link op de FP werkt niet. voor mij, maar blijkbaar kan ik er wel op een andere manier op komen!quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat hij een beetje in de war is
Poe he.quote:
appartquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee de link op de FP werkt niet. voor mij, maar blijkbaar kan ik er wel op een andere manier op komen!
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nuquote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Al dat zingen hoeft van mij niet (miss verkiezing).
Ah dat zou kunnen... Allemaal stress in de kleedkamers nu.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nu
Bikinilijn bij werken.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa blijkbaar moeten ze flink make-uppen voor de galaronde nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |