Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat ‘ie zichzelf nooit in de basis spelen (dit seizoen)
Als dat doorverkooppercentage meer dan 10% is is de kans al groot dat die nabrander meer gaat zijn dan de transfersom nuquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk naast een transfersom nog een doorverkoop percentage. Als hij het waar maakt krijgen we dan nog een mooie nabrander.
Daar zou ik als Feyenoord heel blij mee zijn, wordt er deze transferperiode in ieder geval nog iets binnengehaald. En anders had hij toch het hele jaar op de bank gezeten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef H.FR het volgende:
Summerville vermoedelijk naar Leeds. Die willen het dit weekend nog rondmaken.
Dan kan het geen leuke aankoop zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:25 schreef Elan het volgende:
Leuke aankoop dacht ik, blijkt die gozer al 27 te zijn.
Punt is meer dat hij weer geen bal op zal leveren. En dat Feyenoord al genoeg 'oude' middenvelders heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan kan het geen leuke aankoop zijn?
Ja, en zo niet: dat zal m leren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als dat doorverkooppercentage meer dan 10% is is de kans al groot dat die nabrander meer gaat zijn dan de transfersom nu
Qua spel wellicht, ken hem eerlijk gezegd niet. Financieel aan de andere kant totaal niet interessant natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan kan het geen leuke aankoop zijn?
Weet niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua spel wellicht, ken hem eerlijk gezegd niet. Financieel aan de andere kant totaal niet interessant natuurlijk.
Afgelopen jaren zijn Senesi, Bozenik, Sinisterra, Conteh en die Antonucci aangetrokken om later veel op te leveren. Wat verder ook geen zekerheid is. Daarnaast zijn Malacia, Kokcu en Bijlow ook doorgebroken. Meer geld is er simpelweg niet. En de jeugd is schijnbaar ook niet beter volgens de staf..quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua spel wellicht, ken hem eerlijk gezegd niet. Financieel aan de andere kant totaal niet interessant natuurlijk.
Editquote:
Lekker 2 jaartjes in het 3de spelen en daarna duikt hij op in Bulgarije.quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1.5 miljoen vind ik best nog een bedragje voor iemand die het bij ADO al niet kon laten zien.
Hij deed het bij ADO prima?quote:Op zondag 6 september 2020 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1.5 miljoen vind ik best nog een bedragje voor iemand die het bij ADO al niet kon laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |