Prima verhaal weer hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Frank Arnesen spreekt: 'Goede spelers, dát zijn Feyenoord-spelers'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/fra(...)ers/share/56d5a03a64
Tapia en Ozyakup zijn weg. Diemers en Texeira ervoor terug.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:37 schreef Jimbo het volgende:
Feyenoord speelt dit jaar met 10 middenvelders en 1 keep?
Hij zal rekening moeten houden met de identiteit/cultuur van de club. Tuurlijk moeten spelers goed zijn, maar als ze te lui zijn om zich uit de naad werken, worden ze al snel de kuip uitgejaagd. Dan liever een minder getalenteerde speler met de juiste werkethos en mentaliteit die past bij de club. Lex Immers was 4 jaar lang 1 van de populairdere spelers van het legioen. Niet omdat hij zo goed kon voetballen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:20 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Frank Arnesen spreekt: 'Goede spelers, dát zijn Feyenoord-spelers'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/fra(...)ers/share/56d5a03a64
Leuke troll.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Hij zal rekening moeten houden met de identiteit/cultuur van de club. Tuurlijk moeten spelers goed zijn, maar als ze te lui zijn om zich uit de naad werken, worden ze al snel de kuip uitgejaagd. Dan liever een minder getalenteerde speler met de juiste werkethos en mentaliteit die past bij de club. Lex Immers was 4 jaar lang 1 van de populairdere spelers van het legioen. Niet omdat hij zo goed kon voetballen.
Wat een gelul. Als een speler goed is, dan wordt hij helemaal niet de Kuip uit gejaagd. Het is echt een fabeltje dat supporters van Feyenoord alleen van harde werkers houden.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Hij zal rekening moeten houden met de identiteit/cultuur van de club. Tuurlijk moeten spelers goed zijn, maar als ze te lui zijn om zich uit de naad werken, worden ze al snel de kuip uitgejaagd. Dan liever een minder getalenteerde speler met de juiste werkethos en mentaliteit die past bij de club. Lex Immers was 4 jaar lang 1 van de populairdere spelers van het legioen. Niet omdat hij zo goed kon voetballen.
Volgens mij is iedereen hier wel fan van Kökcü, maar als er iets op hem is aan te merken naast het gebrek aan rendememt is z'n neiging om een beetje over het veld te sjokken. Maar hij is zo goed dat het me niet stoortquote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als een speler goed is, dan wordt hij helemaal niet de Kuip uit gejaagd. Het is echt een fabeltje dat supporters van Feyenoord alleen van harde werkers houden.
Goede voetballer is top, een goede voetballer met een goede mentaliteit is nog beter. Maar dit geldt echt voor iedere club.
Ga er serieus op inquote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een gelul. Als een speler goed is, dan wordt hij helemaal niet de Kuip uit gejaagd. Het is echt een fabeltje dat supporters van Feyenoord alleen van harde werkers houden.
Goede voetballer is top, een goede voetballer met een goede mentaliteit is nog beter. Maar dit geldt echt voor iedere club.
Is wel echt beduidend minder eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tapia en Ozyakup zijn weg. Diemers en Texeira ervoor terug.
Als ik op niemand meer in kan gaan die onzin post kan ik net zo goed 1x per week inloggen.quote:
Mwah. Tapia voegde toch niets toe? Ozyakup heeft een anderhalve wedstrijd gespeeld en maakte ook niet echt indruk. Laten we wat betreft Teixeira nou maar afwachten. Hoor en lees wisselende verhalen. Diemers is medium ja, maar of hij minder gaat toevoegen dan de Taap betwijfel ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is wel echt beduidend minder eigenlijk.
Weet ik niet. Tapia was leuk maar uiteindelijk ook niet veel natuurlijk, Diemers andere positie maar als invaller lijkt het me eigenlijk wel voldoende. Die Texeira geen idee of het wat kan zijn, maar Ozkayup heeft wat, in totaal 1 wedstrijd meegedaan? Afwachten maar.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je nog niet zeggen denk ik. Die Teixeira hebben wij allemaal nog niet zien spelen, terwijl Ozyakup nauwelijks heeft gespeeld waardoor hij vooral op basis van naam werd opgehemeld.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Tapia voegde toch niets toe? Ozyakup heeft een anderhalve wedstrijd gespeeld en maakte ook niet echt indruk. Laten we wat betreft Teixeira nou maar afwachten. Hoor en lees wisselende verhalen. Diemers is medium ja, maar of hij minder gaat toevoegen dan de Taap betwijfel ik.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Tapia was leuk maar uiteindelijk ook niet veel natuurlijk, Diemers andere positie maar als invaller lijkt het me eigenlijk wel voldoende. Die Texeira geen idee of het wat kan zijn, maar Ozkayup heeft wat, in totaal 1 wedstrijd meegedaan? Afwachten maar.
Mwah, Taap vond ik als vaste wissel eigenlijk wel prima altijd, en Ozyakup vond ik op basis van wat we hebben gezien (wat heel weinig was) best wel veelbelovend? Hebben natuurlijk allebei wel een wat grotere staat van dienst dan Diemers en Teixeira natuurlijk; een vaste basisspeler en 53-voudig international bij Peru (en Taap is natuurlijk een heel gezellige gast) en een 43-voudig Turks international die jaren een van de beste spelers was van Besiktas, tegenover een 25-jarige speler van Fortuna en een 27-jarige speler van een Portugese subtopper die slechts twee of drie seizoenen van zijn carrière basisspeler is geweest, ik vind het wel een verschil.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan je nog niet zeggen denk ik. Die Teixeira hebben wij allemaal nog niet zien spelen, terwijl Ozyakup nauwelijks heeft gespeeld waardoor hij vooral op basis van naam werd opgehemeld.
Godver, dit is precies wat jullie al zeggen
Volgens mij is die acht goals van vorig seizoen wel een uitschieter. Ik keek even een filmpje terug maar zag al dat aan twee van zijn goals een flinke fout van de tegenstander vooraf ging en dan zaten er ook nog wat intikkers tussen. Er zaten maar twee goals tussen waarvan ik dacht ‘goh, das een nette goal’. Seizoen ervoor maakte hij 0 goals en was ie niet eens basisspeler. Verder heeft ie overal in zijn carrière op de bank gezeten behalve in 14/15 bij Brentford.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:36 schreef fetX het volgende:
Mja, dat Tapia international was zegt mij niet zoveel. Die presteerde bij Feyenoord gewoon erg matig. Ozyakup was een leuke naam, maar heeft weinig (kunnen) laten zien. Ik vind het op voorhand niet echt een achteruitgang hoor. Wellicht is die Teixeira een schot in de roos. Afgelopen jaar bijvoorbeeld prima gepresteerd.
We gaan het zien inderdaad.
Pelle deed het bij ons ook vrij aardig toch? Laten we het nou maar afwachten. In ieder geval bakte Tapia er ook vrij weinig van en Ozyakup was een leuke naam, maar daar hebben we niks van gezien.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is die acht goals van vorig seizoen wel een uitschieter. Ik keek even een filmpje terug maar zag al dat aan twee van zijn goals een flinke fout van de tegenstander vooraf ging en dan zaten er ook nog wat intikkers tussen. Er zaten maar twee goals tussen waarvan ik dacht ‘goh, das een nette goal’. Seizoen ervoor maakte hij 0 goals en was ie niet eens basisspeler. Verder heeft ie overal in zijn carrière op de bank gezeten behalve in 14/15 bij Brentford.
Met alle gegevens die over hem bekend zijn zie ik eigenlijk geen enkele reden om aan te nemen dat dit iets gaat worden, ik vind het een ietwat vreemde aanwinst eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Pelle deed het bij ons ook vrij aardig toch? Laten we het nou maar afwachten. In ieder geval bakte Tapia er ook vrij weinig van en Ozyakup was een leuke naam, maar daar hebben we niks van gezien.
Volgens mij zijn dat ook de enige twee?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:59 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk ooit wel eens Portugezen geslaagd bij Feyenoord?
Kom eigenlijk niet verder dan Basto en Ie (qua Portugezen dan)
Ja geen idee. Er zal daarvoor toch best wel een Portugees hebben rondgelopen ooitquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat ook de enige twee?
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi (Barreiro, Portugal, 8 februari 1992)quote:Op donderdag 3 september 2020 23:59 schreef Caland het volgende:
Kom eigenlijk niet verder dan Basto en Ie (qua Portugezen dan)
Bruno Basto en Ié zijn de enige Portugezen in onze historie volgens mij. O en Martins Indi is een geboren Portugees.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:59 schreef Caland het volgende:
Lol.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi (Barreiro, Portugal, 8 februari 1992)
Oja BMI natuurlijk, stom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi (Barreiro, Portugal, 8 februari 1992)
Dit zeg ik helemaal nergens, maar prima hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, volgens @:fetx wordt Teixeira onze nieuwe topspeler, van Pelle hadden we immers ook niks verwacht!
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zeg ik helemaal nergens, maar prima hoor.
Pelle was op papier ook een stap achteruit tov Guidetti. Dusja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.
Het is natuurlijk even afwachten wat het gaat worden maar ik vind dat er voldoende redenen zijn om er niet veel van te verwachten en terugkomend op het oorspronkelijke punt vind ik het op papier een stap achteruit tov Ozyakup.
Mja, dan hoef je niet alsnog woorden in de mond te gaan leggen. Ik zeg vanaf post 1 over Teixeira al dat we beter even kunnen afwachten. Niemand hier kan een inschatting maken en er gaan wisselende verhalen de ronde. Ik ga er helemaal niet vanuit dat hij een sterspeler wordt of wat dan ook, integendeel. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die het in de Eredivisie bij de top-3 goed hebben gedaan en elders niet (meer). Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.
Het is natuurlijk even afwachten wat het gaat worden maar ik vind dat er voldoende redenen zijn om er niet veel van te verwachten en terugkomend op het oorspronkelijke punt vind ik het op papier een stap achteruit tov Ozyakup.
Nee excuus dat was een beetje niveautje @onlogisch van mij, maar aan de andere kant is het argument ‘maar ja Pelle‘ ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, dan hoef je niet alsnog woorden in de mond te gaan leggen. Ik zeg vanaf post 1 over Teixeira al dat we beter even kunnen afwachten. Niemand hier kan een inschatting maken en er gaan wisselende verhalen de ronde. Ik ga er helemaal niet vanuit dat hij een sterspeler wordt of wat dan ook, integendeel. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die het in de Eredivisie bij de top-3 goed hebben gedaan en elders niet (meer). Maar dat weet je zelf ook wel.
En ik snap echt niet dat je het nu al een stap achteruit vindt. Tapia was echt matig en Ozyakup heeft amper iets laten zien.
Pelle was uiteraard een extreem voorbeeld. Er zijn tal van spelers die het in de top-3 in NL (minstens 1 of 2 seizoenen) goed hebben gedaan en het vervolgens nergens meer laten zien of andersom. Neem alleen bij ons al een Clasie, Kongolo, Berghuis, Guidetti. En zo zijn er nog veel meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee excuus dat was een beetje niveautje @:onlogisch van mij, maar aan de andere kant is het argument ‘maar ja Pelle‘ ook niet goed.
Mag toch hopen dat ie minimaal een paar miljoen oplevert. Dan kunnen we een beetje investeren in een centrale verdedigerquote:
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef H.FR het volgende:
Summerville vermoedelijk naar Leeds. Die willen het dit weekend nog rondmaken.
Hopelijk naast een transfersom nog een doorverkoop percentage. Als hij het waar maakt krijgen we dan nog een mooie nabrander.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.
Positief bekeken in deze situatie dan, het liefst heb ik Summerville gewoon in Rotterdam.
Daar gaat ‘ie zichzelf nooit in de basis spelen (dit seizoen)quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.
Positief bekeken in deze situatie dan, het liefst heb ik Summerville gewoon in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |