Bruno Basto en Ié zijn de enige Portugezen in onze historie volgens mij. O en Martins Indi is een geboren Portugees.quote:Op donderdag 3 september 2020 23:59 schreef Caland het volgende:
Zijn er eigenlijk ooit wel eens Portugezen geslaagd bij Feyenoord?
Lol.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi (Barreiro, Portugal, 8 februari 1992)
Oja BMI natuurlijk, stom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Rolando Maximiliano (Bruno) Martins Indi (Barreiro, Portugal, 8 februari 1992)
Dit zeg ik helemaal nergens, maar prima hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, volgens @:fetx wordt Teixeira onze nieuwe topspeler, van Pelle hadden we immers ook niks verwacht!
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zeg ik helemaal nergens, maar prima hoor.
Pelle was op papier ook een stap achteruit tov Guidetti. Dusja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.
Het is natuurlijk even afwachten wat het gaat worden maar ik vind dat er voldoende redenen zijn om er niet veel van te verwachten en terugkomend op het oorspronkelijke punt vind ik het op papier een stap achteruit tov Ozyakup.
Mja, dan hoef je niet alsnog woorden in de mond te gaan leggen. Ik zeg vanaf post 1 over Teixeira al dat we beter even kunnen afwachten. Niemand hier kan een inschatting maken en er gaan wisselende verhalen de ronde. Ik ga er helemaal niet vanuit dat hij een sterspeler wordt of wat dan ook, integendeel. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die het in de Eredivisie bij de top-3 goed hebben gedaan en elders niet (meer). Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gebruikte wel het Pelle-argument natuurlijk, das sowieso een beetje een dooddoener waarmee je iedere aankoop kunt verdedigen.
Het is natuurlijk even afwachten wat het gaat worden maar ik vind dat er voldoende redenen zijn om er niet veel van te verwachten en terugkomend op het oorspronkelijke punt vind ik het op papier een stap achteruit tov Ozyakup.
Nee excuus dat was een beetje niveautje @onlogisch van mij, maar aan de andere kant is het argument ‘maar ja Pelle‘ ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja, dan hoef je niet alsnog woorden in de mond te gaan leggen. Ik zeg vanaf post 1 over Teixeira al dat we beter even kunnen afwachten. Niemand hier kan een inschatting maken en er gaan wisselende verhalen de ronde. Ik ga er helemaal niet vanuit dat hij een sterspeler wordt of wat dan ook, integendeel. Maar er zijn genoeg voorbeelden te noemen van spelers die het in de Eredivisie bij de top-3 goed hebben gedaan en elders niet (meer). Maar dat weet je zelf ook wel.
En ik snap echt niet dat je het nu al een stap achteruit vindt. Tapia was echt matig en Ozyakup heeft amper iets laten zien.
Pelle was uiteraard een extreem voorbeeld. Er zijn tal van spelers die het in de top-3 in NL (minstens 1 of 2 seizoenen) goed hebben gedaan en het vervolgens nergens meer laten zien of andersom. Neem alleen bij ons al een Clasie, Kongolo, Berghuis, Guidetti. En zo zijn er nog veel meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee excuus dat was een beetje niveautje @:onlogisch van mij, maar aan de andere kant is het argument ‘maar ja Pelle‘ ook niet goed.
Mag toch hopen dat ie minimaal een paar miljoen oplevert. Dan kunnen we een beetje investeren in een centrale verdedigerquote:
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef H.FR het volgende:
Summerville vermoedelijk naar Leeds. Die willen het dit weekend nog rondmaken.
Hopelijk naast een transfersom nog een doorverkoop percentage. Als hij het waar maakt krijgen we dan nog een mooie nabrander.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.
Positief bekeken in deze situatie dan, het liefst heb ik Summerville gewoon in Rotterdam.
Daar gaat ‘ie zichzelf nooit in de basis spelen (dit seizoen)quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goede reclame voor onze jeugd als hij positief op gaat vallen in de Premier League.
Positief bekeken in deze situatie dan, het liefst heb ik Summerville gewoon in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |