Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlowquote:Werder Bremen maakte maandag bekend dat er met de KNVB een compromis over Chong is gesloten. De Nederlandse voetbalbond was telefonisch nog niet bereikbaar om de mededeling vanuit Bremen te bevestigen.
Wordt een matig Jong Oranje in Wit-Rusland zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlow.
Oh toch niet, want hij zit er al.
Loting in De Kuip.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
TEIXEIRA KOMT NIETquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi om te zien dat Arnesengod Krabby wat info geeft; 'maandag nieuwe speler!' en dat het dan gewoon, zoals altijd bij Krabby, niet klopt (tijdens kantooruren dan).
Arnesengod
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.
Je kan waarschijnlijk gewoon ‘kameraden’ koppelen. Die optie was er namelijk al.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.
Hopen op twee wedstrijdjes
Eens met ronniebquote:ronnieb 11:04
Van het geld van Senesi:
Zieke neger rechtsback - Portugese slager RCV - Afrikaanse 2,10 mtr antilope die 100 meter in 3 seconden rent LCV - Zieke neger linksback
We WORDEN HELEMAAAAL GEEEKKKKK
Ik mis een Italiaanse huurmoordenaar RCV en een Zuid-Amerikaanse doorgesnoven zaag linksback. Die zou ik opstellen ipv Portugese slager RCV en zieke neger linksback. Verder wel een goede opstelling.quote:
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzmanquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even klikken voor het hele draadje
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzman
Zelfs als ie vrij goed blijkt te zijn, is het alsnog iemand met vrij weinig restwaarde en een salaris wat veel ruimte inneemtquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.
Ik hoorde zowel Dick als ArnesGOAT tijdens het trainingskamp roepen dat ze een aanvallend type op het middenveld missen. Dat vond ik ook wat vreemd maar blijkbaar ziet men dus voldoende alternatieven voor Fer in eigen geleding.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook maar een vreemde potentiële aankoop. Lijkt mij echt kapitaalvernietiging puur voor de korte termijn. En zoals Kuiptalk al zegt als we dat echt zo hard nodig hebben doe dan een CV of een CVM, de twee onderbezette posities.
Ik mis Taap.
Zijn wel een bult stevige kerels inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis een Italiaanse huurmoordenaar RCV en een Zuid-Amerikaanse doorgesnoven zaag linksback. Die zou ik opstellen ipv Portugese slager RCV en zieke neger linksback. Verder wel een goede opstelling.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel een bult stevige kerels inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Vreemd inderdaad. Advocaat zal dan wel doelen op Burger en Diemers maar zeker eerstgenoemde zou ik niet op 6 zetten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde zowel Dick als ArnesGOAT tijdens het trainingskamp roepen dat ze een aanvallend type op het middenveld missen. Dat vond ik ook wat vreemd maar blijkbaar ziet men dus voldoende alternatieven voor Fer in eigen geleding.
Maar dan had je bijvoorbeeld ook die Italiaan van Volendam al kunnen doorschuiven.
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:37 schreef Haringkop het volgende:
Overigens. Zou ik Burger best wel als 6 durven neerzetten. Hij mist misschien het fysiek, maar voetballend kan hij echt wel de opbouw vanuit het middenveld verzorgen. Ik snap wel dat ze hem als stand-in voor Fer zien.
Eens, dus ik snap wel dat ze op zoek zijn naar een meer creatievere middenvelder. Geen idee of ze die met die Portugees nu hebben gevonden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.
Speelde Geertruida vorig jaar ook wel eens rechtscentraal? In mijn herinnering was dat namelijk zijn oorspronkelijke positie maar daar hoor je nooit meer wat over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.
Wel volledig samenvallend met de aanwezigheid van Advocaat, maar Arnesen is geen lichtgewicht dus die zou de regie over het transferbeleid moeten kunnen houden.quote:
Bij Anderlecht was het niet best naar wat ik begreep.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel volledig samenvallend met de aanwezigheid van Advocaat, maar Arnesen is geen lichtgewicht dus die zou de regie over het transferbeleid moeten kunnen houden.
We hadden ook wel een middenvelder nodig hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:24 schreef Qarrad het volgende:
Ah, we kunnen die oude grap weer van stal halen. Wat hebben we nodig? Een verdediger? We halen een middenvelder!
Ja, maar ook toen werd hij al een linie naar voren geschoven op het laatst omdat hij voetballend wel goed is en eigenlijk iets te klein voor een cv.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Speelde Geertruida vorig jaar ook wel eens rechtscentraal? In mijn herinnering was dat namelijk zijn oorspronkelijke positie maar daar hoor je nooit meer wat over.
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Anderlecht was het niet best naar wat ik begreep.
Precies, dan kan je hem pas echt gaan afrekenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.
Laten we afwachten, hij heeft nu ook niet zo bijster veel mogelijkheden. Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als we volgend jaar (waarschijnlijk) gaan cashen met verkoop van bijvoorbeeld Senesi, Kokcu of Berghuis.
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.
Laten we afwachten, hij heeft nu ook niet zo bijster veel mogelijkheden. Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als we volgend jaar (waarschijnlijk) gaan cashen met verkoop van bijvoorbeeld Senesi, Kokcu of Berghuis.
Ik heb geen beeld bij Texeira eerlijk gezegd, maar een middenvelder hadden we wel nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.
Dan nog is ie 27quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld bij Texeira eerlijk gezegd, maar een middenvelder hadden we wel nodig.
Dat hij bij buitenlandse (vaak grotere) clubs niet zoveel heeft gepresteerd zegt ook niet alles.
Klopt, maar we hebben best wat waarde rondlopen op dit moment met Kokcu, Berghuis, Burger, Senesi en in mindere mate Bijlow, Geertruida, Haps, Malacia, Hendriks en Bozenik. Dus ergens snap ik dit wel.quote:
Spelers van die leeftijd haal je voor de basis als flinke kwaliteitsinjectie. Maar voor de breedte heb je op dit moment geen ervaring nodig. Je hebt Fer, Toornstra, Jørgensen, Linssen, Diemers en Berghuis al eromheen, dat zijn allemaal 25-plussers.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben best wat waarde rondlopen op dit moment met Kokcu, Berghuis, Burger, Senesi en in mindere mate Bijlow, Geertruida, Haps, Malacia, Hendriks en Bozenik. Dus ergens snap ik dit wel.
Maar mogen we juichen? Ik heb liever een mondkapje en dat dat gewoon mag dan geen mondkapje en iedereen een SV als hij juicht.quote:
Was een paar ton begreep ik. Als hij 2 goede seizoenen draait kan hij best voor 3-5mln doorverkocht worden lijkt me.quote:
Mwah, ik vind de handelingssnelheid en de draaicirkel van Burger echt niet goed en dat is best belangrijk voor een 6. Nu heeft Fer ook de draaicirkel van een vrachtwagen maar toch zie ik liever dat Burger zich focust op de plek van Toornstra.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:37 schreef Haringkop het volgende:
Overigens. Zou ik Burger best wel als 6 durven neerzetten. Hij mist misschien het fysiek, maar voetballend kan hij echt wel de opbouw vanuit het middenveld verzorgen. Ik snap wel dat ze hem als stand-in voor Fer zien.
Je mag Kuiptalk echt niet hequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na MvG en Troost ga ik echt een jaar of 2 wachten met het afbranden van een TD.
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.
Dat ben je toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”![]()
Word ik gelijk voor kankerjood en dergelijke uitgemaakt, lol.
Ik geef voortaan wel anoniem kritiek op aankopen
met je kk abonnement op de kk voetbal internationalquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, ben een kk jood met een seizoenskaart bij Feyenoord.
Gr gr
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
met je kk abonnement op de kk voetbal international
Ik vind beide eigenlijk maar niets. TM omdat ie inderdaad het mannetje denkt te zijn, en KuipTalk met z'n progressieve politieke onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag Kuiptalk echt niet he
Ik vind hem sympathieker dan FeyenoordTM die zichzelf helemaal de shit vindt omdat ie vertrouwelijke info lekt
Van Krabby en Gouka worden we helemaal niks wijzer, dus ik ben blij dat we af en toe nog wat te horen krijgen van orakels FeyenoordTransferMarkt en KuipTalk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind beide eigenlijk maar niets. TM omdat ie inderdaad het mannetje denkt te zijn, en KuipTalk met z'n progressieve politieke onzin.
Ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van Krabby en Gouka worden we helemaal niks wijzer, dus ik ben blij dat we af en toe nog wat te horen krijgen van orakels FeyenoordTransferMarkt en KuipTalk.
Ja dat natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens.
Vroeger op netwerk.to postte die scout wel eens nieuwtjes, Aptroot.
Oh dat kan ik me niet meer herinneren. Wel iemand die in het Erasmus werkte en dan liet weten als er weer een medische controle was.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk wel
Op netwerk.to had je ook nog die beperkte neef van Fer die dingen lekte volgens mij.
Over zijn hele carrière redelijk waardeloos. Maar vorig jaar in 21 wedstrijden 8 goals in een op papier competitie zwaarder dan de Eredivisie. Dat is toch niet waardeloos? Wellicht een laatbloeier. Was vroeger weldegelijk een groot talent itt een Diemers of een Linssen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”![]()
Word ik gelijk voor kankerjood en dergelijke uitgemaakt, lol.
Ik geef voortaan wel anoniem kritiek op aankopen
Het verschil tussen de Portugese en Nederlandse competitie is eigenlijk vrij klein. Het rijtje nr2-5 van Portugal is wel iets beter dan het rijtje nr2-5 van Nederland maar verder stelt die competitie niet zo veel voor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Over zijn hele carrière redelijk waardeloos. Maar vorig jaar in 21 wedstrijden 8 goals in een op papier competitie zwaarder dan de Eredivisie. Dat is toch niet waardeloos? Wellicht een laatbloeier. Was vroeger weldegelijk een groot talent itt een Diemers of een Linssen.
Zoveel keuze hebben we niet en spelers van die leeftijd met waarde voor ons zijn sowieso amper te betalen. Normaal ben ik het met je eens, maar ik vind dat we behoorlijk wat waarde rond hebben lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers van die leeftijd haal je voor de basis als flinke kwaliteitsinjectie. Maar voor de breedte heb je op dit moment geen ervaring nodig. Je hebt Fer, Toornstra, Jørgensen, Linssen, Diemers en Berghuis al eromheen, dat zijn allemaal 25-plussers.
Als je wat te besteden hebt kan je het op dit moment beter aan iets mindere spelers met meer potentie uitgeven lijkt me. Je kan niet genoeg aan waardecreatie doen zolang er genoeg ervaring in de selectie aanwezig is.
Als je in die categorie vist ben ik wel voor huren of transfervrij halen met een kort contract. Diemers vind ik acceptabel omdat hij al een flinke tijd bezig is met een opwaartse lijn en hij nog 25 is, maar voor Teixeira kan je niet hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoveel keuze hebben we niet en spelers van die leeftijd met waarde voor ons zijn sowieso amper te betalen. Normaal ben ik het met je eens, maar ik vind dat we behoorlijk wat waarde rond hebben lopen.
Denk dat niemand een heel goed beeld heeft van hoe goed hij is imo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in die categorie vist ben ik wel voor huren of transfervrij halen met een kort contract. Diemers vind ik acceptabel omdat hij al een flinke tijd bezig is met een opwaartse lijn en hij nog 25 is, maar voor Teixeira kan je niet hetzelfde zeggen.
Zal best ondertussen wel gewoon afgelopen seizoen 4 clubs die overwinteren. Mag de Eredivisie alleen maar van dromen..quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verschil tussen de Portugese en Nederlandse competitie is eigenlijk vrij klein. Het rijtje nr2-5 van Portugal is wel iets beter dan het rijtje nr2-5 van Nederland maar verder stelt die competitie niet zo veel voor.
Ik zeg toch dat de nr2 tot nr5 van Portugal van een hoger niveau zijn dan die van Nederland? Mijn godquote:Op dinsdag 1 september 2020 20:23 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Zal best ondertussen wel gewoon afgelopen seizoen 4 clubs die overwinteren. Mag de Eredivisie alleen maar van dromen..
Ja wat een uitspraak zeg. Dit kan je net zo goed zeggen over Spanje Italië en Duitsland. Alsof er elk jaar tussen de nummers 5 en 6 30 punten verschil zit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de nr2 tot nr5 van Portugal van een hoger niveau zijn dan die van Nederland? Mijn god
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met Ié erbij hebben we de beste verdediging van de Eredivisie
@:onlogisch @:kapiteintje
Als ik een stelling noem waarop ik een uitzondering geef en je vervolgens diezelfde uitzondering als argument geeft ben je in mijn ogen wel een beetje debiel bezig ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 20:31 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ja wat een uitspraak zeg. Dit kan je net zo goed zeggen over Spanje Italië en Duitsland. Alsof er elk jaar tussen de nummers 5 en 6 30 punten verschil zit.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:26 schreef PSVCL het volgende:
Opnieuw een hoop rotzooi binnengehaald zo te zien
Like gegevenquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:25 schreef Boussaadia het volgende:
Diemers is toch een goede aankoop.
Daar mag PSV ook wel mee gaan beginnen, want voorlopig zie ik die (nog) niet echt als bedreiging. Kijk meer naar AZ op dit moment.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:26 schreef PSVCL het volgende:
Opnieuw een hoop rotzooi binnengehaald zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik me wel in vinden, behalve dat ik me weinig zorgen maak over Marsman en dat Narsingh als Sinisterra weer fit is gedegradeerd wordt tot 3e reserve (na Linssen/Sini en Bozenik)quote:Op woensdag 2 september 2020 00:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het vergelijkt met vorig seizoen hebben we dit:
Linssen voor Larsson
Diemers voor Tapia
Teixeira voor Ozyakup
Nieuwkoop voor Karsdorp
Das eigenlijk buiten Linssen/Larsson op iedere plek wel een verzwakking maar enkel Karsdorp speelde van die spelers in de basis (en enkel Linssen is van de nieuwe spelers een mogelijke basisspeler, maar Sinisterra lijkt al vrij snel weer fit te worden). Daar heb je ook tegenover staan dat spelers als Bijlow, Senesi, Kökcü, Burger, Bozenik en Geertruida weer een seizoen verder gaan zijn in hun ontwikkeling.
Feyenoord heeft weinig bijzonders gehaald maar ook nauwelijks wat uitgegeven, bijna alles is gehaald voor of de bank of de toekomst. Verder is de kern vrijwel identiek aan de ploeg die al een lange tijd ongeslagen bleef (met veel fatsoenlijkere salarissen dan voorheen), das wel prima gedaan.
Ik heb nog wel voldoende zorgen. Met name de fitheid van Berghuis, het slechte spel van Jørgensen de afgelopen twee en een half jaar terwijl hij toch weer eerste spits is en het zwakke niveau van enkele van de spelers op de bank wanneer de eerste keuze voor langere tijd uitvalt (met name Narsingh, Teixeira, Nieuwkoop, Johnston, Ié en Marsman).
quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.
Hopen op twee wedstrijdjes
Toch wel slim voor elkaar zoquote:Stoelen kunnen per twee geclaimd worden als de supporters in de Online Ticketshop geregistreerd staan op hetzelfde adres of wanneer beide supporters onder de 18 jaar zijn
Ze hebben wel hard hun best gedaan om het zo onduidelijk mogelijk naar buiten te brengen zeg.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:38 schreef Maastoren het volgende:
Het worden 5/6 mooie wedstrijden dit seizoen.
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben wel hard hun best gedaan om het zo onduidelijk mogelijk naar buiten te brengen zeg.
Man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |