Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlowquote:Werder Bremen maakte maandag bekend dat er met de KNVB een compromis over Chong is gesloten. De Nederlandse voetbalbond was telefonisch nog niet bereikbaar om de mededeling vanuit Bremen te bevestigen.
Wordt een matig Jong Oranje in Wit-Rusland zoquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mooi, dan sluiten wij ook een compromis betreffende Bijlow.
Oh toch niet, want hij zit er al.
Loting in De Kuip.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 augustus 2020 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
13.000 supporters in de eerste drie wedstrijden, mondkapjes lijken verplicht (), woensdag wordt bekend wie in aanmerking komt voor de kaarten. Zal wel een loting gaan worden.
TEIXEIRA KOMT NIETquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi om te zien dat Arnesengod Krabby wat info geeft; 'maandag nieuwe speler!' en dat het dan gewoon, zoals altijd bij Krabby, niet klopt (tijdens kantooruren dan).
Arnesengod
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk kun je wel met 2 personen tegelijk ingeloot worden. Of met het gezin bijvoorbeeld.
Je kan waarschijnlijk gewoon ‘kameraden’ koppelen. Die optie was er namelijk al.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, denk er over om mijn adres bij Feyenoord weer naar mijn ouderlijk adres te wijzigen. Kan misschien nog van pas komen met die wirwar van regels.
Hopen op twee wedstrijdjes
Eens met ronniebquote:ronnieb 11:04
Van het geld van Senesi:
Zieke neger rechtsback - Portugese slager RCV - Afrikaanse 2,10 mtr antilope die 100 meter in 3 seconden rent LCV - Zieke neger linksback
We WORDEN HELEMAAAAL GEEEKKKKK
Ik mis een Italiaanse huurmoordenaar RCV en een Zuid-Amerikaanse doorgesnoven zaag linksback. Die zou ik opstellen ipv Portugese slager RCV en zieke neger linksback. Verder wel een goede opstelling.quote:
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzmanquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even klikken voor het hele draadje
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, dan liever De Guzman
Zelfs als ie vrij goed blijkt te zijn, is het alsnog iemand met vrij weinig restwaarde en een salaris wat veel ruimte inneemtquote:Op dinsdag 1 september 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is alsnog gevaarlijk om iemand alleen af te rekenen op statistieken, maar het zegt toch vaak wel veel.
Ik hoorde zowel Dick als ArnesGOAT tijdens het trainingskamp roepen dat ze een aanvallend type op het middenveld missen. Dat vond ik ook wat vreemd maar blijkbaar ziet men dus voldoende alternatieven voor Fer in eigen geleding.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook maar een vreemde potentiële aankoop. Lijkt mij echt kapitaalvernietiging puur voor de korte termijn. En zoals Kuiptalk al zegt als we dat echt zo hard nodig hebben doe dan een CV of een CVM, de twee onderbezette posities.
Ik mis Taap.
Zijn wel een bult stevige kerels inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis een Italiaanse huurmoordenaar RCV en een Zuid-Amerikaanse doorgesnoven zaag linksback. Die zou ik opstellen ipv Portugese slager RCV en zieke neger linksback. Verder wel een goede opstelling.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel een bult stevige kerels inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Vreemd inderdaad. Advocaat zal dan wel doelen op Burger en Diemers maar zeker eerstgenoemde zou ik niet op 6 zetten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde zowel Dick als ArnesGOAT tijdens het trainingskamp roepen dat ze een aanvallend type op het middenveld missen. Dat vond ik ook wat vreemd maar blijkbaar ziet men dus voldoende alternatieven voor Fer in eigen geleding.
Maar dan had je bijvoorbeeld ook die Italiaan van Volendam al kunnen doorschuiven.
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:37 schreef Haringkop het volgende:
Overigens. Zou ik Burger best wel als 6 durven neerzetten. Hij mist misschien het fysiek, maar voetballend kan hij echt wel de opbouw vanuit het middenveld verzorgen. Ik snap wel dat ze hem als stand-in voor Fer zien.
Eens, dus ik snap wel dat ze op zoek zijn naar een meer creatievere middenvelder. Geen idee of ze die met die Portugees nu hebben gevonden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.
Speelde Geertruida vorig jaar ook wel eens rechtscentraal? In mijn herinnering was dat namelijk zijn oorspronkelijke positie maar daar hoor je nooit meer wat over.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelf Toornstra en Geertruida (speelde daar in de jeugd in het laatste jaar) zou je er neer kunnen zetten.
Wel volledig samenvallend met de aanwezigheid van Advocaat, maar Arnesen is geen lichtgewicht dus die zou de regie over het transferbeleid moeten kunnen houden.quote:
Bij Anderlecht was het niet best naar wat ik begreep.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel volledig samenvallend met de aanwezigheid van Advocaat, maar Arnesen is geen lichtgewicht dus die zou de regie over het transferbeleid moeten kunnen houden.
We hadden ook wel een middenvelder nodig hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:24 schreef Qarrad het volgende:
Ah, we kunnen die oude grap weer van stal halen. Wat hebben we nodig? Een verdediger? We halen een middenvelder!
Ja, maar ook toen werd hij al een linie naar voren geschoven op het laatst omdat hij voetballend wel goed is en eigenlijk iets te klein voor een cv.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Speelde Geertruida vorig jaar ook wel eens rechtscentraal? In mijn herinnering was dat namelijk zijn oorspronkelijke positie maar daar hoor je nooit meer wat over.
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Anderlecht was het niet best naar wat ik begreep.
Precies, dan kan je hem pas echt gaan afrekenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.
Laten we afwachten, hij heeft nu ook niet zo bijster veel mogelijkheden. Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als we volgend jaar (waarschijnlijk) gaan cashen met verkoop van bijvoorbeeld Senesi, Kokcu of Berghuis.
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 15:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had hij niet zoveel in de melk te brokkelen van wat ik heb gelezen.
Laten we afwachten, hij heeft nu ook niet zo bijster veel mogelijkheden. Ben vooral benieuwd wat er gebeurt als we volgend jaar (waarschijnlijk) gaan cashen met verkoop van bijvoorbeeld Senesi, Kokcu of Berghuis.
Ik heb geen beeld bij Texeira eerlijk gezegd, maar een middenvelder hadden we wel nodig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.
Dan nog is ie 27quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld bij Texeira eerlijk gezegd, maar een middenvelder hadden we wel nodig.
Dat hij bij buitenlandse (vaak grotere) clubs niet zoveel heeft gepresteerd zegt ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |