Klopt, maar we hebben best wat waarde rondlopen op dit moment met Kokcu, Berghuis, Burger, Senesi en in mindere mate Bijlow, Geertruida, Haps, Malacia, Hendriks en Bozenik. Dus ergens snap ik dit wel.quote:
Spelers van die leeftijd haal je voor de basis als flinke kwaliteitsinjectie. Maar voor de breedte heb je op dit moment geen ervaring nodig. Je hebt Fer, Toornstra, Jørgensen, Linssen, Diemers en Berghuis al eromheen, dat zijn allemaal 25-plussers.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben best wat waarde rondlopen op dit moment met Kokcu, Berghuis, Burger, Senesi en in mindere mate Bijlow, Geertruida, Haps, Malacia, Hendriks en Bozenik. Dus ergens snap ik dit wel.
Maar mogen we juichen? Ik heb liever een mondkapje en dat dat gewoon mag dan geen mondkapje en iedereen een SV als hij juicht.quote:
Was een paar ton begreep ik. Als hij 2 goede seizoenen draait kan hij best voor 3-5mln doorverkocht worden lijkt me.quote:
Mwah, ik vind de handelingssnelheid en de draaicirkel van Burger echt niet goed en dat is best belangrijk voor een 6. Nu heeft Fer ook de draaicirkel van een vrachtwagen maar toch zie ik liever dat Burger zich focust op de plek van Toornstra.quote:Op dinsdag 1 september 2020 14:37 schreef Haringkop het volgende:
Overigens. Zou ik Burger best wel als 6 durven neerzetten. Hij mist misschien het fysiek, maar voetballend kan hij echt wel de opbouw vanuit het middenveld verzorgen. Ik snap wel dat ze hem als stand-in voor Fer zien.
Je mag Kuiptalk echt niet hequote:Op dinsdag 1 september 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na MvG en Troost ga ik echt een jaar of 2 wachten met het afbranden van een TD.
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Teixeira is toch niet gratis? Volgens mij had je dat geld op een hoop betere manieren kunnen uitgeven.
Dat ben je toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”![]()
Word ik gelijk voor kankerjood en dergelijke uitgemaakt, lol.
Ik geef voortaan wel anoniem kritiek op aankopen
met je kk abonnement op de kk voetbal internationalquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, ben een kk jood met een seizoenskaart bij Feyenoord.
Gr gr
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
met je kk abonnement op de kk voetbal international
Ik vind beide eigenlijk maar niets. TM omdat ie inderdaad het mannetje denkt te zijn, en KuipTalk met z'n progressieve politieke onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je mag Kuiptalk echt niet he
Ik vind hem sympathieker dan FeyenoordTM die zichzelf helemaal de shit vindt omdat ie vertrouwelijke info lekt
Van Krabby en Gouka worden we helemaal niks wijzer, dus ik ben blij dat we af en toe nog wat te horen krijgen van orakels FeyenoordTransferMarkt en KuipTalk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind beide eigenlijk maar niets. TM omdat ie inderdaad het mannetje denkt te zijn, en KuipTalk met z'n progressieve politieke onzin.
Ja daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van Krabby en Gouka worden we helemaal niks wijzer, dus ik ben blij dat we af en toe nog wat te horen krijgen van orakels FeyenoordTransferMarkt en KuipTalk.
Ja dat natuurlijk welquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens.
Vroeger op netwerk.to postte die scout wel eens nieuwtjes, Aptroot.
Oh dat kan ik me niet meer herinneren. Wel iemand die in het Erasmus werkte en dan liet weten als er weer een medische controle was.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk wel
Op netwerk.to had je ook nog die beperkte neef van Fer die dingen lekte volgens mij.
Over zijn hele carrière redelijk waardeloos. Maar vorig jaar in 21 wedstrijden 8 goals in een op papier competitie zwaarder dan de Eredivisie. Dat is toch niet waardeloos? Wellicht een laatbloeier. Was vroeger weldegelijk een groot talent itt een Diemers of een Linssen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Toen ik dat op de social media van FR12 zei en duidelijk maakte dat Texeira statistiek gezien een baggeraankoop is, kreeg ik half tokkie-Feyenoord in mijn privéberichten. Van een hoop kanker dit kanker dat naar “Ga niet oordelen!!” of de klassieker “Pelle was ook gelukt!!”![]()
Word ik gelijk voor kankerjood en dergelijke uitgemaakt, lol.
Ik geef voortaan wel anoniem kritiek op aankopen
Het verschil tussen de Portugese en Nederlandse competitie is eigenlijk vrij klein. Het rijtje nr2-5 van Portugal is wel iets beter dan het rijtje nr2-5 van Nederland maar verder stelt die competitie niet zo veel voor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Over zijn hele carrière redelijk waardeloos. Maar vorig jaar in 21 wedstrijden 8 goals in een op papier competitie zwaarder dan de Eredivisie. Dat is toch niet waardeloos? Wellicht een laatbloeier. Was vroeger weldegelijk een groot talent itt een Diemers of een Linssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |