Gaat dus niet bepaald lekker in het Amerika van Trump.quote:
Het treurige is dat Biden eigenlijk helemaal geen slapzak is. Maar hij lijkt door extreemlinks gecoacht/bedreigd te worden en durft zijn mening niet te geven. Als hij zijn mond open trekt komt the mob ook achter hem aan en zijn zijn kansen verkeken.quote:
Altijd maar weer Trump in de mond nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaat dus niet bepaald lekker in het Amerika van Trump.
Tsja, Trump is de president. Dan draag je een grote mate van verantwoordelijkheid. Een paar jaar geleden droeg hij die mening zelf ook nog uit:quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Altijd maar weer Trump in de mond nemen.
Het was onder de afro Amerikaanse gemeenschap al veel langer mis.
Gaat tijd worden dat ze eerst naar hun eigen gemeenschap kijken en wat daar anders kan.
Maar nee, liever het vingertje wijzen naar anderen.
Onder Obama, Bush en Clinton was er onder de afro Amerikaanse gemeenschap ook al genoeg mis.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Trump is de president. Dan draag je een grote mate van verantwoordelijkheid. Een paar jaar geleden droeg hij die mening zelf ook nog uit:
Trump Previously Blamed 'Weak Leadership' in Washington for Ferguson Riots and Looting in 2014
Dat beweer ik dan ook niet. Maar het is natuurlijk wat gek om de onlusten in Ferguson bij Obama in de schoenen te schuiven, om nu (als Trump zelf president is) alles en iedereen de schuld te geven, behalve jezelf.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Onder Obama, Bush en Clinton was er onder de afro Amerikaanse gemeenschap ook al genoeg mis.
Dat is echt niet iets dat Trump heeft gecreëerd.
Ik houd de man slechts aan zijn eigen standaarden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ach ja, het is duidelijk dat, nu de steun voor de terroristen van BLM en Antifa aan het dalen is de pijlen uiteraard weer op Trump gericht moeten worden.
En het handelen van BLM en Antifa?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd de man slechts aan zijn eigen standaarden.
Verder heb ik vanochtend in meerdere bijdragen uitgelegd waarom ik vind dat Trump verkeerd handelt. Daar verwijs ik je graag naar.
Mijn verwachting is is dat dat inderdaad nog wel even gaat duren. Dat betekent echter niet dat alle vormen van racisme tot die tijd dan nog wel oké zijn, ofzo.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit is geen concreet antwoord op de vraag. Ik vroeg namelijk wat jouw verwachting is in deze, dat er geen verschillen meer zijn? (Dus gelijke uitkomsten op basis van huidskleur). Dat gaat namelijk denk ik nooit gebeuren, simpelweg omdat het onhaalbaar is.
Heel vreemd dat het in een topic over onlusten in de VS over Trump gaat, inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Trump Trump Trump Trump Trump Trump.
Koos is net Jinek.
Dat is ook niet het probleem lijkt mij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel vreemd dat het in een topic over onlusten in de VS over Trump gaat, inderdaad.
Nouja, dat is niet zo vreemd. Wel vreemd is dat het daar een tijd lang niet over is gegaan en de enige aanleiding het er nu wel over te hebben jij bent.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heel vreemd dat het in een topic over onlusten in de VS over Trump gaat, inderdaad.
Rellen en plunderingen zijn uiteraard verkeerd en moeten de kop in worden gedrukt. BLM is niet per definitie fout. Ik wijs je er op dat talloze Amerikanen nog altijd op vreedzame wijze demonstreren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En het handelen van BLM en Antifa?
Nogal wiedes. Deze reeks werd de afgelopen weken vrijwel uitsluitend bevolkt door users die Trump een geschikte peer vinden. Dan is het natuurlijk veel leuker om in te hakken op BLM en de Democraten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nouja, dat is niet zo vreemd. Wel vreemd is dat het daar een tijd lang niet over is gegaan en de enige aanleiding het er nu wel over te hebben jij bent.
Prima verder hoor.
Je hebt presidenten die er echt iets van proberen te maken, inclusief Bush, die zelfs nu nog tot eenheid oproept en je hebt de amateur en racist trump.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook niet. Maar het is natuurlijk wat gek om de onlusten in Ferguson bij Obama in de schoenen te schuiven, om nu (als Trump zelf president is) alles en iedereen de schuld te geven, behalve jezelf.
Orange Man Bad? Trump zei een paar jaar geleden nota bene zelf dat je rellen en plunderingen de president aan mag raken. De onlusten in Ferguson waren met mede het gevolg van 'falend leiderschap' in Washington, zei hij.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet het probleem lijkt mij.
Maar eerder standaard riedeltjes als Orange man bad.
En rondjes er omheen lullen als het gaat over de vernielingen en mishandelingen en doden.
Elke president valt in zijn termijn wel wat te verwijten.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rellen en plunderingen zijn uiteraard verkeerd en moeten de kop in worden gedrukt. BLM is niet per definitie fout. Ik wijs je er op dat talloze Amerikanen nog altijd op vreedzame wijze demonstreren.
Maar ben jij het met Trump eens. Valt de president iets te verwijten?
Zullen we het dan hebben over de staatsschuld die is opgelopen in tijden van hoogconjunctuur?quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Elke president valt in zijn termijn wel wat te verwijten.
Het probleem is dat de hele bepaalde meute alleen maar met Trump bezig is, en totaal niet doorhebben dat ze worden misbruikt door linkse media en het verdraaien van de situatie.
Dat is nog nooit zo duidelijk geweest zoals dat het nu is anno 2020.
In het begin was het maar een select groepje die door begon te krijgen dat er een smerig spel gespeeld worf door media en democraten.
En tijdje later kregen meer mensen het door en konden ze er niet meer onderuit.
Eindelijk berichte ze er over, maar dan wel met een snufje zout van eigen bodem, het waren ineens white supremacist die de aanstichter waren van alles
Nee, dat is voornamelijk logisch omdat daar de problemen spelen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk veel leuker om in te hakken op BLM en de Democraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |