ach had je wat anders verwacht?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
Godallejezus wat is dit een saaie etappe zeg.
Alsof hij even snel naar supermarkt fietst om een ingrediënt te halen voor avondeten om half 6.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Tien jaar geleden alweer, jeetje.
Hoef ik zo nog niet naar huis te haastenquote:
Ik versta hem anders prima...quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:23 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin dat die timmerman op de motor kapje op moet en zo moeilijk te verstaan is als renners het niet hoeven. Overbodige nonsense weer.
Op dit tempo komen we 17:45 binnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoef ik zo nog niet naar huis te haasten
Perfect.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op dit tempo komen we 17:45 binnen.
15:11 hadden we op het langzaamste schema op 90,0 te gaan moeten zittenquote:
Dat maakt verder voor het stukje 'perfect' voor mij niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
15:11 hadden we op het langzaamste schema op 90,0 te gaan moeten zitten
Alsof wij Nederlanders dat social distancing zo netjes doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet verbaasd dat er rode zones zijn in Frankrijk met dit soort 'social distancing'
Daar zijn we al wel mee verwend de afgelopen dagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach had je wat anders verwacht?
het is tijd voor de onvermijdelijke CHUTE van een Colombiaan.
Goh ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Haha al een uur lang over koffie aan het lullen bij de belg
Frankrijk toont wel het gelijk van Jaap.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet verbaasd dat er rode zones zijn in Frankrijk met dit soort 'social distancing'
Doordat iedereen maskers draagt denken mensen gewoon strak naast elkaar te kunnen staan. Belgen ook.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
EuskaltelGodenquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja, leuk kadootje!quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:43 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Zouden jullie deze kopen?
Hij had die Vuelta met een kwartier voorsprong gewonnen op Nibali en Maskeera. Als als als.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had die Vuelta met een kwartier voorsprong gewonnen op Nibali en Maskeera. Als als als.
Met fucking Peter Velits op het podium.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
ColumbiaGoden.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met fucking Peter Velits op het podium.
Joris zijn amateurtoneel daar kan niemand iets mee. Ik ben gevonden aan de stream maar heb er eigenlijk liever een zonder commentaar dan dit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:57 schreef Dos37 het volgende:
Joris heeft een betere klik met Maarten dan met Stef, ik word er ongemakkelijk van van die stiltes tussen Stef en Joris
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Spiertje gescheurd tijdens dat sprintje net? Sneu wel.
Broken collarbone.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Hij vloog iig uit z’n pedaal bij die sprint.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:11 schreef Godshand het volgende:
Iedereen daar lekker aan het pissen. Als het maar niet het peloton in waait
quote:
Misschien komt hij als pianist wel binnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:13 schreef showtimer het volgende:
Waarom moet Picavet thuisblijven voor deze onbenul?
Stelselmatige ondermijning.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:13 schreef showtimer het volgende:
Waarom moet Picavet thuisblijven voor deze onbenul?
Dat zou de voet uit het pedaal wel verklaren. Zielig in dat geval.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Perez is tegen de auto geknald schijnbaar, met een lekke band.
POLLquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stelselmatige ondermijning.
Duidelijke uitslag voorlopig.quote:
Dat zal Eddy leren.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duidelijke uitslag voorlopig.
Ze nemen het ervan vandaag. Gebeurt ook weinig natuurlijkquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandegoor is ook dit jaar weer bijzonder babbelziek.
Maagauquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:25 schreef El-Stinho het volgende:
Maagau, lekke band. Niet de dag van Nizzolo.
Ik wens je partner alvast sterktequote:Op maandag 31 augustus 2020 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet vanavond trouwens roti.
Eten uit, altijd lastig.quote:
Welke partnerquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wens je partner alvast sterkte
En hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik wens je partner alvast sterkte
Neequote:Op maandag 31 augustus 2020 16:37 schreef Jason22 het volgende:
Zou het WK in Imola ook iets voor Mathieu kunnen zijn?
En voor Van Aert?quote:
Alles is voor Van Aert.quote:
Als hij mag, natuurlijk.quote:
Is Rik voor Greg?quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij mag, natuurlijk.
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Celeste blijft maar hoogstandjes produceren, hé.quote:
Ik ken alleen Stop This Flame.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celeste blijft maar hoogstandjes produceren, hé.
Oh.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Stop This Flame.
Altijd lekker.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet vanavond trouwens roti.
Tegenvallend?quote:
Sagan heeft momenteel überhaupt geen trui, wel ongewoon ja. Al komt dat groen er vast snel aan.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:50 schreef franklop het volgende:
Blijft toch eigenaardig, Sagan niet in het groen zien in de Tour
Nee, hoor. Maar ik ken je als een encyclopedie, machine, allesweter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |