Had ook zomaar gekund. Trouwens ook best verwarrend allemaal met WLR en apart TDFquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zat in verkeerde topic dacht ik
Als de data science van Doug van dezelfde kwaliteit is, dan snappen we al die kut transfers haha.quote:
https://www.procyclingstats.com/rider/shotaro-iribequote:Op maandag 31 augustus 2020 14:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als de data science van Doug van dezelfde kwaliteit is, dan snappen we al die kut transfers haha.
Dat lijkt me een fout, die zit gewoon in het peloton. Wellicht idd een sensor op de fiets die na een fietswissel op t dak van de auto staatquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Frutsel het volgende:
#dtv
Volgens race-centre Viviani een kleine minuut achter het peloton in zijn uppie...
(Schommelt steeds tussen de 40-60 seconden) Die laten ze daar toch niet alleen rijden?
Is dat een glitch? Of fietswissel? (Zitten daar die sensoren in?)
Hoe werkt zoiets?
En nu is het 'weg'... renner 169 (daar stond dus Viviani) is daar ineens weg en nu staan er nog 168quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fout, die zit gewoon in het peloton. Wellicht idd een sensor op de fiets die na een fietswissel op t dak van de auto staat
dreigmailtjes hebben geholpenquote:
ach had je wat anders verwacht?quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:03 schreef Bill_Hillie het volgende:
Godallejezus wat is dit een saaie etappe zeg.
Alsof hij even snel naar supermarkt fietst om een ingrediënt te halen voor avondeten om half 6.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Tien jaar geleden alweer, jeetje.
Hoef ik zo nog niet naar huis te haastenquote:
Ik versta hem anders prima...quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:23 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin dat die timmerman op de motor kapje op moet en zo moeilijk te verstaan is als renners het niet hoeven. Overbodige nonsense weer.
Op dit tempo komen we 17:45 binnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoef ik zo nog niet naar huis te haasten
Perfect.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op dit tempo komen we 17:45 binnen.
15:11 hadden we op het langzaamste schema op 90,0 te gaan moeten zittenquote:
Dat maakt verder voor het stukje 'perfect' voor mij niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
15:11 hadden we op het langzaamste schema op 90,0 te gaan moeten zitten
Alsof wij Nederlanders dat social distancing zo netjes doen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet verbaasd dat er rode zones zijn in Frankrijk met dit soort 'social distancing'
Daar zijn we al wel mee verwend de afgelopen dagenquote:Op maandag 31 augustus 2020 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach had je wat anders verwacht?
het is tijd voor de onvermijdelijke CHUTE van een Colombiaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |