Ook wel vaag om voor Theuns te gaan, terwijl Pedersen 2de werd in de vorige sprint (en had kunnen winnen)..quote:
Als Ewan nog steeds zo ranzig slecht klimt als eerder deze zomer heeft hij genoeg kansenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Gendt heeft al aangekondigd niet te gaan aanvallen in etappes waar Ewan kans maakt.
Misschien voor de tour afspraken over gemaakt?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel vaag om voor Theuns te gaan, terwijl Pedersen 2de werd in de vorige sprint (en had kunnen winnen)..
Iedereen tevreden houden binnen de ploeg waarschijnlijk.
Ewan is volgende week thuis denk ik ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als Ewan nog steeds zo ranzig slecht klimt als eerder deze zomer heeft hij genoeg kansen
quote:"Eddy (Theuns) zal jullie wel al gezegd hebben dat het voor hem is vandaag. Jasper en ik zullen zijn lead-out zijn", zegt Pedersen ietwat afgemeten. Theuns zelf houdt nochtans nog een slag om de arm. "Gisteren was een zware etappe en we wachten af hoe de benen zullen voelen. We beslissen het onder elkaar tijdens de rit." "We willen alle drie heel graag sprinten en we verdelen de kansen een beetje. Vorig jaar heb ik ook goeie sprints gereden om de dag erna toch weer de lead-out te doen. Als ik mag, ga ik mij smijten. Het gevoel is alvast goed na het openingsweekend."
Die tridentes lijken toch nooit zo lekker te werken in het wielrennenquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een renner die tweede wordt in een sprint ga je opzij zetten voor een ander omdat je het wil verdelen... Tja...
Oftewel, in de praktijk trekt een ieder zijn eigen plan. Resultaat: een zeer fraaie 6e, 9e en 15e plek.quote:
Ik overweeg dit te noten.quote:
Wat kan NTT wel?quote:
Ah ja, geweldig om dat te baseren op sprint strength van een ploeg. Prachtig, schitterend, grandioos.quote:
Had ook zomaar gekund. Trouwens ook best verwarrend allemaal met WLR en apart TDFquote:Op maandag 31 augustus 2020 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zat in verkeerde topic dacht ik
Als de data science van Doug van dezelfde kwaliteit is, dan snappen we al die kut transfers haha.quote:
https://www.procyclingstats.com/rider/shotaro-iribequote:Op maandag 31 augustus 2020 14:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als de data science van Doug van dezelfde kwaliteit is, dan snappen we al die kut transfers haha.
Dat lijkt me een fout, die zit gewoon in het peloton. Wellicht idd een sensor op de fiets die na een fietswissel op t dak van de auto staatquote:Op maandag 31 augustus 2020 14:45 schreef Frutsel het volgende:
#dtv
Volgens race-centre Viviani een kleine minuut achter het peloton in zijn uppie...
(Schommelt steeds tussen de 40-60 seconden) Die laten ze daar toch niet alleen rijden?
Is dat een glitch? Of fietswissel? (Zitten daar die sensoren in?)
Hoe werkt zoiets?
En nu is het 'weg'... renner 169 (daar stond dus Viviani) is daar ineens weg en nu staan er nog 168quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fout, die zit gewoon in het peloton. Wellicht idd een sensor op de fiets die na een fietswissel op t dak van de auto staat
dreigmailtjes hebben geholpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |