Ook bolle sprinters moeten dit makkelijk aankunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:55 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat heeft Danny Nelissen ooit proberen uit te leggen. De etappe is dan volgens de Fransen zelf vlak maar eigenlijk is het geen meter vlak. Dus noemde hij dat "Frans vlak". NOS neemt het letterlijk
Ik verwacht Cees wel voorin ja.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:07 schreef kibo het volgende:
[..]
Ook bolle sprinters moeten dit makkelijk aankunnen.
Goed gespotquote:
Ewan is in bloedvorm volgens De Gendt, vreemd om die weg te laten haha.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Klep vandaag schroeit heb ik een groot probleem.
Tsja, de woorden van De Gendt geloof ik niet blind.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ewan is in bloedvorm volgens De Gendt, vreemd om die weg te laten haha.
Geloof er niks van. Maar de wens is dan ook de vader van deze gedachte.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moeten de rugproblemen voor Klep wel over zijn gegaan in een nachtje. Meh
Die etappe naar dat eiland volgens mij, do, vrijdag?quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:48 schreef TLC het volgende:
Krijgen we ergens nog een waaieretappe deze tour ?
Moet hij lossen, of gelooft hij het wel met amper 4 man in de ontsnapping? Niet dat ik hem in staat acht een rit te winnen hoor.quote:
Hij liet zich uiteraard terugzakken ja, wellicht op basis van een teamorder of wellicht omdat hij zelf geen zin meer had in deze flauwekul.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moet hij lossen, of gelooft hij het wel met amper 4 man in de ontsnapping? Niet dat ik hem in staat acht een rit te winnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |