Dat had je vroeger met posten in de usenet nieuwsgroepen ook. Je kon een user die je zat was wel in je killfile flikkeren, maar als een ander dan weer de hele meuk integraal quootte kreeg je nog alles te zien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was je zat met die twins. Niet dat het veel uitmaakt je ziet nog steeds quotes
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een banquote:
Die gaat in de shit schuilen.quote:
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een ban
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gekillfiled. Niet op fora, usenet, IRC, Twitter..quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een ban
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.quote:
Ik net, om te testenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.
Ik bedacht dat die twee al aardig op leeftijd moeten zijn.quote:
Ik zat er net naar te kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.
84 en 77quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedacht dat die twee al aardig op leeftijd moeten zijn.
Ja toch wel. Niet alles staat in quote. En je ziet je eigen qoutes ook niet. Dat was wel relaxedquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.
DGK haalde het slechtste in hem naar boven.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.
Bij iedereen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK haalde het slechtste in hem naar boven.
Kom je dan wel naar binnen, of blijf je op het dak zitten?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gouden Kooi met 40 plus users betaald door Danny
Oh nee zeker niet maar ik kan kon uit mijn slof schieten. En ik ben dan de sjaakquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gekillfiled. Niet op fora, usenet, IRC, Twitter..
Ik kan het me in ieder geval niet heugen.
Inderdaad mooie kindertjes en een mooie vrouw ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat er net naar te kijken
https://www.instagram.com/p/CCNnuTrnz0f/?utm_source=ig_embed
Onverwacht, imhoquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad mooie kindertjes en een mooie vrouw ook.
Hoezo?quote:
Duivelse plannen uitbroeden op het dakquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Kom je dan wel naar binnen, of blijf je op het dak zitten?
Tja wie welquote:
Dan is het toch wel een rustgevende feature.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch wel. Niet alles staat in quote. En je ziet je eigen qoutes ook niet. Dat was wel relaxed
Dat sowieso, maar Braai was toch wel de meest agressieve van de bewoners.quote:
Ik refereerde aan de streamersquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Braai was toch wel de meest agressieve van de bewoners.
Snode plannenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Duivelse plannen uitbroeden op het dak
Ja zoiets ik heb ook quotes uitstaan. Of likes echt niet zo veel behoefte aanquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het toch wel een rustgevende feature.
Wat ik net al zei, DGK haalde het slechtste in hem naar bovenquote:
Dat ik je foto net heb geliked heb je dus niet gezienquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets ik heb ook quotes uitstaan. Of likes echt niet zo veel behoefte aan
Kennelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, DGK haalde het slechtste in hem naar boven
Dat nemen we dan maar van haar aanquote:En ook in streamers volgens Laysa.
Nee Maar bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik je foto net heb geliked heb je dus niet gezien
Dat was echt leuk wel. Sjakkiequote:
Die gast is best ok nu. Even kijken op googelquote:
Die is niet heel veel ouder geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gast is best ok nu. Even kijken op googel
Oja, er was een 2e seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:37 schreef Bos81 het volgende:
De Bus ja. Met die irritante Koen uit België (dacht S2)
Dat is niet sjekkiequote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is niet heel veel ouder geworden.
[ afbeelding ]
20 jaar denk ik, net als de restquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is niet heel veel ouder geworden.
[ afbeelding ]
Nee dat is Jop, ik dacht dat je het over hem hadquote:
Ik herinner me het niet meer, maar dat zegt nietsquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er in de bus dan ook iemand zwanger?
Ja. Met haar dochtertjequote:
Nee dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herinner me het niet meer, maar dat zegt niets
Onuitstaanbaar type vond ik dat, Tanja dan hč.quote:
Ja maar ook wel leuk. Maar ze hadden een rol neem ik aanquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar type vond ik dat, Tanja dan hč.
Ik vond het hele item overbodigquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar type vond ik dat, Tanja dan hč.
Dat weet ik nu, maar dat wist ik toen nog nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ook wel leuk. Maar ze hadden een rol neem ik aan
Het bracht toch wat extra spanning met zich mee.quote:
Dat denk ik niet. Elke debiel zou gratis in een BB gaan zittenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat zulke programmas ook vrij duur zijn om te maken
Ook dat herinner ik me niet meerquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bracht toch wat extra spanning met zich mee.
Ze moeten ook te eten en drinken natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Elke debiel zou gratis in een BB gaan zitten
ja maar heel het gedoe eromheenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Elke debiel zou gratis in een BB gaan zitten
Deze vond ik de leukste.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:39 schreef Soury het volgende:
Fruit en zuivel is best leuk al is het al weer verouderd maar dat is Bart die mensen interviewd
Ik denk ook niet dat het gespeeld was hoor maar wat sturing.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik nu, maar dat wist ik toen nog niet
24 minuten, tl;dlquote:
Roel en Dido doen een aardig boekje open in dat filmpje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gespeeld was hoor maar wat sturing.
Daar gaat het toch om. Nu is het eigenlijk niet meer zo interessant omdat elke debiel al een influencer isquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ja maar heel het gedoe eromheen
Zoiets deed iemand uit Utopia toch ook achteraf?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Roel en Dido doen een aardig boekje open in dat filmpje.
Haha je hebt nog steeds team twins staanquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
De productie kosten bedoel ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om. Nu is het eigenlijk niet meer zo interessant omdat elke debiel al een influencer is
Die zijn nog steeds samen volgens mijquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja dat, iedereen die mee doet zal het programma zien als springplank om bekend te worden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om. Nu is het eigenlijk niet meer zo interessant omdat elke debiel al een influencer is
Viel me laatst ook op ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haha je hebt nog steeds team twins staan
Volgens mij getrouwd ook.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn nog steeds samen volgens mij
Ik had een tijdje team ron tag die bolle kale ex militair die nooit wat deedquote:
Ja dat is jammer. Ik zie nog Karin in BB 1 een lego kerstboom verkloten. Ik vond het prachtig en ze hadden echt geen idee dat iemand er naar keek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, iedereen die mee doet zal het programma zien als springplank om bekend te worden.
Prachtig was die allereerste. Ze hadden inderdaad geen idee hoe populair het was, ze waren zelfs bang dat ze vergeten waren geloof ik.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is jammer. Ik zie nog Karin in BB 1 een lego kerstboom verkloten. Ik vond het prachtig en ze hadden echt geen idee dat iemand er naar keek.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die twins vond ik maar valse wijven
Ja dat wisten Bart en Sabine ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prachtig was die allereerste. Ze hadden inderdaad geen idee hoe populair het was, ze waren zelfs bang dat ze vergeten waren geloof ik.
Victoria. Of die oudere die met patrick gingquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk en dat zweef wijf ik weet de naam ff niet was ook grappig
Rienk een prima naam. Ipv Djeliamemeuuyttequote:
Wie heet er nou Djelliehhdinges?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Rienk een prima naam. Ipv Djeliamemeuuytte
Meer dan je denktquote:
Nee die dat earthship enzo wou bouwenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Victoria. Of die oudere die met patrick ging
Ik heb de leraren opleiding op tijd gedag gezegdquote:
Ik heb het weleens overwogenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de leraren opleiding op tijd gedag gezegd
Ik ben een leraar ik heb veel wijsheid in pachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de leraren opleiding op tijd gedag gezegd
Ik ook een jaarquote:
Je kippen zijn er vast blij meequote:Op zondag 30 augustus 2020 21:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben een leraar ik heb veel wijsheid in pacht
Die is toch ook 70 plusquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:11 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat Rolf Wouters dadelijk weer op tv komt
Niemand kijkt nog tv die lui leven in het verledenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:11 schreef D. het volgende:
Ik zie net dat Rolf Wouters dadelijk weer op tv komt
Nicolinequote:Op zondag 30 augustus 2020 21:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee die dat earthship enzo wou bouwen
Mijn TV is voor PS4, netflix en on demand HBO van ziggoquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niemand kijkt nog tv die lui leven in het verleden
Omwacht euh. Haar man heet anton. Hoe heet zei toch ook weerquote:
Oeiquote:
Ja ik besef me ietsquote:
Nou mijn eigen leeftijdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I will do what i must !!
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]Het was eerst een eenling, tot ie haar doorzaagde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach weet je 50 is het nieuwe 30 ofzo. Ik kijk wel eens foto's van mijn oma en die was al 80 toen ze 30 wasquote:
Andrea bedoelde je?quote:
Die kwam ik wel eens tegen in het Vondelpark met zijn hondjesquote:
Uhhhquote:
Altijd een vieze man gevondenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kwam ik wel eens tegen in het Vondelpark met zijn hondjes
Waarom?quote:
Geen idee. Als ik hem zie krijg ik de rillingen. En waarom.... geen idee.quote:
Nah dat gedoe met een jongere vrouw, maar dat wilde ze zelf ook graagquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem zie krijg ik de rillingen. En waarom.... geen idee.
Vickyquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Victoria. Of die oudere die met patrick ging
Nee Ik, had het al toen hij meneer cactus speelde.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dat gedoe met een jongere vrouw, maar dat wilde ze zelf ook graag
Vond je haar nu echt leuk?quote:
Ja zonder is wat minderquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Ik, had het al toen hij meneer cactus speelde.
Leuke foto van jou trouwenS met masker.
Zal wel meevallen toch.quote:
Ja hoorquote:
Ik vond het een heerlijk maf wijf. Gekker dan het paard van Christus, maar tegelijkertijd hoog intelligent.quote:
Dat hoog intelligent geneuzel doet me afknappenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijk maf wijf. Gekker dan het paard van Christus, maar tegelijkertijd hoog intelligent.
Nicoline was er ook zo een, ook een klap van de mallemolen gehad. Die kwam ik nog weleens tegen, ze woonde toen bij ons in de buurt.
Zo jammer dat ze van het padje af was 🤣quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijk maf wijf. Gekker dan het paard van Christus, maar tegelijkertijd hoog intelligent.
Nicoline was er ook zo een, ook een klap van de mallemolen gehad. Die kwam ik nog weleens tegen, ze woonde toen bij ons in de buurt.
Tegelijkertijd is het vaak best interessant en vermakelijk om naar te kijken en dan niet zozeer om de inhoud, maar om de vorm. Victoria had een heel grote invloed op de groep en was ook nog een briljant manipulator. En verbaal was ze reuze sterk. Zelfs Billy had niets te vertellen bij haar.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoog intelligent geneuzel doet met afknappen
Victoria had niks te vertellen. Ze deed maar watquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is het vaak best interessant en vermakelijk om naar te kijken en dan niet zozeer om de inhoud, maar om de vorm. Victoria had een heel grote invloed op de groep en was ook nog een briljant manipulator. En verbaal was ze reuze sterk. Zelfs Billy had niets te vertellen bij haar.
Ik heb ABNAMRO Wil je mijn kaartnummer en pin weten. DM me maarquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Soury heeft ook een foto genomen met haar Rabobank identifier?
Het is wel schattigquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Soury heeft ook een foto genomen met haar Rabobank identifier?
Ze was heel manipulatief en iedereen had ontzag voor haar. Nou moet ik wel zeggen dat ik haar er altijd van heb verdacht dat ze lijntjes met de productie had, gezien de bijna slaafse houding die Ivan tegenover haar aannam.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Victoria had niks te vertellen. Ze deed maar wat
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ABNAMRO Wil je mijn kaartnummer en pin weten. DM me maar
Ik weet niet of dit iemand is die normaal isquote:
GB probeert me over de pis te krijgen, misselijk mannetjequote:
Ik ook niet. Zou haar negerenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit iemand is die normaal is
Jij bent wel coolquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou haar negeren
Oh toch wel ja?quote:
Je kippen ookquote:
Ja nou je bent een ok user hier, je dwars koppig zijn is wel welkom ipv Goedemorgenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh toch wel ja?
Jij mag er ook best wezen
Haha. Je moet het wel leuk voor jezelf maken op internetquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou je bent een ok user hier, je dwars koppig zijn is wel welkom ipv Goedemorgenen niets zeggende posts
Wat is er mis met in de ochtend koffie posts te plaatsen ?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou je bent een ok user hier, je dwars koppig zijn is wel welkom ipv Goedemorgenen niets zeggende posts
Niks maar voeg wat toequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is er mis met in de ochtend koffie posts te plaatsen ?
Nou het is wat he?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha. Je moet het wel leuk voor jezelf maken op internet
Ik heb het ook niet over jouquote:
Zekers. Afentoe een leuke opmerking of vraag erin gooien. Dan een beetje trollen. Het kan allemaal!quote:
Zo is datquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers. Afentoe een leuke opmerking of vraag erin gooien. Dan een beetje trollen. Het kan allemaal!
Ik ook niet echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ieder zijn eigen ding ik ben niet op dit forum om te trollen of hoe je het ook wilt noemen
Ik ben Soury al jaren, mijn kloon heeft een banquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ieder zijn eigen ding ik ben niet op dit forum om te trollen of hoe je het ook wilt noemen
Hehequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben Soury al jaren, mijn kloon heeft een ban
Ja ik moest wat kwijt zonder dat ik Soury was.quote:
Het was serieus, niks kloten. Maar ik kreeg een ban en mijn kloon ookquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik zin heb om te kloten zoek ik wel een topic in KLB uit hier niet
Als je het maar kwijt bent. Van opkroppen krijg je maagzwerenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik moest wat kwijt zonder dat ik Soury was.
Ow ik weet niet waar het overgaat dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was serieus, niks kloten. Maar ik kreeg een ban en mijn kloon ook
Dat was het punt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je het maar kwijt bent. Van opkroppen krijg je maagzweren
Nee daarom had ik ook die kloon maar laat lekker de ban erop. Geen probleemquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ow ik weet niet waar het overgaat dus
Oh hallo dan. Ja die heeft een puntquote:
Ahh gezelligquote:
hey Sasquote:
SJAMPIEEEEEEEEquote:
Je snapt dat dit niet erg lang gaat duren, ik snap ook dat jij en Sas en aanhang wraak wil. Succes ermeequote:
Hahaha para muchquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt dat dit niet erg lang gaat duren, ik snap ook dat jij en Sas en aanhang wraak wil. Succes ermee
Serieus???quote:
Ik zie het met veel plezier tegemoedquote:
zulke boeken lees ik nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik heb vandaag er weer iets bij gekeerd terwijl ik een boek las. Schijnbaar is een footjob een ding. Lekker met je voet wrijven onder tafel tot dat hij klaarkomt. En dan zeggen dat je niets leert van een chicklit lezen
Ah welll.. Zo interessant ben je niet meidquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het met veel plezier tegemoed
Voetje vrijenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik heb vandaag er weer iets bij gekeerd terwijl ik een boek las. Schijnbaar is een footjob een ding. Lekker met je voet wrijven onder tafel tot dat hij klaarkomt. En dan zeggen dat je niets leert van een chicklit lezen
Nee dit is geen voetje wrijven. Dit is voet op penis.quote:
Leuke bik iniquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje smerig dien op zijn tijd mag best
Garpquote:
Hordes vrouwen achter je aan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben het zat als alleen maar als lust object gezien te worden
Neuken?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben het zat als alleen maar als lust object gezien te worden
Geen hordesquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hordes vrouwen achter je aan?
quote:
Een goede trol zal nimmer een kloon aanmaken. De kunst van goed trollen is namelijk om het zo subtiel te doen dat je account sowieso geen enkel gevaar loopt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe gewoon trollen onder mijn eigen account
Gewoon niet doen om te trollen, het kan bestquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede trol zal nimmer een kloon aanmaken. De kunst van goed trollen is namelijk om het zo subtiel te doen dat je account sowieso geen enkel gevaar loopt.
Tip: hoeft niet per se een 'hij' te zijn hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm ja duh. 0 notes, 0 bans. Men weet nooit of ik serieus ben of nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede trol zal nimmer een kloon aanmaken. De kunst van goed trollen is namelijk om het zo subtiel te doen dat je account sowieso geen enkel gevaar loopt.
Liever een koekje.quote:
Goed om te weten. Kan ik dat ook eisenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tip: hoeft niet per se een 'hij' te zijn hoor.
Het is vaak al eerder gezegd, LOL spreek je niet uit WTF welquote:
Nee dat is nooit eerder gezegdquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak al eerder gezegd, LOL spreek je niet uit WTF wel
Tuurlijk, maar sommige trol-acties zijn zo geniaal dat de ze wereldberoemd zijn geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon niet doen om te trollen, het kan best
Tjaquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar sommige trol-acties zijn zo geniaal dat de ze wereldberoemd zijn geworden.
Ok...quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak al eerder gezegd, LOL spreek je niet uit WTF wel
Van eigen deeg neem ik aan.quote:
Nou, notes heb ik genoeg gehad, maar dat was nou net weer om heel onbenullige dingen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ja duh. 0 notes, 0 bans. Men weet nooit of ik serieus ben of niet
Ik zeg: ga ervoor!quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten. Kan ik dat ook eisen
Nee niet echtquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit je in een para episode weer?
Ik dacht dat jullie vrienden waren maar verder bemoei ik mij daar niet meequote:
Sorryquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie vrienden waren maar verder bemoei ik mij daar niet mee
Ja moet die gozer eens langskomen ipv me alleen teasenquote:
Ja je doet het zelf ook he?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja moet die gozer eens langskomen ipv me alleen teasen
Uhm hij begint altijdquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hij begint altijd![]()
Ik speel het spel gewoon mee
Kom op het is geen spelletjequote:Op zondag 30 augustus 2020 23:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm hij begint altijd![]()
Ik speel het spel gewoon mee
Dat word niks.quote:
Niks mis meequote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het alleen neuken is en verder niets dan is het een spel van lust.
Dat is primaquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het alleen neuken is en verder niets dan is het een spel van lust.
Je lispelt net als Jaap Jan van der Wal. Die was soms leukquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit je in een para episode weer?
Kippen zijn beter.quote:
Verse eitjes ..quote:
Nouquote:
Ik accordeonquote:
Ja goed plan.quote:
Lolquote:
schrik niet ..quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga nu slapen ff in coma op het dak
Waarvan?quote:
Muggen zijn mijn zorg. Die weten nog de weg te vinden met een klamboequote:Op maandag 31 augustus 2020 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
van een overvliegende schijtende meeuw bijvoorbeeld
Hoe dan ??? Ik heb knijpers van mijn moeder gejat en nu gaat het beter (de klamboe dicht gemaakt)quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
Al tijden geen last van muggen hier ...
geen idee... misschien ruikt het bij de buren beter, maar ik schrok laatst voor het eerst deze zomer toen ik in de slaapkamer opeens een mug hoorde zoemen ... wat om me heen geslagen en nooit meer iets van gehoordquote:Op maandag 31 augustus 2020 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ??? Ik heb knijpers van mijn moeder gejat en nu gaat het beter (de klamboe dicht gemaakt)
Ze zitten allemaal hier dus. Godverdomme !!!quote:Op maandag 31 augustus 2020 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee... misschien ruikt het bij de buren beter, maar ik schrok laatst voor het eerst deze zomer toen ik in de slaapkamer opeens een mug hoorde zoemen ... wat om me heen geslagen en nooit meer iets van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |