Dat had je vroeger met posten in de usenet nieuwsgroepen ook. Je kon een user die je zat was wel in je killfile flikkeren, maar als een ander dan weer de hele meuk integraal quootte kreeg je nog alles te zien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was je zat met die twins. Niet dat het veel uitmaakt je ziet nog steeds quotes
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een banquote:
Die gaat in de shit schuilen.quote:
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een ban
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gekillfiled. Niet op fora, usenet, IRC, Twitter..quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens wel maar het haalde ook wel wat ergernis weg en weer een ban
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.quote:
Ik net, om te testenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.
Ik bedacht dat die twee al aardig op leeftijd moeten zijn.quote:
Ik zat er net naar te kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.
84 en 77quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedacht dat die twee al aardig op leeftijd moeten zijn.
Ja toch wel. Niet alles staat in quote. En je ziet je eigen qoutes ook niet. Dat was wel relaxedquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het schiet dan toch niet op als je de quotes wel zie, dan kan je net zo goed negeren. Zelf heb ik nog nooit iemand op blokkeren gezet.
DGK haalde het slechtste in hem naar boven.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian heeft inmiddels 3 mooie kindjes.
Bij iedereen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK haalde het slechtste in hem naar boven.
Kom je dan wel naar binnen, of blijf je op het dak zitten?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gouden Kooi met 40 plus users betaald door Danny
Oh nee zeker niet maar ik kan kon uit mijn slof schieten. En ik ben dan de sjaakquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit iemand gekillfiled. Niet op fora, usenet, IRC, Twitter..
Ik kan het me in ieder geval niet heugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |