Geen mention gehad.quote:
0,8 kg aangekomenquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond deze video niet super leuk van Bradge.
15 crackers met leverworstquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:49 schreef JanCees het volgende:
Crackers met leverworst als lunch genot
Als lunch, waarschijnlijk voorafgegaan door wat slavinken als ontbijt.quote:
Ik zie dat zomerpromenade trending is, je kijkt toch wel?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention gehad.
Ik ben woedend.
@:caland
@Slobeend is een zwakzinnig sukkeltje.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Henk Spaan en Jack van Gelder promenade helemaal fantastisch vinden
Dat moet @:slobeend toch te denken zetten
Nou nou nouquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Slobeend is een zwakzinnig sukkeltje.
Zelfs de hoogtepunten die ik langs heb zien komen vond ik totaal niet grappig.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik zie dat Henk Spaan en Jack van Gelder promenade helemaal fantastisch vinden
Dat moet @:slobeend toch te denken zetten
Eensquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:Slobeend is een zwakzinnig sukkeltje.
Vanwege wat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:02 schreef JanCees het volgende:
Voor het eerst ooit dat een onderlinge oefenpot gestaakt is denk ik
Wij moesten gisteren tegen een team die een klasse hoger speelt, gemiddeld 20 jaar ofzo. Deden een serieuze warming up met pionnetjes, positiespel, afwerken. Dachten nog nou dit wordt kut, beetje de schade beperkt houdenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:02 schreef JanCees het volgende:
Voor het eerst ooit dat een onderlinge oefenpot gestaakt is denk ik
Hiermee lijkt me wel bewezen dat al dat getrain ook maar overbodig gedoe is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij moesten gisteren tegen een team die een klasse hoger speelt, gemiddeld 20 jaar ofzo. Deden een serieuze warming up met pionnetjes, positiespel, afwerken. Dachten nog nou dit wordt kut, beetje de schade beperkt houden
3-0 gewonnen (lol)
Tegen Betuwse boeren?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij moesten gisteren tegen een team die een klasse hoger speelt, gemiddeld 20 jaar ofzo. Deden een serieuze warming up met pionnetjes, positiespel, afwerken. Dachten nog nou dit wordt kut, beetje de schade beperkt houden
3-0 gewonnen (lol)
Ze waren vooral wat bang. Nadat we er twee uit hadden geschopt lieten ze het wat lopen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hiermee lijkt me wel bewezen dat al dat getrain ook maar overbodig gedoe is.
Hahah herkenbaar welquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
3-0 gewonnen (lol)
Wtf is flappenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon flappen dan?
Leuke studentenkamer wonen jullie.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef Anneloos het volgende:
fifa 16 toen messi nog bij Barca speelde
Gadver wat een dikke nekquote:
Wonen in een appartementquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuke studentenkamer wonen jullie.
Goeie foto zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef Charrell het volgende:
Vanavond een gewonde jonge duif gered
Zo sneu
[ afbeelding ]
Wonen er netquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hang eens wat aan de muur trut.
in een huurhuisquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel normaal behang nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |