Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt nietquote:
Ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2020 18:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt niet
Waarom filmt/focussed Lapadre steeds de oude hopper?quote:Op zondag 30 augustus 2020 18:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb al een paar berichten proberen te plaatsen maar t lukt niet
Het lijkt weer op gang te komenquote:
Echt irritant die lui die dit doenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt weer op gang te komen
Helemaal soepel gaat het nog nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt weer op gang te komen
Hij heeft meerdere camera's, kijk je wel naar de goede stream?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom filmt/focussed Lapadre steeds de oude hopper?
Of ben ik nog steeds in de war?
Dat wist ik welquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere camera's, kijk je wel naar de goede stream?Deze heeft SN6 in beeld:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er loopt een Vent op het Grass
Niet de eerste keer vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De hele dag destilleren gaat je niet in de koude kleren zitten hèquote:
Nee dat blijkt welquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De hele dag destilleren gaat je niet in de koude kleren zitten hè
Oh, ik dacht dat Vent Grass inhield dat Musk de ramen van z’n chillbunker open zetquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Vent Grass inhield dat Musk de ramen van z’n chillbunker open zet
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Vent Grass inhield dat Musk de ramen van z’n chillbunker open zet
Eyy puzz! Gaat het nog gebeuren? Was bang dat ik het gemist had (ik ben net thuis, was bij de Space Expo...bijna een NASA jas gekochtquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyy puzz! Gaat het nog gebeuren? Was bang dat ik het gemist had (ik ben net thuis, was bij de Space Expo...bijna een NASA jas gekocht![]()
![]()
)
Bijna !quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyy puzz! Gaat het nog gebeuren? Was bang dat ik het gemist had (ik ben net thuis, was bij de Space Expo...bijna een NASA jas gekocht![]()
![]()
)
Walkers !!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Je hebt weer heel wat gemist @:Prisha
Damn! Double damn. Maar de hop moet nog komen had ik al gezienquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Je hebt weer heel wat gemist @:Prisha
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Damn! Double damn. Maar de hop moet nog komen had ik al gezien
jah...er zat een grote Amerikaanse vlag op de schouder. Nah. Daar ga ik niet mee lopen. Hoewel....quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna !
Dat telt ook hoor
Tis de intentie
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...er zat een grote Amerikaanse vlag op de schouder. Nah. Daar ga ik niet mee lopen. Hoewel....
Hoezo verkopen ze daar merch van de concurrent ?quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...er zat een grote Amerikaanse vlag op de schouder. Nah. Daar ga ik niet mee lopen. Hoewel....
Nederlandse vlag overheen makenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan kan je beter een ESA jas kopenquote:
Ja dat. Van ESA hadden ze enkel een paar zielige T-shirts en hoodies. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoezo verkopen ze daar merch van de concurrent ?
Die hadden ze nietquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je beter een ESA jas kopen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Gelukkig heeft Prish helemaal niets met Amerika
Goed puntquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan kan je beter een ESA jas kopen
Omdat de ESA niet halverwege hoeft uit te stappenquote:
quote:
Thnx!!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef Nikonlover het volgende:
@:heywoodu
@:Asschen_sukar
Verwachting is over 5 minuten sirene en rond 20:00 onze tijd de hop!
SpaceX heeft geen aandelen. Ze willen geen bemoeienisquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of iemand op de aandelen gelet heeft van SpaceX... toen die Heavy van de concurrent van de week mislukte... schiet dan SpaceX omhoog? ( pun intended )
Ohquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
SpaceX heeft geen aandelen. Ze willen geen bemoeienis
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh![]()
Blijft handig een personal enceclopedia
Rustig maar, ik ben meestal wel chillquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben meestal wel chill
[..]
[..]
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Think Happy thaughts, pretend that you're the wind
Zennnnnnnnnn zou Engine daar zittten?quote:
Engie is vrijwel altijd zenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zennnnnnnnnn zou Engine daar zittten?
Ik vind hun tofquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
35000 views bij NSF 11 duizend bij de buren
Beetje jammer wel van dat uitzooomenquote:
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSFquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
35000 views bij NSF 11 duizend bij de buren
Ahaquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSF
Vrijwel altijdquote:
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.quote:
Ai... Dat soort dingen kunnen een maandsalaris schelen voor die mannenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Everyday Astronaut heeft problemen met zn stream. Dus iedereen zit nu bij NSF
Ja precies dat zei ikquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijwel altijd![]()
[..]
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.
Hoorde ze net vertellen dat ze hun apparatuur gaan upgraden... al weet ik het niet zeker, heb zoveel streams aan staanquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijwel altijd![]()
[..]
Ja jammer dat het beeld zo wazig is daar.
Ja, Tim Dodd mist heel wat donatiesquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai... Dat soort dingen kunnen een maandsalaris schelen voor die mannen
De apparatuur is goed. Komt door de hitte dat het zo wazig is...quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoorde ze net vertellen dat ze hun apparatuur gaan upgraden... al weet ik het niet zeker, heb zoveel streams aan staan
LaPadre is beterquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De apparatuur is goed. Komt door de hitte dat het zo wazig is...
Wel van Mariaquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er eigenlijk foto's van mary?
Asking for a friend
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.quote:
Ach so,quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.
Beide zijn ok.quote:
Of NSFquote:
En ook dichterbij. De mast van Labpadre staat langs de weg van Boca Chica naar de lanceerplaats, terwijl Mary filmt vanuit Boca Chica.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De camera's van hem hangen in een hoge mast. Die heeft dus minder last van de hitte vlak boven de grond.
Is wat eruit?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beide zijn ok.
Maareh..
Alles goed maat, is het er uit ?
Me tooquote:
Excuus, ik was in de war. Maar hoop dat ook met jou alles goed isquote:
dat klinkt niet bestquote:
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaanquote:
Ik heb em verwijderd die link , deed het niet meer , dus ik wissel nu tussen 6 streamsquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaan![]()
Je wat?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Same. Ik heb mijn Cockpit ook aanstaan![]()
Hij doet het nogquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb em verwijderd die link , deed het niet meer , dus ik wissel nu tussen 6 streams
A cool!quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n cockpit:
https://www.starshipstalker.com/liveview
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo'n cockpit:
https://www.starshipstalker.com/liveview
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat die F in de NSF-chat stond voor F*ck.
Ah ja, soms zijn er een of een paar even niet zichtbaar. Dat wordt meestal wel snel gefixt.quote:
Geen Call of Duty speler dus?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat die F in de NSF-chat stond voor F*ck.
Het is net het sexleven van Fokkersquote:
Ik heb een paar gekeken maar ik krijg iedere keer dat te zienquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ja, soms zijn er een of een paar even niet zichtbaar. Dat wordt meestal wel snel gefixt.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is net het sexleven van Fokkers
dat is vreemdquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een paar gekeken maar ik krijg iedere keer dat te zien
damnquote:
Wellicht later nog. De static fire was ook poging 3 pas ofzo.quote:
Ik snap het ook nietquote:
Ah, hoe is ie?quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wellicht later nog. De static fire was ook poging 3 pas ofzo.
Dat is waar ,,afwachten dusquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
we bouwen onze eigen cockpit puzzquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietGaat ook wel met die 6 streams
Dat krijg ik ook. Heb het gefixt door de urls te vervangen.quote:
Ik wil niet weer die nerd zijn..quote:
Oh jee m daar ben ik niet goed inquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook. Heb het gefixt door de urls te vervangen.
Dit in je inspector window plakken:
https://pastebin.com/VcQZUbP1
jij protesteert té veelquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet weer die nerd zijn..
Maar met ( gratis ) OSB studio, kun je dat doen voor jezelf
NERDquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet weer die nerd zijn..
Maar met ( gratis ) OSB studio, kun je dat doen voor jezelf
De hop met SN5 was ook de derde poging, was iets van 2 uur 's nachts toen uiteindelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens~!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |